تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798131786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعمیر لباسشویی دوو در تبریز _ تبریز امداد


واضح آرشیو وب فارسی::


هریک از ما در طول هفته بارها و بارها از ماشین لباسشویی خود استفاده می‌کنیم. این دفعات استفاده مکرر و کارکرد زیاد به‌مرور باعث استهلاک قطعات و خرابی دستگاه خواهد شد. حتی در بهترین برندهای تولیدکننده لوازم برقی بازهم شاهد این اتفاق هستیم. تعمیرات ماشین لباسشویی نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد و همیشه بهترین گزینه استفاده از خدمات نمایندگی‌های معتبر دستگاه شماست.

دوو از شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگان لوازم برقی است و در ایران نیز بخش عمده‌ای از بازار را به خود اختصاص داده است. هر زمان با ایرادی در کار ماشین لباسشویی دوو برخورد داشتید تنها کافی است با نمایندگی‌های آن در شهر خود در تماس باشید. ساکنین تبریز نیز می‌توانند هرگونه خدمات تعمیر لباسشویی دوو در تبریز را با مراجعه به نمایندگی‌های معتبر این برند دریافت نمایند.

 

ارتعاش و لرزش زیاد در ماشین لباسشویی دوو

همه ماشین‌های لباسشویی در زمان کار کمی لرزش و تکان دارند. این تکان‌ها تا حدی طبیعی است اما اگر دیدید لرزش‌ها از حالت عادی خارج شده‌اند بهتر است از نمایندگی لباسشویی دوو در تبریز کمک بخواهید. یکی از اصلی‌ترین علت‌های لرزش شدید دستگاه عدم دقت به تراز آن در زمان نصب است.

همچنین گاهی با ریختن لباس‌های زیاد و پر کردن دیگ بیش از ظرفیت ماشین باعث لرزش شدید آن شده‌اید. در خصوص ماشین‌های لباسشویی همواره توصیه می‌شود برای جلوگیری از آسیب‌های شدید به دستگاه آن را بر اساس ظرفیت مجاز پر کنید. اگر فکر می‌کنید این لرزش‌ها به دنبال آسیب به کمک فنرها یا قطعات دیگر هستند برای بررسی دقیق‌تر با مراکز تعمیر لباسشویی دوو در تبریز در تماس باشید.

بررسی علت صداهای زیاد به کمک کارشناسان تعمیر لباسشویی دوو در تبریز

یکی از مشکلاتی که کاربران در ماشین‌های لباسشویی دوو گاه از آن شکایت دارند صداهای زیاد و غیرطبیعی در دستگاه است. در چنین شرایطی قبل از اینکه بخواهید برای دریافت خدمات تعمیر لباسشویی دوو در تبریز تماس بگیرید چند نکته را در نظر داشته باشید. مطمئن شوید چیزی مانند دکمه یا یک سکه داخل ماشین لباسشویی نیفتاده است. همچنین علت صدا می‌توان برخورد زیپ یک لباس با بدنه دیگ باشد.

برای بررسی قطعات دقت کنید صدا در مرحله خشک‌کردن لباس است یا نه. اگر متوجه شدید ایراد مربوط به خشک‌کن لباسشویی شماست احتمال دارد فیلتر پمپ خراب شده باشد. گردوخاک زیاد در لوله‌های فیلتر می‌تواند آن‌ها را مسدود کند. صداهای زیاد ممکن است با بلبرینگ‌ها یا واشر دیگ در ارتباط باشند. اگر نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید با نمایندگی لباسشویی دوو در تبریز تماس بگیرید.



اگر متوجه پارگی لباس‌های خود شده‌اید

اگر بعد از خارج کردن لباس‌ها پارگی یا سوراخی روی یکی از لباس‌های خود ببینید مسلماً اصلاً خوشحال نخواهید شد. حتی گاهی متوجه می‌شوید در کنار این پارگی مواد شوینده نیز روی لباستان مانده‌اند. اگر نیاز به کمک دارید همان اول با مراکز تعمیر لباسشویی دوو در تبریز تماس بگیرید.

 در چنین حالتی به‌احتمال‌زیاد مقدار لباسی که داخل ماشین ریخته‌اید بیشتر از ظرفیت آن بوده است. گاهی اوقات نیز چیزی مانند زیپ یکی از لباس‌ها به پارچه گیر کرده و باعث پارگی آن‌ها می‌شود. همچنین چک کنید وسیله  تیزی داخل ماشین لباسشویی نیفتاده است. اگر این قضیه چند بار تکرار شد و خودتان نتوانستید مشکل را حل کنید با کارشناسان تعمیر لباسشویی دوو در تبریز تماس بگیرید.

بررسی علت روشن نشدن به کمک نمایندگی‌های تعمیر لباسشویی دوو در تبریز

اگر با اتصال دستگاه به برق اصلاً چراغ‌ها روشن نمی‌شوند باید وصل بودن برق خانه را چک کرده و فیوز مربوطه را کنترل کنید. بعد از آن کابل‌ها، دو شاخه و پریز را نگاهی بیندازید. اگر نیاز به کمک بود با نمایندگی لباسشویی دوو در تبریز تماس بگیرید.

اما اگر چراغ‌ها روشن‌شده ولی دستگاه شروع به کار نمی‌کند ایراد در بخش متفاوتی از ماشین لباسشویی شما است. گاهی خراب شدن سوییچ درب یا قفل آن مانع از درست بسته شدن درب ماشین خواهد شد. در نتیجه دستگاه شروع به کار نمی‌کند. بروز مشکل در هیدروستات نیز می‌تواند این وضعیت را به دنبال داشته باشد. در صورت تداوم مشکل بد نیست نگاهی به شیر برقی نیز بیندازید. در نهایت برای بررسی‌های دقیق‌تر با کارشناسان ما در مراکز تعمیر لباسشویی دوو در تبریز در تماس باشید.



چرا شاهد ورود جریان آب به دیگ نیستیم

اگر آبگیری به مشکل برخورد کند موارد مختلفی را باید بررسی کرد. اول از سالم بودن شیر ورودی آب متصل به ماشین لباسشویی مطمئن شده و وصل بودن آب منزل را کنترل کنید. سپس شلنگ‌های ورودی را نگاهی انداخته و از نبود پیچ‌خوردگی یا انسداد در آن‌ها اطمینان یابید. برای بررسی قطعات داخلی با نمایندگی لباسشویی دوو در تبریز تماس بگیرید.

لازم است در این مرحله شیر برقی را بررسی کرد. بعد از آن به سراغ هیدروستات رفته و سوییچ درب را نگاهی بیندازید. گاهی نیز خراب بودن قفل درب مانع از بسته شدن آن و شروع روند آبگیری خواهد شد. در نهایت باید برد الکتریکی را بررسی کرد. برای تعمیرات برد با متخصصین این کار در مراکز تعمیر لباسشویی دوو در تبریز در ارتباط باشید.

بررسی علت توقف دستگاه بعد از آبگیری به کمک مراکز تعمیر لباسشویی دوو در تبریز

گاهی ماشین لباسشویی با موفقیت آبگیری کرده، اما بعد از آن متوقف‌شده و به اصطلاح قفل می‌کند. در چنین شرایطی برای بررسی‌های دقیق می‌توانید از نمایندگی لباسشویی دوو در تبریز کمک بخواهید. اما اگر خودتان قصد بررسی مشکل را دارید ابتدا نگاهی به موتور تایمر بیندازید. اگر این قطعه سوخته یا آسیب دیده باشد دستگاه متوقف خواهد شد.

بعد از موتور تایمر نوبت به اتصالات خواهد رسید. گاهی یک اتصالی در هیدروستات یا موتور تایمر چنین مشکلی را به دنبال خواهد داشت. برای بررسی اتصالی‌ها باید از اهم‌متر استفاده کنید. در نهایت نیز هیدورستات را چک می‌کنیم. اگر بازهم مشکل شما حل نشد از متخصصین تعمیر لباسشویی دوو در تبریز کمک بخواهید.

بررسی علت چرخش کند دیگ در حین خشک‌کردن لباس‌ها

چرخش کند دیگ لباسشویی در حین عملیات خشک‌کردن لباس‌ها اغلب ایرادی تخصصی است. توصیه می‌شود همان اول با همکاران ما در نمایندگی‌های تعمیر لباسشویی دوو در تبریز در تماس باشید. در چنین شرایطی اول تسمه‌ها بررسی می‌شوند. بعد از آن نوبت به چک کردن المنت می‌رسد.

اگر تا اینجای کار مشکلی دیده نشد باید بررسی کاملی روی موتور ماشین لباسشویی داشت. سپس فولی دیگ و موتور لباسشویی را چک می‌کنیم. اگر در هر مرحله از کار نیاز به بررسی‌های دقیق‌تری داشتید با نمایندگی لباسشویی دوو در تبریز تماس بگیرید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 727]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن