تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797932008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استخر بادی ارزان قیمت


واضح آرشیو وب فارسی::

با نزدیک شدن به شروع فصل گرما ، فراهم کردن شرایط برای بازی و تفریح کودکان در منزل یا موارد مشابه جزو ضروریات می باشد. علاوه بر این ها افراد بزرگسال نیز خود نیاز دارند که بتوانند داخل ویلا ، باغ و یا حیاط خود از گرمای هوا استفاده کرده و تفریحی بی نظیر را تجربه کنند.





در همین رابطه یک پیشنهاد ایده آل و خاص برای تمامی افراد استفاده از استخر بادی می باشد. این دسته از محصولات تنوع بسیار زیادی داشته و علاوه بر تنوع ، جلوه های خاصی را هم شما می توانید مشاهده کنید که باعث می شود در هنگام خرید به صورت کامل دست شما باز باشد. با در نظر گرفتن این مقدمه با ما در این مقاله همراه باشید تا مهم ترین ویژگی های این دسته از محصولات را به شما معرفی کرده و شیوه خرید و ثبت سفارش از فروشگاه معتبر را به شما معرفی کنیم.



استخر بادی بزرگ

همان طور که در بخش مقدمه این مطلب به آن اشاره کردیم ، استخرهای بادی تنوع بسیار زیادی دارند که سایز این استخرها یکی از موارد مهمی است که باید به آن اشاره کنیم. در همین رابطه باید عنوان کنیم که استخر بادی بزرگ جزو مواردی است که بیشتر در میان افرادی که فضای کافی را دارند پرطرفدار بوده و بیشتر به دنبال این دسته از محصولات هستند. در همین راستا باید اشاره کنیم که این استخرهای سایز بزرگ به گونه ای طراحی شده اند که کودک و بزرگسال می توانند از آن استفاده کرده و لذت ببرند.

سایز بزرگ این استخرهای بادی به گونه ای است که افراد می توانند بدون دغدغه درون آن قرار گرفته و به تفریح بپردازند. در میان استخرهای بادی نیز استخرهای مستطیلی در طول 3 متر را می توان جزو بزرگترین استخرهای بادی در نظر گرفت. در میان مدل های گرد نیز استخرهایی با قطر بیش از دو متر و نیم هم از همین مزیت بزرگ بودن برخوردار است.

استخر بادی کودک

یک سری از نمونه های استخر بادی نیز در بازار وجود دارد که مختص سنین کودک بوده و برای این دسته از افراد مناسب می باشد. برای مثال شما می توانید مشاهده کنید که این استخرها نیز در تنوع ظاهری فراوانی ارائه شده اند که شاید این تنوع ظاهری باعث شود که خانواده ها دیگر نگرانی از بابت انتخاب این دسته از محصولات نداشته باشند. هم چنین باید اشاره کنیم که این دسته از استخرهای بادی از قطرهای کمتر از یک متر طراحی شده و تا نمونه های سه متری نیز در بازار وجود دارند.

عمده تفاوت استخر بادی کودک با نمونه های استخر بادی بزرگ را می توان در ابعاد این محصولات و هم چنین در شکل و شمایل این کالاها مشاهده کرد. در واقع استخر بادی کودک عموما دارای بدنه های طرح دار هستند که این طرح می تواند الگوبرداری شده از یک انیمیشن محبوب و یا طرح های حیوانات ، میوه ها و موارد اینچنینی باشد که باعث می شود کودک بتواند از این طرح و نقش نیز انرژی مثبتی دریافت کرده و لذت ببرد.

استخر بادی خانوادگی

علاوه بر نمونه های قبلی که در این مطلب به آن اشاره کردیم ، استخر بادی خانوادگی نیز تولید و ارائه شده است که می توان این دسته از استخرها را ترکیبی از دو نمونه قبلی عنوان کرد. برای مثال شما در استخرهای بادی کودک می توانید بدنه طرح دار با ابعاد مناسب را مشاهده کنید. هم چنین در استخرهای بادی بزرگ نیز بیشتر ابعاد این محصولات است که برای مشتری حائز اهمیت است. در همین راستا باید عنوان کنیم که استخر بادی خانوادگی به گونه ای ارائه شده است که افراد در کنار کودکان خود بتوانند از این دسته از محصولات استفاده کنند.



در این مدل از استخرها شما می توانید مشاهده کنید که یک سری از امکنات تعبیه شده است که باعث می شود تا افراد بزرگسال به بهترین شکل ممکن درون این استخرها قرار گیرند. به طور مثال استخرهای بادی خانوادگی دارای نشیمنگاه و به عبارت دیگر صندلی بادی هستند که این عامل باعث خواهد شد که در یک فضای ایده آل علاوه بر تفریح ، به استراحت نیز بپردازید. هم چنین وجود تکیه گاه بادی در این محصولات هم از دیگر ویژگی های جذاب این مدل از محصولات به شمار می رود. درکنار این دو امکان ، شما در بیشتر مدل های خانودگی فضایی برای قرار دادن بطری و یا لیوان آب را هم می توانید مشاهده کنید که باعث می شود تا همواره این مزیت در دسترس شما باشد.

استخر بادی بچگانه

در بخش های قبلی به مدل های استخر بادی کودک به صورت کامل اشاره کردیم. در اینجا قصد داریم به یک سری از مدل های استخر بادی بچگانه نیز بپردازیم که باعث می شود تا عمده سنینی که از این محصولات استفاده کنند کمتر از شش سال باشد. به طور مثال در استخرهای بادی بچگانه ، وجود کف بادی می تواند یک حسن و ویژگی فوق العاده به شمار رود. در واقع بخش کف استخر به جای ساختار وینیل و یا PVC ساده ، به صورت بادی بوده و با باد کردن آن یک فضای نرم و راحت را در اختیار کودک خود قرار می دهید.

هم چنین وجود سایبان بادی در یک سری از استخرها نیز باعث می شود تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن کودک خود را از نور خورشید دور نگه داشته و فضایی ایده آل را برای بازی و تفریح کودک خود خلق کنید.

استخر بادی سرسره دار

تا به اینجای کار با مدل هایی آشنا شده اید که ساختاری ساده داشته و در داخل بسته بندی محصول صرفا خود بدنه اصلی استخر جای گرفته است. به جز این دسته از محصولات ، یک سری از استخرهای بادی نیز تولید شده است که باعنوان استخر بادی سرسره دار شناخته شده و جزو گران ترین و در عین حال محبوب ترین استخرهای بادی می توان آن را جای داد. این دسته از محصولات دارای یک عدد سرسره بادی مجزا بوده که کودک با این بخش می تواند سرگرم شود. هم چنین این مدل از استخرها دارای یک سری اسباب بازی بادی نیز هستند که باعث می شود که شما از این اسباب بازی ها هم بهره کافی را برده و کودک خود را شاد کنید. وجود آبپاش بادی را هم در این محصولات می توان یکی دیگر از امکانات خوب این استخرهای بادی در نظر گرفت.



خرید استخر بادی اینتکس

با توجه به توضیحاتی که در این مطلب به آن اشاره کردیم ، شما تا حدود زیادی با انواع استخر بادی آشنا شدید. حال باید با مشاهده مدل های متفاوت این محصولات ، بتوانید بهترین انتخاب را در میان تعدد گزینه های استخر بادی تجربه کنید. در این میان فروشگاه اینتکس ایران به نشانی اینترنتی WWW.INTEXIRAN.COM همواره سعی کرده تا تنوع فوق العاده ای از استخرهای بادی را ارائه کند. مدل های مختلف استخر بادی اینتکس ، استخر بادی بست وی و دیگر تنوع این دسته از محصولات را می توانید در این فروشگاه مشاهده کنید. کارشناسان فروش فروشگاه اینتکس ایران نیز به صورت تلفنی با شماره همراه 09376668146 و 09026668146 همواره می توانند شما را در جهت خرید این محصولات به صورت کامل راهنمایی کنند تا بهترین انتخاب را در جهت ایجاد یک محیط تفریحی شاد و مفرح داشته باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 861]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن