تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798771264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش خرید گیفت کارت ارزان از وب‌سایت آریاپی


واضح آرشیو وب فارسی::

چکیده : در سال‌های گذشته با رشد استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای، استفاده از گیفت کارت به عنوان یکی از آیتم‌های ارزشمند خرید در دنیای دیجیتالی شناخته می‌شود.اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 



در سال‌های گذشته با رشد استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای، استفاده از گیفت کارت به عنوان یکی از آیتم‌های ارزشمند خرید در دنیای دیجیتالی شناخته می‌شود. این جریان زمانی جالب توجه‌تر می‌شود که بدانید غالب اپلیکیشن‌های کاربردی نسخه پیشرفته از خدمات مورد ارائه خویش را به صورت پولی در اختیار کاربران قرار می‌دهند و لاجرم شما برای بهره‌مندی از خدمات عالی این پلتفرم‌ها مجبور به خرید گیفت کارت آیتونز (iTunes)، استیم (Steam)، گوگل پلی (Google Play) و غیره خواهید بود؛ اما این موضوع زمانی بغرنج‌تر می‌شود که بدانید متاسفانه به دلیل شرایط خاص حاکم بر سیستم پرداخت و وجود تحریم‌های مالی گسترده علیه کاربران ایرانی، در عمل امکان پرداخت و خرید گیفت کارت از کاربران ایرانی سلب شده است.

شاید با مطالعه این جملات چنین تصور کنید که در عمل دیگر امکان خرید گیفت کارت و بهره‌مندی از این پلتفرم‌ها برای همیشه از کاربران ایرانی سلب شده است؛ اما خوشبختانه با ورود مجموعه آریاپی (که یک شرکت معتبر پرداخت ارزی است) به این حوزه، این مشکل به طور کامل برطرف شده است و به همین علت در ادامه به آموزش نحوه خرید گیفت کارت از این مجموعه خواهیم پرداخت، اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مروری بر ماهیت گیفت کارت

قبل از آن که به آموزش خرید گیفت کارت از وب‌سایت آریاپی بپردازیم، ضرورت دارد مروری بر خود ماهیت گیفت کارت و کاربرد آن داشته باشیم تا با دید روشن‌تری به مطالعه مطالبی که در ادامه خواهند آمد، بپردازید. گیفت کارت به بیان ساده، یک کارت اعتباری محسوب می‌شود که دارنده آن می‌تواند با وارد کردن شماره‌ها و حروف موجود بر روی این کارت در پلتفرم یا وب‌سایت مدنظر خود، مستقیما محصول یا خدمات و سرویس‌های مورد نظر خویش را انتخاب کرده و خریداری نماید.

برای این منظور خریدار گیفت کارت باید کد موجود در این گیفت کارت را در بخش «Redeem» سرویس مدنظر خویش وارد کند. شما با خرید گیفت کارت گویی مبلغ مورد نیاز که برای خرید سرویس مورد نظر خود نیاز دارید را در این کارت اعتباری شارژ می‌کنید و سپس با وارد کردن آن در پلتفرم مورد نظر، حساب شما شارژ می‌شود. اصولا قیمت مناسب گیفت کارت‌ها، سرعت پرداختی بالا و جلب اعتماد کاربران سبب شده تا در سال‌های اخیر شاهد رشد استفاده از گیفت‌کارت‌ها باشیم.

در حال حاضر گیفت کارت‌های متنوعی با قیمت پایه 2 الی 5 دلاری تا 100 دلار در نظر گرفته شده و در بازار عرضه می‌شوند. به عنوان مثال استیم که در میان گیمرها به عنوان مشهورترین و محبوب‌ترین سرویس‌ بازی‌های ویدئویی برای رایانه‌های شخصی شناخته می‌شود، گیفت کارت‌هایی را برای خرید شارژ استیم والت در نظر گرفته است که شما با خرید گیفت کارت استیم و شارژ والت خویش می‌توانید به راحتی به خرید انواع مختلف بازی‌های این مجموعه اقدام نمایید.

البته ناگفته نماند که حوزه سیطره گیفت کارت‌ها فقط به استیم، پلی‌استیشن، ایکس باکس و نینتندو منحصر نشده و امروزه گیفت کارت‌های متنوعی همچون آیتونز، گوگل پلی، اسپاتیفای، نتفلیکس و غیره نیز در دسترس عموم قرار گرفته است.

همان طور که در مطالب مقدماتی گفته شد با ورود مجموعه آریاپی به حوزه فروش گیفت کارت و برطرف شدن محدودیت‌های موجود بر سر راه کاربران ایرانی، می‌توان به جرئت چنین ادعا کرد که استفاده از گیفت کارت‌ها به یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای دور زدن تحریم‌ها تبدیل شده است؛ چراکه متاسفانه علاوه بر وجود تحریم‌های مالی که موجب قطع دسترسی کاربران به پلتفرم‌های پرداخت بین‌المللی نظیر پی پال (PayPal) شده است، با عدم اتصال سیستم بانک‌داری ایران به نظام بانک‌داری بین‌المللی عملا امکان خرید مستقیم گیفت کارت با کارت‌های اعتباری ایرانی وجود ندارد.

همان طور که می‌دانید اصولا در پرداخت‌های بین‌المللی اصولا با چند گزینه پرداختی شامل استفاده از حساب پی پال، استفاده از کردیت کارت و در نهایت استفاده از گیفت کارت مواجه هستیم، با توجه به توضیحات فوق عملا امکان دسترسی به حساب پی پال و کردیت کارت از کاربران ایرانی سلب شده است؛ اما شما با خرید انواع گیفت کارت مورد نیاز خود از مجموعه آریاپی به راحتی قادر خواهید بود سرویس مورد نظر خویش را خریداری کرده و از آن لذت ببرید.

آشنایی با مجموعه آریاپی

مجموعه ایرانی آریاپی در واقع یک شرکت خدمات‌رسان پرداخت ارزی محسوب می‌شود که با هدف کمک به کاربران ایرانی به منظور برطرف ساختن محدودیت‌های ایجاد شده به دلیل وجود تحریم‌ها به تاسیس شده و تاکنون نیز به این هدف اولیه خویش کاملا پایبند بوده‌ است. کارشناسان این مجموعه به صورت مدوام در حال تلاش برای گسترش خدمات ارائه شده از این مجموعه هستند و وجود خدمات متنوعی که این شرکت ارائه می‌کند می‌تواند گواه خوبی برای چنین ادعایی باشد.



مسلما در شرایطی که پرداخت‌های ارزی با وجود شرایط تحریمی سخت با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است، وجود چنین مجموعه‌ای که به صورت نیابتی اقدام به انجام پرداخت‌های بین‌المللی نظیر پرداخت هزینه سایت‌های مختلف (همچون فارست و انواتو) می‌کند یا اکانت‌هایی (همچون اپل آیدی، دولوپر گوگل، کلودفلر و غیره) که به دلیل تحریم‌ها امکان ساخت آن‌ها از کاربران ایرانی سلب شده را با مناسب‌ترین قیمت ممکن ساخته و در اختیار کاربران قرار می‌دهد را می‌توان یک موهبت دانست.

همان طور که گفته شد، این مجموعه به دنبال کسب سود نیست و همین ویژگی سبب تمایز آن از سایر مجموعه‌هایی شده که با نام واسطه‌گری به کار دلالی مشغول هستند و قیمت‌های بسیار گزاف خدمات مورد نیاز کاربران را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

البته ناگفته نماند که تمامی خدمات آریاپی از خدمات ارزی، نقد کردن درآمد دلاری، افتتاح حساب در صرافی‌های خرید و فروش ارز دیجیتال و وریفای کردن آن‌ها گرفته تا فروش IP ثابت و گیفت کارت با بهترین کیفیت ممکن، همگی به صورت کاملا قانونی و مشروع صورت می‌گیرند و احتمالا بتوان یکی از دلایل اصلی افزایش میزان محبوبیت استفاده از خدمات این مجموعه را در اعتبار بالای آن جستجو کرد. به طور کلی مجموعه آریاپی به مشتری مداری معروف بوده و در طول چندین سال فعالیت خویش با درنظر گرفتن گارانتی و تضمین بازگشت وجه به خوبی توانسته است اعتماد و رضایت مشتریان را به خود جلب نماید.

نحوه خرید گیفت کارت از آریاپی

رابط کاربری ساده و کاربرپسند یکی از مزایایی است که خدمات مجموعه آریاپی از آن برخوردار است و شما به هنگام ثبت سفارش در این مجموعه با پیچیدگی خاصی مواجه نخواهید شد. برای خرید گیفت کارت از وب‌سایت آریاپی، در قدم اول باید اقدام به افتتاح حساب کاربری در این وب‌سایت به آدرس https://ariapay.ioنمایید. پس از ایجاد حساب کاربری وارد آن شوید تا تمامی خدمات آریاپی از جمله خرید گیفت کارت با قیمت به شما نشان داده شود.

به طور کلی برای خرید گیفت کارت چند مرحله ساده در نظر گرفته شده است:

بررسی انواع گیفت کارت موجود در مجموعه آریاپی و انتخاب سرویس مورد نظر

ورود به درگاه پرداخت اینترنتی برای پرداخت هزینه گیفت کارت و ثبت نهایی سفارش

دریافت گیفت کارت سفارشی در کمترین زمان ممکن در حساب کاربری

ناگفته نماند که مجموعه آریاپی ارائه کننده خدمات گیفت کارت بیش از 20 پلتفرم بین‌المللی است؛ اما این بدان معنا نیست که انتخاب‌های شما فقط به گیفت کارت‌های موجود در این مجموعه منحصر شده است، بلکه شما می‌توانید با مراجعه به بخش پشتیبانی مجموعه که به صورت 24 ساعته در اختیار کاربران قرار دارد، گیفت کارت خاص مورد نظر خویش را سفارش دهید تا کارشناسان این مجموعه در کمترین زمان ممکن گیفت کارت مورد نیاز شما را تهیه کرده و در اختیار شما قرار دهند.

مزایای خرید گیفت کارت از مجموعه آریاپی

مزیت اصلی استفاده از گیفت کارت در امکان برقراری ارتباط مالی با سایر کشورها بدون وجود محدودیت‌های تحریمی، منحصر شده است؛ اما این که خود این گیفت کارت نیز از چه مجموعه‌ای خریداری شود دارای مزایا و معایبی خواهد بود.

مجموعه آریاپی با در نظر گرفتن شرایط کلی بازار خریدو فروش گیفت کارت، گیفت کارت‌های مختلف را به همان قیمت اصلی ارائه می‌کند و فقط کارمزد اندکی را برای فروش گیفت کارت‌ها در نظر گرفته است که با مقایسه قیمت و ارزش گیفت کارت‌ها در مجموعه‌های مختلف متوجه مقرون به صرفه بودن قیمت‌های آریاپی خواهید شد.

ولی جالب است بدانید که مزایای خرید گیفت کارت از این مجموعه به قیمت مناسب این گیفت کارت‌ها محدود نمی‌شود و شما با خرید گیفت کارت از خدمات مختلفی همچون پشتیبانی 24 ساعته، گارانتی تضمین بازگشت وجه در صورت نارضایتی، دریافت سریع گیفت کارت‌های سفارشی برخوردار خواهید شد.


ناگفته نماند که مجموعه آریاپی همواره در جهت ارتقا سطح امنیتی وب‌سایت خویش کوشیده است و از به‌روزترین الگوریتم‌ها و استانداردهای امنیتی بهره می‌برد؛ در نتیجه شما به هنگام استفاده از خدمات این مجموعه نگرانی از بابت هک شدن حساب کاربری خواهید داشت.

مطلب پیشنهادی: وریفای بایننس

آریاپی؛ معتبرترین مجموعه ایرانی خرید گیفت کارت

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، در حال حاضر می‌توان استفاده از گیفت کارت را بهترین راه‌حل برای دور زدن تحریم‌ها و برقراری ارتباطات مالی بین‌المللی تلقی کرد؛ اما متاسفانه در خرید گیفت کارت نیز به ناچار نیازمند پرداخت از طریق حساب پی پال یا کارت‌های اعتباری بین‌اللملی هستیم و همین مسئله ما را در دوری باطل گرفتار می‌کند ولی خوشبختانه با ورود آریاپی، مجموعه معتبر خدمات‌رسان پرداخت ارزی، به حوزه خرید انواع گیفت کارت، اکنون شما به راحتی می‌توانید با کمک پرداخت ریالی گیفت کارت دلاری دریافت کنید. بنابراین اگر شما هم به دنبال مرجعی معتبر برای خرید گیفت کارت هستید، حتما سری به مجموعه آریاپی زده و از خدمات منحصربه‌فرد آن بهره ببرید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 862]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن