تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796824115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین کلینیک‌های ناباروری در کرج


واضح آرشیو وب فارسی::

یکی از بزرگترین مشکلات زوج‌های جوان در سال‌های اخیر، ناباروری است. در واقع باید مشکلات باروری را از جمله شایع‌ترین مشکلات در فرزند آوری در چند سال اخیر دانست، زوج‌های کرجی نیز از این قاعده مستثنی نیستند اما خوشبختانه اکثر این مشکلات درمان‌پذیر بوده و مراجعه به متخصص زنان در کرج و یا یافتن یک کلینیک ناباروری در کرج می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود در زمینه باروری زوجین را به راحتی درمان کند. ما در ادامه با معرفی بهترین کلینیک‌های ناباروری در کرج همراه شما هستیم.



چه زمانی باید به کلینیک درمان ناباروری مراجعه کرد؟ 

اگرچه اکثر ما حداقل یک زوج نابارور را در اطراف خود می‌شناسیم اما باید بدانیم که چه زمانی می‌توان از برچسب ناباروری استفاده و چه زمان برای درمان باید به کلینیک تخصصی باروری مراجعه کرد. اولین و مهمترین نکته آن است که نه تنها بعد از اقدام‌های ناموفق برای بارداری می‌توان به کلینیک باروری مراجعه کرد بلکه بهتر است قبل از اقدام به فرزندآوری این کار انجام گیرد. 

ملاقات با یک متخصص زنان در کرج برای خانم‌ها و یا یک متخصص اورولوژی در کرج برای زوجین کمک می‌کند تا قبل از اقدام برای بارداری آگاهی‌های لازم در خصوص مشکلاتی که ممکن است در این راه با آن‌ها مواجه شوند و یا درمان مشکلاتی که مانع باروری زوجین است را دریافت کنند. 

تست ژنتیک در کلینیک باروری در کرج

به طور مثال انجام تست ژنتیک برای زوجین به ویژه افرادی که از یک فامیل یا قوم با هم ازدواج می‌کنند، قبل از ازدواج از تولد فرزندان با مشکلات ژنتیکی پیشگیری می‌کند. کشف ناهنجاری‌های ژنتیکی و کروموزومی با انجام این تست‌ها کمک می‌کند تا زوجین در آینده با مشکلی مواجه نباشند. 

انجام معاینات و تست‌های قبل از بارداری

یکی دیگر از مواردی که برای انجام آن می‌توان به این کلینیک‌ها مراجعه کرد انجام معاینات و آزمایشات قبل از بارداری است. آمادگی کامل برای بارداری و انجام این آزمایشات کمک می کند که بارداری کم خطر، آرام و بی دغدغه ای را سپری کنید. همچنین در صورت وجود مشکلات احتمالی، می توان با اقدام به موقع از ایجاد یک بارداری پرخطر و چالش برانگیز پیشگیری کرده و بعد از درمان های لازم اقدام به بارداری کرد.

مشکلات بارداری

معمولا افرادی که بعد از چندین ماه اقدام ناموفق برای بارداری نا امید می‌شوند بهتر است برای بررسی مشکلات احتمالی به کلینیک ناباروری در کرج مراجعه کنند. افراد دارای ۳۵ سال که احتمال بارداری پر خطر در آن‌ها وجود دارد، افرادی که قصد دارند تعیین جنسیت قبل از بارداری داشته باشند و همچنین افرادی که مشکلات بارداری دارند نیز می‌توانند از خدمات موجود در چنین کلینیک‌هایی بهره‌مند شوند. 

درمان ناباروری

زوجینی که سال‌ها است موفق به فرزندآوری نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به کلینیک باروری در کرج، از طریق روش‌های مختلف درمانی از جمله آی وی اف، آی یو آی، رحم جایگزین و… با توجه به نوع مشکل باروری و تشخیص تخصصی پزشک اقدام به فرزندآوری نمایند. 

معرفی بهترین کلینیک‌های ناباروری در کرج

این روزها به لطف وجود پزشکان متخصص در درمان ناباروری، مراکز تخصصی باروری در کرج بسیار زیاد است که همگی مجهز بوده و امکانات و خدمات ویژه‌ای را به مراجعین خود ارائه می‌کنند. ما در این بخش به معرفی تعدادی از مشهورترین آن‌ها می‌پردازیم که عزیزان ساکن استان البرز برای ملاقات با متخصص زنان در کرج و یا متخصص اورولوژی در کرج می‌توانند به این مراکز مراجعه نمایند. 

مرکز درمان ناباروری رویش در کرج

این مرکز از بهمن ماه سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در زمینه درمان ناباروری و مشکلات بارداری آغاز کرده است. فعالیت اصلی مرکز درمان ناباروری رویش ارائه خدمات درمانی به بیماران نابارور (خانم‌ها – آقایان) در تمام زمینه‌های ناباروری و با تکیه بر پیشرفته‌ترین روش‌های درمانی روز دنیا و استفاده از مجهزترین وسایل تشخیصی و درمانی در این امر است. 

آدرس: کرج، عظیمیه، بلوار طالقانی شمالی، گلستان هجدهم، پلاک ۱۵۱

تلفن: ۰۲۶۳۲۵۰۶۲۴۳ و ۰۲۶۳۲۵۰۶۲۴۷ و ۰۲۶۳۲۵۰۶۰۸۶ 

مرکز درمان ناباروری و IVF بیمارستان مریم

این مرکز فعالیت خود را با تأسیس کلینیک ناباروری و آزمایشگاه آندرولوژی آغاز کرده است و با کادری متشکل از متخصصین زنان با فلوشیپ ناباروری، متخصص اورولوژی و جنین‌شناس مجرب در خدمت زوجین محترم استان البرز به ویژه شهروندان کرجی است. مهمترین خدمات این مرکز عبارتند از: مشاوره‌های دوران باروری و ژنتیک، میکرو اینجکشن (ICSI)، لقاح خارج از رحم (IVF)، تلقیح اسپرم به داخل رحم (IUI)، انجماد جنین، تخمک، اسپرم و بیضه، نمونه‌برداری از بیضه (TESE)، (PESA)، لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی، تشخیص بیماری‌های ژنتیک و تشخیص جنسیت (PGD)، آنالیز اسپرم، هچینگ جنین، GIFT و ZIFT

این مرکز شامل سه کلینیک فوق تخصصی زنان و ناباروری، کلینیک فوق تخصصی مردان (آندرولوژی) و آزمایشگاه جنین‌شناسی است. 

آدرس: استان البرز کرج خیابان ۴۵ متری گلشهر، ارغوان غربی

مرکز درمان ناباروری بیمارستان کمالی

یکی دیگر از مراکزی که با ارائه خدمات مختلف در زمینه درمان ناباروری در خدمت اهالی محترم استان البرز و شهر کرج قرار دارد، مرکز درمان ناباروری بیمارستان کمالی کرج است. این مجموعه با در اختیار داشتن پزشکان متخصص و فوق تخصص زنان، زایمان، نازایی و… از جمله مراکز درمانی دولتی و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی البرز است که می‌توانید برای درمان بیماری‌های مرتبط با نازایی و باروری، مراقبت‌های بارداری و زایمان به آن مراجعه نمایید. 

آدرس: استان البرز- کرج- میدان شهدا- خیابان کمالی- مرکز آموزشی درمانی کمالی



جمع‌بندی

اگرچه ناباروری در سال‌های اخیر یک مشکل شایع برای اکثر زوج‌های جوان در امر فرزند آوری بوده است اما خوشبختانه پیشرفت علم در این زمینه و حضور پزشکان متخصص در ایران کمک کرده است که شاهد درمان بسیاری از کیس‌های ناباروری در سراسر کشور باشیم. استان البرز به عنوان یکی از پرجمعیت‌ترین استان‌های کشور از جمله مناطقی است که زوج‌های نابارور بسیاری را در خود جای داده است. استفاده از امکانات کلینیک‌های ناباروری در کرج می‌تواند بهترین راه برای تشخیص و درمان ناباروری در زوجین کرجی باشد. 

مراجعه به این کلینیک‌ها نه تنها برای تشخیص و درمان مشکلات باروری بلکه به منظور انجام آزمایشات ژنتیک قبل از ازدواج، آزمایشات قبل از بارداری، آزمایشات، معاینات و مراقبت‌های بعد از بارداری کمک کننده است. ما در این مقاله کوتاه به معرفی مشهورترین کلینیک‌های درمان ناباروری در کرج اشاره کردیم که امیدواریم اطلاعات کامل برای عزیزان ساکن این شهر را به همراه داشته باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 621]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن