تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798666688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید لپ تاپ اقتصادی ارزان قیمت با گارانتی


واضح آرشیو وب فارسی::

این روزها با توجه به وضعیت نوسانات نرخ ارز در ایران، خرید لپ تاپ ارزان و اقتصادی با قیمت مناسب بسیار دشوار است. خرید لپ تاپ نو که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم کیفیت بالا و کارایی لازم را داشته باشد این روزها بسیار دشوار است و درواقع برای اکثر مردم غیر ممکن شده است. بنابراین مردم برای خرید لپتاپ ارزان به خرید لپ تاپ های کارکرده و دست دوم رو می آورند. 

هنگام خرید لپ تاپ دست دوم و کار کرده بهترین انتخاب خرید لپ تاپ های استوک اروپایی و آمریکایی است. در این مقاله قصد داریم لپ تاپ های استوک را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید. 



 

لپ تاپ استوک چیست؟

کلمه ی استوک در زبان انگلیسی به معنای ذخیره کردن یا نگهداری است. لپ تاپ های استوک نیز به لپ تاپ هایی می گویند که در انبار ذخیره و نگهداری شده اند. در اروپا قانونی وجود دارد که مشتریان پس از خرید لپ تاپ تا یک ماه برای تست آن زمان دارند. 

در صورت خرابی دستگاه یا هر علت دیگری می توانند آن را به فروشگاه برگردانند. لپ تاپ برگردانده شده نمی تواند بصورت جنس آکبند و دست اول به فروش برسد. بنابراین در انبار فروشگاه ذخیره یا به اصطلاح استوک می شود. 

لپ تاپ های استوک شده در انبار فروشگاه بعنوان لپ تاپ کار کرده و دست دوم با قیمت های بسیار پایین تر و حتی کمتر از نصف قیمت اول لپ تاپ به کشورهای خاورمیانه ای ارسال می شوند و با قیمت های بسیار ارزان به فروش می رسند. 

 

مزایای لپ تاپ استوک چیست؟

همانطور که اشاره شد لپ تاپ های دست دوم استوک، از آمریکا و کشورهای اروپایی وارد ایران می شوند. بنابراین قطعات به کار رفته در داخل آنها اصل هستند و کیفیت برابر با جنس اصل دارند. حتی گاهی ممکن است لپ تاپ استوک کاملا نو باشد و مشتری فقط به دلیل عدم احساس راحتی با لپ تاپ آن را به فروشگاه باز گردانده باشد. 

در این مواقع این لپ تاپ ها کاملا نو به حساب می آیند. اما به هرحال دیگر نمی توان آن را بعنوان لپ تاپ آکبند فروخت. ممکن از بعضی از فروشندگان از این موضوع سو استفاده کنند و لپ تاپ استوک نو را با قیمت لپ تاپ آکبند بفروشند. به این موضوع توجه لازم را داشته باشید و از فروشگاه های معتبر خرید نمایید. 

دومین مزیت مهم لپ تاپ های استوک این است که قیمت بسیار ارزان و کاملا استانداردی دارند که خرید آن را برای کاربران بسیار راحت تر کرده است. قیمت مهمترین فاکتوری است که اکثر مشتری ها در نظر می گیرند. بنابراین خرید لپ تاپ اقتصادی استوک گزینه مناسبی برای این افراد می تواند باشد. 

فروشگاه خرید 20 یکی از فروشگاه های معتبر فروش لپ تاپ استوک است. انواع لپ تاپ های استوک برندهای توشیبا، لنوو، ایسوس، دل و ... در فروشگاه اینترنتی خرید 20 موجود هستند. شما می توانید با خیال راحتی لپ تاپ های تضمینی را از این شرکت خریداری نمایید. 

 

 

 

معایب لپ تاپ استوک چیست؟

اگرچه این لپ تاپ ها اروپایی و درحد نو هستند، اما ممکن است ایراد های بسیار جزئی و کوچکی مانند شکستگی های بسیار ریز در آنها وجود داشته باشد. در ادامه دربارهی روش های تست لپ تاپ استوک توضیح خواهیم داد تا بتواند انتخاب مناسبی داشته باشید.

ایراد دیگری که می توان از لپ تاپ استوک گرفت این است که تنوع آنها بالا نیست. ممکن است از لپ تاپ برند مورد نظر شما تنوع مدل یا تنوع رنگ بالایی پیدا نشود. البته موضوع رنگ برای همه افراد اهمیت چندانی ندارد. همچنین ممکن است در بعضی از آنها باتری ضعیف شده باشد. روش های تست باتری را نیز به تفصیل شرح خواهیم داد.

 

روش های تست لپ تاپ استوک

یکی از مهمترین مراحل خرید لپ تاپ اقتصادی ارزان استوک تست لپ تاپ استوک است. سعی کنید حتما قاب مانیتور را چک کنید. دقت کنید که تمام قطعات به درستی در یکدیگر جا گرفته باشند. برای تست صفحه مانیتور می توانید یک بک گراند به رنگ مشکی انتخاب کنید و هنگام روش ن بودن دستگاه متوجه خواهید شد در صفحه مانتیور مشکلی وجود دارد یا خیر.

برای تست باتری لپ تاپ ابتدا باشد شارژ دستگاه را تا انتها پر نمایید. پس از پر شدن باتری سعی کنید یک برنامه سنگین اجرا نمایید یا می توانید یک فیلم پلی کنید. سپس زمان نگهداری باتری را زیر نظر بگیرید. این یک روش برای تست میزان دوام باتری است. همچنین پس از چند ساعت کار با آن دست خود را روی لپ تاپ قرار دهید و چک کنید که باتری داغ کرده است یا خیر. 

 



 

معرفی بهترین فروشگاه خرید لپ تاپ ارزان و اقتصادی

فروشگاه خرید 20 با سابقه ی بالغ بر بیست سال فعالیت، یکی از فروشندگان لپ تاپ استوک می باشد که انواع برندها را با قیمت های بسیار ارزان و اقتصادی به فروش می رساند. لپ تاپ های این فروشگاه از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تست می شوند و حتی مشتری می تواند بصورت حضوری آنها را تست نماید. کیفیت لپ تاپ ها آنها تضمینی هستند. همچنین در صورت وجود هرگونه عیب و ایراد خاص آن را به اطلاع مشتری می رساند. 

 

گارانتی لپ تاپ های استوک فروشگاه خرید 20

شرکت خرید 20 به مشتریانی که از آنها لپ تاپ استوک بخرند دو گارانتی سلیقه و تست سخت افزاری ارائه می دهد. گارانتی سلیقه به احترام مشتریان برای خرید لپ تاپ قرار داده شده است. به این معنی که مشتری پس از خرید یک هفته زمان برای تست و بررسی لپ تاپ دارد و در صورتی که به هر علتی از محصول خوشش نیاید می تواند آن را پس بدهد و پوس خود را پس بگیرد.

گارانتی تست سخت افزاری برای بررسی قطعات سخت افزاری محصول قرار داده شده است. مشتری یک ماه زمان دارد که لپ تاپ را از لحاظ سخت افزاری بررسی کند و درصورتی وجود هرگونه ایراد یا مشکلی می تواند وجه خود را پس بگیرد. 

 

سخن آخر

فروشگاه خرید 20 یکی از فوشگاه های معتبر فروش لپ تاپ استوک است که لپ تاپ ها را از اروپا وارد می کند و با ارزان ترین قیمت به فروش می رساند. علاوه بر خرید لپ تاپ اقتصادی ارزان، شما می توانید انواع لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ را بصورت عمده و با ارزانترین قیمت همکاری خریداری نمایید. 

همچنین خرید 20 عمده فروش اصلی انواع فلش مموری ارزان و کارت حافظه زیر قیمت بازار در سراسر ایران می باشد. شما می توانید انواع این لوازم مورد نظر خود را با قیمت های استثنایی تهیه نمایید. برای سفارش کالاها بصورت عمده می توانید از طریق سایت خرید 20 (kharide20.com) اقدام نمایید. همچنین درصورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. 

09121307603 و 02632216464 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1568]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن