تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797764023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهنمایی برای انتخاب عطر مناسب شما!


واضح آرشیو وب فارسی::

انتخاب عطر مناسب با توجه به شخصیت و سلیقه هر شخص، می‌تواند یک مسئله دشوار باشد. امروز در این مطلب با عنوان «راهنمایی برای انتخاب عطر مناسب شما» قصد داریم نکات مهمی که هنگام خرید ادکلن زنانه و یا مردانه باید به آن توجه نمایید را بررسی نماییم و در پایان 2 عطر مردانه و 2 عطر زنانه مشهور و پرطرفدار در ایران را با به شما معرفی نماییم، پس تا انتها با ما همراه باشید.


راهنمایی برای انتخاب عطر مناسب شما! - درین عطر

هنگام خرید عطر به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

موارد مختلفی است که هنگام خرید عطر می توانید به آن توجه نماییم؛ مهم‌ترین این موارد عبارتند از:

1) توجه به جنسیت عطر

برخی بر این باورند که جنسیت در عطرها معنی ندارد و این کار تنها یک حقه تبلیغاتی برای عرضه عطرهای جدید توسط کمپانی‌ها است! به نظر شما این موضوع حقیقت دارد؟! به طور کلی نمی توان این موضوع را رد یا تایید کرد اما آن چیزی که در بازار وجود دارد، عطرها از لحاظ جنیست به سه دسته تقسیم می شوند؛ 1) عطرهای مردانه 2) عطرهای زنانه 3) عطرهای مشترک بین آقایان و بانوان که به عطر یونیسکس یا بدون جنسیت نیز شهرت دارند. پیشنهاد می شود برای اینکه عطر بهتری را انتخاب کنید، حتما عطر مناسب جنیست خود را برگزینید.

2) تعیین زمان به کار بردن عطر

آیا می‌خواهید عطر خود را در بازه صبح، ظهر، عصر یا شب به کار ببرید؟ زمان به کار بردن عطر می‌تواند در انتخاب عطر مناسب به شما کمک کند. معمولا عطرهای صبحگاهی به شما حس هیجان، طراوات و نشاط را می دهند اما در مقابل عطرهای شبانه، حس آرامش و راحتی و به اصطلاح ریلکس شدن را در شما ایجاد می کنند. بنابراین هنگام انتخاب عطر به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

3) توجه به غلظت عطر

عطرها با توجه به درصد اسانس به کار رفته در هنگام ساخت به پنج دسته تقسیم می شوند؛ 1) ادوفرش 2) ادوکلن 3) ادوتویلت 4) ادوپرفیوم 5) پرفیوم. ادوفرش کمترین درصد اسانس به کار رفته و پرفیوم بیشترین درصد اسانس را دارد. این درصد به طور مستقیم بر روی ماندگاری و پخش بوی عطرها نیز تاثیرگذار است. به عبارت دیگر هر چه از غلظت ادوفرش به سمت پرفیوم حرکت می کنیم از پخش بوی عطر کاسته شده و به ماندگاری آن افزوده می شود. بنابراین اگر قصد خرید یک عطر با ماندگاری و پخش بوی مناسب را دارید، پیشنهاد می کنیم به سراغ استفاده از عطرهایی با غلظت ادوپرفیوم و یا ادوتویلت بروید.

4) در نظر گرفتن فصل برای انتخاب عطر مناسب

عطرها از نظر طبع به سه دسته گرم، خنک و ملایم تقسیم بندی می شوند. بهترین بازدهی از عطر شما، زمانی است که آن را در فصل مناسب استفاده نمایید. برای مثال اگر طبع عطر شما خنک است، بهترین زمان برای استفاده از آن فصول گرم سال همچون بهار و پاییز است و اگر طبع عطر شما گرم است، بهترین زمان برای استفاده از آن فصول سرد همچون پاییز و زمستان است. عطرهای ملایم نیز عطرهایی هستند که در همه فصول قابلیت استفاده را دارند.

5) تعیین بوی عطر مورد علاقه خود

رایحه عطرها با توجه به عناصر به کار رفته در آن‌ها متفاوت اند. این موضوع باعث شده تا شما متناسب با هر سلیقه و شخصیتی بتوانید عطر پیدا کنید. بعضی از بوهای محبوب عطر‌ها مانند میوه‌ای، گلی، چوبی، ترش، شیرین، تلخ، تند، مرکباتی و ... در بازار فراوان است. طبق تجربه معمولا بانوان به روایح شیرین و گلی و آقایان به روایح تند و تلخ علاقه مند هستند.

محبوب ترین عطرهای موجود در بازار ایران برای آقایان و بانوان!

اینک که با نکات مهم برای انتخاب عطر آشنا شده اید، حال می خواهیم به سراغ معرفی 2 عطر زنانه و 2 عطر مردانه که در سال گذشته بیشترین فروش و محبوبیت را داشته اند، بریم. شما می توانید مشخصات عطرهای زیر را بررسی کنید و در صورت تمایل یکی از آن‌ها را به عنوان عطر امضای خود برگزینید.

1) ادکلن گود گرل زنانه، عطری به شکل کفش پاشنه بلند!


ادکلن گود گرل - Good Girl - راهنمایی برای انتخاب عطر مناسب شما - درین عطر

ادکلن گود گرل یا دختر خوب یکی از جذاب‌ترین عطرهای زنانه جهان است که در سال 2016 توسط کمپانی مشهور و آمریکایی کارولینا هررا طراحی و به بازار عرضه شد. این عطر ظاهری شبیه به یک کفش پاشنه بلند زنانه دارد اما این تنها دلیل شهرت Good Girl نیست و این عطر علاوه بر ظاهری زیبا، رایحه‌ای فوق العاده نیز دارد. غلظت عطر گودگرل، ادوپرفیوم است و از ماندگاری بالا و پخش بوی خوبی برخوردار است. همچنین این عطر دارای رایحه‌ای شیرین است و با توجه به طبع گرمی که دارد استفاده از آن در فصول سرد همچون پاییز و زمستان بیشتر توصیه می شود.

  • نت‌های اولیه: ترنج - لیمو - بادام - قهوه
  • نت‌های میانی: گل رز بلغاری - شکوفه پرتقال - زنبق زرد - گل مریم - یاسمن
  • نت‌های پایانی: دانه تونکا - وانیل - کاکائو - پرالین - چوب صندل - مشک - عنبر - چوب کاشمیر - سدر - نعناع هندی - دارچین

2) عطر لالیک مشکی، مناسب برای دوستداران روایح چوبی


عطر لالیک مشکی - ادکلن لالیک انکر نویر - راهنمایی برای انتخاب عطر مناسب شما - درین عطر

عطر لالیک مشکی یا لالیک انکر نویر، یکی از پرفروش ترین عطرهای مردانه جهان است که نخستین بار در سال 2006 به بازار عرضه شد. بر خلاف عطر گود گرل که ظاهر خاص و عجیبی داشت، لالیک مشکی بسیار ساده و شیک است و مناسب آقایان جنتلمن طراحی شده است. این عطر در حال حاضر با غلظت ادوتویلت در بازار ایران وجود دارد و از پخش بوی بالا و ماندگاری نسبتا خوبی برخوردار می باشد. Lalique Encre Noire دارای رایحه تلخ و تند است و استفاده از آن در فصول سردی همچون پاییز و زمستان بسیار مناسب است.

  • نت اولیه: چوب سرو
  • نت میانی: وتیور (چوب خس‌خس)
  • نت پایانی: مشک - چوب کشمیر

3) عطر ایفوریا زنانه، برای دوستداران روایح گلی

عطر ایفوریا یکی دیگر از عطرهای جذاب کمپانی کالوین کلین در ایران است که در سال 2005 طراحی شد. ظاهر این عطر نیز بسیار جذاب است و از گل ارکیده الهام گرفته شده است. غلظت این عطر ادوتویلت است و دارای پخش بوی بالا و ماندگاری نسبتا خوبی است. عطر CK Euphoria به بانوانی که به روایح گلی علاقه‌مند هستند به شدت توصیه می شود. این عطر نیز دارای رایحه‌ای شیرین و طبعی گرم است و در فصول پاییز و زمستان بیشترین بازدهی را به شما می دهد.

  • نت‌های اولیه: انار - خرمالو - نت‌های سبز
  • نت‌های میانی: گل ارکیده - چامپاکا - نیلوفر آبی
  • نت‌های پایانی: چوب ماهون - کهربا - خامه زده شده - گل بنفشه

4) ادکلن کلاب د نایت اینتنس، رایحه مشابه کرید اونتوس!

عطر کلاب د نایت یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای بازار ایران است که به دلیل رایحه مشابه عطر کرید اونتوس بسیار مشهور شده است. کرید اونتوس یکی از بهترین و البته گران قیمت‌ترین عطرهای مردانه جهان است که در بازار ایران یافت می شود. عطر کلاب د نایت اینتس در سال 2015 توسط کمپانی اماراتی Armaf طراحی و به بازار عرضه شد. غلظت این عطر نیز ادوتویلت است و از ماندگاری نسبتا خوب و پخش بوی بالایی برخوردار است. Club de Nuit Intense با توجه به رایحه تلخ و تند و طبع ملایم و خنکی که دارد، به جز فصل زمستان در سایر فصول بازدهی خوبی دارد.

  • نت‌های اولیه: لیمو - آناناس - ترنج - سیب - انگور فرنگی سیاه
  • نت‌های میانی: توس - گل یاسمن - رز
  • نت‌های پایانی: وانیل - عنبر - مشک - نعناع هندی

خرید عطر با گارانتی مادام العمر!

یکی از مشکلات دیگری که هنگام خرید عطر و ادکلن ممکن است با آن مواجه شوید، کلاهبردارانی هستند که عطرهای تقلبی را به عنوان اورجینال به فروش می رسانند! متاسفانه در سال‌های اخیر این موضوع بیشتر شده است و با توجه به شباهت زیادی که برخی از عطرهای تقلبی به نمونه اورجینال دارند، امکان تشخیص عطر اصلی از تقلبی برای افراد غیرمتخصص بسیار سخت و دشوار است.

بهترین راهکار برای در امان ماندن از این افراد سودجو و کلاهبردار، خرید از یک فروشگاه مطمئن و معتبر است که به شما گارانتی بدهد. یکی از بهترین فروشگاه‌های فروش عطر و ادکلن اورجینال در ایران، فروشگاه درین عطر است. درین عطر اولین مرجع تخصصی فروش عطر و ادکلن اورجینال در ایران است که تمامی عطرهای موجود در بازار را به همراه گارانتی مادام العمر اصالت به فروش می رساند.

 

برچسب ها : عطر,ادکلن,راهنمای خرید عطر,راهنمای خرید ادکلن,عطر زنانه,عطر مردانه,ادکلن زنانه,ادکلن مردانه






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 845]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن