تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 4 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823927275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در کاشان از کجا خرید کنیم؟ آشنایی با مراکز خرید کاشان


واضح آرشیو وب فارسی::


کاشان، یکی از شهرهای بسیار زیبا و توریست‌پذیر است که آثار باستانی، جاهای دیدنی و بازارهای خرید متنوعی را در خود جای‌داده است. هرساله، هزاران گردشگر از سراسر ایران و دنیا، پا به این شهر شگفت‌انگیز می‌گذارند. به دلیل این حجم بالای توریست، بازارهای متنوعی در کاشان ایجاد شده‌اند. در حال حاضر، مراکز خرید کاشان، اصلی‌ترین مراکز فروش انواع سوغات، صنایع‌دستی، غذای محلی و ... هستند که گردشگران عزیز می‌توانند برای خرید به آنجا مراجعه کنند. پیش از سفر به کاشان، می‌توانید برای رزرو هتل های کاشان، به‌صورت آنلاین اقدام کنید. اگر قصد سفر به این شهر و خرید از مراکز خرید کاشان را دارید؛ این مقاله، می‌تواند راهنمای مناسبی برای شما باشد.   

بهترین مراکز خرید در کاشان

کاشان شهری جهانی است که بسیاری از مردم آن را گلاب‌گیری، حمام فین، بازار سنتی و صنایع‌دستی جذاب می‌شناسند؛ اما جاذبه‌های توریستی کاشان، به این موارد خلاصه نمی‌شود. این شهر زیبا، مراکز خرید بزرگ و بسیار متنوعی دارد که گردشگری را برای خرید وسوسه می‌کند. در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین مراکز خرید کاشان بپردازیم. 

بازار صفویه 

بازار صفویه کاشان، یکی از مهم‌ترین مراکز خرید کاشان است که محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. این بازار در دوطبقه به همراه یک پارکینگ بسیار بزرگ بنا شده است. فروش انواع لباس مردانه، زنانه، بچه گونه، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، کفش و ... در این بازار صورت می‌گیرد. قیمت‌ها در این بازار، نسبتاً مناسب است و شما می‌تواند برای خرید سوغات، این بازار بزرگ را انتخاب کنید. یکی از مزیت‌های این بازار، وجود انواع رستوران، کافی‌شاپ و ... است. اگر از گشتن در بازار خسته شدید؛ می‌توانید با صرف بهترین غذاهای محلی کاشان، بستنی‌های خوشمزه و دسرهای لذیذ یا نوشیدن یک دم‌نوش محلی، با خستگی خداحافظی کنید. 

مجتمع تجاری سفید

مجتمع تجاری سفید، ۱۲ ساعت در شبانه‌روز فعال است و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، پذیرای خریداران است. مجتمع تجاری سفید، یکی از بهترین مراکز خرید کاشان است که در دوطبقه و در خیابان شهید رجایی بنا شده است. در اطراف این مجتمع، هتل‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای اقامت در آنها، اقدام کنید. در این بازار، انواع پوشاک، زیورآلات، کیف، کفش، عینک، عطر و اکسسوری به فروش می‌رسد. اگر قصد سفر به کاشان یا خرید از این شهر را دارید؛ این مجتمع تجاری می‌تواند یکی از گزینه‌های جذاب برای خرید باشد. 

مرکز خرید بهشت 

این مرکز واقع در خیابان دانش ۱ و از نظر موقعیت مکانی، در نزدیکی میدان جهاد کاشان است. بازار بهشت، از جمله مراکز خرید در کاشان است که مرکز شهر و در مجاورت سایر فروشگاه‌ها (کبابی، هایپرمارکت و ...) واقع شده است. دسترسی به این مرکز خرید، از طریق اتوبوس به‌راحتی امکان‌پذیر است. در مرکز خرید بهشت، انواع پوشاک، صنایع‌دستی و ... به فروش می‌رسد. در اطراف این مرکز خرید نیز، انواع فروشگاه، رستوران، کافی‌شاپ و ... دیده می‌شود که می‎‌توانید برای استراحت و صرف غذا به آنها مراجعه کنید. 

مجتمع تجاری سبز 

در خیابان شهید رجایی، یکی دیگر از بهترین مراکز خرید کاشان واقع شده است. در صورت سفر به کاشان، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به این بازار سر بزنید. از نظر قیمت، این بازار مقرون‌به‌صرفه‌تر است و شما می‌تواند انواع کیف، کفش، لباس و ... را در بهترین قیمت خرید کنید. مجتمع تجاری سبز، جزو بازارهای قدیمی کاشان است. برای دسترسی به این بازار می‌توانید از اتوبوس و تاکسی استفاده کنید. 

مجتمع تجاری شفق

یکی دیگر از پاساژهای خیابان شهید رجایی، مجتمع تجاری شفق است. این مجتمع، جزو محبوب‌ترین مراکز خرید در کاشان است که دسترسی مناسبی به دیگر قسمت‌های شهر دارد. در این مرکز خرید، انواع لباس بچه گونه، مردانه، زنانه، عینک، عطر، کفش و ... به فروش می‌رسد. بازار شفق، علاوه بر این‌که موردتوجه گردشگران است؛ به یکی از مراکز خرید محبوب مردم کاشان نیز تبدیل شده است؛ شاید بتوان دلیل این محبوبیت را قیمت‌های مناسب آن جستجو کرد. شما می‌توانید برای خرید سوغاتی، به این بازار به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید سر بزنید. 

جمعه‌بازار کاشان

در اکثر شهرهای ایران، جمعه‌بازار یا بازارهای سیار دیده می‌شود. کاشان نیز از این قاعده مستثنی نیست. جمعه بازار کاشان، از آن بازارهایی که  در آن از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود. همه‌چیز در این بازار با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌شود. انواع لوازم لباس، کفش، کیف، ساعت، لوازم خانگی، میوه، سبزی، زیورآلات، غذای محلی و ... در این بازار به‌فروش می‌رسد. برخی از مردم کاشان نیز، صنایع دستی و محصولات سوغاتی خانگی را که ساخت دست خودشان است، در این بازار می‌فروشند. اگر می‌خواهید لذت خرید از این بازار را از دست ندهید؛ همین الان، آدرس این بازار را ذخیره کنید. جمعه بازار کاشان در تقاطع بلوار دانش و دانشجو واقع شده است. 

کاشان مال

مراکز خرید کاشان، تنها محدود به بازارهای سنتی نمی‌شود. در حال حاضر، کاشان مال، یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید در شهر کاشان است که توجه بسیاری از گردشگران را به خود معطوف کرده است. در این بازار، انواع هایپرمارکت، لوازم بازی و سرگرمی، فودکورت، فروشگاه‌های لباس، کفش، کیف، کالای لوکس چرم، زیورآلات و ... به فروش می‌رسد. خوشبختانه تاکنون فاز نخست پروژه کاشان مال، به اتمام رسیده است. فاز دوم این بازار نیز، به‌زودی احداث خواهد شد. بخش زیادی از مردم و گردشگران، این بازار را در اولویت خود برای خرید قرار می‌دهند. یکی از جذابیت‌های کاشان مال، وجود شهربازی و فودکورت است. گردشگران در کاشان می‌توانند در کنار خرید، برای تجربه لحظاتی هیجان‌انگیز، به این مراکز بازی و سرگرمی نیز مراجعه کنند. نکته جالب دیگر درباره کاشان مال، وجود هتل ۵ ستاره در داخل بازار است که می‌توانید برای اقامت، به آنجا مراجعه کنید. 



بازار سنتی کاشان

نوبتی هم که باشد، نوبت به بازار سنتی کاشان می‌رسد. بازاری که نه‌تنها جزو بزرگ‌ترین مراکز خرید کاشان است، بلکه یکی از جاذبه‌های توریستی و قدیمی کاشان نیز هست. بازار سنتی کاشان، از دوران شاهان صفویه و قاجار تاکنون، سرزنده و استوار مانده است. گشت‌وگذار در این بازار، حس و حال سفر به گذشته و زندگی در میان مردمان قدیم کاشان را تداعی می‌کند. معماری سنتی باشکوه و خیره‌کننده بازار سنتی، هرگز از یاد شما نخواهد رفت. سقف کاشی‌کاری شده در بازار، به‌گونه‌ای نورپردازی شده که بتواند روشنایی بازار را تضمین کند. 

در این بازار، صدای چکش‌های مسگران به گوش می‌رسد. انواع مشاغل سنتی کاشان، همچون زرگری، مسگری، کفش‌دوزی، ریسمان‌بافی، رنگرزی و ... را می‌توانید در آن مشاهده کنید. 

برای مراجعه به این بازار باید وارد خیابان افضل کاشانی شوید. خوشبختانه دسترسی به این بازار از طریق سرویس حمل‌و‌نقل عمومی میسر است. هرچند بازار باگذشت زمان و تأثیر زلزله، کمی آسیب‌دیده است؛ اما اقدامات لازم برای بازسازی آن در حال انجام است. در بازار سنتی کاشان، انواع رستوران، چای‌خانه و ... نیز وجود دارد که می‌توانید در آنها غذای محلی و دم‌نوش، سرو کنید. 

پاساژ سیف 

پاساژ سیف، از جمله مراکز خرید کاشان است که بیشتر برای خرید انواع گوشی، تبلت، و ... شناخته‌شده است. این پاساژ در بین اهالی محلی کاشان، بیشتر برای خرید موبایل معروف است. انواع محصولات دیجیتالی در پاساژ سیف، به‌صورت تضمینی و با قیمت مناسب به فروش می‌رسد. این بازار در مرکز شهر واقع شده برای خرید از آن باید به خیابان شهید رجایی سر بزنید. همان‌طور که در بخش‌های قبلی مطالعه کردید، بازارها و مراکز خرید مهمی در خیابان شهید رجایی هستند که می‌توانید در کنار خرید موبایل، برای خرید سایر محصولات به آنها مراجعه کنید. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4464]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن