تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808205939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی محصولات عسل با کیفیت از بهترین تولید ‌کننده + قیمت


واضح آرشیو وب فارسی::


حتماً شما هم تاکنون در خصوص خواص عسل طبیعی چیز‌های زیادی شنیده‌اید و یا در کتاب‌ها و مقاله‌های مختلف خوانده‌اید. خواص پر شمار عسل ممکن است بسیار اغراق گونه در نظر آید، اما باید این را موضوع را باور کنید که عسل یک ماده طبیعی معجزه مانند است و در درمان بسیاری از جمله آنفولانزا، سرماخوردگی، بیماری‌های قلبی، بیماری‌های عروقی، ناراحتی‌های گوارشی، سرطان‌ها، ناراحتی‌های کبدی، درمان سرفه و ... مؤثر است. عسل دارای انواع مختلفی است که هر کدام از این عسل‌ها خواص منحصر به فرد خود را دارد، در این مقاله قصد داریم تا در خصوص خواص و قیمت عسل‌های چهل گیاه، چند گیاه و آویشن به‌طور مفصل صحبت کنیم.

 

 

خرید عسل چهل گیاه

یکی از پرطرفدارترین و محبوبترین عسل‌های موجود در بازار، عسل چهل گیاه است البته نام اصلی و صحیح این نوع عسل، عسل چند گیاه است. این عسل از شهد گیاهان مختلف تهیه می‌شود و برعکس عسل‌های که از یک شهد یک گیاه تهیه می‌شود با ذائقه‌ی بسیاری از مردم همخوانی دارد. رایج‌ترین عسل موجود در بازار عسل چهل گیاه است که دارای طعم و عطر فوق‌العاده است. به سبب محبوبیت عسل چهل گیاه در بین مردم بسیاری از مراکز فروش این نوع عسل را جز لیست محصولات خود دارند، اما آیا تمامی این عسل‌ها که تحت عنوان عسل چهل گیاه در مراکز فروش وجود دارند، دارای کیفیت مطلوب هستند؟ قطعاً پاسخ این سؤال یک ((خیر)) قاطعانه است. در هنگام خرید عسل چهل گیاه باید به نکاتی توجه داشته باشید که در ادامه به برخی از این نکات اشاره می‌کنیم.

  • همان‌طور که در بالا اشاره شد، برند‌های مختلف اقدام به تولید عسل چهل گیاه می‌کنند. باید بدانید که طعم، رنگ و عطر عسل چهل گیاه تولید شده در برند‌های مختلف با یکدیگر مختلف است و شما نباید انتظار داشته باشید که تمامی عسل‌های چهل گیاه موجود در بازار از نظر ظاهر و طعم شبیه به یکدیگر باشند.
  • محل برداشت عسل چهل گیاه تأثیر بسیار زیادی در طعم، رنگ و خواص عسل تولید شده دارد. برای مثال در نظر بگیرید که کندو‌های عسل در منطقه‌ای قرار داشته باشد که در آنجا شوید و جعفری زیاد باشد، قطعاً عسل چهل گیاه تولید شده دارای خواص شهد گل‌های شوید و جعفری است. در نتیجه نمی‌توان به‌طور دقیق در خصوص خواص، طعم و عطر عسل‌های چهل گیاه نظر دارد چرا که خواص این نوع عسل کاملاً وابسته به محل برداشت عسل است.
  • عسل‌های چهل گیاه بسیار خوشمزه و خوش عطر هستند و به همین دلیل توصیه می‌شود، برای مصارف روزانه خود از این نوع عسل استفاده کنید

به‌طور معمول برای خرید عسل‌های تک شهد شما باید به معیار‌های مانند رنگ، میزان غلظت، طعم و. . توجه داشته باشید، اما می‌توان گفت برای خرید عسل چند گیاه هیچ نکته‌ای مهمتر از انتخاب یک فروشگاه مناسب ارائه‌دهنده عسل طبیعی مهم نباشد. سایت گل افراز یکی از بهترین سایت‌های فروش عسل طبیعی است که شما با خیال راحت می‌توانید از این سایت خرید عسل چهل گیاه خود را انجام دهید.

 

 

خرید عسل آویشن

شهد جمع‌آوری شده توسط زنبور عسل از گیاه آویشن بدون هر گونه مواد اضافی را عسل آویشن می‌نامند. معمولاً عسل آویشن بعد از برداشت از کندو دارای رنگ عقیقی است و با گذشت زمان کمی تیره می‌شود. زمان برداشت عسل آویشن مرداد و شهریور ماه است، طعم و عطر عسل آویشن کاملاً مطبوع است و مورد توجه بسیاری از مردم قرار می‌گیرد. علاوه بر طعم عالی و بوی مطبوع عسل آویشن دارای خواص بی‌نظیری است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهد شد.

  • عسل آویشن به هضم غذا و همچنین بهبود بخشیدن به عملکرد دستگاه گوارش کمک می‌کند.
  • برای درمان خلط سینه و سرفه بسیار مؤثر است، مصرف این نوع عسل برای سلامت ریه بسیار توصیه شده است. البته اگر می‌خواهید از عسل آویشن برای درمان سرفه و بهبود بخشیدن به عملکرد ریه استفاده کنید، بهتر است مقداری عسل آویشن را با شیر گرم میل کنید.
  • برای درمان عفونت‌های گلو به شما پیشنهاد می‌شود تا از عسل آویشن استفاده کنید. عسل آویشن در زمان کوتاهی درد و عفونت گلو را تسکین می‌دهد.
  • عسل آویشن با افزایش تعداد گلبول‌های سفید خون باعث می‌شود تا سیستم ایمنی بدن شما تقویت شود، تقویت سیستم ایمنی بدن به معنی کمتر مریض شدن شما است.
  • عسل آویشن را می‌توان به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی به حساب آورد، هر چقدر که رنگ عسل آویشن خریداری شده توسط شما تیره‌تر باشد، آنتی اکسیدان آن بیشتر است.

 



 

در زمان خرید عسل آویشن باید به نکاتی توجه داشته باشید که در ادامه لیستی از نکات مهم که در هنگام خرید عسل آویشن باید به آن توجه کنید، برای شما جمع‌آوری شده است.

  • بهتر است تا عسل را در ظرف‌های شیشه‌ای نگهداری کنید. اگر قصد خرید عسل آویشن را دارید به سراغ بطری‌های شیشه‌ای بروید.
  • هرچه میزان رطوبت عسل بیشتر باشد، عسل رقیق‌تر خواهد بود. بهترین درصد رطوبت برای عسل آویشن 20 درصد است.
  • در هنگام خرید عسل به مقدار ساکارز آن دقت کنید به افرادی که مشکل قند خون دارند، پیشنهاد می‌شود تا از عسل آویشن با ساکارز کمتر از چهار استفاده کنند.
  • عسل آویشن بهتر است تا بدوم موم مورد استفاده قرار گیرد

 

همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد، عسل آویشن جز محبوبترین عسل‌ها در بین هموطنان عزیزمان به حساب می‌آید. اگر از قبل تجربه خرید و استفاده از یک عسل آویشن اصل را داشته باشید به راحتی می‌توانید، عسل آویشن با کیفیت را از نمونه‌های بی‌کیفیت موجود در بازار تشخیص دهید. البته در نظر داشته باشید که طعم و رنگ عسل‌ها هر ساله یکسان نیست و ممکن است تغییراتی در طعم و رنگ عسل امسال با عسل سال گذشته قابل مشاهده باشد، پس اگر بدون دخالت انسان (اضافه کردن مواد افزودنی) طعم و رنگ عسل آویشن به نسبت سال‌های قبل تغییراتی داشت به معنی خراب بودن و یا بی‌کیفیت بودن عسل نیست. خرید عسل از یک فروشگاه معتبر و مجاز مطمئن‌ترین راه برای خرید عسل با کیفیت و طبیعی است، سایت گل افراز ارائه‌ دهنده عسل طبیعی اینجاست تا به شما در خرید عسل آویشن اصل کمک کند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 436]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن