تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798098847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با 1+4 رشته پولساز آرایشگری در گل گیس آشنا شوید!


واضح آرشیو وب فارسی::

چکیده : آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس دارای ۴۲ تخصص با ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای کشور، یکی از فعال ترین و بهترین آموزشگاه زنانه تهران می‌باشد. دوره‌های آموزشی به صورت گروهی و خصوصی برگزار می‌گردد و هر تخصص از مرحله پایه تا فوق تخصصی آموزش داده می‌شود.

 

یکی از شغل‌های جذاب و پرطرفدار بین خانم‌ها، آرایشگری زنانه است که از گذشته تاکنون مورد استقبال قرار گرفته است. این شغل به دلیل عدم نیاز به تحصیلات دانشگاهی، تنوع شغلی و درآمد بالا، جذابیت خاصی را برای بسیاری از بانوان دارد.

برای رسیدن به درآمد بالا در هر یک از رشته‌های آرایشگری، مهارت و تخصص لازم است تا بتوان رضایت مشتریان را جلب کرد. بنابراین، شرکت در دوره‌های معتبر و حرفه‌ای مختلف از جمله آموزش رنگ و مش، آموزش کاشت ناخن، آموزش اکستنشن مژه و... امری ضروری است تا فرد بتواند کار را به خوبی یاد گرفته و مهارت لازم را کسب کند.


لاین پردرآمد آرایشگری - آموزشگاه آرایشگری گل گیس

 پولسازترین لاین های آرایشگری کدامند؟

 در سالهای اخیر لاین‌های آرایشگری بسیار متنوع و تخصصی شده است؛ به طوری که کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که در همه زمینه‌ها متخصص بوده و مشتری خوبی هم داشته باشد. هر لاین آرایشگری بسیار گسترده بوده و تغییرات آنها هم بسیار زیاد است. به این خاطر بیشتر هنرجویان به دنبال این هستند که در یک لاین آرایشگری متخصص شوند تا بتوانند متمرکزتر فعالیت کرده و رضایت مشتری را جلب کنند.

واضح است که هدف اصلی هر فردی، داشتن مشتری زیاد و کسب درآمد بیشتر است. برخی از لاین‌های آرایشگری نسبت به بقیه قابلیت درآمدزایی بیشتری را دارند و یا به قولی پولسازترند. در این بخش 5 لاین آرایشگری پولساز و پرطرفدار را به شما معرفی می‌کنیم که انتخاب بیشتر هنرجویان در دوره‌های آموزشی است.

آموزش رنگ و مش

لاین رنگ و مش مو به عنوان یک شغل درآمدزا و محبوب در حوزه‌ زیبایی مو محسوب می‌شود. به دلیل اهمیت بالایی که خانم‌ها به زیبایی موی خود می‌دهند، خدمات رنگ و مش مو محبوبیت بالایی در بین آنها داشته و می‌توان گفت همیشه مشتری دارد.

با این حال، برای رسیدن به موفقیت در این رشته، نیاز به گذراندن دوره های آموزشی، مهارت، تخصص و اطلاعات دقیق در زمینه رنگ و مش مو دارید. همچنین، برای داشتن مشتریان ثابت و تأثیرگذار در این حرفه، ارتباطات بالا، مهارت در ارائه خدمات مشتری محور، تجربه و ابزارهای به‌روز و جدید در اختیار داشتن مهم است.

آموزش کاشت و طراحی ناخن


آموزش کاشت ناخن - آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس

کاشت و طراحی ناخن به عنوان یکی از شاخه‌های مهم صنعت زیبایی، در سال‌های اخیر به یک شغل پردرآمد و جذاب تبدیل شده است. این شغل امکان رسیدن به درآمد بالا و نیز ایجاد کسب و کار شخصی را برای افراد فراهم می‌کند.

یکی از مزایای این شغل این است که نیاز به هیچ‌گونه مدرک تحصیلی خاصی ندارد و به راحتی می‌توان با شرکت در دوره‌های آموزش کاشت و طراحی ناخن و کسب مهارت‌های لازم، به یک حرفه‌ای در این زمینه تبدیل شد. همچنین، به عنوان یک شغل مستقل، شما می‌توانید برنامه کاری خود را به دلخواه خود تنظیم کنید و درآمد خود را با توجه به تعداد مشتریان خود، افزایش دهید.

به طور کلی، درآمدزایی در زمینه کاشت و طراحی ناخن به تعداد مشتریان و کیفیت خدمات ارائه شده بستگی دارد. از آنجایی که مشتریان برای ترمیم ناخن هر ماه باید به شما مراجعه کنند، در صورتی که کیفیت کار شما خوب باشد، می‌توانید تعداد مشتریان خود را روز به روز افزایش داده و درآمد بسیار بالایی کسب کنید.

آموزش تاتو

در سالهای اخیر تاتو صورت از جمله تاتو ابرو، تاتو خط چشم، تاتو خط لب و... و به خصوص تاتو بدن بسیار پرطرفدار شده است. این نشان از وجود بازار مشتری عالی در بین خانم‌ها و آقایان دارد.اگر بتوانید خدمات باکیفیت ارائه کنید، فرصتهای بسیار خوبی برای رسیدن به درآمد بالا پیش روی شما خواهد بود.

برای حرفه‌ای شدن در لاین تاتو، نیاز به مدرک تحصیلی خاصی ندارید و با گذراندن دوره‌های آموزش تاتو حرفه ای و کسب تجربه لازم می‌توانید به عنوان یک حرفه‌ای کار کنید و کسب درآمد فوق العاده داشته باشید. 

آموزش اکستنشن مژه

یکی از راه‌های سریع و راحت برای داشتن مژه‌های بلند و پرپشت که مورد پسند تقریبا همه خانم‌ها می‌باشد، اکستنشن مژه یا کاشت مژه است. این لاین آرایشگری بسیار پرمتقاضی بوده و جزو رشته‌های پرطرفدار و پردرآمد آرایشگری به حساب می‌آید.  

در دوره آموزش اکستنشن مژه با تمام ابزار و وسایل مورد نیاز آشنا شده، انواع اکستنشن مژه را می‌شناسید و تمام روش‌های این کار مانند اکستنشن مژه کلاسیک، والیوم، تار به تار، سه بعدی و … را به طور کاملا حرفه‌ای یاد می‌گیرید.

اگر بتوانید اکستنشن مژه را به صورت حرفه‌ای و با کیفیت برای مشتری انجام دهید و ارتباط خوبی هم با او برقرار کنید، قطعا در مدت کوتاهی مشتریان ثابت زیادی خواهید داشت و به درآمد بسیار خوبی خواهید رسید. 

آموزش پاکسازی پوست


آموزش پاکسازی پوست - آموزشگاه آرایشگری گل گیس

پاکسازی صورت یکی از خدمات زیبایی و مراقبت پوستی است که به دلیل اهمیت زیادی که خانم‌ها به پوست و زیبایی چهره خود می‌دهند، بسیار پرطرفدار می‌باشد. روش‌ها و تکنیک‌های بسیار جدیدی در این حوزه وجود دارد که از جمله می‌توان به میکرونیدلینگ، پلکسر، هایفو، کلاژن تراپی و... اشاره کرد.

اگر بتوانید دوره آموزش پاکسازی پوست معتبر و کاملی را بگذرانید و جدیدترین متدها را یاد بگیرید، به یک متخصص پاکسازی پوست تبدیل می‌شوید. در این صورت با ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان می‌توانید پس از مدتی، به درآمدهای خوبی هم دست پیدا کنید. 

گل گیس، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران

رشته‌هایی که در بالا معرفی شد، تنها تعدادی از رشته‌های پولساز و محبوب آرایشگری است. علاوه بر آن رشته‌های آرایشگری دیگری هم هستند که در آموزشگاه آرایشگری گل گیس به طور  تخصصی توسط مربیان بین المللی و حرفه‌ای آموزش داده می‌شود.

آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس دارای ۴۲ تخصص با ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای کشور، یکی از فعال ترین و بهترین آموزشگاه زنانه تهران می‌باشد. دوره‌های آموزشی به صورت گروهی و خصوصی برگزار می‌گردد و هر تخصص از مرحله پایه تا فوق تخصصی آموزش داده می‌شود. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید. 

 

 

برچسب ها : لاین پردرآمد آرایشگری,آموزش رنگ و مش,آموزش کاشت ناخن,آموزش اکستنشن مژه,آموزش تاتو,آموزش پاکسازی پوست,آموزشگاه آرایشگری گل گیس






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1587]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن