تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797159541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید زیباترین و متفاوت ترین شمع های بازار


واضح آرشیو وب فارسی::

 


خرید شمع

در ادامه در مورد شمع، کاربرد آن و نحوه ای استفاده از آن و همچنین در مورد خرید زیباترین و متفاوت ترین شمع های بازار که شمع قلمی و شمع موم عسل از انواع آن می باشد، توضیحاتی داده شد‌ه است. از شما علاقه مندان به این موضوع می خواهیم تا پایان با ما همراه باشید.

قدمت استفاده از شمع به 5000 سال قبل باز می گردد. زمانی که مردم از آن برای روشنایی و تزئین جشن ها و مراسم خود استفاده می کردند. اسناد تاریخی از مصریان باستان حکایت می کند که اولین شمع ها را با خیساندن فتیله ها در چربی آب شد‌ه حیوانی ساخته اند. البته این شمع ها مانند شمع های امروزی فتیله ای نداشتند.

شمع یکی از محصولاتی است که مانند گل هم در مراسم شادی و هم در عزاداری استفاده می شود و سابقه بسیار کهنی در زندگی بشر دارد. در اصل، قبل از اختراع برق، شمع هایی وجود داشت که تاریکی شب را برای انسان روشن می کرد. بسیاری از ما شمع ها را یکی از عناصر تزئینی خانه می دانیم.
اما باید گفت که شمع ها علاوه بر عملکردی که در ایجاد نور دارند منبع انرژی مثبت هستند و فضای خانه را گرم و دلنشین می کنند و باعث می شوند شمع های شما مدت طولانی تری بسوزند و همچنین اشک های کمتری ایجاد کنند.

کارایی شمع در آیین های مختلف

شمع بخشی سنتی از آیین های بودایی است.

در مسیحیت از شمع رایج هم برای عبادت و هم برای تزئین استفاده می شود.

در یهودیت، شب های جمعه قبل از شبات، یک جفت شمع روشن می شود.

تقریباً در تمام خانه‌های هندوها، لامپ‌ها روزانه و گاهی اوقات جلوی محراب روشن می‌شوند. در برخی از خانه ها لامپ یا شمع را با طلوع آفتاب روشن می کنند و در خانه های دیگر دو بار در روز (طلوع و غروب خورشید) روشن می شوند.

 شمع و شمعدان یکی از ابتدایی ترین وسایل خانه به حساب می آیند

یکی از ساده ترین راه ها برای زیباسازی خانه یا دکوراسیون آن، انتخاب گزینه های نورپردازی است. شمع ها راهی عالی برای روشن کردن هر فضای خسته کننده ای هستند. آنها به طور گسترده ای برای افزودن گرما و همچنین برای ایجاد یک محیط آرامش بخش استفاده می شوند. هنگام استفاده از شمع برای تزیین دکوراسیون منزل یا جشن ها، جا شمعی می تواند مهم باشد. و نقش مهمی در افزایش تاثیر آن دارند.

شمع‌ها در اشکال، اندازه‌ها، طرح‌ها، رنگ‌ها، مواد و سبک‌های مختلفی وجود دارند. که می تواند به شما در ایجاد ظاهری که می خواهید کمک کند. اما با گزینه های بسیار، فرآیند انتخاب را در راهنمای خرید شمع بسیار چالش برانگیز می کند. درست مانند انتخاب هر دکور دیگری، انتخاب یک جا شمعی زیبا که به خوبی با شمع های شما و فضای داخلی شما کار می کند کار آسانی نیست. به عنوان مثال، هنگام خرید جا شمعی شیشه ای برای نگهداری شمع های خود، باید فاکتورهای خاصی را در نظر بگیرید.


خرید شمع
خرید شمع

نکات قابل توجه در استفاده از شمع

روشن کردن چند شمع در خانه باعث روشن شدن فضا و ایجاد حس آرامش در فضا می شود. برای استفاده از شمع بهتر است نکات ذکر شد‌ه را رعایت کنید.

– محل مناسبی را برای روشن کردن شمع انتخاب کنید. اقدامات احتیاطی ایمنی بسیار مهم است.

– قبل از روشن کردن شمع ها، آنها را در یخچال بگذارید. این باعث افزایش عمر شما می شود.

– اطلاعات کافی در مورد استفاده از انواع شمع ها به دست آورید و به درستی از آنها استفاده کنید.

– اگر شمع آب شد‌ه روی لباس یا فرش ریخت، ابتدا شمع را با کمی یخ منجمد کنید و سپس با نوک چاقو بردارید. در مرحله بعد یک حوله روی آن بیندازید و اتو داغ را روی حوله قرار دهید تا روغن موم گرفته شود و لکه از بین برود.

– از قرار دادن شمع های تزئینی و رنگی در محیط سرباز و در مجاورت آفتاب خودداری کنید، زیرا رنگ آنها در زیر نور خورشید از بین می رود.

– از قرار دادن مواد قابل اشتعال مانند آئروسل ها در نزدیکی شمع های روشن خودداری کنید. مواظب باشید آتش ایجاد نشود.

ویژگی ها و مشخصات شمع قلمی(خرید زیباترین و متفاوت ترین شمع های بازار)

شمع قلمی ظاهری استوانه ای دارد، نوک این شمع نسبت به سر شمع قطر بیشتری دارد و نوک این شمع معمولاً مخروطی است.این شمع با احتساب شمع های بلند حدود 30-20 سانتی متر ارتفاع دارد و قطر آن به حدود 3-2 سانتی متر می رسد. بهتر است قبل از روشن کردن این شمع یک جا شمعی بسیار جذاب و زیبا خریداری کنید. زیرا لازم است شمع قلمی را در حالت ایستاده روی لوستر قرار دهید. سبک استفاده از شمع های پردار سنتی و کلاسیک در نظر گرفته می شود و اغلب از این شمع ها برای افزودن جلوه و شکوه میز ناهارخوری استفاده می شود.

طراحی دکوراسیون منزل با شمع قلمی

قبل از شروع طراحی دکوراسیون با استفاده از شمع قلمی، بهتر است برای همیشه آنچه را که در مورد شمع های پر در ذهن دارید فراموش کنید. زیرا امروزه شمع های پر دارای طیف رنگی فوق العاده متنوع و جذابی هستند و در اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند. بنابراین برای تزیین کیک تولد و نامزدی می توانید از شمع قلمی های کوتاه و برای طراحی دکوراسیون میز ناهارخوری از شمع قلمی های بلند استفاده کنید. دقت کنید شمعی که انتخاب می کنید کیفیت بالایی داشته باشد تا در هنگام سوختن دود نکند و طول عمر بالایی داشته باشد.
برای افزایش جلوه این شمع بهتر است از یک لوستر چند بازو با طرح و نقشی چشمگیر استفاده کنید تا نور خیره کننده و فضایی گرم و صمیمی ایجاد کنید.اگر به طراحی خانه به سبک کلاسیک علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم از شمع های پر بلند در جا شمعی های فلزی استفاده کنید تا اتاق نشیمن و اتاق خانواده خود را متحول کنید. شیمادانی و شمع قلمی دو همراه جدایی ناپذیر هستند، پس سعی کنید از محصولی جذاب و خاص برای نشان دادن هماهنگی و نظم استفاده کنید.

خرید شمع قلمی

شما عزیزان می توانید از مدل های مختلف در سایت های معتبر برای محصولات مختلف به خصوص شمع قلمی دیدن فرمایید و برای اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت و خرید شمع قلمی یا محصولات دیگر با کارشناسان سایت تماس حاصل فرمایید.

شمع موم عسل(خرید زیباترین و متفاوت ترین شمع های بازار)

شمع موم عسل، طبیعی است و بهترین جایگزین برای شمع های پارافینی و شیمیایی است. همچنین برای کسانی که به رایحه حساس هستند خوب و ملایم است. ضد حساسیت بوده و آلودگی هوا را از بین می برد.

در ادامه به ارائه فواید و ویژگی های شمع موم عسل می پردازیم.

فواید استفاده از شمع موم عسل

شمع ساخته شد‌ه با موم اکولوژیکی و کاملا قابل بازیافت و بازگشت به طبیعت می باشد. مطالعات نشان داده است که سوزاندن شمع های موم عسل باعث تحریک غده هیپوفیز، افزایش خلاقیت و تمرکز می شود.  برای رسیدن به خوابی آرام، استفاده از شمع هایی از این دست همراهی مناسب خواهد بود. در ساختار موم  عسل بر خلاف سویا، نخل و پارافین، ماده سفید کننده یا هیدروژنه وجود ندارد، ماندگاری بالایی دارد و پوسیده نمی شود.
شمع های موم عسل هوا را تصفیه می کنند و بوها را تا حد زیادی از بین می برند. با استفاده از شمع های موم عسل می توانید بوی نامطبوع اتاق و حمام را بدون استفاده از مواد شیمیایی کنترل کنید.
به طور طبیعی، موم خالص زنبور عسل سه برابر سریعتر از پارافین می سوزد. مهم ترین ویژگی این شمع ها آسیب نرساندن به طبیعت و انسان است.
استفاده از شمع های موم عسل نگرانی در مورد آسیب های ناشی از نور مستقیم خورشید و لامپ های فرابنفش را از بین می برد.


پک کریسمس شیک
پک کریسمس شیک

موارد استفاده از شمع موم زنبور عسل

شما می توانید با توجه به سلیقه و نوع دکوراسیون منزل یا اتاق خود خرید کنید. شمع های موم زنبور عسل را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد. از این شمع ها می توان برای میز ناهار خوری، دکوراسیون منزل، اتاق خواب و هر مکانی استفاده کرد. روشن کردن این شمع ها قبل از خواب برای چند دقیقه به خواب بهتر کمک می کند.

دلیل اینکه بیشتر مردم ترجیح می دهند از شمع های موم عسل به جای شمع های پارافینی استفاده کنند این است که شمع موم عسل یک محصول کاملا طبیعی و بدون مواد شیمیایی است و برای افرادی که سبک زندگی سالمی دارند جذاب تر است.

خرید شمع موم عسل

شمع موم عسل از زمان های قدیم مورد استفاده قرار گرفته است. موم هایی که برای ساخت شمع استفاده می شود، موم پوششی است که پس از جمع آوری عسل باقی می ماند. خریداران عزیز می توانند با توجه به این موضوعات خرید زیباترین و متفاوت ترین شمع های بازار را که یه از انواع آن، شمع مول عسل می باشد را با کیفیت و مرغوب را از فروشگاه های معبر خریداری کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2472]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن