تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798362746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاغذ دیواری ساده از کجا بخریم؟


واضح آرشیو وب فارسی::

همان طور که می دانیم کاغذ دیواری یکی از لوازم دکوراتیو برای پوشش دهی به دیوار ها است. این دیوارپوش محبوب که سال هاست مورد استفاده قرار گرفته ،نقش مهمی در زیبایی دیزاین داخلی دارد. از کاغذ دیواری برای فضا های مختلف از جمله ادارات، فروشگاه ها ، خانه ها و... می توان بهره برد. این دیوارپوش زیبا و جذاب به صورت متری یا رولی به فروش می رسد و با استفاده از چسب مخصوص بر روی دیوار ها چسبانده می شود . همین طور که از نام کاغذ دیواری مشخص است محل قرارگیری آن بر روی دیوار ها است. کاغذ دیواری در انواع ساده و منسوج است و یا الگو های گرافیکی دارد. تنوع طرح و رنگ کاغذ دیواری بسیار بالا بوده و این مزیت موجب شده ، هر شخصی با توجه به سلیقه اش بتواند خرید کاغذ دیواری را انجام دهد. برای چاپ طرح کاغذ دیواری از روش ها مختلف استفاده می شود مانند چاپ حکاکی، چاپ سطحی، چاپ دیجیتالی، چاپ سیلک ابریشمی ، چاپ با ماشین چرخشی و...

فروشگاه دیوار دکور از فروشندگان معتبر کاغذ دیواری ساده و سه بعدی می باشد که انواع طرح ها و رنگ بندی این دیوارپوش را برای شما در نظر گرفته است. برای خرید کاغذ دیواری ساده و کاغذ دیواری سه بعدی با مراجعه به سایت دیوار دکور می توانید بهترین و با کیفیت ترین انواع این دیوارپوش را تهیه نمایید.


پوستر دیواری ساده

انتخاب کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری در انواع مختلف به تولید می رسد و برای خرید کاغذ دیواری ساده نیاز است که با شناخت هر یک از کاغذ دیواری ها بتوان انتخاب درستی را انجام داد. کاغذ دیواری ها در برند های تولیدی مختلف در بازار وجود دارند و هر یک از تولید کنندگان این کاغذ دیواری ها را در کیفیت های گوناگون ساخته اند به همین دلیل برند یکی از موارد مهم در انتخاب و خرید کاغذ دیواری می باشد. کیفیت کاغذ دیواری بسیار مهم است و اگر می خواهید دیوارپوشی با دوام و زیبا داشته باشید باید به کیفیت آن حتما توجه داشته باشید برخی از کاغذ دیواری ها قابلیت شستشو دارند که در زمان خرید کاغذ دیواری ساده باید به قابلیت شستشوی آن توجه داشته باشید. فروش کاغذ دیواری ساده در طرح های متنوع انجام می گیرد و افراد برای خرید فروش کاغذ دیواری ساده باید متناسب با سلیقه و کاربری محیط اقدام نمایند.

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری در انواع مختلفی از نظر جنس می باشد . کاغذ دیواری های کاغذی، کاغذ دیواری نانوون ، کاغذ دیواری پی وی سی، کاغذ دیواری پارچه ای و... انواع کاغذ دیواری هایی هستند که دارای جنس متفاوت از هم بوده و هر یک دارای ویژگی های خاصی می باشند. بنابراین انتخاب کاغذ دیواری ساده را با توجه به مکانی که می خواهید آن را نصب کنید متفاوت است. کاغذ دیواری های پی وی سی و کاغذ دیواری های وینیل دارای فروش بالایی در میان کاغذ دیواری ها به دلیل دوام بالا و قیمت مناسب می باشند.  

مزایای کاغذ دیواری

  • تنوع بالا
  • قیمت مناسب
  • نصب آسان
  • دوام بالا
  • پوشش دهی عیوب دیوار ها

کاربرد کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری دیوارپوشی است که از سال های گذشته مورد استفاده قرار گرفته است و این دیوار پوش محبوب همواره در بسیاری از خانه ها مشاهده می شود. کاغذ دیواری ها به دلیل تنوع بالا و نصب آسانی که دارند انتخاب بسیاری از افراد می باشند. این دیوار پوش ها را می توانید در انواع ساده و طرح دار تهیه کنید. کاغذ دیواری ها در محیط های مختلف با کاربری متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین بسیار مهم است که کاغذ دیواری ساده انتخابی شما مناسب با کاربری محیط باشد به طور مثال کاغذ دیواری مناسب برای منازل و ادارات با یکدیگر تا حدودی متفاوت است و در محیط های کاری معمولا از انواع ساده تر کاغذ دیواری هااستفاده می شود. کاغذ دیواری را می توان در دیوار اتاق ها ، پارکینگ، راهرو و... چسباند. این دیوار پوش بر روی سطوح صاف نصب می شود بنابراین بر روی نقاشی ساختمان ، دیوار گچی، کابینت ، سنگ، چوب، شیشه و... چسبانده می شود. کاغذ دیواری ها ورق بلند کاغذی هستند که بر روی دیوار ها چسبانده شده و دیوار ها را تزئین و زیبا می نمایند. فروش کاغذ دیواری به صورت اینترتی توانسته فرصتی را مهیا نماید تا افراد به انواع مختلف کاغذ دیواری ها دسترسی داشته باشند و بتوانند از فروشگاه های مطمئن خریدشان را در زمان کوتاهی انجام دهند.

قیمت کاغذ دیواری

مراکز فروش کاغذ دیواری ساده ، قیمت های متفاوتی را برای محصولاتشان در نظر می گیرند. فاکتور های موثر در قیمت کاغذ دیواری شامل برند، کیفیت، متراژ ، طرح ، قابلیت شستشو و... می باشد. برخی از انواع کاغذ دیواری ها برچسب دار هستند که در مقایسه با کاغذ دیواری های معمولی دارای قیمت پایین تری می باشند. کاغذ دیواری دارای سال ها دوام است و در زمان نیاز به تعویض آن می توانید به راحتی کاغذ دیواری قبلی را جدا نموده و کاغذ دیواری جدید را جایگزین نمایید. قیمت کاغذ دیواری ساده در مرکز دیوار دکور بسیار مناسب بوده و این مجموعه تنوع بالایی از کاغذ دیواری ها را در نمونه های جدید و بادوام ارائه می نماید.


کاغذ دیواری

کاغذ دیواری قابل شستشو

نسل جدید کاغذ دیواری ها ، کاغذ دیواری های قابل شستشو هستند که این ویژگی موجب شده زمانی که کاغذ دیواری دچار آلودگی شد بتوان آن را تمیز کرد. این ویژگی بسیار خوب موجب شده بتوان طول عمر کاغذ دیواری را بالا برد زیرا در زمان کثیفی سطح کاغذ دیواری نیازی به تعویض آن ندارید و می توانید به راحتی آن را تمیز کنید تا زیبایی اولیه ایجاد شود. در صورتی که کاغذ دیواری انتخابی شما روکش وینیل است ، این نوع کاغذ دیواری ها بسیار راحت تر تمیز می شوند.

انتخاب کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها تنوع بالایی دارند که یکی از دسته بندی کاغذ دیواری ها از نظر نوع ساده و سه بعدی می باشد. فروش کاغذ دیواری ساده و سه بعدی در طرح های مختلف انجام گرفته و افراد می توانند طرح های دلخواه را تهیه نمایند.  در ادامه به انواع کاغذ دیواری می پردازیم:

کاغذ دیواری ساده یکی از انواع پر طرفدارترین کاغذ دیواری ها است که در دکوراسیون داخلی نقش مهمی دارد. ساده بودن کاغذ دیواری موجب می شود که مناسب برای محیط های مختلف باشد. کاغذ دیواری های ساده هماهنگ با تمامی دکوراسیون ها هستد و استفاده از آن راحت است. اگر اتاق مورد نظر شما کوچک است، می توانید از کاغذ دیواری با رنگ روشن استفاده کنید. استفاده از کاغذ دیواری ها برای محیط های کوچک بهتر است ساده و دارای کمترین طرح باشد زیرا طرح های شلوغ موجب کوچک نشان داده شدن فضا می شوند .

  • کاغذ دیواری سه بعدی

یکی از انواع کاغذ دیواری ها، کاغذ دیواری سه بعدی است که تصویری سه بعدی و واقعی را ایجاد می کند. این کاغذ دیواری ها دارای بعد بوده و در فضا تاثیر گذاری بسیار بالایی دارد بنابراین برای بزرگ تر نشان دادن اتاق می توانید از کاغذ دیواری سه بعدی بهره ببرید.


کاغذ دیواری ساده

در صورت تمایل به خرید کاغذ دیواری ساده ، کاغذ دیواری سه بعدی ، کاغذ دیواری قابل شستشو و سایر انواع این دیوارپوش به سایت دیوار دکور مراجعه فرمایید. این مجموعه فروش کاغذ دیواری را با مناسب ترین قیمت و  بالاترین کیفیت ارائه می کند.

https://divardecor.com/






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 833]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن