تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799570390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعمیر لباسشویی کندی در شیراز


واضح آرشیو وب فارسی::





وقتی از مشکلات ماشین لباسشویی کندی، صحبت می­کنیم، به نقص یکی از عناصر اصلی مانند تخلیه، چرخه چرخش، فیلترها اشاره داریم. در
 برخی موارد، تعمیرات ماشین لباسشویی نیاز به مداخله یک تکنسین تعمیر لباسشویی کندی در شیراز دارد. در برخی دیگر، با رعایت یک سری اقدامات احتیاطی می­توان از ایجاد آسیب جلوگیری کرد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه مشکلات سطحی ماشین لباسشویی خود را در منزل برطرف کنید، بدون اینکه نیازی به مراجعه به نمایندگی لباسشویی کندی در شیراز داشته باشید. 

 

تعمیر لباسشویی کندی در شیراز به علت بوی بد دستگاه

از جمله مشکلات ماشین لباسشویی کندی که مصرف کنندگان را نگران می­کند، بوی بد درام است. مشکل باید سریع حل شود، اما چگونه؟ قبل از مراجعه به نمایندگی لباسشویی کندی در شیراز، اولین اقدام، این است که بعد از هر بار شستشو، دریچه دستگاه را باز بگذارید تا فضای داخلی ماشین لباسشویی کاملا خشک شود. علت اصلی پخش بوی نا مبطوع و آزار دهنده از ماشین لباسشویی کندی، بیشتر به دلیل تکثیر باکتری یا کپک در درب و درزگیر دستگاه است که باید با استفاده از محلول تمیز کننده، آن را برطرف کنید. تکثیر باکتری­ها به ویژه در صورتی رخ می­دهد که از شستشو در دمای پایین استفاده شود. بنابراین، دستورالعمل­های درج شده در دفترچه راهنمای محصول را مورد مطالعه قرار بدهید و به آنها عمل کنید. 

بوی بد ماشین لباسشویی همچنین، ممکن است به دلیل سوختگی برخی قطعات الکترونیکی دستگاه باشد، که در این صورت باید به نمایندگی لباسشویی کندی در شیراز مراجعه کنید. تکنسین­های ماهر و مجرب در این مجموعه، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم هستند. 

دلایل عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی کندی چیست؟

یکی دیگر از خرابی­های رایج ماشین لباسشویی کندی که نیاز به رسیدگی به موقع دارد، عدم تخلیه آب دستگاه است. این مسئله می­تواند به دلایل متعدد رخ دهد. از جمله اینکه: لوله تخلیه مسدود شده است. مهم است که فوراً بررسی کنید که شلنگ تخلیه مسدود نشده باشد و آب به طور منظم به بیرون سرازیر شود. لازم است که پیچ لوله را از بدنه ماشین لباسشویی باز کنید و آن را در یک سطل قرار دهید و برنامه تخلیه آب را شروع کنید و بررسی نمایید که مایع خارج می­شود یا خیر.

اگر عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی به دلایل فنی رخ داده باشد، ناگزیر به مراجعه به نمایندگی لباسشویی کندی در شیراز خواهید بود. 

بررسی دیگری که باید انجام شود مربوط به فیلتری است که در جلوی پمپ آب قرار دارد. بررسی این مؤلفه برای جلوگیری از گیرکردن اشیاء در آن ضروری است. این کار، بسیار راحت است و نیازی به تماس با تعمیرکار متخصص تعمیر لباسشویی کندی در شیراز ندارید.

 اغلب اتفاق می­افتد که یک دستمال کاغذی آن را مسدود می­کند یا وجود مو و زباله­های دیگر باعث انسداد می­شود. در موقعیت­های دیگر نیز ممکن است مقدار زیاد مواد شوینده یا رسوب آهک باشد که یک پلاگین واقعی را تشکیل می­دهد که مانع از خروج آب می­شود. بهتر است در فواصل زمانی مشخص، نسبت به تمیز کردن فیلتر اقدام کنید. اگر فیلتر ماشین لباسشویی شکسته یا معیوب شده باشد، از یک تکنسین متخصص تعمیر لباسشویی کندی در شیراز بخواهید تا آن را با یک قطعه نو، جایگزین کند. 

همچنین، ممکن است اتفاق بیفتد که یک جسم کوچک، مانند یک دکمه، بین پره­های پمپ، گیر کند و آن را مسدود سازد. در این حالت، برداشتن مانع برای بازگرداندن عملکرد آن کافی خواهد بود. اگر با جود اقدامات فوق، ماشین لباسشویی هنوز آب را خارج نمی­کند، مهم است که فوراً با یک تکنسین تعمیر لباسشویی کندی در شیراز تماس بگیرید.

 

 

تعمیر لباسشویی کندی در شیراز به دلیل شستشوی نامناسب لباس­ها

برخی از مشکلات مربوط به استفاده بیش از حد از مواد شوینده ممکن است علت اصلی چنین رخدادی باشد که در این صورت نیازی به مراجعه به تکنسین تعمیر لباسشویی کندی در شیراز نیست. 

 اگر لباس­ها پس از پایان چرخه شستشو، کاملا تمیز نمی­شوند، احتمالا از مقدار زیادی مواد شوینده استفاده نموده­اید و لکه­های پودر لباسشویی بر روی پارچه، باقی می­ماند. همچنین ممکن است انتخاب پودر نامناسب، علت این مسئله باشد. در صورتی که موارد مذکور را مورد توجه قرار داده و بر اساس دفترچه راهنمای محصول، عمل می­کنید اما همچنان با مشکل عدم شستشوی تمیز لباس­ها مواجه هستید، حتما با یک تکنسین متخصص تعمیر لباسشویی کندی در شیراز تماس بگیرید. 

تعمیر لباسشویی کندی در شیراز وقتی دستگاه صدای غیر عادی دارد

یکی دیگر از مشکلات رایج ماشین لباسشویی­های مدرن، لرزش بیش از حد دستگاه و ایجاد صدای آزاردهنده هنگام شستشو است. معمولا همه ماشین لباسشویی­ها در حین کار، صدای کمی ایجاد می­کنند اما اگر، پخش صدا غیر عادی به نظر برسد، حتما مشکلی وجود دارد. اولین کاری که باید انجام دهید، این است که از موقعیت نصب ماشین لباسشویی را بررسی کنید. به خصوص اگر به تازگی یک دستگاه جدید خریداری نموده­اید. تراز بودن دستگاه در هنگام نصب باید به طور دقیق مورد توجه قرار بگیرد. تکنسین­های حرفه­ای و کار بلد در نمایندگی لباسشویی کندی در شیراز، نصب دستگاه را با دقت انجام می­دهند. 

اگر از تراز بودن دستگاه اطمینان خاطر کسب نمودید ولیکن هنوز صدای غیر عادی از دستگاه می­شنوید، وقت آن فرار رسیده است که از یک تعمیرکار متخصص تعمیر لباسشویی کندی در شیراز کمک بگیرید.

 

ماشین لباسشویی کندی، چرخه چرخش را شروع نمی­کند

اگر با این مشکل مواجه شدید که با وجود اتصال دستگاه به پریز برق، ماشین لباسشویی چرخه چرخش را شروع نمی­کند، این احتمال وجود دارد که آن را بیش از حد مجاز بارگیری کرده­اید. وقتی حجم زیادی از لباس­ها را در داخل ماشین لباسشویی می­گذارید، باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که  با سرازیر شدن آب به داخل ماشین لباسشویی، وزن آنها دو چندان می­شود. بارگیری بیش از حد مجاز ماشین لباسشویی کنید، ممکن است باعث آسیب به قطعات اصلی دستگاه شود و نیاز به تعمیر لباسشویی کندی در شیراز را ضروری کند. برای جلوگیری از بروز چنین مسئله­ای توصیه می­شود که تا حد امکان، به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی کندی مراجعه کنید و مطابق با دستورالعمل­ها، دستگاه را بارگیری کنید. 

مهم: در صورتی که کدهای خطا را بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی خود مشاهده کردید، می­توانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در شیراز تماس بگیرید و کد خطا را گزارش دهید. تکنسین­های متخصص تعمیر لباسشویی کندی در شیراز، شما را راهنمایی می­کنند تا با ساده­ترین اقدامات، مشکل دستگاه را برطرف کنید. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن