تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798960317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدیدترین روش کوچک کردن بینی بدون جراحی


واضح آرشیو وب فارسی::

با توجه با افزایش هزینه های عمل جراحی زیبایی بینی ، ممکن است برای برخی از افراد توانایی پرداخت هزینه های عمل دماغ دشوار باشد و نتوانند این جراحی را انجام دهند. از طرفی برخی از افراد نگران عوارض و خطرات این پروسه زیبایی هستند و به هر دلیلی دوست ندارند بیهوش شوند و زیر تیغ جراحی قرار بگیرند اما در عین حال از بزرگ بودن بینی خود رنج می برند. با توجه به پیشرفت های علم پزشکی در حوزه زیبایی این انتظار پیش می رود که بتوان به کمک راهکارهایی بدون نیاز به جراحی ، بینی را کوچک و خوش فرم نمود. در ادامه این مطلب نیز قصد داریم شما را با این روش ها آشنا نماییم و در انتها نظر بهترین جراح بینی تهران را جویا خواهیم شد که آیا این روش ها موثر و خوب هستند یا خیر ! با ما همراه باشید.



با تکنیک های نوین عمل بینی بدون جراحی آشنا شوید !

تزریق فیلر : یکی از بهترین راه های کمک کننده برای اصلاح فرم بینی ، استفاده از تزریق فیلر است ؛ البته دقت داشته باشید که این پروسه مناسب افرادی است که در قسمت پل بینی آن ها ناهمواری هایی وجود دارد یا در قسمت هایی از بینی فرورفتگی وجود دارد که با استفاده از این نوع پر کننده های پوستی می توان عیوب بینی را پنهان نمود. این تکنتیک ماندگاری زیادی ندارد ؛ چرا که فیلرها پس از مدتی جذب بدن می شوند و شما برای حفظ نتایج مجبور به تزریق مجدد در بازه های زمانی مختلف خواهید بود.

تزریق آنزیم به بینی : این روش برای بینی های گوشتی کاربرد دارد. در این پروسه از آنزیم هیلاز و بلورهای هیدروکسی آپاتیت کلسیم استفاده می شود. این ماده منجر به چربی سوزی و فرم دهی بینی شده و برای نتیجه گیری موثر می توان این ماده را در چندین مرحله تزریق نمود. اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است کوچک کردن بینی با آنزیم مورد تایید جراحان پلاستیک و زیبایی نیست ؛ چرا که آنزیم کوچک کننده بینی به بافت های بینی آسیب جدی وارد می کند و با خطرات و عوارض زیادی همراه است.

پلاسما جت بینی : یکی دیگر از تکنیک هایی که ادعا می کند بدون نیاز به عمل جراحی می تواند بینی شما را کوچک و خوش فرم کند ، پلاسما جت می باشد. این روش غیر تهاجمی بوده و با یونیزه کردن هوای بین پوست بینی و پراب دستگاه و ایجاد یک میدان مغناطیسی سبب تصعید سطح پوست می شود که این موضوع در نهایت موجب جمع شدن پوست بینی می شود. در این روش به لایه سطحی پوست بینی آسیب وارد می شود ؛ به همین دلیل برای ترمیم شدن پوست به یک هفته زمان نیاز دارید. پس از گذشت این مدت منافذ کوچک تر شده ، عمق خطوط کاهش پیدا می کند و پوست بینی لیفت می شود. برای نتیجه گیری مطلوب با توجه به نوع و جنسیت پوست به 3 الی 4 جلسه با فاصله یک الی دو ماه زمان نیاز است.

لیفت بینی با نخ : این روش بسیار ارزان و مقرون به صرفه بوده و از نخ های مصنوعی قابل حل استفاده می شود. این ماده کاملا متناسب با ساختار بدن انسان بوده ؛ از این رو موجب حساسیت آلرژیک و یا پس زدن توسط بدن نمی شود. برخی از این نخ ها با خاصیت موقت همراه بوده اما برخی دیگر ادعا می کنند که خاصیت دائمی دارند و با یکبار لیفت نیازی به ترمیم نخواهید داشت. این نوع از نخ ها همانند یک داربست عمل می کنند و به کمک آن می توان بینی را به سمت بالا کشید و افتادگی نوک بینی را برطرف نمود و به ان ظاهر زیباتری بخشید. به صورت میانگین این فرایند با ماندگاری 1 الی 2 سال همراه است و اگر نیاز به حفظ نتایج داشتید می توانید آن را به صورت مرتب ترمیم نمایید.

روش های خانگی کوچک کردن بینی : اگر در اینترنت شروع به جستجو در مورد روش های خانگی عمل بینی بدون جراحی کنید با راهکارهای عجیبی رو به رو خواهید شد. چطور می خواهید از خمیر دندان یا جوش شیرین انتظار داشته باشید که بینی شما را کوچک یا خوش فرم نماید ؟ توصیه می شود هرگز به سراغ این روش ها نروید و بدانید که استفاده از این فرایندهای ترکیبی شیمیایی فقط به بافت و پوست بینی شما آسیب وارد می کند و شما را نا امیدتر و غمگین تر از قبل خواهد نمود.

نظر بهترین دکتر جراح بینی در تهران در رابطه با روش های غیر جراحی عمل بینی

حال که با نواع روش های کوچک کردن بینی بدون نیاز به عمل رینوپلاستی آشنا شدید ، بهتر است بدانیم از نظر علمی و پزشکی استفاده از این روش ها خوب است یا خیر ؟! یک متخصص گوش و حلق و بینی با توجه به تخصص و مهارت هایی که در این زمینه دارد بیشتر از هر شخص دیگر نسبت به ساختار و اناتومی فرم بینی آشنایی دارد و می تواند ما را در این مسیر راهنمایی کند. دکتر محبی ، جراح بینی تهران در رابطه با این روش ها بیان می کند ؛ اگر چه برخی از این راهکارهای زیبایی مثل تزریق فیلر یا لیفت با نخ می توانند فرم و ظاهر بینی را بهبود ببخشند اما باید به این مسئله توجه داشته باشید که این فرایندهای زیبایی با اثرات موقت همراه بوده و نیاز به تکرار و ترمیم مجدد دارند که این کار به مرور می تواند به بافت و ساختار بینی شما آسیب وارد نماید ؛ از طرفی انجام جراحی زیبایی بینی نیز پس از این فرایندهای زیبایی با چالش های زیادی همراه خواهد شد. نکته مهم دیگر آن است که این تکنیک ها توانایی بهبود و رفع مشکلات تنفسی بینی را ندارند و اگر به انحراف ، شکستگی و کجی بینی دچار هستید ، قطعا این روش ها نمی تواند گزینه خوبی برای شما باشد. در خصوص تزریق آنزیم به بینی و پلاسماجت باید بدانید به دلیل عوارضی که دارند و آسیب هایی که به بینی وارد می کنند به هیچ عنوان توصیه نمی شوند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 719]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن