تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814445144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چطور دکور تولد خاص و منحصر به فرد داشته باشیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::



برای استقبال از روز تولد شخص عزیزی، برگزاری جشن تولد بهترین راهکار ممکن است؛ اما چالشی که با آن مواجه می‌شوید این است که چگونه دکور تولد خاص و منحصر به فرد داشته باشید؟ ما در ادامه این مطلب پاسخ پرسش عنوان‌شده را داده و برایتان خواهیم گفت که چطور به واسطه دکور و دیزاین مراسم جشنی باشکوه و لاکچری برگزار کنید.

بهترین ایده‌ها برای دکور تولد خاص و منحصر به فرد

از ایده‌های متنوعی می‌توان برای جشن تولد و سایر مراسم استفاده کرد و در این بین بادکنک آرایی و فینگرفود جزء پرطرفدارترین آیتم‌ها است. مواردی که برایتان شرح می‌دهیم ایده‌های جذابی هستند که می‌توانید از آنها برای بهترین تشریفات مجالس برای دکور تولد، بادکنک آرایی و فینگرفود جشن استفاده کنید.

انتخاب تم معین



برای داشتن دکور تولد خاص و منحصر به فرد در درجه اول انتخاب یک تم خاص و زیبا است. ابتدا باید مشخص کنید که شخص متولد چه علایقی دارد، مثلاً آیا عاشق حیوانات است یا علاقه‌مند به پرندگان یا سفر است؟ سپس، با توجه به علاقه‌های او، تم مورد نظر را انتخاب کنید. برای مثال، می‌توانید دکوراسیون مربوط به حیوانات جنگلی یا شخصیت‌های کارتونی را برای کودکان انتخاب کنید. برای بزرگسالان نیز بادکنک آرایی ایده مناسبی است.

توجه به جذابیت رنگ‌ها

 استفاده از رنگ‌های جذاب و متنوع در دکوراسیون تولد، می‌تواند آن را بسیار منحصر به فرد کند. از طیف رنگی پرجنب و جوش مانند زرد، نارنجی، قرمز و صورتی استفاده کنید تا فضای دکور و دیزاین مراسم  پرانرژی و شاداب باشد. جالب است بدانید که حتی از کاغذ دیواری با الگوهای هندسی یا طرح‌های شاد و رنگارنگ  نیز می‌توانید استفاده کنید. همچنین، لوازم تزئینی مثل بالون‌ها، گل‌ها، کیک و کاپ‌کیک‌های رنگارنگ را در نظر بگیرید تا فضای جشن شما شاد و مهیج شود.

دکور و دیزاین جشن رویایی

این ایده منحصر به فرد، شامل دکوراسیونی جادویی و رویایی است. از المان‌هایی مانند پرنسس‌ها، قلعه‌ها، جادوگران و کتاب‌های جادویی برای تزئین استفاده کنید.  رنگ‌های نرم و شیرین مانند طلایی، صورتی و بنفش در این زمینه کاربردی هستند.. همچنین، می‌توانید از چراغ‌های رویایی و لامپ‌های رنگی در سقف استفاده کنید تا فضایی با حس رویایی و رومانتیک ایجاد کنید. برخی از آیتم‌ها برای جشن تولد رویایی کودکانه مناسب هستند؛ اما ریسه‌های نورانی، شمع آرایی و گل آرایی برای دکور تولد خاص و منحصر به فرد بزرگسالان نیز کاربردی هستند.

تأثیر چیدمان فینگرفود بر دکور و دیزاین جشن تولد



برای چیدمان فینگرفود متناسب با دکور جشن تولد، می‌توانید از راهنمایی‌های زیر استفاده کنید:

  • رنگ‌ها در انتخاب شما حرف اول را می‌زنند. انتخاب رنگ‌های زنده و شاد برای فینگرفودها از جمله میوه‌ها، سبزیجات و تزئینات را در نظر بگیرید. از رنگ‌های زنده مانند قرمز، زرد، آبی، صورتی و سبز استفاده کنید.
  • از تناسب و هماهنگی با دکور اطمینان حاصل کنید تا چیدمان میز فینگرفود با دکوراسیون جشن تولد هماهنگی داشته باشد. مثلاً اگر دکوراسیون شما بر پایه تمی خاص مانند عروسک‌های محبوب کودک است، می‌توانید عروسک‌های کوچک در کنار فینگرفودها قرار دهید.
  • توجه به شکل‌ها و طرح‌های فینگرفودها نیز جذابیت دیزاین دکور شما را چندین برابر می‌کند.

استفاده از بهترین تشریفات خدمات مجالس برای دکور تولد

فرقی نمی‌کند که قصد برگزاری جشن در منزل شخصی خود را دارید یا در فضای باز، مومنتاپ هرجایی را که خودتان تعیین کنید برای شما دیزاین کرده و به محیط دلخواه و مطلوب شما تبدیل می‌کند. اگر محیط و مکان مناسبی سراغ ندارید، کارشناسان مومنتاپ در این زمینه نیز شما را راهنمایی می‌کنند. شما عزیزان می‌توانید از بهترین خدمات و تشریفات مجالس مومنتاپ برای برگزاری جشن تولد عزیزانتان استفاده کنید و از بابت کیفیت و زیبایی دکور و دیزاین جشن هیچ گونه نگرانی نداشته باشید. لازم به ذکر است که علاوه بر اجرای دکور و دیزاین امکان سفارش سایر خدمات از مجموعه مومنتاپ برای شما عزیزان میسر است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2005]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن