تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814444196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار احمدرضا رادان، سرمربی تیم فوتبال پلیس و فرمانده فراجا، تأکید کرد که پلیس حتی با توزیع رایگان کالای قاچاق هم مخالف است.


واضح آرشیو وب فارسی::

فرمانده فراجا در حاشیه مراسم امحاء کالای قاچاق، با تأکید بر مخالفت با توزیع حتی کالاهای قاچاق به صورت رایگان در میان مردم، تصریح کرد که سال ۱۴۰۲ به عنوان یک سال سختی برای قاچاقچیان کالاها محسوب می‌شود.



وی افزود که جنگ با استکبار ابعاد مختلفی دارد و نیاز به ساز و کارهای متنوعی دارد. این جنگ نه تنها نیاز به تدابیر امنیتی دارد بلکه نیاز به حمایت از تولید و سرمایه‌گذاران داخلی را نیز دارد. به علاوه، وی به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا و تحریم‌ها در ایجاد انگیزه برای تولید و سرمایه‌گذاری در داخل کشور اشاره کرد.

فرمانده فراجا تأکید کرد که قاچاق کالا نباید فقط به مبارزه با قاچاقچیان محدود شود؛ بلکه باید نگاهی جامع‌تر به این پدیده داشته و بر مبارزه با عوامل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی آن نیز تمرکز کرد. او اظهار کرد که مبارزه با قاچاق کالا نباید منجر به آسیب به معیشت مردم شود، بلکه باید با همکاری تمامی نهادها و جامعه مدنی انجام شود و همزمان با حمایت از تولید داخلی و اشتغالزایی در کشور اقدام به مبارزه با قاچاق کند.

در پاسخ به یک سؤال درباره بازگشت کالای قاچاق به چرخه استفاده در کشور، سردار احمدرضا رادان تأکید کرد که حتی اگر این کالاهای قاچاق به صورت رایگان در دست مردم قرار گیرند، این امر می‌تواند به بازار آسیب بزند و واحدهای تولیدی را تعطیل کند. وی بیان کرد که قاچاق کالا می‌تواند خانواده‌ها را تخریب کرده و نظم بازار را به هم بزند. از این رو هیچگونه توجیهی برای ورود کالاهای قاچاق به بازار قبول نمی‌کنند و به هیچ وجه این اجازه را نمی‌دهند.

سردار رادان تأکید کرد که بازار داخل و تولید داخلی باید به تنظیم خود با توجه به عرضه و تقاضا بپردازد و استفاده مجانی از کالاهای قاچاق ممکن است به تقاضای بازار و اقتصاد کشور آسیب بزند.

در مورد ارزش ریالی کالاهای قاچاقی که امحاء شدند، او اعلام کرد که ارزش ریالی این کالاها بیش از پنج هزار میلیارد تومان برآورد شده است و با انجام این عملیات از ضرری به بازار و تولیدکنندگان جلوگیری شده است.

سردار رادان همچنین به تأکید بر اینکه سال ۱۴۰۲ برای قاچاقچیان کالاها سال سختی خواهد بود، پرداخت و اظهار کرد که در آینده نیز در زمینه مبارزه با قاچاق کارهای بزرگتری انجام خواهد شد و از تولیدکنندگان حمایت خواهد شد.

در جلسهٔ مراسم امحاء کالای قاچاق که در میدان تیر فراجا در کهریزک برگزار شد، سردار احمدرضا رادان اعلام کرد که به زودی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی راه‌اندازی خواهد شد. این ستاد خبری به منظور اعلام کالای قاچاق از سوی مردم ایجاد می‌شود تا اگر کسی کالای قاچاق مشاهده کرد یا اطلاعی از انبارهای غیرمجاز داشت، بتواند این موارد را به ماموران پلیس گزارش دهد.

سردار رادان تأکید کرد که قاچاق نه تنها اقتصاد کشور را تهدید می‌کند بلکه اشتغال جوانان را نیز به خطر می‌اندازد. او اظهار داشت که پلیس حامی تولید داخل و کسب و کار است و تعهد داد که در سال جاری، قاچاقچیان با مشکلاتی مواجه خواهند شد. سردار رادان خطاب به همه پلیس‌ها و ماموران نیز تاکید کرد که با تمام تلاش خود به مبارزه با قاچاق پرداخته و عرصه را برای قاچاقچیان تنگ کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 503]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن