تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796359249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جراحی ماموپلاستی و لیفت سینه


واضح آرشیو وب فارسی::


کلینیک جراحان زیبایی پارسی کلینیک تخصصی جراحی های زیبایی Cosmetic Surgery , با فوق تخصص های جراحی پلاستیک، جراحی زیبایی, ماموپلاستی, ابدومینوپلاستی, لیپوماتیک, پروتز باسن, قیمت تزریق چربی , پروتز سینه, لیفت ران, براکیوپلاست, بلفاروپلاستی, عمل ماموپلاستی, جراحی زیبایی بازو, کوچک کردن سینه, جراحی زیبایی پلک و همچنین عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی می باشد.

با آگاهی از بهترین و جدیدترین تکنیک ها در کنار تجربه عمل های بیشمار جراحی زیبایی, عمل ماموپلاستی, ابدومینوپلاستی, لیپوماتیک, پروتز باسن, قیمت تزریق چربی , پروتز سینه, لیفت ران, براکیوپلاست, بلفاروپلاستی, جراحی زیبایی بازو, کوچک کردن سینه, جراحی زیبایی پلک, جراحی ابدومینوپلاستی, ابدومینوپلاستی شکم, جراحی زیبایی شکم, لیپوماتیک, ماموپلاستی, لیپوی پشت پهلو و شکم, جراحی زیبایی پلک بالا و رفع پف پلک چشم, جراحی لیپوماتیک و از بین بردن چربی ها, بلفاروپلاستی, جراحی زیبایی سینه, قیمت عمل ماموپلاستی, کوچک کردن سینه, عمل لیفت سینه, عمل جراحی پروتز سینه و کاشت پستان, پروتز سینه, تزریق چربی به باسن, پروتز باسن, براکیوپلاستی, جراحی لیفت ران, قیمت جراحی زیبایی بازو, تزریق چربی صورت جای فیلر و بوتاکس، موفقیت آمیزترین روش جهت حصول نتیجه مطلوب ماموپلاستی انتخاب و در جراحی و درمان مورد استفاده قرار می گیرد. برای مشاوره و اطلاع از هزینه عمل جراحی به وب سایت http://parsiclinic.com مراجعه نمایید.



 

ماموپلاستی یکی از عمل های زیبایی است که ماموپلاستی افزایشی همان افزایش سایز سینه با استفاده از جراحی می باشد که افراد زیادی این جراحی را به دلایل مختلف انجام می دهند. ماموپلاستی افزایشی در بین خانم ها رایج است زیرا داشتن سینه های بزرگ در بین آنها نشان زنانگی است و به نوعی به انها اعتماد به نفس می دهد. به دو روش ماموپلاستی افزایشی انجام می شود که افراد می توانند بنا به شرایطی که دارند هر کدام از این دو روش را که می خواهند انجام دهند. در روش اول ماموپلاستی افزایشی از چربی های قسمت های دیگر بدن بیمار استفاده می کنند و چربی های مورد نظر را به اطراف سینه تزریق می کنند و به این صورت سینه فرم مورد نظر را به خود می گیرد.

روش دوم ماموپلاستی افزایشی این است که ایمپلنت یا پروتزهایی از جنس سیلیکون و آب نمکی درون سینه قرار می دهند تا بتوانند به این صورت سایز آن را افزایش دهند. هدف اصلی انجام ماموپلاستی افزایشی این است که باعث ایجاد تغییراتی در سینه شود که ماندگار باشد و باعث زیبایی اندام فرد گردد، بانوانی که بر اثر بارداری ممکن است سینه های آنها دچار عدم تقارن گردند می توانند از ماموپلاستی افزایشی استفاده کنند، حتی با استفاده از ماموپلاستی افزایشی مشکلاتی که قبلا بر اثر جراحی های مختلف در سینه به وجود آمده است از بین می رود و فرد می تواند حس رضایت بیشتری داشته باشد. برای مشاوره و اطلاع از هزینه عمل جراحی ماموپلاستی و لیفت سینه  به وب سایت http://parsiclinic.com مراجعه نمایید.



اگر از سایز سینه های خود شاکی هستید و به دلیل بزرگ بودن انها نمی توانید برخی ورزش ها و یا فعالیت ها را به درستی انجام دهید  بهتر است از عمل زیبای ماموپلاستی کاهشی استفاده کنید. کسانی که دارای سینه های بزرگی هستند ممکن است دچار درد در ناحیه گردن شوند و در صورت استفاده از سوتین به دلیل بزرگ بودن سینه ها رد سوتین بر روی بدن آنها باقی بماند که در بهتر است از ماموپلاستی کاهشی استفاده کنند. کسانی که دارای دردهای عصبی و سوزش پوست سینه هستند و عدم تقارن بین سینه های آنها وجود دارد بهتر است برای آنها از عمل جراحی ماموپلاستی کاهشی استفاده کرد. افرادی که دارای بیماری قلبی و یا دیابت هستند نمی توانند از عمل ماموپلاستی کاهشی استفاده کنند زیرا انجام این عمل ممکن است برای آنها عوارض خطرناکی را به دنبال داشته باشد. به دو روش می توان ماموپلاستی کاهشی را انجام داد که در روش اول با ایجاد برش و خاج کردن بافت های مورد نظر سایز سینه را کاهش می دهند و در روش دوم با استفاده از لیپوساکشن چربی های اضافه سینه را از بین می برند که انتخاب هر یک از این روش ها به شرابط جسمی هر فرد بستگی دارد.

جراحی ماموپلاستى در کلینیک نیاوران در واقع همان کوچک کردن سایز سینه است که افراد با استفاده از آن می توانند به زیبایی اندام خود کمک زیادی کنند. بر اثر برخی موارد مانند تغییر سن و یا بارداری و یا تغییر وزن ممکن است سینه ها دچار افرایش سایز در حد نامطلوب گردند که برای برطرف کردن این مشکل از جراحی ماموپلاستى نیاوران استفاده می شود. خانم هایی به دنبال جراحی ماموپلاستى نیاوران هستند که به دلیل سایز بزرگ سینه های خود نمی توانند ورزش مورد علاقشان را انجام دهند و یا برخی خانم ها به دلیل ناهماهنگ بودن سایز سینه خود از اندامشان ناراضی هستند.

 

آدرس : تهران، خیابان نیاوران،چهارراه مژده،ساختمان سروستان،طبقه دوم، واحد یک (کلینیک پارسی) 

تلفن تماس : 09120178372

مشاوره رایگان : 09125811165

اینستاگرام : parsi.clinic@

اینستاگرام : parsi.lipo@

ایمیل : [email protected]

وب سایت : http://parsiclinic.com






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 500]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن