تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797079405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کدام بخش ها برای بازسازی و نوسازی ساختمان ضروری هستند؟


واضح آرشیو وب فارسی::


کدام بخش ها برای بازسازی و نوسازی ساختمان ضروری هستند؟

در سال های اخیر با توجه به افزایش هزینه های خرید ساختمان های جدید، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که برای ایجاد تحول و تغییرات در زندگی خودشان، به جای خرید خانه جدید به فکر بازسازی و نوسازی ساختمان باشند. خوشبختانه به دلیل اینکه افراد زیادی در زمینه بازسازی ساختمان ها فعالیت می کنند، این خدمات به یکی از خدمات پرطرفدار در کشور ایران تبدیل شده است؛

اما موضوعی که حتما برای شما در هنگام بازسازی خانه و ساختمان دغدغه است، این است که چه بخش هایی از خانه باید حتما بازسازی شوند و چه بخش هایی نیازی به بازسازی ندارند؟ اگرچه این موضوع تا حد زیادی وابسته به شرایط ملک است، اما اگر با ما در ادامه این مقاله همراه باشید حتما متوجه جزئیات این موضوع نیز خواهید شد.

چه بخش هایی از ساختمان باید حتما بازسازی و نوسازی شوند؟

زمانی که به فکر بازسازی و نوسازی ساختمان می افتید، احتمالا اولین چیزی که باعث درگیر شدن ذهن شما می شود، هزینه است. هزینه بازسازی و نوسازی خانه و ساختمان بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. مهم ترین عامل حجم کاری است که باید برای بازسازی و نوسازی ساختمان ها انجام دهید.

به طور کلی، توجه به اینکه چه بخش هایی از ساختمان باید حتما بازسازی و نوسازی شوند، اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چون اگر به این بخش ها توجه کنید، می توانید با هزینه کمتری مراحل بازسازی را انجام دهید. 4 بخش مهم در ساختمان ها وجود دارند که حتما باید بازسازی شوند که عبارتند از:

لابی ساختمان های بزرگ مسکونی و تجاری

هدف از بازسازی و نوسازی ساختمان ها، حفظ زیبایی آن هاست. یکی از مهم ترین بخش هایی که در ساختمان ها وجود دارد و تاثیر زیادی روی افراد در حال رفت و آمد در ساختمان ها می گذارد، لابی است. زیبایی لابی می تواند تاثیر زیادی روی دید مثبت افراد در هنگام حضور در ساختمان داشته باشد.

به همین خاطر توصیه می کنیم که حتما ظاهر لابی به همراه وسایل آن مانند مبلمان تغییر کنند. تغییر دیوارپوش و کفپوش نیز می تواند تاثیر زیادی روی زیبایی لابی ساختمان های مسکونی و تجاری داشته باشد.


کدام بخش ها برای بازسازی و نوسازی ساختمان ضروری هستند؟

سالن پذیرایی خانه های مسکونی

مهم ترین بخش در خانه های مسکونی که تاثیر زیادی روی زیبایی آن می گذارد، سالن پذیرایی است. سالن های پذیرایی، مکان هایی برای پذیرایی از مهمانان هستند و زیبایی آن ها تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی کل خانه دارد. اگر برای شما مهم است که یک خانه شیک و خاص داشته باشید، می توانید تغییرات خوبی را در سالن پذیرایی ایجاد کنید.

تغییر دیوارپوش و کفپوش ساده ترین کارهایی هستند که می توانید برای بازسازی و نوسازی ساختمان انجام دهید. می توانید اقدامات مختلف دیگری را نیز انجام دهید که از جمله آن ها می توان به گچ کاری یا کناف کاری، ساخت دکور چوبی و ... اشاره کرد که هر کدام زیبایی سالن های پذیرایی را چندین برابر می کنند.

آشپزخانه های شرکت ها و خانه های مسکونی

آشپزخانه های شرکت ها و خانه های مسکونی مهم ترین بخشی هستند که حتما باید بازسازی و نوسازی شوند. همانطور که می دانید اگر ظاهر یک آشپزخانه در خانه مناسب نباشد، زیبایی خانه تحت تاثیر قرار می گیرد.

بنابراین، باید در هنگام بازسازی و نوسازی ساختمان از روش های بازسازی آشپزخانه ها نیز کمک گرفت. تغییر سبک دیوارپوش، کفپوش، تغییر کابینت ها و ... از جمله اقداماتی هستند که می توانید برای بازسازی آشپزخانه ها انجام دهید.

المان های مختلفی برای تغییر سبک دکوراسیون و بازسازی آشپزخانه ها، قابل تغییر هستند. این موضوع انعطاف پذیری بیشتری را به شما برای انجام این کار می دهد. با این حال اگر در مورد سلامت بخش های مختلف آشپزخانه مانند کابینت ها، تاسیسات لوله کشی و ... اطلاعات ندارید، حتما از افراد متخصص کمک بگیرید. در این صورت به شما اعلام خواهد شد که باید چه بخش هایی از آشپزخانه را تغییر دهید.

سرویس بهداشتی و حمام

یکی از مهم ترین بخش هایی از ساختمان که تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی ساختمان ها خواهد داشت، سرویس بهداشتی و حمام است. به همین خاطر توصیه می کنیم که حتما در هنگام بازسازی و نوسازی ساختمان به سرویس بهداشتی و حمام آن نیز توجه داشته باشید. این موضوع به ویژه برای ساختمان های تجاری پر رفت و آمد اهمیت بسیار زیادی دارد.

بنابراین، اگر قصد بازسازی خانه خود را دارید، حتما به فکر تغییر سبک دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام باشید. همچنین، در صورتی که به فکر بازسازی ساختمان های تجاری هستید، حتما شیرآلات، کفپوش ها و دیوارپوش های سرویس های بهداشتی را عوض کنید. چون سرویس های بهداشتی می توانند تاثیر بسیار زیادی روی افراد داشته باشند و ذهنیت آن ها را تغییر دهند.


کدام بخش ها برای بازسازی و نوسازی ساختمان ضروری هستند؟

آیا قدمت ساختمان روی هزینه بازسازی ساختمان موثر است؟

هزینه بازسازی ساختمان یکی از موضوعاتی است که همواره از سوی متقاضیان انجام این کار پرسیده می شود. به طور کلی، عوامل زیادی می توانند روی هزینه بازسازی ساختمان ها موثر باشند که از جمله آن ها می توان به حجم کار اشاره کرد. بدیهی است که هر چقدر کارهایی که باید برای بازسازی انجام شوند، عمقی تر و سخت تر باشند هزینه نیز افزایش پیدا می کند.

یکی از عواملی که باعث تغییر قیمت بازسازی و نوسازی ساختمان می شود، قدمت ساختمان است. ساختمان های قدیمی که با مشکلات زیادی مواجه هستند و حتی تاسیسات آن ها نیز باید تعویض شوند، نیاز به صرف هزینه بسیار بیشتری خواهند داشت. بنابراین، اگر ساختمان بسیار قدیمی باشد، هزینه بازسازی و نوسازی آن بسیار نسبت به یک ساختمان جدید و بروز افزایش پیدا می کند.

ویستا افرند؛ ارائه دهنده خدمات بازسازی و نوسازی ساختمان با پرسنل حرفه ای

بازسازی و نوسازی ساختمان از جمله خدماتی است که در سال های اخیر به وفور توسط شرکت های مختلف به مردم ارائه می شود. اما اگر به دنبال این هستید که از این خدمات به صورت حرفه ای استفاده کنید، کافیست که با شرکت دکوراسیون داخلی ویستا افرند در ارتباط باشید.

در این شرکت پرسنل های متخصص و حرفه ای حضور دارند که با کمترین هزینه، بهترین نتیجه را در زمینه بازسازی خانه ها به شما ارائه می کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1324]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن