تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797070317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین مبل‌های راحتی جدید و شیک


واضح آرشیو وب فارسی::

بهترین مبل‌های راحتی جدید و شیک

یکی از تاثیرگذارترین عناصر در چیدمان بسیاری از منازل و محیط‌های شغلی، مبلمان است‌ که‌ برای پذیرایی از مهمان، استراحت و ... کاربرد دارد. باید توجه داشته باشید که مبل موردنظرتان متناسب با فضای منزل و مکمل سایر اشیای درون سالن باشد. بنابراین در انتخاب مبل حتما باید فضایی که قرار است مبل در آن‌جا گذاشته شود را در نظر بگیرید. مبل‌ها دارای انواع مختلفی هستند که شما می‌توانید بر حسب نیاز و بودجه خود نوع مناسب را انتخاب کنید‌. یکی از انواع مبل‌ها که کاربرد زیادی داشته و طرفداران فراوانی هم دارد، مبل راحتی است که می‌توانید انواع آن را در وب‌سایت سامی مبل مشاهده کنید. اگر تمایل دارید با مبل راحتی و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید.


images_1684608777_64691709496b1.jpeg

راهنمای خرید مبل راحتی

اینکه دقیقا چه نوع مبلی را انتخاب کنید به سلیقه و علایق خودتان بستگی دارد اما اگر در کنار توجه به سلایق شخصی، اطلاعات لازم را در خصوص انواع مبل داشته باشید می‌توانید خرید بهتری انجام دهید. مبل راحتی می‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد؛ زیرا نه تنها فضای زندگی شما را زیباتر جلوه می‌دهد بلکه برای استراحت نیز بسیار مفید خواهد بود. برای اینکه یک مبل راحتی مناسب انتخاب کنید باید به عوامل مختلفی مثل سبک چیدمان، تعداد افراد استفاده‌کننده از مبل، اندازه و شکل اتاق، طرح دیوارها و ... توجه نمائید.

اگر از افرادی هستید که کیفیت مبل برایتان اهمیت زیادی دارد پس تنها به ظاهر مبل اکتفا نکنید بلکه قسمت‌های مختلف آن را موردتوجه قرار دهید. بخش‌های مختلف یک مبل شامل قاب، تکیه‌گاه و نشیمنگاه هستند که‌ نه تنها سبب راحتی مبل می‌شوند بلکه در حفظ و استحکام مبل اهمیت زیادی دارند.


images_1684608785_64691711d7e5b.jpg

انواع مبل راحتی

در هنگام خرید مبل توجه به جهت چیدمان مبلمان اهمیت زیادی دارد؛ چرا که مبل موردنظر باید با توجه به شکل اتاق، محل قرارگیری درها، پنجره‌ها و سایر وسایل خانه انتخاب شود‌. از لحاظ چیدمان مبل‌های راحتی دارای انواع مختلفی چون مبل راحتی مدرن، مبل راحتی چستر و مبل راحتی کلاسیک هستند که در ادامه به توضیح مختصری در ارتباط با هر کدام می‌پردازیم.

مبل راحتی مدرن: مبل راحتی مدرن یک نوع مبل است که در سمت چپ آن دسته‌ای قرار دارد و به این ترتیب مناسب برای اتاق‌هایی می‌باشد در ورودی در سمت راست قرار دارد.

مبل راحتی چستر: مبل چستر نوع دیگری از مبل راحتی است که دارای دسته‌ای در سمت راست می‌باشد. این نوع مبل‌ها برای اتاق‌هایی که در ورودی در سمت چپ قرار دارد، مناسب هستند.

مبل راحتی کلاسیک: مبل راحتی کلاسیک نیز یکی دیگر از انواع مبل‌های راحتی است که برای فضاهایی چون اتاق پذیرایی و نشیمن بزرگ و جادار مناسب است. این نوع مبل به سرویس مبل کلاسیک شباهت دارد.

انتخاب مبل راحتی مناسب

همیشه در هر خانه فضایی وجود دارد که بیشتر از سایر قسمت‌های خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. فضایی مثل پذیرایی یا سالن که در آن افراد کنار هم می‌نشینند، تلویزیون نگاه می‌کنند، از مهمانان میزبانی می‌شود و ... می‌تواند مناسب‌ترین بخش برای استفاده از مبل‌های راحتی باشد. انتخاب مبل‌های راحتی مناسب اهمیت زیادی دارد زیرا مبلمان از اولین اجزایی است که در‌ معرض دید میهمانان قرار می‌گیرد و همچنین استفاده‌کنندگان انتظار دارند با نشستن روی آن احساس خوبی پیدا کنند. مبل‌های راحتی در اشکال و انواع مختلف به بازار عرضه می‌شوند که برای انتخاب مناسبترین آن‌ها باید به برخی از موارد توجه کنید:
images_1684608798_6469171e064e3.jpg

شکل ظاهری و مدل مبل راحتی

یکی از معیارهای مهم در هنگام خرید مبل برای اغلب افراد، شکل ظاهری و مدل آن‌ها می‌باشد. مبل انتخابی توسط شما باید به گونه‌ای باشد که در نگاه اول نظرتان را جلب خود کند. بنابراین برای اینکه از انتخاب خود پشیمان نشوید حتما به ظاهر مبل توجه کافی داشته باشید. در مورد انتخاب رنگ هم فضای منزلتان را در نظر بگیرید و با توجه به آن مناسبترین رنگ را انتخاب نمایید.

اندازه و ابعاد مبل‌های راحتی

یکی از نکات مهم دیگری که حتما قبل از خرید مبل باید به آن توجه کنید در نظر گرفتن اندازه راهرو، راه‌پله و سالن موردنظر است که باید با اندازه و ابعاد مبل سازگار باشند. از آن‌جایی که فضاهای فروشگاهی با فضای خانه متفاوت است حتما مبل موردنظر را اندازه بگیرید که متناسب با ابعاد و فضای خانه شما باشد.

راحتی نشیمن مبل راحتی

اما مهم‌ترین معیار در انتخاب مبل راحتی چیست؟ طبیعتا افرادی که قصد خرید مبل راحتی را دارند برایشان مهم است که مبل مورد نظر برای حالت‌های مختلف نشستن مناسب باشد و آن‌ها در این حالات احساس راحتی کنند. پس حتما مبل موردنظر را به خوبی بررسی کنید تا مطمئن شوید نیازتان را برطرف می‌کند. وب سایت سامی مبل با ارایه انواع مبل‌های راحتی می‌تواند در به وجود آوردن فضایی آرامش‌بخش و دلچسب به شما کمک کند.

طرح، رنگ و جنس مناسب

از دیگر مواردی که در انتخاب مبل مناسب باید به آن‌ها توجه شود، طرح، رنگ و جنس مبلمان است. اگر راحتی مبل برایتان اهمیت زیادی دارد در مورد انتخاب جنس مناسب از فروشنده راهنمایی بخواهید اما در مورد طرح و رنگ مبل می‌توانید سلیقه شخصی و دکوراسیون منزلتان را مدنظر قرار دهید. همچنین رویه مبلمان نیز اهمیت زیادی دارد؛ چرا که رویه مبل در نگهداری و هنگام تمیز کردن مبل اهمیت زیادی دارد.

خرید مبل راحتی

برای اینکه یک مبل راحتی برای منزل خود خریداری کنید می‌توانید از دو روش حضوری یا اینترنتی اقدام کنید. اگر قصد خرید اینترنتی مبل را دارید وب‌سایت سامی مبل می‌توانید در خصوص انتخاب بهترین مبل برای فضای منزلتان راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهد. این وبسایت با ارائه انواع مبل‌های راحتی، دست شما را در انتخاب بهترین مبل مناسب با فضای منزلتان باز می‌گذارد. در واقع، با وجود تنوع بالای مبل‌های راحتی، شما می‌توانید یک مبل مناسب با طرح و رنگ زیبا برای خود انتخاب کنید. همچنین با توجه کیفیت بالای این مبل‌ها می‌توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید و پس از تحویل از کیفیت مبل موردنظر لذت ببرید.

قیمت مبل راحتی

عوامل مختلفی می‌توانند در قیمت یک مبل راحتی موثر باشند که از جمله آن‌ها می‌توان به کیفیت مواد اولیه، کیفیت ساخت مبل، گارانتی و خدمات پس از فروش اشاره کرد. بطور کلی هر چه یک مبل کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت نهایی آن بیشتر خواهد شد و هر چه مبل موردنظر کیفیت کمتری داشته باشد قیمت آن نیز کمتر خواهد بود. البته از آن‌جایی که مبل‌های راحتی تنوع بالایی دارند به طبع قیمت‌های آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود و شما می‌توانید بهترین مبل را متناسب با بودجه خود برای خرید انتخاب کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1357]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن