تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808202263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کدام برند فر بین مردم خریدار بیشتری دارد؟


واضح آرشیو وب فارسی::

در این مقاله سعی داریم برندهای پرفروش خارجی و ایرانی فر را با دلیل و علل خاص، بررسی کنیم. پس اگر قصد خرید فر دارید با ما همراه باشید تا خرید راحت‌تری داشته باشید.

امروزه با تغییر طبع و ذائقه افراد و علاقه مند شدن آنها به فست‌فود، فر نقش پررنگ‌تری نسبت به گذشته پیدا کرده است و معمولا در هر آشپزخانه‌ای جای باز کرده است. با داشتن فر می‌توانید غذاهای خود را با هر درجه حرارتی بپزید. بعضی از فر‌ها دارای اجاق گاز بوده و برخی دیگر فاقد اجاق گاز است. در ادامه درباره انواع فر و انواع مدل‌های آن صحبت می‌کنیم.

انواع مدل فر

  1. فر ساده، اعم از فر برقی و یا فر گازی
  2. فرتوکار

فر ساده، مدل قدیمی بوده و فر توکار مدل جدید. از این رو وقتی جوانب را بررسی می‌کنیم، منظور ما فر بروز‌تر یعنی فرتوکار است. البته که بین فرتوکار و فر ساده تفاوت آنچنانی وجود ندارد.

مزایای انواع فر

قبل از بررسی بهترین برند از فر‌ها لازم است ویژگی‌های بارز و مزایای استفاده از آن را شرح دهیم تا در انتخاب این وسیله پرکاربرد کمتر دچار سردرگمی و تردید شوید.

به لحاظ ظاهری، فرتوکار می‌تواند با داشتن اندازه کوچک خود، جلوه خاصی به آشپزخانه شما بدهد. همچنین در انتخاب آن دچار نگرانی برای فضای مناسب نخواهید بود زیرا به دلیل اندازه مناسب آن، می توانید داخل کابینت یا دیوار قرار داده و کمترین فضای ممکن را برای آن در نظر بگیرید. از امتیازهای دیگر آن، طبخ غذا در سریعترین زمان ممکن است و شما می‌توانید هر غذایی را که می‌خواهید درون آن به بهترین نحو بپزید. علاوه بر انواع غذاهای لذیذ ، امکان پخت کیک و شیرینی نیز داخل آن‌ها وجود دارد. بنابراین با خیال راحت می‌توانید این وسیله را خریداری کنید.

بهترین و پرفروش ترین برند فر

همه برند‌های معروف و عالی، از نظر کیفیت و انواعی از ویژگی‌های خوب، در سطر جدول قرار دارند؛ لذا برای معرفی بهترین برند لازم است همه جوانب آن‌ها را بسنجیم.

بطور کلی برند‌های لوازم خانگی بوش، ال جی و سامسونگ، از بهترین و پرطرفدارترین برندهای موجود در بازار هستند. طیف گسترده ای از این سه برند در سطح کشور وجود دارند که بدون نیاز به بررسی آن‌ها، می‌توان صرفا با پرس‌وجو از اطرافیان، به کیفیت آن‌ها پی برد.

به لحاظ قدمت، ال جی و سامسونگ قدیمی‌تر هستند و در طی این سال‌ها توانسته اند با رقبای غول پیکر لوازم خانگی به رقابت بپردازند؛ بنابراین به دلیل قدمت و کیفیت این دو برند، اکثر افراد از لوازم این برندها خریداری می‌کنند. برند بوش، یک برند آلمانی است و برند ال جی و سامسونگ محصول کشور کره ‌ جنوبی هستند.


H:pooneworkd4ba26a418cfa8c3606d8ced173569a758dd7cc9_Bosch_BEL554MS0A_Serie_6_25L_Built_In_Microwave_Oven_1200W_Hero_high-high.jpeg

در کنار این برندهای خارجی پرطرفدار، برندهای ایرانی نیز توانسته اند پا در عرصه رقابت بگذارند و به بهترین نحو عمل کنند، برند هایی چون اخوان، آلتون و داتیس. این سه برند در تولید لوازم خانگی داخلی، بهترین بوده اند و از جذب مشتری بالایی نیز برخوردار هستند.

در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها را بررسی کنیم.

ال جی و سامسونگ

همانطور که گفتیم این دو برند از قدمت زیادی برخوردار هستند و بصورت انبوه در بازار موجودند؛ لذا برای بررسی ویژگی های آن‌ها کافی است از افرادی که از این وسایل خریداری کرده‌اند نظر بپرسیم، تقریبا در همه خانه‌ها حداقل یک وسیله از این برند موجود است. قطعا دلیل جذب مشتری بالای این دو برند کیفیت فوق العاده آن‌هاست.

بوش

فر‌ بوش ، یکی از برترین برندهای فر روز دنیا محسوب می‌شود. بطور کلی برند بوش، کالاهایی بسیار باکیفیتی را تولید می کند. به لحاظ تاریخچه می‌توان گفت که دارای قدمت پنجاه ساله بوده و محصول تولید کشور آلمان است. داشتن مدل‌های متنوع فر و گاز، آن را تبدیل به یک برند پرقدرت در این زمینه کرده است. البته که به دلیل کیفیت بالا، قیمت آن ها نیز کم نبوده و بطور مثال، قیمت گاز بوش ، نسبت به سایر برندهای گاز، بسیار بالاتر است.

از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به یخ زدایی، پخت بالا، گرم کنندگی در مدت زمان بسیار کم و جذب کردن خودکار جرم ها و... اشاره کرد.

اخوان

برند فر اخوان، یکی از برندهای معروف و باکیفیت لوازم خانگی داخلی تلقی می‌شود و دارای قدمت بیش از پنجاه سال می‌باشد. تقریبا اکثر ایرانیان از لوازم خانگی این برند خریداری کرده اند و نهایت رضایت را داشته اند‌‌. از ویژگی‌های بارز این نوع از فرها‌ می‌توان به برنامه های پخت بالا، طبخ یکنواخت، قفل کودک، تایمر، بدنه مقاوم و... اشاره کرد. این برند دارای انواع مختلفی از فرها است که بسته به سلیقه شخصی خود می‌توانید هرکدام از آن‌ها را که می‌خواهید انتخاب کنید.

آلتون

یکی دیگر از برندهای محبوب و پرفروش فرتوکار ایرانی، فر آلتون است. تولید کنندگان این نوع از فرها به دلیل استفاده از ماشین آلات پیشرفته و داشتن متخصصان و مهندسان فعال و کاربلد در این زمینه، توانسته اند برند فر آلتون را در سطر جدول قرار دهند. از ویژگی‌های بارز این نوع فرها، داشتن برنامه یخ زدایی، حسگر پخت گوشت، خنک کننده، صفحه نمایشگر لمسی، قفل کودک و‌‌... است.

داتیس

سومین برند معتبر لوازم خانگی ایرانی، داتیس است. فر داتیس با وجود سن کم، نسبت به دو برند فر ایرانی، اما شناخته شده‌تر است و همه این‌ها به دلیل وجود کیفیت عالی آن می‌باشد. همیشه داشتن مواد خوب در ساخت قطعات و همچنین داشتن متخصصان حرفه ای در هر زمینه‌ای باعث پیشرفت در آن حوزه می‌شود. بنابراین داتیس نیز از این قافله عقب نمانده و خود را در بین رقبای داخلی گنجانده است. از ویژگی‌های بارز این برند فر، داشتن قفل کودک، یخ زدایی، منوی دوزبانه و از همه مهمتر قیمت مناسب آن است.

برای کسانی که از بودجه مالی کمی برخوردار هستند و به دنبال خرید فر باکیفیت هستند، فر داتیس گزینه مناسبی برای آن‌ها است.

اگر بخواهیم از لحاظ قیمت بررسی کنیم، باید بگوییم در هر برندی قیمت‌ها متغیر است. ولی بطور کلی از بیشترین قیمت به کمترین آن می‌توان گفت:

  1. بوش
  2. ال جی و سامسونگ
  3. اخوان
  4. آلتون
  5. داتیس

معمولا قیمت در جذب مشتری و خرید افراد، بسیار تأثیرگذار است؛ بنابراین یکی از عوامل موثر خرید مشتری تلقی می‌شود.


H:pooneworkezgif-1-90cfbb71cb.jpg

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم تمامی جوانب را مورد سنجش قرار دهیم و با ذکر دلیل، انواع برند‌های معتبر و روز دنیا را نام ببریم. معمولا برندی خریدار بیشتری دارد که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و کیفیت ناشی از عواملی مانند داشتن برنامه های کاربردی بیشتر، فرسودگی کمتر و داشتن خدمات پس از فروش و... است. علاوه بر کیفیت قیمت نیز بسیار مهم است که بخش پایانی مقاله به آن اشاره شد؛ بنابراین همیشه کیفیت، قیمت و قدمت در جذب مشتری و تقاضای بالا نقش تعیین کننده‌ای دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2569]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن