تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797002504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استایل لاکچری زنانه با مه پوش


واضح آرشیو وب فارسی::



 

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که ترکیب چه لباس هایی باعث داشتن یک استایل لاکچری زنانه می شود؟ بدون شک هر خانمی به دنبال این است که یک استایل شیک و جذاب داشته باشد.اما گاهی اوقات انتخاب یک لباس اشتباه می تواند به طور کامل باعث به هم زدن استایل شما شود اما از طرف دیگر انتخاب یک لباس درست می تواند استایل شما را بسیار لاکچری تر و از طرفی زیباتر نشان دهد. 

به نقل از سایت فروشگاهی مه پوش یکی از لباس هایی که می‌تواند باعث جذاب تر شدن استایل شما شود تاپ زنانه و بادی توری زنانه است، که در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با آن در اختیار شما قرار خواهیم داد.

محبوب ترین لباس زنانه

یکی از لباس های زنانه که طی چند سال اخیر بسیار مورد استقبال و مورد توجه قرار گرفته است بادی زنانه علی الخصوص بادی توری زنانه است.

بادی زنانه جزو آن دسته از لباس هایی است که، کاربرد بسیار زیادی دارد و شما می توانید آنها را از لباس های مجلسی گرفته تا لباس های خانگی استفاده کنید. اما علت محبوبیت بادی زنانه چیست؟



علت محبوبیت بادی زنانه

بادی زنانه می‌تواند هیکل و اندام شما را بسیار جذاب تر نشان دهد. در واقع شما با پوشیدن بادی زنانه تمام جزئیات بدن خود و ظرافت های آن را به نمایش خواهید گذاشت.

زیرا همانطور که میدانید بازی های زنانه کاملا فیت و جذب هستند. از آنجایی که جنس پارچه آنها با یکدیگر متفاوت است شما می توانید در هر موقعیتی با توجه به اندام خود از آنها استفاده کنید معمولاً بادی هایی که دارای کشسانی هستند، بیشتر مورد استقبال بانوان قرار می گیرند.

در ادامه در رابطه با کاربرد این محصول پرطرفدار با شما صحبت خواهیم کرد.



کاربرد بادی زنانه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ابتدا تنها از بادی به عنوان لباس زیر استفاده می‌شد. اما با تغییر و تحولاتی که در مدل بادی به وجود آمد. این لباس به یکی از کاربردی ترین و البته پر طرفدار ترین لباس های زنانه امروزه مورد استفاده قرار می گیرد.

بادی با لباس مجلسی

یکی از ترکیب های بسیار جذاب که باعث داشتن یک استایل لاکچری زنانه میشود ترکیب بادی با لباس مجلسی است، علی الخصوص اگر از بادی توری استفاده کنید. نکته ای که در هنگام استفاده از بادی توری با لباس های مجلسی باید به آن توجه کنید ترکیب رنگ بادی با لباس مورد نظر شماست.



بادی اسپرت

بازی اسپرت یکی دیگر از پرطرفدارترین انواع بادی میباشد که شما میتوانید آن را با یک شلوار جین و یا حتی یک شلوار ورزشی اسپرت ست کنید.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که طرفدار استایل اسپرت هستند، با ترکیب بادی اسپرت به همراه یک کت جین استایل خود را بی نهایت جذاب و منحصر بفرد خواهید کرد.

بادی یقه دار

یکی از جذاب ترین استایل هایی که میتوانید به عنوان استایل کژوال از آن استفاده کنید بادی یقه دار به همراه کت و شلوار زنانه است. بهتر است که از بادی بدون آستین در هنگام ست کردن آن با کت و شلوار استفاده کنید.

لباس خواب

یکی دیگر از کاربرد های بادی زنانه استفاده از به عنوان لباس زیر و لباس خواب است. علی الخصوص بادی های توری و بادی های بدون آستین بسیار مورد استقبال بانوان به عنوان لباس خواب قرار گرفته است. 

به نقل از مشاورین فروشگاه های، مدیسه، بوتیک و مه پوش بادی توری زنانه نسبت به سایر مدل های این محصول بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. به همین دلیل فروشگاه های مد و پوشاک در تلاش هستند که بتوانند این محصول را به محصولات خود اضافه کنند و به دنبال فروش بادی زنانه ارزان می باشد. اما فراموش نکنید که همیشه کیفیت است که حرف اول را میزند نه قیمت محصول!

 

بادی رقیب اصلی تاپ زنانه

این روزها تقاضای خرید بادی زنانه بسیار زیاد شده است. زیرا همانطور که مشاهده کردید شما می توانید در موقعیت های مختلف با توجه به استایل خود از بادی زنانه استفاده کنید.

به همین دلیل بسیاری از طرفداران مد و استایل بادی زنانه را رقیب اصلی تاپ زنانه می دانند، و معتقد هستند که بادی زنانه بسیار کاربردی تر از تاپ زنانه است، البته که این نظریه جای بحث بسیار زیادی دارد. برای اینکه شما بدانید کدام یک از این دو محصول برای استایل شما و یا مهمانی که می خواهید در آن شرکت کنید مناسب است تنها کافیست به قسمت مشاوره مد و استایل رایگان فروشگاه مه پوش مراجعه کنید. در قسمت مشاوره مد و استایل رایگان این فروشگاه با توجه به قد، وزن و اندام شما مشاورین مناسب ترین لباس را به شما معرفی خواهند کرد.

در ادامه به سراغ داشتن یک استایل لاکچری زنانه با تاپ زنانه میرویم.



تاپ زنانه یکی از لباس هایی است که شما می توانید آن را به تنهایی در موقعیت های مختلف از شرکت در یک مهمانی رسمی گرفته تا پوشیدن آن در باشگاه و حتی ست کردن با استایل های خیابانی!

انواع مدل تاپ زنانه

تاپ های زنانه دارای مدل های مختلفی هستند اما این مدل مختلف شامل دو بخش می باشد، بخش سرشانه و یقه تاپ زنانه

انواع مدل سرشانه تاپ زنانه

برخی از تاپ های زنانه سرشانه های پهن بوده و برخی دیگر، بدون سرشانه هستند که جز دسته تاپ های دکلته قرار می گیرند. یکی از محبوب ترین انواع تاپ های زنانه شامل تاپ هایی میشود که سرشانه آنها بسیار باریک است.

این سه مدل تاپ را شما به راحتی می توانید با انواع لباس ها ست کنید. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که نمیدونید چی با چی ست میشه تنها کافیست کار را به مشاورین مد و استایل مه پوش بسپارید تا بصورت کاملا تخصصی و رایگان شما را راهنمایی کنند.

انواع مدل یقه تاپ زنانه

با توجه به نوع مدل سرشانه یقه تاپ زنانه نیز تغییر خواهد کرد. برخی از تاپ های زنانه یقه گرد بوده و برخی از آنها یقه هفت میباشند.

از طرفی تاپ های دکلته بدون یقه و البته سرشانه هستند.

یکی از محبوب ترین انواع تاپ های زنانه تاپ هایی هستند که یقه آنها ۳ سانت و یا به عبارتی یقه اسکی می باشند.

شما میتوانید این مدل تاپ را علاوه بر فصل زمستان در مهمانی های رسمی با یک کت و شلوار شیک ست کنید.

 

وجه اشتراک بادی و تاپ زنانه

نکته مشترکی که در هنگام پوشیدن بادی و تاپ زنانه باید به آن دقت کنید بادی زنانه و تاپ زنانه، استفاده از اکسسوری مناسب است.

توجه داشته باشید که در هر موقعیت و هر کاربردی که بخواهید از این دو لباس استفاده کنید، به هیچ وجه نباید از زیورآلات بسیار زیادی استفاده شود زیرا، بادی و تاپ زنانه برای نشان دادن ظرافت و زیبایی اندام شما مورد استفاده قرار میگیرند. بنابراین نباید استایل خود را شلوغ نشان دهید.

و در آخر اینکه اگر شما دارای کمی اضافه وزن هستید بهتر است که در هنگام خرید بادی و تاپ زنانه به سراغ رنگ های تیره تر بروید تا باعث کمتر نشان دادن اضافه وزن شما شوند. شما طرفدار کدام یک از این دو محصول هستید؟

منبع  مقاله : فروشگاه لباس زنانه مهپوش






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4760]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن