تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798227228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعمیر لباسشویی ال جی در قم


واضح آرشیو وب فارسی::


چرا آب وارد ماشین لباسشویی ال جی نمی­شود؟ چرا موتور لباسشویی ال جی بیش از اندازه داغ می­شود؟ علت لرزش زیاد و صدای بلند ماشین لباسشویی ال جی چیست؟ اگر هر یک از مشکلات فوق برای ماشین لباسشویی شما رخ بدهد، چاره­ای جز مراجعه به نمایندگی لباسشویی ال جی در قم نخواهید داشت.  دلایل زیادی برای بروز مشکلات فنی ماشین­های لباسشویی وجود دارد که برخی از آنها به قدری جدی هستند که حتما باید از مهارت یک تکنسین متخصص تعمیر لباسشویی ال جی در قم استفاده کنید. در ادامه به مشکلات رایج ماشین لباسشویی ال جی و راهکارهای کاربردی برای برطرف کردن آنها می­پردازیم. با ما همراه باشید.

 

 چرا ماشین لباسشویی آب نمی­کشد؟ 

شایع­ترین خرابی ماشین لباسشویی ال جی، عدم جمع آوری آب است. گاهی اوقات اتفاق می­افتد که وقتی چیزها را در ماشین لباسشویی قرار می دهید و دکمه استارت را فشار می­دهید، با مشکل شروع نشدن لباسشویی به دلیل عدم شروع به کار مواجه می­شوید. ماشین لباسشویی ال جی ممکن است به دلایل زیادی آب نکشد. شما می­توانید علت خرابی را خودتان بفهمید، البته به شرط اینکه در گذشته نیز با چنین مشکل روبرو شده باشید. اما اگر قبلا چنین مشکلی وجود نداشته باشد، بسیار مشکل ساز خواهد بود و حتما به تخصص و مهارت تعمیرکاران نمایندگی  لباسشویی ال جی در قم نیاز دارید. 

توجه به دریچه­ای که آب از طریق آن تامین می­شود مهم است، ممکن است مسدود شده باشد. همچنین باید شیلنگ را چک کنید. گاهی اوقات به دلیل اینکه مقداری جسم فشار سنگین روی آن قرار دارد، آب جاری نمی­شود. همچنین این اتفاق می­افتد که شلنگ به طور تصادفی خم می­شود. اگر تست تامین آب هیچ انحرافی در عملکرد سیستم نشان ندهد، ماشین لباسشویی معیوب است. در این صورت باید به نمایندگی لباسشویی ال جی در قم مراجعه کنید. 

مهم:  اگر واشر آب نمی­کشد، قبل از هر چیز لازم است که قابلیت سرویس دریچه بررسی شود.

تعمیر لباسشویی ال جی در قم با تعویض فیلتر لباسشویی

آب لوله کشی حاوی ناخالصی­های مختلف و زباله­های کوچکی است که وارد فیلتر محافظ می­شود. این فیلتر در نزدیکی دریچه ورودی قرار دارد و نشان دهنده یک توری ظریف است. شما می­توانید با بیرون آوردن توری و شستن خوب آن، مشکل را حل کنید. اگر فیلتر به طور جدی آسیب دیده باشد، نیاز به تعویض آن دارید. برای این کار می­توانید از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در قم استفاده کنید. تعمیرکاران متخصص این مجموعه با داشتن مهارت و دانش تخصصی، ظرف مدت زمان کوتاهی، مشکلات دستگاه شما را برطرف کرده و قطعات معیوب را جایگزین می­کنند. 

خرابی برد الکترونیکی و تعمیر آن در نمایندگی لباسشویی ال جی در قم 

آب از طریق دریچه تامین کننده آب با فشار زیاد به داخل دستگاه ریخته می­شود. از واحد کنترل، سیگنالی به شیر ارسال می­شود که نشان می­دهد زمان تامین آب فرا رسیده است. اگر شیر آسیب دیده و غیر قابل استفاده شود، دستگاه قادر به کشیدن آب نخواهد بود. برای شروع مجدد کار، شیر باید تعویض شود. لازم است که از یک تعمیرکار متخصص تعمیر لباسشویی ال جی در قم بخواهید تا این کار را برای شما انجام بدهد. 

وقتی واحد کنترل خراب است، دستگاه دیگر نمی­تواند مقدار آب را "کنترل" کند، زیرا کنترل کار نمی­کند. این وضعیت کاملاً با حالت قبلی متفاوت است: دریچه منتظر سیگنال است، اما نمی­آید. در این حالت، کنترلر باید تعویض شود یا دوباره فلاش شود. توجه داشته باشید که واحد کنترل به عنوان مغز دستگاه عمل می­کند و در هنگام تعویض آن باید نهایت دقت را به خرج دهید. از این رو حتما از تخصص یک تکنسین فعال در نمایندگی لباسشویی ال جی در قم کمک بگبرید. 



خرابی سوئیچ فشار و رفع مشکلات آن در مرکز تعمیر لباسشویی ال جی در قم

اگر سنسوری که سطح آب را اندازه گیری می­کند و مقدار آن را کنترل می­کند از کار افتاده باشد، دستگاه نمی­تواند میزان تامین آب مورد نیاز را ارزیابی کند، بنابراین شستشو شروع نمی­شود. خرابی سنسورها در ماشین لباسشویی یک موضوع بسیار مهم است و باید در اسرع وقت برطرف شود. در غیر این صورت عملکرد دستگاه با مشکلات جدی­تر روبرو می­شود و ممکن است در نهایت باعث ضعف کارایی ماشین لباسشویی شود. از این رو توصیه می­شود که حتما کار تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی به دلیل خرابی سنسورها را به افراد متخصص و آشنا به تعمیر لباسشویی ال جی در قم بسپارید.

رفع ایرادات برنامه نویس دستگاه در مرکز تعمیر لباسشویی ال جی در قم

با مشاهده عملکرد دستگاه می­توانید وجود مشکلات کنسول را تعیین کنید و در صورت جدی بودن آسیب­های وارد شده به دستگاه به لفراد متخصص تعمیر لباسشویی ال جی در قم مراجعه کنید. برخی از عملکردهای ماشین لباسشویی ال جی ممکن است بدون دلیل ظاهری از کار بیفتند یا ممکن است به درستی کار نکنند. بر روی صفحه نمایش دستگاه، خطاهای مختلفی را می­توان در قالب نمادها یا نوشته­های مربوطه نشان داد که هیچ معنایی ندارند که مستقیماً نشان دهنده نقص است.

در این صورت توصیه می­شود دستگاه را حدود نیم ساعت خاموش کرده و دوباره روشن کنید. اگر دستگاه کار نمی­کند و خطاها دوباره ظاهر می­شوند، به شدت توصیه می­شود که با نمایندگی لباسشویی ال جی در قم تماس بگیرید. تعمیر برنامه ریزی شده تنها در صورتی امکان پذیر است که دانش لازم در زمینه میکروالکترونیک را داشته باشید و در این کار از دانش تخصصی و تجهیزات لازم نیز برخوردار باشید. 

به طور کلی، تعمیر ماشین لباسشویی ال جی به دلیل پیشرفته بودن دستگاه، بسیار دشوار است و نیاز به تخصص افراد آشنا به تعمیر لباسشویی ال جی در قم دارد. به خصوص اگر مدل ماشین لباسشویی شما قدیمی است، در این صورت  احتمالاً نیاز به تعویض برخی قطعات دارید. کارشناسان و متخصصین فعال در نمایندگی لباسشویی ال جی در قم به شما کمک می­کنند تا مشکلات دستگاه را هرچه سریع­تر برطرف کنید. 

ماشین لباسشویی از کار افتاده است.

 ماشین لباسشویی تا زمانی که در قفل نشود نمی­تواند شروع به کار کند. البته این، فقط یکی از دلایل از کار افتادن ماشین لباسشویی محسوب می­شود. پیدا کردن علت به تنهایی بسیار دشوار خواهد بود و برای این کار لازم است از راهنمایی­های متخصصین تعمیر لباسشویی ال جی در قم بهره­مند شوید. خطاها ممکن است دارای نشانگرهای اضافی نباشند که بوسیله آنها بتوان خرابی را تشخیص داد. تعمیرات خودتان توسط یک مبتدی می­تواند آسیب بیشتری به دستگاه وارد کند. از این رو با مراجعه به مراکز تعمیر لباسشویی ال جی در قم از کادر خدمات مجموعه بخواهید تا از نزدیک دستگاه شما را عیب یابی کنند. 

 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 672]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن