تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797743909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت لوازم خانگی بازیگر معروف


واضح آرشیو وب فارسی::

مهران مدیری هنرمند مشهور و محبوب سینما و تلویزیون ایران است. او با بازی در فیلم‌ها، سریال‌ها و نمایش‌های تئاتر به شهرت رسیده و جایگاه خود را در صنعت سینما و تئاتر ایران به دست آورده است. به تازگی توسط منابع نزدیک به مهران مدیری مارک یک سری از لوازم خانگی ایشان لو رفته است. بیایید باهم به بررسی لوازم خانگی یکی از مشهورترین چهره های ایران بپر دازیم.


مهران مدیری- از بانه

جاروبرقی فیلیپس

همه میدانیم یکی از ضروری ترین وسایل خانه جاروبرقی است. اما بازیگران مشهور از چه مارکی برای تمیزی خانه خود استفاده میکنند؟ جاروبرقی فیلیپس یکی از بهترین برنک های جاروبرقی در دنیا است. همین موضوع باعث شده افراد مشهور نیز برای تمیزی خانه خود از این وسیله کار آمد استفاده کنند.

یخچال فریزر ال جی

بیایید باهم به بررسی یخچال فریزر خانه افراد مشهور بپردازیم. همه میدانیم که یخچال فریزر های ال جی با توجه به کارایی, مصرف انرژی و زیباییشان از پر طرفدارترین یخچال فریزر های حال حاظر بازار به حساب می‌آیند. ال جی با به کار گیری جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در یخچال های خود توانسته به یکی از پر فروشترین برند های حوزه یخچال فریزر تبدیل شود.

فروشگاه های لوازم خانگی زیادی وجود دارند که میتوانید برای تهیه وسایل منزل خود به آنها سر بزنید, فروشگاه هایی مانند از بانه, دیجی کالا و یا نمایندگی های رسمی برند ها. اما آیا خرید از هر فروشگاهی پیشنهاد میشود؟

در یک کلمه به شما بگویم, خیر, اما چرا؟

اطمینان از اصالت کالا مهمترین فاکتور برای انتخاب یک فروشگاه است, همانطور که گفته شد فروشگاه لوازم خانگی از بانه میتواند یک انتخاب بسیار خوب برای شما باشد. قیمت مناسب محصولات این فروشگاه و گارانتی دار بودن محصولاتشان فروشگاه از بانه را به یکی از بهترین فروشگاه های لوازم خانگی ایران تبدیل کرده است.


یخچال فریزر ال جی azbaneh

خرید یخچال از بانه

برای دریافت مشاوره و خرید محصولات خانگی میتوانید به وبسایت فروشگاه سر بزنید و یا با کارشناسان پشتیبانی فروشگاه ارتباط برقرار کنید.

فروشگاه لوازم خانگی از بانه

فروشگاه لوازم خانگی از بانه با بیش از 5 سال سابقه فروش لوازم خانگی و متعهد بودن به کار خود توانسته تاکنون هزاران مشتری را راضی نگه دارد. اما بهترین مدل های جاروبرقی فیلیپس کدام ها هستند؟

جاروبرقی

جاروبرقی فیلیپس 9170 یکی از مدل‌های حرفه‌ای و قدرتمند شرکت فیلیپس است که طراحی شده تا شستشوی کاملی را در خانه فراهم کند. این جاروبرقی با قدرت مکش بالا، طراحی منحصربه‌فرد و قابلیت‌های فراوان، انتخابی عالی برای تمیزی خانه شماست. جاروبرقی فیلیپس 9170 با توان مکش بالا و موتور قدرتمند، قادر است ذرات گرد و غبار و آلاینده‌ها را به طور موثری از سطوح جمع‌آوری کند. با این توان مکش قوی، حتی ذرات کوچک و پشم حیوانات را هم می‌تواند به راحتی از روی فرش و موکت‌ها جدا کند. سیستم فیلتراسیون پیشرفته در جاروبرقی فیلیپس 9170، هوای خروجی را تمیز می‌کند. این سیستم قادر است ذرات ریز گرد و غبار، آلرژی ها و سایر آلاینده‌های موجود در هوا را به خوبی جذب و از خروجی جاروبرقی حذف کند. این ویژگی به خصوص برای افرادی که به آلرژی‌ها دارند، بسیار ارزشمند است.


جاروبرقی فیلیپس

یخچال ال جی

یخچال ال جی یکی از برترین برندهای یخچال در بازار است و توانسته است به عنوان یکی از انتخاب‌های محبوب برای خانواده‌ها در سراسر جهان شناخته شود. با داشتن یک یخچال ال جی، شما می‌توانید غذاها را به‌طور ایده‌آل نگهداری کنید و از مزایای فراوانی که این برند ارائه می‌دهد، بهره‌برداری کنید.

یکی از مزایای بارز یخچال‌های ال جی، صرفه‌جویی در انرژی است. این یخچال‌ها با استفاده از فناوری‌های مدرن و جدید، کارایی بالایی در مصرف انرژی دارند و باعث کاهش هزینه‌های برق شما می‌شوند. همچنین، ال جی به عنوان یکی از برندهای پیشرو در صنعت یخچال‌سازی، تلاش می‌کند تا محصولاتی با کارایی انرژی بالا و بهره‌وری بهینه را برای مصرف‌کنندگان ارائه کند.

یخچال ال جی با استفاده از تکنولوژی خنک‌کننده پیشرفته، می‌تواند غذاها را به طور یکنواخت و در دماهای مناسب نگهداری کند. این تکنولوژی از سیستم‌های تهویه هوشمند برای جلوگیری از تغییر دما و نگهداری بهتر غذاها استفاده می‌کند. همچنین، فناوری No Frost که در برخی از مدل‌های یخچال ال جی وجود دارد، از تولید یخ و شستشوی مداوم یخچال جلوگیری می‌کند.

یخچال‌های ال جی دارای ویژگی‌های هوشمندی هستند که زندگی روزمره شما را آسان‌تر می‌کنند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به سیستم‌های کنترل دما، نمایشگرهای لمسی، نورپردازی داخلی، سیستم اتوماتیک سازی تنظیمات تشخیص نیاز به تعمیر اشاره کرد. همچنین، برخی مدل‌های پیشرفته‌تر از یخچال‌های ال جی، امکانات اتصال به اینترنت را دارند و شما می‌توانید از طریق تلفن همراه خود، یخچال را کنترل کنید و از امکانات هوشمند آن بهره‌برداری کنید.

 

 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن