تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797582373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از کارت ویزیت خود برای کسب درآمد استفاده کنید!


واضح آرشیو وب فارسی::





تاثیر کارت ویزیت بر افزایش درآمد واقعیت مهمی است که بر هیچ کسی پوشیده نیست. به همین دلیل همه کسب و کارهای موفق و هدفمند در اولین گام شروع به کار، برای خود یک کارت ویزیت ایده آل و مناسب تهیه کرده ‌اند. هرچند در حال حاضر برای بازاریابی و تبلیغات شیوه های بسیار متنوعی روی کار آمده‌اند، اما واقعیت این است که هنوز هم هیچ کدام از آنها نتوانسته اند به اندازه کارت ویزیت برای جذب مشتری و افزایش درآمد تاثیر گذار تر باشد.

برای بسیاری از شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ استفاده از کارت ویزیت اهمیت بسیار ویژه ای دارد. زیرا این دسته از مشاغل برای حفظ ارتباط خود با دیگر شرکت ها و همچنین مشتریان خود حتماً احتیاج به کارت ویزیت دارند. به عنوان مثال زمانی که بر حسب شرایط کاری با افراد اشخاص مهم ملاقات می‌ کنند به راحتی می‌توانند با ارائه یک کارت ویزیت به آنها ارتباط دو طرفه را مستحکم‌تری کنند.

خلاصه کارت ویزیت برای همه مشاغل فرصت‌ها را دست یافتنی تر و مسیر را برای رسیدن به هدف هموارتر می کند. همچنین برای بسیاری شرایطی را فراهم می کند تا بتوانند به موقعیت عالی تر و ویژه دست یابد. به نحوی که شرایط برای شروع یک همکاری تجاری عالی بسیار مساعدتر شود. به همین دلیل افراد هوشمند همواره اولین اقدامی که برای رونق کسب و کار خود و رسیدن به درآمد بیشتر انجام می‌ دهند تهیه کارت ویزیت است.

کارت ویزیت به صاحبان مشاغل کمک می ‌کند کسب و کارشان را به دیگران مخصوصاً مخاطبان هدف بشناسانند و سپس با آنها یک ارتباط موثر و پایدار برقرار کنند. همچنین کارت ویزیت برای یافتن مشتریان بالقوه و پایدار بهترین ابزار می تواند باشد. ناگفته نماند که کارت ویزیت در صرفه جویی زمان نیز نقش بسیار موثری ایفا می کند.

به عنوان مثال زمانی که قرار است بین دو شخص شماره تماس و راه های ارتباطی رد و بدل شود، بدون آنکه طرفی وقت خود را صرف یافتن خودکار و کاغذ و نوشتن شماره تلفن کنند می‌ تواند خیلی متین و باوقار دست خود را به جیب برده و کارت ویزیت خود را آورده و تقدیم مخاطب خود کنند. در واقع کارت ویزیت یک نوع ارج است که صاحبان مشاغل مختلف به خود و کسب و کارشان می گذارند.

از طرف دیگر امکان بروز اشتباه در حین نوشتن بسیار بالا است و در بسیاری از موارد اطلاعات ارتباطی که به صورت دستی نوشته می شود یا اشتباه هستند  و یا آنکه از بین می ‌رود. این در حالی است که کارت ویزیت بسیار کامل بوده و همه اطلاعات ارتباطی موجود در آن بی عیب و نقص می باشد. در واقع کارت ویزیت ابزاری است که به صاحبان مشاغل کمک می ‌کند همه اطلاعات مهم را در اختیار مخاطبان هدف خود قرار دهند.

البته ناگفته نماند که در حال حاضر کارت ویزیت نیز نسبت به گذشته با یکسری تغییر و تحولاتی به همراه شده است. به عنوان مثال کارت ویزیت طرح لایه باز یکی از انواع جدید کارت ویزیت به شمار می رود. مشتریان این نوع کارت ویزیت پس از سفارش و دانلود آن هر زمان که لازم بدانند می ‌توانند به‌راحتی و بدون دغدغه اطلاعات درج شده در کارت را ویرایش کرده و به نوعی آن را به روز رسانی کنند.

طراحی کارت ویزیت ماشین

کارت ویزیت ماشین نیز عملکردی مشابه با سایر کارت ویزیت ها دارد. در واقع صاحبان نمایشگاه ماشین می توانند همه اطلاعات کسب و کار خود را روی این ابزار درج کرده و آن را به مخاطبان خود ارائه دهند. به جرأت می ‌توان گفت که کارت ویزیت ماشین در مقایسه با دیگر موارد نقش بسیار پررنگ تری می تواند در افزایش درآمد نمایشگاه داران ماشین داشته باشد.

 

 زیرا هنگامی که شخصی قصد خرید و فروش ماشین دارد، اولین جایی که برای خرید به آنجا مراجعه می کند نمایشگاه ماشین است.  به همین دلیل لحظه‌ای که چنین تصمیمی را می گیرد در اولین گام لازم است که با یک نمایشگاه ماشین ارتباط بگیرد. مسلما برای این منظور به سراغ کارت ویزیت اتو گالری موجود در کیف پول خود می رود.

به طور کلی کارت ویزیت یک وسیله ارتباطی مفید و ارزشمند است که راه های ارتباطی صاحبان مشاغل با مخاطبان هدف را حفظ می کند. البته ناگفته نماند که وظیفه اصلی کارت ویزیت تبلیغات و بازاریابی نیست و همچنین این ابزار به صورت مستقیم در این باره نقشی ندارد.

اما از آنجایی که برای حفظ راه های ارتباطی بین کسب و کارهای مختلف و مخاطبان هدف بسیار دقیق و کاربردی عمل می کند در بازاریابی و تبلیغات نیز به صورت غیرمستقیم تاثیر مثبت خود را می گذارد. به عبارت دیگر کارت ویزیت شرایطی را فراهم می‌ کند که صاحبان مشاغل مشتریان هدف را به سمت خود بکشاند.

در واقع کارت ویزیت موجب ایجاد تعامل بین کارفرما و مشتریان می شود. البته ناگفته نماند در گام بعدی این فروشنده و کارفرما است که با رفتار شایسته و مهارت خاص خود بتواند افرادی را که به واسطه کارت ویزیت به او مراجعه می کنند برای خود تبدیل به مشتری بالقوه و وفادار کند. در واقع کارت ویزیت بخش مهمی از بازاریابی را بر عهده دارد. اما نمی‌توان صددرصد همه وظایف را در این باره بر دوش آن گذاشت.

به هر حال اتو گالری یا نمایشگاه اتومبیل جزو شغل های مهم به شمار می ‌رود و وجود کارت ویزیت ماشین برای آن از ضروریات واجب است‌ همچنین طراحی کارت ویزیت نمایشگاه ماشین نیز باید کاملاً حرفه‌ای باشد. عدم توجه به کیفیت کارت ویزیت موجب می‌ شود که این ابزار کارایی مورد انتظار را نداشته باشد. اما در عوض هر اندازه طراحی کارت ویزیت حرفه ای و مطابق با اصول صورت گرفته باشد به همان اندازه موفقیت در کسب و کار نیز رونق بیشتری خواهد گرفت.

انتخاب طرح مناسب برای چاپ کارت ویزیت اتوگالری نیز اهمیت خاص خود را دارد و از این رو بهتر است صاحبان نمایشگاه ماشین این فرایند مهم را به طراحان حرفه ای و با تجربه بسپارند.

خرید کارت ویزیت املاک خاص

کارت ویزیت املاک خاص حاوی نام، نام خانوادگی، آدرس و مشخصات آژانس است. از این رو زمانی که در اختیار دیگر افراد قرار می گیرد به عنوان یک پل ارتباطی عمل می کند. کسانی که قصد خرید یا فروش ملک دارند اگر یک کارت ویزیت درسترس داشته باشند، اولین چیزی که به ذهن شان می رسد برقراری ارتباط با شماره های درج شده روی کارت ویزیت و مشورت با مشاوران آن بنگاه است. همین عامل شرایط را به نحو پیش می‌برد که صاحب بنگاه فرصتی برای جذب مشتری پیدا کند.



در حال حاضر فعالان حوزه مسکن می توانند برای خود به صورت اختصاصی کارت ویزیت سفارش دهند. مجموعه های زیادی وجود دارند که در زمینه طراحی کارت ویزیت املاک به صورت حرفه ای فعالیت می کنند. از این رو صاحبان بنگاه می تواند از طریق مراجعه به آنها متناسب با نیاز و موقعیتی که دارند کارت ویزیت مناسب خود را سفارش دهند. خوشبختانه در اکثر موارد کارت ویزیت های طراحی شده با فرم بندی عمومی چاپخانه های کشور متناسب هستند. به همین دلیل کارت ویزیت پس از چاپ از نظر سایز، خطوط برش، کیفیت و اصول رنگ بندی کاملا منطبق بر استانداردها و قوانین چاپ هستند.

طراحی کارت ویزیت املاک اختصاصی قوانین و اصول خاص خود را دارد. بنابراین برای دستیابی به یک طرح ایده ها همواره باید از طرح هایی استفاده شود که با المان های مرتبط به مسکن و املاک نظیر ساختمان های شیک، ویلا، باغ و غیره مرتبط هستند. کارت ویزیت املاک خاص اگر به صورت لایه باز طراحی شده باشد، نسبت به سایر موارد یک ویژگی خاص خواهد داشت و آن ویژگی این است که پس از خرید و دانلود قابل ویرایش هستند.

به این ترتیب دارنده کارت به راحتی می‌تواند اطلاعات اختصاصی خود را در آن جا نمایی کند. یا به عبارت دیگر بر حسب شرایط خود کارت ویزیت را شخصی سازی نماید. به همین دلیل همه کارت ویزیت  های املاک خاص که به صورت Psd یا همان لایه باز طراحی می شوند هر زمان که دارنده آن نیاز داشته باشد می تواند در کارت ویزیت خودی یک  تغییرات ایجاد کند.

مثلاً شماره تلفن و یا آدرس بنگاه را تغییر دهد. همه کارت ویزیت های استاندارد با استفاده از رنگ بندی طلایی، مشکی، بنفش، قرمز، آبی سفید و نارنجی طراحی می شوند. از نظر ابعاد نیز معمولاً همه کارت ویزیت های استاندارد دارای ابعاد ۹*6 سانتیمتر هستند.

دیگر نکته مهم جهت طراحی کارت ویزیت استاندارد برای املاک خاص رزولوشن است. همه کارت ویزیت هایی که مطابق با اصول کلی طراحی کارت ویزیت، طراحی می ‌شوند باید دارای وضوح تصویر یا رزولوشن 300 DPI باشند. ناگفته نماند که برای طراحی کارت ویزیت املاک خاص، حرفه ای، بی عیب و نقص انتخاب تیم طراحی با تجربه و ماهر بسیار مهم است. از این رو همه کسانی که می خواهند برای این حرفه صاحب یک کارت ویزیت ایده آل، شیک و به روز باشند در اولین گام باید یک طراح ماهر را در نظر بگیرند.

خرید کارت ویزیت طلا فروشی

علاوه بر موارد بالا کارت ویزیت طلا فروشی نیز همانند دیگر کسب و کارها اهمیت و جایگاه خاص خود را دارد. بنابراین همه کسانی که می خواهند در این حرفه به موفقیت و سود قابل قبولی دست پیدا کنند؛ باید در اولین گام به فکر تهیه کارت ویزیت باشند. در اختیار داشتن یک کارت ویزیت مناسب و ایده آل شرایط را برای جذب مشتریان بیشتر بسیار مساعد تر می کند. کارت ویزیت طلا فروشی نظیر دیگر موارد باید با رعایت همه استانداردهای حاکم بر این حوزه طراحی شود. از طرف دیگر طراح کارت ویزیت باید علاوه بر اصول مهم طراحی، باید طرح هایی را برای این منظور انتخاب کند که با حرفه طلا فروشی ارتباط مستقیم داشته باشد.







یک کارت ویزیت طلا فروشی خوب و ایده آل، کارت ویزیتی است که قابلیت تاثیرگذاری بالایی در ذهن مخاطب داشته باشد. انتخاب طرح مناسب برای این منظور بسیار مهم است. تصاویر زیبا و جذاب ناخودآگاه افراد را جذب خود می‌کند و از این رو کارت ویزیت طلا فروشی باید در اولین گام باید دارای تصویری زیبا و جذاب باشد. زمانی که انتخاب تصویر زیر نظر طراحان حرفه ای کارت ویزیت صورت بگیرد، روند کار بهتر و با کیفیت تر پیش خواهد رفت. زیرا نقطه نظرات آنها در این رابطه کاملاً فنی است و از طرف دیگر با فنون دسترسی به بهترین و به روز ترین تصاویر نیز آشنا هستند.

کسانی که قصد دانلود جدیدترین و استاندارد ترین کارت ویزیت طلا فروشی را دارند در اولین گام باید برای خود یک مرجع مناسب و قابل اعتماد پیدا کنند. خوشبختانه در حال حاضر برای دسترسی به بهترین مجموعه طراحی کارت ویزیت در کشور فقط باید به اینترنت دسترسی داشت. زیرا بسیاری از مجموعه هایی که در این زمینه فعالیت دارند خدمات خود را به صورت آنلاین نیز ارائه می دهند.

به عنوان مثال مجموعه طرحیسا یکی از بهترین مجموعه های طراحی کارت ویزیت در کشور به شمار می‌رود که دسترسی به خدمات آن به صورت آنلاین نیز امکانپذیر است. از این رو کسانی که قصد تهیه کارت ویزیت دارند، به راحتی می توانند به وب سایت آن مراجعه کرده و از لیست مجموعه کارت ویزیت های آن دیدن کنند. همچنین کسانی که قصد سفارش و طراحی اختصاصی کارت ویزیت دارند نیز می ‌توانند با تیم پشتیبانی این مجموعه ارتباط گرفته و خواسته خود را مطرح سازند.

مجموعه طرحیسا در لیست کارهای خود جدیدترین، خاص ترین، شیک ترین و همچنین لاکچری ترین کارت ویزیت های مرتبط با طلا فروشی را ارائه داده است. در این مجموعه هزینه طراحی کارت ویزیت در مقایسه با دیگر موارد موجود بسیار مناسب است. از طرف دیگر کارت ویزیت ها نیز کاملاً حرفه ای و با در نظر گرفتن همه اصول و استانداردهای حاکم بر این زمینه طراحی ‌شده‌اند.

ناگفته نماند که این مجموعه یک تیم طراحی کاملاً حرفه ای و مسلط در اختیار دارد. همین عامل سبب شده است که در زمینه طراحی کارت ویزیت عملکردی بسیار دقیق و حرفه ای داشته باشد. همچنین این وبسایت دارای پشتیبانی دائمی و یا به عبارت دیگر شبانه روزی است. از این رو مشتریان به راحتی می توانند جهت دریافت مشاوره با پشتیبانی آن ارتباط بگیرند.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 692]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن