تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798501466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وکیل خوب اصفهان و رازهای پیروزی در پرونده


واضح آرشیو وب فارسی::

چکیده

هنگامی که می خواهید به یک وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان وکالت پرونده خود را اعطا نمایید اولین قدم در این راه برآورد و توان سنجی امکان موفقیت یک وکیل دادگستری بیش از هر چیز دغدغه فرد میشود و در قدمهای بعدی فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که شانس پیروزی شما را افزایش خواهد داد . بنابراین شناخت رازهای موفقیت یک وکیل خوب می‌تواند در این انتخاب آگاهانه موثر باشد.


وکیل خوب اصفهان و رموز پیروزی

مقدمه



 

بی‌گمان تمامی افرادی که نیاز به بهترین وکیل اصفهان پیدا می کنند با خود می اندیشند که چگونه می توان اعتماد لازم و تجربه کافی را در یک فرد به خصوص که خواهان اعطای وکالت پرونده خود به وی می‌باشند بیابند ، در این کاوش جستجو از نظر مردم اصفهان و یا تحقیق از دیگر راه‌های مقدور از جمله بررسی سوابق درخشان وکالتی و یا آراء اخذ شده به نفع موکلین در پرونده های خانواده و کیفری و حقوقی می تواند معیاری راه‌گشا در این امر خطیر باشد.



 

فهرست چهارگانه راز های پیروزی وکیل خوب اصفهان



 

۱. مطالعات حقوقی پیوسته



 

هنگامی وکیل پایه یک دادگستری اصفهان می تواند داعیه آتیه نگری با درصد بالایی از موفقیت را برای موکلین خود به ارمغان بیاورد که هر لحظه از تعلم و علم آموزی پاپس نکشیده و روزانه با مطالعه پیوسته پیشرفتی منظم داشته باشد چرا که همین مطالعات دائم می تواند یکی از رموز موفقیت بهترین وکیل اصفهان در پیروزی در پرونده ها به شمار آید . در فرهنگ ژاپن مفهومی به نام ( kaizen ) وجود دارد ، در استراتژی کایزن تغییرات مستمر به سمت بهبود برای رسیدن به نتایج مطلوب مد نظر قرار می گیرد. هرچند این تغییرات روزانه به میزان بسیار زیادی نباشد اما همین میزان وقتی مستمر و رو به پیشرفت باشد در نهایت باعث رسیدن به نتیجه دلخواه خواهد گردید.نکته بسیار مهم این مطالعات روزانه در علم حقوق نه تنها بر کسی پوشیده نیست بلکه به علت کثرت قوانین و فراوانی تبصره ها و مواد قانونی که بعضا بایستی به ناسخ و منسوخ ، تخصیص و حتی سوابق تقنینی آن نیز دقت شود ، چنانچه وکیلی بخواهد اشراف کاملی نسبت به همه این موارد داشته باشد تنها راه آن مطالعه همه روزه در این باب میباشد.



 

۲. اعتماد به نفس علمی و عملی



 

از دیگر رمز پیروزی وکیل دادگستری اصفهان دو عنصر اعتماد به نفس علمی و اعتماد به نفس عملی می باشند . در تعریف اعتماد به نفس عملی می توان آن را چنین عنوان کرد ، که فرد به دلیل عملکرد بالای مهارتی آنچنان تخصصی در کار خود به دست می آورد که می تواند بدون هیچگونه تعللی اقدامات لازم و مورد نیاز را در هر زمان و هر پرونده با بیشترین احتمال موفقیت به انجام رساند . بنابراین پشتوانه چنین رویکردی همان اعتماد به نفس علمی نیز می تواند باشد یعنی یک وکیل خبره اصفهان باید تسلط کامل به مواد قانونی را با تحصیلات آکادمیک و همچنین با تجربه موفق سالیان متمادی وکالت در هم آمیزد ، که نتیجه آن می‌تواند رویکردی پیروزمندانه برای احقاق حقوق موکلین وی را میسر سازد. بهره گیری از وکلای با تجربه این مزیت را نیز در پی خواهد داشت که به دلیل اینکه اکثرا پرونده ها با هم متفاوت بوده اما بعضا راهکارهای شبیه به هم نیز میتواند داشته باشد بنابراین از این حیث وکیلی که تجربه بیشتری دارد ، در مواجهه با موارد مشابه قدرت و سرعت عملکرد بهتر و با تشخیص مناسب تری خواهد داشت.



 


فهرست چهارگانه راز های پیروزی وکیل خوب اصفهان



 

۳. شفافیت عملکرد



 

این مطلب که شما تا چه میزان وکیل خود را در باب سوالات پیش آمده که از وی پرسیده اید صادق می دانید و وی تا چه اندازه بهترین اقدامات مقتضی را در پرونده دادگاهی خود که به وی سپرده اید انجام داده است نمایانگر راستی‌آزمایی به عنوان یک وکیل خوب اصفهان می تواند تلقی شود . پیروزی شما در پرونده حاصل شانس نمی تواند باشد بلکه وقتی وکیل شما بدون اغراق و بدون انجام وکالت تضمینی به صورت رک و راست میزان موفقیت شما را در پرونده برایتان تشریح می‌کند می‌تواند در تصمیم‌گیری شایسته شما سودمند واقع شود. چرا که عدم شفافیت و یا فریفتن به امورغیرواقع و بیان نکردن تمام واقعیت دریافتی وکیل از پرونده دادگاهی موکل به امید از دست ندادن موکل نه تنها در شان یک وکیل نبوده و نمیباشد بلکه هنگامی که موکل در پایان پرونده با خلاف آنچه وکیل دادگستری به وی وعده داده بود روبرو میشود و نتیجه دلخواه وی میسر نمیگردد جدا از اینکه باعث دلسردی موکل خواهد گردید ، به عنوان یک رزومه منفی نیز برای وکیل محسوب میشود که میتواند در کاهش مراجعین وی موثر واقع گردد.



 



 

۴. انگیزه فرامادی



 

این درست است که ممکن است پول حرف اول را بزند ولی قطعاً تمام حرف ها را پول نخواهد زد . مادیات اصولا امری وسوسه انگیز و جاه طلبانه می‌تواند تلقی شود البته به شرطی که تزکیه نفسی در کار نباشد یک وکیل در اصفهان همانند اکثر وکلای دادگستری تنها ممر معاش وی از راه انجام وکالت در پرونده ها برای موکلین و ارائه مشاوره های حقوقی به مراجعین وی می باشد . اما تفاوت بسیار است بین یک وکیل که پرونده را صرفاً به میزان حق الوکاله آن می سنجد و یک وکیل پایه یک دادگستری اصفهان که رضایت موکل ذی حق خود را در تصوراتش می‌پروراند و تمام تلاشش را می کند تا حقی را به صاحب آن رساند ، مظلومی را یاری گر باشد و مشت ستمکار خدا ناشناسی را در نزد قاضی محکمه باز کند. وقتی انگیزه یک وکیل دادگستری فرامادی شد از این مرحله به بعد ، امدادهای پیدا و پنهان آن یگانه حکیم است که به صورت ملموس و ناملموس سیر جریان پرونده را به سمت فرد ذی حق هدایتگر میشود و بهره مندی وکیل اصفهان از صفت عدم مادی گرایی صرف از دیگر رموز پیروزی وی به شمار می آید.



 

جمع بندی و برداشت پایانی



 

به هنگام اعطای وکالت این اقدام سنجیده را با بررسی رموز پیروزی یک وکیل خوب اصفهان می‌توان به اقدامی در کمال آرامش و اطمینان سوق داد ، از جمله با دقت در مضامین فهرست چهارگانه ارائه شده و پیاده سازی آن در هنگام مراجعه به وکیل جهت انعقاد قرارداد وکالت می توان درجه احتمالات برد و باخت را سنجش نمود تا با یک گزینش صحیح از نگرانی های آینده فرد کاسته شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1343]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن