تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796961782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد _ مشهد سرویس


واضح آرشیو وب فارسی::

 

بیایید اعتراف کنیم که بدون شک یخچال یکی از سخت کوش ترین تجهیزات هر خانه ای است. آیا می توانید تصور کنید در زمانه ای بدون آن زندگی کنید؟ فاسد شدن غذا، بدون آب خنک برای نوشیدن، بدون فریزر برای تازه تر نگه داشتن گوشت. هیچ خانواده معمولی نمی تواند بدون یک یخچال کارآمد دوام بیاورد.

یخچال الکترواستیل یک وسیله ضروری است. مانند هر وسیله الکترونیکی یا مکانیکی، یخچال الکترواستیل شما نیز هر از چند گاهی دچار مشکل می شود.گر هنگام پیدا کردن خرابی سریعا با مرکز نمایندگی یخچال الکترواستیل در مشهد برای فرستادن نیرو جهت تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد تماس بگیرید، از خرابی های پیشرفته تر جلوگیری می کنید. پیشگیری همیشه بهتر از درمان است. در ادامه ی مقاله به برخی از مشکلات رایج یخچال الکترواستیل و نحوه رفع می پردازیم تا بادانش کافی به تعمیرات آن بپردازید.

 



توصیه های نمایندگی یخچال الکترواستیل در مشهد یخچال الکترواستیل من خنک نمی شود؟

این احتمالاً رایج ترین مشکلی است که افراد برای تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد مراجعه می کنند. دلایل آن به احتمال زیاد به شرح زیر است:

  • کویل های کندانسور کثیف هستند: اگر کویل های کندانسور در پشت یخچال شما قابل مشاهده باشند، می توانند گرد و غبار/ تار عنکبوت را جمع کنند و خیلی کثیف باشند، در نتیجه به درستی کار نمی کنند. آنها را به طور کامل تمیز کنید و بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است.
  • موتور فن اواپراتور کار نمی کند: اگر موتور فن اواپراتور کار نکند، هوای سرد را در محفظه مواد غذایی تازه به گردش در نمی آورد. ممکن است برای تعویض موتور یا تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد به کمک حرفه ای نیاز داشته باشید. برای رفع این مشکل می توانید با نیروهای نمایندگی یخچال الکترواستیل در مشهد تماس بگیرید.
  • موتور فن کندانسور: اگر موتور فن کندانسور کار نکند، هوا را از طریق کویل های کندانسور و روی کمپرسور نمی کشد. برای تعویض یا تعمیر موتور به کمک حرفه ای نیاز خواهید داشت.
  • رله استارت: اگر رله استارت معیوب باشد، ممکن است کمپرسور اصلاً راه اندازی نشود. برای تعویض رله استارت باید از یک حرفه ای کمک بخواهید.
  • ترموستات کنترل دما: اگر ترموستات کنترل دما کار نکند، ولتاژی را به کمپرسور، موتور فن اواپراتور و موتور فن کندانسور (در صورت وجود) تامین نخواهد کرد. برای تعویض یا تعمیر آن به کمک حرفه ای نیاز خواهید داشت.
  • خازن راه اندازی: خازن راه اندازی معیوب به کمپرسور شما اجازه راه اندازی نمی دهد. برای تعویض یا تعمیر خازن نباید خودسرانه اقدام به تعمیر کرد زیرا برق ذخیره در خود دارد و ممکن است شما را برق بگیرد.
  • کمپرسور: کمپرسور موتوری است که مبرد را فشرده می کند و مبرد را از طریق کویل های اواپراتور و کندانسور به گردش در می آورد. اگر کمپرسور کار نکند، یخچال خنک نمی شود. با این حال، معمولاً اینطور نیست. قبل از تعویض کمپرسور، ابتدا تمام قطعات معیوب را بررسی کنید. اگر همه اجزای دیگر به درستی کار می کنند، برای تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد با تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید.
  • صفحه کنترل اصلی: برد کنترل اصلی ممکن است معیوب باشد. اما از آنجایی که این کمترین دلیل است، قبل از تعویض برد کنترل اصلی، تمام قطعات معیوب تر را تست کنید. اگر هیچ یک از اجزای دیگر معیوب نیست، به فکر تعویض برد در نمایندگی یخچال الکترواستیل در مشهد کنترل اصلی باشید.

 



زمانی که یخچال الکترواستیل یخ زدایی نمی کند برای تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد چه کنیم؟

این دومین مشکل رایج برای خرابی های یخچال است و علل آن از محتمل ترین تا کمترین احتمال به صورت زیر بروز مرتب شده اند:

  • برد کنترل یخ زدایی: اگر برد خراب شود، یخچال وارد چرخه یخ زدایی نمی شود. برای تشخیص و جایگزینی آن به کمک حرفه ای نیاز خواهید داشت.
  • تایمر یخ زدایی: اگر تایمر یخ زدایی معیوب باشد، ممکن است به چرخه یخ زدایی پیش نرود، یا ممکن است در طول چرخه یخ زدایی، برق به بخاری یخ زدایی ارسال نکند. برای تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد باید این قطعه را جایگزین کنیم.
  • مجموعه بخاری یخ زدایی: اگر مجموعه بخاری یخ زدایی معیوب باشد، سیستم یخ زدایی کار نخواهد کرد و یخ ها (برفک ها) روی کویل های اواپراتور جمع می شود. در نهایت یخچال الکترواستیل به سختی کار خواهد کرد.
  • ترموستات یخ زدایی: اگر ترموستات یخ زدایی معیوب باشد، کنتاکت های ترموستات بسته نمی شوند تا برق به بخاری یخ زدایی جریان یابد. برای رفع این مشکل نباید شما به تنهایی دست به کار شوید زیرا نیاز به مهارت بالایی دارد. می توانید از نیروهای نمایندگی یخچال الکترواستیل در مشهد کمک بگیرید.
  • سنسور یخ زدایی با فیوز: اگر فیوز سنسور یخ زدایی منفجر شود، سیستم یخ زدایی کار نمی کند و یخچال یخ زدایی نمی کند. فیوز سنسور یخ زدایی قابل تنظیم مجدد نیست و نیازی به تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد ندارد بلکه در صورت خرابی باید با قطعه ای جدید تعویض شود.

 

چرا بخش فریزر یخچال الکترواستیل خنک است، اما یخچال گرم می ماند؟

وقتی این اتفاق می افتد، فریزر خنک می ماند، اما محفظه غذاهای تازه خنک نمی شود یا گرم می ماند. مشکلی که ممکن است باعث آن شود به ترتیب احتمال وقوع فهرست شده است:

ممکن است کویل های اواپراتور یخ زده باشند، در این حال گر مجموعه بخاری یخ زدایی معیوب باشد، یخ زدگی روی کویل های اواپراتور جمع می شود و کویل ها با یخ زدگی مسدود می شوند. 

اگر موتور فن اواپراتور کار نکند، هوای سرد را در محفظه مواد غذایی تازه به گردش در نخواهد آورد. ممکن است برای تعویض موتور یا تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد به کمک نیروهای حرفه ای نمایندگی یخچال الکترواستیل در مشهد نیاز داشته باشید.

اگر دمپر به درستی باز نشود، هوای سرد کافی را وارد یخچال نمی کند. کنترل دمپر را بررسی کنید تا بفهمید که آیا شکسته است یا بسته است. از طرفی اگر برد کنترل معیوب باشد، ممکن است ارسال ولتاژ به موتورهای کمپرسور یا فن متوقف شود.

ترموستات یخ زدایی معیوب باشد، کنتاکت های ترموستات بسته نمی شوند تا در طول چرخه یخ زدایی، برق به بخاری یخ زدایی جریان یابد. در نتیجه، ترموستات برق بخاری یخ زدایی را تامین نمی کند.



هنگام نشتی آب یخچال الکترواستیل چگونه اقدام به تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد کنیم؟

نشتی آب یخچال الکترواستیل ممکن است دلایل متعددی داشته باشد که به ترتیب شیوع آن ها عبارتند از:

  • گرفتگی یا یخ زدگی زهکشی یخ زدایی: اگر زهکشی یخ زدایی یخ زده باشد، آب از داخل زهکش سرریز می کند و به پایین محفظه می ریزد و از آنجا می تواند در نهایت به کف نشت کند. زهکش یخ زدایی را بررسی کنید تا بفهمید مسدود یا یخ زده است. اگر زهکش یخ زدایی یخ زده است، یخ را آب کنید. علاوه بر این، زهکشی را با آب داغ بشویید تا مطمئن شوید که از زباله پاک نمی شود.
  • مجموعه مخزن آب: مجموعه مخزن آب را برای هر گونه نشتی که باعث خروج آب می شود، بررسی کنید. نشتی ممکن است بسیار کوچک و به سختی پیدا شود. اگر متوجه نشتی شدید، مخزن آب را تعویض کنید. سعی نکنید مخزن آب را تعمیر کنید: چسب به خوبی به پلاستیک مخزن نمی چسبد. این نیاز به کمک حرفه ای برای تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد دارد.
  • شیر ورودی آب: اگر شیر ورودی آب ترک خورده یا دارای اتصالات شل باشد، آب از شیر نشت می کند. شیر ورودی آب را از نظر ترک خوردگی بررسی کنید و مطمئن شوید که محکم به خط آبرسانی محکم شده است.
  • محفظه فیلتر آب: محفظه فیلتر آب را از نظر ترک بررسی کنید. در صورت مشاهده هرگونه ترک در محفظه فیلتر آب، محفظه را با کمک نیروهای نمایندگی یخچال الکترواستیل در مشهد تعویض کنید.
  • سر فیلتر آب: ممکن است سر فیلتر آب ترک خورده باشد یا آب بندی آن پاره شده یا از بین رفته باشد که باعث نشت می شود. اگر این اتفاق افتاد، آن را جایگزین کنید.
  • تشت تخلیه: اگر ظرف تخلیه ترک خورده باشد، در حین انجام چرخه یخ زدایی، آب نشت می کند. در صورت مشاهده ترک آن را تعویض کنید. توجه نمایید که برای تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد آن نباید با چسب به فکر تعمیر محل ترک باشید زیرا بی فایده است.

 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 613]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن