تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814435022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو هیئت عالی بانک مرکزی کشور انتخاب شد. این تعیین به تصویب دادستان کل کشور رسید.


واضح آرشیو وب فارسی::

مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب کرد که دادستان کل کشور به عنوان عضو هیئت عالی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب شود. این تصمیم به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه‌ای اتخاذ شد که در آن مسائل مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین، در جلسه مذکور تصحیحی در ماده ۹ آیین‌نامه مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شد، به گونه‌ای که نصاب رأی در موضوعات اختلافی از رأی دو سوم اعضای مجمع به رأی سه پنجم تغییر یافت. این تصمیمات به منظور تسهیل در فرآیند تصمیم‌گیری و اعتبار بیشتر برای مصوبات مجمع اعمال شد.

همچنین، در جلسه مورد بررسی ماده ۱۸ مصوبه جدید بانک مرکزی ایران قرار گرفت و تصویب شد که نظارت فقهی مربوط به این ماده توسط دبیر شورای فقهی انجام شود و پس از تصویب در شورای فقهی توسط رئیس کل بانک مرکزی ابلاغ شود.

در این جلسه همچنین موضوعات مهمی مانند تصویح ماده ۲۲ مصوبه بانک مرکزی و نحوه‌ی نظارت بر بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری مورد بررسی و بحث قرار گرفت و تصمیمات مربوط به آن‌ها اعلام شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 489]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن