تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798704293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت ارتباط با مشتری CRM


واضح آرشیو وب فارسی::

در حال حاضر برنامه‌های مدیریت ارتباط با مشتری زیادی وجود دارند که هر کدام دارای ویژگی‌های مختص به خود هستند اما پیشنهاد ما بکارگیری از برنامه مدیریت ارتباط با مشتری CRM روزنه شرق است که اولین نرم افزار جامع مالی حسابداری تحت وب کشور را برای مدیران مجموعه‌ها در نظر گرفته است.

 

امروزه همه‌ی کسب و کارها نیاز به نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری CRM دارند تا از این طریق بتوانند در حفظ و افزایش مشتریان عملکرد بهتری داشته باشند. همانطور که می‌دانید مدیریت ارتباط با مشتری بدون استفاده از برنامه‌های تخصصی بسیار دشوار است و مشکلاتی مانند عدم شفافیت در رضایت مشتریان، ارائه گزارشات ناقص و عدم شناخت مشتریان بالقوه را بهمراه دارد. در حال حاضر برنامه‌های crm ایرانی از بهترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری CRM هستند که ما در این مقاله قصد داریم به یکی از بهترین‌ها در این زمینه اشاره کنیم. به طور کلی توصیه‌ی اکید داریم که اگر به راه‌اندازی یک کسب و کار فکر می‌کنید حتماً بکارگیری از بهترین نرم افزار crm را در دستور کار قرار دهید.



دلایل استفاده از نرم افزار ارتباط با مشتری

پر واضح است که همه‌ی کسب و کارها به مدیریت مشتریان و ارتباط بهینه با آنها نیاز دارند که در این خصوص بکارگیری از بهترین برنامه ارتباط با مشتری فوق العاده دارای اهمیت است. حال اگر در حال حاضر صاحب یک کسب و کار هستید و هنوز برای استفاده از برنامه‌ی مدیریت ارتباط با مشتری CRM قانع نشده‌اید، توصیه می‌کنیم موارد زیر را مطالعه کنید:

تهیه گزارشات مناسب

برنامه‌های سی‌ آر ام این امکان را به مدیران کسب و کارها می‌دهد تا داده‌های مختلفی را در اختیار داشته باشند که طبیعتاً راه به موفقیت رسیدن را کوتاه‌تر می‌کند. در واقع یک مجموعه زمانی در مسیر پیشرفت قرار می‌گیرد که اطلاعات یکپارچه‌ای داشته باشد که چنین وضعیتی فقط با بکارگیری یک برنامه ارتباط با مشتری ایده‌آل فراهم خواهد شد. بنابراین ارسال گزارشات مختلف اولین و مهم‌ترین عملکرد یک مدیریت ارتباط با مشتری CRM است که می‌توان از آن نهایت استفاده را برد.

بازاریابی حرفه‌ای

یک برنامه crm ایرانی که گزارشات فوق العاده‌ای را در اختیار مدیران مجموعه‌ها قرار می‌دهد، به راحتی امکان بازاریابی موثر را به مدیران داده و در واقع داشتن اطلاعات بخصوص اینکه چه کسانی مشتریان ما هستند و در چه بازه‌های زمانی خرید می‌کنند، می‌تواند تا حد زیادی بازاریابی بهتری را رقم بزند. به طور کلی کارکنان و مدیران یک کسب و کار با بهره‌مندی از برنامه ارتباط با مشتری به شکل ایده‌آل‌تری توانایی بازاریابی حرفه‌ای را خواهند داشت.

مدیریت عملکرد گروه

با استفاده از برنامه سی آر ام به راحتی امکان بررسی عملکرد کارکنان یک کسب و کار وجود دارد. در واقع این قابلیت به مدیران مجموعه‌ها فرصت بررسی بهتر نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات را به مشتریان می‌دهد و پر واضح است که در صورت نارضایتی از عملکرد افراد، می‌توان تصمیمات بهتری اتخاذ کرد. بنابراین بکارگیری از یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM گزارشات فوق العاده عالی را در خصوص چگونگی عملکرد کارکنان یک مجموعه به مدیران کسب و کارها ارجاع می‌دهد.

گفتنی است که از دیگر دلایل استفاده از برنامه crm می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نظارت بهینه بر فروش‌ها.

مدیریت ایده‌آل‌تر جوانب مختلف پروژه‌ها.

بررسی‌ با جزئیات بیشتر فروش‌های آینده.

افزایش فرصت‌های فروش.

در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی مشتریان ثابت.

امکان صدور فاکتور.

دریافت انواع گزارش‌گیری کاملاً حرفه‌ای.

ایجاد بهترین بانک اطلاعاتی.

عدم فراموشی پیگیری‌ها.

اتوماسیون گردش کار.

و...



مهم‌ترین مشاغلی که به برنامه crm نیاز دارند

اگر چه پر واضح است که اکثر کسب و کارها می‌توانند از نرم افزار ارتباط با مشتری استفاده کنند، با این حال می‌توان گفت که مجموعه‌های مهم‌تری وجود دارند که بکارگیری از نرم افزار crm از اهمیت بیشتری برایشان برخوردار است. به طور کلی کسب و کارهایی که نیاز مبرم به استفاده از برنامه مدیریت ارتباط با مشتری CRM دارند، عبارتند از:

- مجموعه‌هایی که برای پرداخت هزینه‌هایشان مدیریت پیچیده‌تری دارند.

- کسب و کارهایی که مدیریت و کنترل کارکنان در اولویت قرار دارد.

- مجموعه‌هایی که در بخش‌های مختلف‌شان ناهماهنگی دیده می‌شود که پر واضح است که این موضوع عاملی برای عدم پیشرفت کسب و کار است.

- کسب و کارهایی که برای فروش و بازاریابی از سیستم‌های قدیمی بهره می‌برند.

- مجموعه‌هایی که مدیریت مشتریان‌شان در اولویت هستند.

البته ناگفته نماند که تهیه یک برنامه مناسب مدیریت ارتباط با مشتری CRM باید از طریق سایت‌های مطمئن انجام شود که در این خصوص در انتهای مقاله صحبت می‌کنیم. حال اجازه دهید به مواردی اشاره کنیم که در صورت عدم استفاده از برنامه crm اتفاق می‌افتد.

نتایج عدم استفاده از بهترین نرم افزار crm

همه می‌دانیم کسب و کارهایی که به صورت سنتی پیش می‌روند خیلی زود از چرخه‌ی رقابت کنار می‌روند چرا که استفاده بهینه از امکانات و فرصت‌هایی که وجود دارد، به پایین‌ترین حد ممکن انجام می‌شود. حال برای اینکه به اهمیت استفاده از بهترین نرم افزار crm پی ببرید، لازم است که به نتایج عدم بکارگیری از این نوع برنامه‌ها اشاره کنیم:

- سردرگمی کارمندان. وقتی همه‌ی اقدامات یک کسب و کار به شکل آفلاین انجام می‌شود، طبیعتاً نیاز به نیروی کار بیشتر است و در این صورت کارمندان وظایف بیشتری بر عهده خواهند داشت که این موضوع می‌تواند برای آنها خستگی و سردرگمی را نتیجه دهد. ضمناً پر واضح است که افزایش فشار کار در مشاغل، ضریب خطا را نیز بیشتر می‌کند و این موضوع می‌تواند کسب و کارها را از اهداف‌شان دور کند.

- کاهش فرصت فروش. تمرکز داشتن بر نحوه انجام کسب و کارها فرصت‌های فروش بیشتری را ایجاب می‌کند. اما اگر مدیریت ارتباط با مشتری CRM در دستور کار مجموعه‌ها نباشد، طبیعتاً به هیچ عنوان نمی‌توان از چنین فرصت‌های استفاده کرد. بنابراین توصیه می‌کنیم به جهت فروش بیشتر و جذب مشتری بالفعل حتماً از بهترین برنامه سی آر ام بهره ببرید که یکی از جذاب‌ترین و کارآمدترین آنها را در انتهای مقاله معرفی خواهیم کرد.

- بهم ریختگی گزارشات. همانطور که می‌دانید یک شرکت یا کسب و کار با استفاده از گزارشاتی که برای مدیر مجموعه ارسال می‌شود، مدیریت خواهد شد و طبیعتاً اگر ارسال گزارشات به صورت سنتی و دستی باشد، احتمال وجود خطا افزایش می‌یابد که این موضوع ممکن است بهم ریختگی خاصی را در مجموعه‌ها شکل دهد که نتیجه‌ی آن جز عدم پیشرفت نخواهد بود.

هدف نهایی از بکارگیری برنامه crm

کسب و کارها همیشه دو هدف مهم را در سر دارند که پیشرفت و درآمدزایی بیشتر جزو مهم‌ترین‌ آنهاست و سپس رضایت مشتریان است که البته اگر این موضوع در وهله‌ی اول در نظر گرفته نشود، به هیچ عنوان نمی‌توان به پیشرفت مجموعه فکر کرد. بنابراین مدیران مجموعه‌ها باید از یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM استفاده کنند تا بتوانند به آنچه که در سر دارند، دست یابند. اما سوال اینجاست که در حال حاضر بهترین برنامه crm برای کدام شرکت است که ما در انتهای مقاله به این دغدغه‌ی شما عزیزان پاسخ داده‌ایم.



جمع‌بندی

در حال حاضر برنامه‌های مدیریت ارتباط با مشتری زیادی وجود دارند که هر کدام دارای ویژگی‌های مختص به خود هستند اما پیشنهاد ما بکارگیری از برنامه مدیریت ارتباط با مشتری CRM روزنه شرق است که اولین نرم افزار جامع مالی حسابداری تحت وب کشور را برای مدیران مجموعه‌ها در نظر گرفته است. در واقع در هر کسب و کاری که فعالیت دارید به راحتی می‌توانید با این برنامه تخصصی به مدیریت مالی و همچنین مشتریان‌تان بپردازید و نیازی به استخدام نیروی کار اضافی برای این منظور نخواهید داشت. بنابراین اگر در حال حاضر قصد راه‌اندازی یک کسب و کار جدید دارید و یا در میانه‌های فعالیت‌تان هستید، توصیه می‌کنیم که حتماً از این برنامه تخصصی crm بهره‌مند شوید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 791]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن