تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798438537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب


واضح آرشیو وب فارسی::

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب

احتمالا شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که در خرید محصولات مراقبت از پوست وسواس زیادی دارید، طبیعی است؛ چون خرید محصولات آرایشی بهداشتی همواره یک خرید چالش برانگیز محسوب می‌شود و تنوع بالای محصولات در این حوزه بر حساسیت این موضوع می‌افزاید. بسیاری از بانوان به خصوص خانم‌هایی که پوست چرب دارند، در استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی مختلف یا محصولات مراقبت از پوست احساس رضایت ندارند‌؛ چون محصولاتی که با ساختار پوست‌های چرب تناسب نداشته باشد، بر شدت چربی پوست افزوده و سبب ایجاد جوش و آکنه می‌شود. کرم ضد آفتاب دقیقا جزو آن دسته از محصولاتی است که خرید آن، افراد را به چالش می‌کشد؛ چون این محصول معمولا استفاده بیشتری دارد. برای اینکه بتوانید بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب را انتخاب کنید، باید با ویژگی‌های ساختاری این محصول مراقبت از پوست آشنا شوید.

اهمیت استفاده از ضد آفتاب برای پوست‌های چرب

قبل از هر چیزی بهتر است اهمیت استفاده از ضد آفتاب برای پوست‌های چرب را بررسی کنیم. همانطور که می‌دانید این محصول برای مراقبت از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید کارایی دارد.‌ ماهیت اصلی ضد آفتاب از نام آن مشخص است. استفاده از این محصول، کم‌ترین لطفی است که می‌توانید در حق پوست خود کنید.‌ استفاده مستمر از این نوع محصول مراقبت از پوست، می‌تواند از پوست لطیف شما در برابر عارضه‌های نور خورشید مراقبت کند. اهمیت استفاده از این محصول آرایشی بهداشتی بر کسی پوشیده نیست. نکته اینجاست که چه تفاوتی بین انواع این کرم وجود دارد و چگونه می‌توان کرمی سازگار با پوست چرب را انتخاب کرد.




افرادی که پوست چرب دارند، احساس می‌کنند که هر نوع کرمی روی پوست آن‌ها سنگینی می‌کند؛ چون معمولا پوست این افراد منافذ بازی دارد و کرم بیشتری جذب می‌کند. از این رو این افراد، تمایل زیادی به استفاده از کرم‌های محافظ نور خورشید نشان نمی‌دهند. هیچ تفاوتی ندارد که پوست شما چرب است یا خشک؛ چون در هر صورت نور خورشید می‌تواند عارضه‌های جدی در پوستتان ایجاد کند‌. پس بهتر است باورهای غلطی که راجع به استفاده از ضد آفتاب برای پوست چرب دارید را دور بریزید و یک کرم مناسب با درصد چربی کم را برای محافظت از پوست خود تهیه کنید.‌ ضد آفتاب‌های مخصوص پوست چرب، می‌توانند علاوه بر مراقبت از پوست، میزان چربی آن را نیز کنترل کرده و از جوش و آکنه جلوگیری کنند.

 

ضد آفتاب لانسون

وقتی به خرید یک ضد آفتاب مناسب برای پوست چرب فکر می‌کنید، انتخاب یک برند معتبر برایتان در اولویت قرار می‌گیرد. پوست‌های چرب در معرض آسیب‌های بیشتری قرار دارند. در این بین استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی نامرغوب و غیر اصولی می‌تواند آسیب بیشتری به پوستتان برساند. قطعا برندهای معتبر تولیدکننده لوازم آرایشی و مراقبت از پوست، استانداردهای خاصی را در تولید محصولات خود لحاظ می‌کنند. با توجه به دسته‌بندی محصولات مراقبت از پوست در برندهای مختلف می‌توان به این موضوع پی برد.‌ برند لانسون جزو آن دسته از برندهای معروف و معتبری است که ضمن توجه به کیفیت محصولات تولیدی خود، نیاز طیف‌های پوستی مختلف را در نظر گرفته و محصولات سازگاری با پوست‌های مختلف تولید کرده است. این ادعا در مورد تولید انواع ضد آفتاب برای پوست‌های خشک تا چرب صدق می‌کند.




 

ویژگی‌های ضد آفتاب لانسون برای پوست چرب

یک کرم مراقبت از پوست چرب در برابر اشعه خورشید باید فاقد چربی و مواد کمدون زا بوده و از ترکیبات آنتی اکسیدان، ضد چروک و آبرسان تشکیل شده باشد. این چند فاکتور در واقع معیار انتخاب کرم مراقبت از پوست چرب در برابر آفتاب هستند که در کرم فلوئید ضد آفتاب لانسون وجود دارند. کرم پودر لانسون برای پوست چرب، یک کرم دوکاره محسوب می‌شود و ضمن پوشش‌دهی فوق‌العاده با ماندگاری بالا روی پوست، از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. این ضد آفتاب از کمپانی فرانسوی، چربی پوست را کنترل کرده و از براق شدن آن جلوگیری می‌کند، ضد جوش و ضد پیری پوست است، از جذب آلودگی به پوست جلوگیری می‌کند، یک آبرسان قوی است و ضمن حجم‌دهی به پوست، اکسیژن‌رسانی به پوست را نیز انجام می‌دهد، ساختار سبکی داشته و تا ده ساعت به صورت یکپارچه روی پوست باقی می‌ماند.

ترکیبات به کار رفته در کرم ضد آفتاب لانسون

از اصلی‌ترین ترکیبات به کار رفته در این کرم‌ها می‌توان به فیلترهای ضد نور خورشید از جمله تیتانیوم اکساید و زینک اکساید اشاره کرد. این فیلترهای طبیعی ایمنی بسیار بالایی در برابر اشعه خورشید ایحاد می‌کنند. با توجه به اینکه این مواد جذب پوست نمی‌شوند، شما می‌توانید با خیال راحت از این کرم استفاده کنید. استفاده از این کرم مراقبت از پوست چرب لانسون برای زنان باردار، خانم‌هایی که تحت لیزردرمانی قرار دارند و سایر افراد با پوست چرب بسیار ایده‌ال و بدون عارضه است. از سایر ترکیبات موجود در کرم لانسون می‌توان ویتامین ای و گلیسیرین، هیالورونیک اسید، عصاره قاصدک، سالیسلیک سدیم و ... را نام برد که خواص آن‌ها را در پاراگراف قبل برشمردیم.




 

نحوه مصرف ضد آفتاب لانسون

از آنجا که این کرم از قدرت پوشانندگی بالایی برخوردار است، کافی است مقدار کمی از این کرم را روی پوست خود بمالید. بافت سبک و فاقد چربی این کرم احساس خوشایندی به شما القا می‌کند و شما می‌توانید تا حدود ۱۰ ساعت این کرم را روی پوست خود نگه دارید. طبیعتا زمان استفاده از این کرم نیز قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب است. از آنجا که ضد آفتاب لانسون فاقد چربی است، استفاده از پن‌های ضد چربی یا شوینده‌های صورت قبل از استفاده از کرم، ضرورتی ندارد.

 

جمع‌بندی

در این مطلب راجع به اهمیت استفاده از کرم ضد آفتاب برای پوست چرب صحبت کردیم و سپس کرم لانسون از کمپانی فرانسوی را به عنوان بهترین کرم مراقبت از پوست چرب در برابر اشعه خورشید معرفی کردیم. بسیاری از افرادی که پوست چرب دارند، از کرم‌های مراقبت از پوست در برابر آفتاب استفاده نمی‌کنند و اعتقاد دارند که این محصولات بر شدت چربی پوست می‌افزاید؛ این تصور کاملا اشتباه است و حداقل کرم لانسون با ویژگی‌های ساختاری سازگار با پوست چرب این ادعا را رد می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از کرم لانسون، ضمن مراقبت از پوست خود در برابر اشعه‌های مضر، چربی آن را کنترل کنید و پوست شاداب و سالمی داشته باشید.

منبع : https://arayeshibaneh.com






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 446]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن