تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798238653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بروکر آلپاری نقد و بررسی


واضح آرشیو وب فارسی::

بروکر آلپاری یکی از قدیمی ترین بروکرهای فارکس است که به ایرانیان خدمات میدهد. در این مقاله نقد و بررسی کامل بروکر آلپاری فارکس خواهیم پرداخت.

 

این روز‌ها بازار‌های مالی مخصوصاً فارکس بسیار داغ است و همه‌ی افراد کم و بیش از سود‌های جذابی که در معاملات ارز‌های این بازار اتفاق می‌افتد، باخبر هستند. احتمالاً شما عزیزان نیز سعی دارید  وارد این بازار پرتلاطم شوید تا بخشی از هزینه‌های زندگی‌تان را درآورید. بسیار خب!‌ایده‌ی جذابی را انتخاب کرده‌اید. همانطور که می‌دانید برای معامله در فارکس نیاز به یک بروکر قابل اعتماد است.

بروکر آلپاری در حال حاضر از مشهورترین بروکر‌هایی است که تریدر‌ها به راحتی می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. اما ممکن است با این سؤال مواجه شده باشید که چرا باید این بروکر را انتخاب کنید؟ البته که سؤال و دغدغه‌ی به‌حقی است که ما در این مقاله قصد داریم به آن پاسخ دهیم. بنابراین توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا به توضیح بخش‌های مختلف بروکر آلپاری بپردازیم.



معرفی کوتاه بروکر alpari الپاری

در سال ۱۹۹۸ شرکت آلپاری در کشور روسیه راه‌اندازی شد و در همان ماه‌های ابتدایی فعالیت، به سرعت تبدیل به یکی از بهترین‌ها برورکر‌ها شده؛ به طوری که در حال حاضر تقریباً به بیش از ۱۵۰ کشور دنیا سرویس ارائه می‌دهد که ایران نیز جزء این کشورهاست. همانطور که می‌دانید به دلیل تحریم شدن ایران بوسیله‌ی بعضی از کشور‌ها، امکان استفاده از خدمات بعضی از بروکر‌ها برای ما ایرانی‌ها وجود ندارد؛ اما الپاری به محض شروع فعالیت به تریدر‌های ایرانی نیز مجوز فعالیت داده است و حتی این شرکت تیم پشتیبانی فارسی زبان نیز دارد و این موضوع سبب شده است تا بسیاری از ایرانی‌ها با کمترین دغدغه بتوانند از بروکر آلپاری برای انجام معاملات‌شان استفاده کنند. حال اجازه دهید به بررسی بخش‌های مختلف این بروکر بپردازیم تا اگر قصد استفاده از آلپاری را دارید، با اطلاعات کامل‌تری تصمیم‌گیری نمایید.

بهترین مزایای استفاده از بروکر alpari

بروکر‌ها حتماً باید شرایط‌ ایده‌آلی را برای تریدر‌ها فراهم کنند تا افراد به استفاده از امکانات شرکت قانع شوند. این موضوع در آلپاری به شکل ویژه‌تری در نظر گرفته شده است که ما در ادامه به آن‌ها در قالب مزایای بکارگیری از این بروکر اشاره می‌کنیم:

- اعتبار آلپاری. مطمئناً اگر بروکر مورد استفاده از اعتبار کافی برخوردار نباشد، به هیچ عنوان نمی‌توان سرمایه‌مان را در اختیار شرکت مدنظر قرار دهیم. گفتنی است که یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب تأییدیه این بروکر شده است، واریز و برداشت‌هایی است که در این بروکر انجام می‌شود. همچنین سابقه‌ی فعالیت بروکر آلپاری نیز نشان می‌دهد که هیچ مسأله‌ی خاصی مبنی بر نامعتبر بودن آن وجود ندارد. ضمناً برای این کارگزاری رگولاتوری قدرتمندی در نظر گرفته شده است که نشان از اعتبار بروکر دارد.

- واریز و برداشت فوق‌العاده آسان. پر واضح است که تریدر‌ها ترجیح می‌دهند که در بروکری ثبت نام کنند و ترید انجام دهند که واریز و برداشت وجه با کمترین مشکل انجام شود. این در حالی است که الپاری روش‌های متنوعی را برای این منظور در نظر گرفته شده است که در ادامه‌ی مقاله به شکل مفصل‌تری در این خصوص توضیح می‌دهیم.

- انتخاب دلخواه نوع حساب. از دیگر مزیت‌های این بروکر می‌توان به انتخاب حساب متناسب با سرمایه اشاره کرد تا افراد بتوانند در یک شرایط‌ ایده‌آل به ترید بپردازند. اگر می‌خواهید درباره‌ی ویژگی‌های هر حساب در بروکر آلپاری اطلاعات بدست‌آورید، توصیه می‌کنیم ادامه‌ی مقاله را دنبال کنید. اما اینکه هر حساب ترید در این بروکر امکانات و قابلیت‌های خاصی را در اختیار افراد قرار می‌دهد شکی نیست.

- پشتیبانی ۲۴ ساعته. یک بروکر اگر پشتیبان آنلاین نداشته باشد، هیچ تریدری جرات نزدیک‌شدن به آن را نخواهد داشت. این در حالی است که آلپاری در این خصوص بهترین سیستم را اتخاذ کرده است. در واقع تریدر‌ها به راحتی می‌توانند به پشتیبان این بروکر دسترسی داشته باشند و حتی فارسی زبانان نیز مشکلی در نحوه‌ی ارتباط با پشتیبانان این بروکر نخواهند داشت.


images_1668588089.jpg

 

آیا بروکر alpari معایبی نیز دارد

طبیعتاً همه‌ی بروکر‌ها عیب‌های خاص خودشان را دارند و هیچ بروکری نیست که بی‌ایراد باشد. در این خصوص می‌توان گفت که بروکر آلپاری سابقه‌ی ورشکستگی در چند شعبه را دارد که کشور‌های انگلستان، نیوزلند و آمریکا را شامل می‌شود که البته چندان اهمیتی ندارد و برای سال‌های دور است و در حال حاضر تهدیدی برای دیگر شعبه‌ها به حساب نمی‌آید. از طرفی اسپرد معاملات بسیار برای تریدر‌ها دارای اهمیت است که در این بروکر گاهاً اسپرد‌های نسبتاً بالا، افراد را در باز کردن معامله اذیت می‌کند. در کنار این موارد گزارشاتی از مشکلات موقتی در این بروکر وجود داشته است که برای اکثر صرافی‌ها یا کارگزاری‌ها وجود دارد که آنچنان از اهمیت زیادی برخوردار نیست. به طور کلی می‌توان گفت که الپاری با کمترین نقص فنی و عملیاتی در خدمت تریدر‌های نقاط مختلف دنیاست. 

بررسی انواع حساب آلپاری

همانطور که عرض کردیم از جمله مزایای ثبت نام در بروکر آلپاری بهره‌مندی از انواع حساب معاملاتی است که در این بخش قصد داریم با جزئیات بیشتری به آن بپردازیم:

- حساب nano. از جمله حساب‌های پرکاربرد در آلپاری حساب نانو است که در متاتریدر ۴ برای علاقه‌مندان عرضه شده است. ناگفته نماند که این حساب با نهایت لوریج ۱: ۵۰۰ در اختیار افراد قرار داده شده که با استاپ اوت ۱۰ درصد همراه است. از دیگر ویژگی‌های این حساب می‌توان به بدون کمیسیون بودن آن اشاره کرد که البته در این مورد با اکثر حساب‌های الپاری شباهت دارد. ضمناً اسپرد حساب نانو ۰. ۳ پیپ است.

- حساب استاندارد. این نوع حساب برای متاتریدر ۴ و ۵ ارائه شده است و حداقل واریزی به جهت فعال شدن حساب ۲۰ دلار برای متاتریدر ۴ و ۱۰۰ دلار برای متاتریدر ۵ است. ضمناً لوریج در اکانت استاندارد ۱: ۱۰۰۰ بوده و استاپ اوت آن نیز در حد ۲۰ درصد است. بدون کمیسیون بودن این حساب نیز برای تریدر‌ها قابل توجه بوده و اسپرد حساب نیز از ۰. ۳ شروع می‌شود.

- حساب ecn. دقیقاً مانند حساب استاندارد این نوع حساب بروکر آلپاری نیز هم برای متاتریدر ۴ و هم برای متاتریدر ۵ در نظر گرفته شده است که هیچ کمیسیونی برای معامله از حساب افراد کسر نخواهد شد و لوریج نیز ۱: ۳۰۰۰ است. حداقل واریزی برای این حساب‌ها نیز ۳۰۰ و ۵۰۰ دلار به ترتیب برای متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ است و ۶۰ درصد نیز استاپ اوت خواهد داشت. البته ناگفته نماند که اسپرد حساب ecn برای متاتریدر ۴ از ۰. ۱ پیپ شروع می‌شود که این مورد برای متاتریدر ۵ از صفر محاسبه خواهد شد.

- حساب pro ecn. این نوع حساب بروکر alpari که با حداقل اسپرد صفر همراه شده است و حداقل واریزی نیز ۵۰۰ دلار است. تنها تفاوت این حساب با دیگر حساب‌های آلپاری این است که برای هر لات معامله ۱. ۶ دلار کمیسیون از حساب تریدر‌  کسر می‌شود. گفتنی است که لوریج در حساب pro ecn ۱: ۳۰۰۰ بوده و ۶۰ درصد استاپ اوت در نظر گرفته شده است.

 

حساب اسلامی (بدون سوآپ) در بروکر الپاری ارائه می‌شود

ممکن است با این دغدغه مواجه شده باشید که آیا در این بروکر امکان فعالسازی حساب اسلامی برای تریدر‌ها وجود دارد یا خیر که در پاسخ باید عرض کنیم که این قابلیت بوسیله‌ی این بروکر برای افراد مسلمان در نظر گرفته شده است. اما حساب اسلامی چیست؟ فرض کنید روز دوشنبه که بازار فارکس استارت می‌خورد، ترید کرده و معامله‌ای باز کرده‌اید؛ اما معامله‌تان به گونه‌ای است که قرار نیست در همان روز بسته شود.

یعنی پوزیشنی که در بروکر آلپاری اجرا کرده‌اید، برای یک الی چند روز باز خواهد ماند. حال بروکر‌ها برای اینکه این معامله‌ها را برای روز‌های متوالی باز نگه دارند، دستمزد خاصی دریافت می‌کنند که به آن سوآپ می‌گویند که همان بهره به زبان خودمان است. اما همانطور که می‌دانید دادن بهره در اسلام حرام است و تریدر‌های ایرانی ترجیح می‌دهند که از حساب اسلامی بهره‌مند شوند که در این صورت باید درخواست‌شان را به صورت کتبی به بروکر ارسال کنند. بنابراین گفتنی است که علاقه‌مندان به فعالسازی این قابلیت کافی است که با پشتیبان آلپاری در تماس باشند تا پس از دریافت راهنمایی، حساب بدون سوآپ یا اسلامی برای اکانت‌شان فعال شود.

بررسی ارزهای قابل معامله در آلپاری

بروکر‌های محبوب مانند الپاری، امکان معامله در نماد‌های مختلف را به افراد می‌دهند. در واقع اگر چه این نوع بروکر‌ها اکثراً برای ترید جفت ارز‌ها راه‌اندازی شده‌اند، اما رفته رفته قابلیت‌های مختلفی را به پلتفرم‌شان اضافه کردند که بروکر آلپاری نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. در واقع به طور کلی اگر بخواهیم ارز‌های قابل معامله در این کارگزاری را نام ببریم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

- جفت ارز‌های بازار فارکس که حدوداً ۶۰ جفت ارز معاملاتی هستند.

- دو ارز محبوب بازار فلزات که طلا و نقره نام دارند.

- در بازار انرژی نیز که مختص نفت و گاز طبیعی است، افراد می‌توانند ترید کنند.

- در بازار بورس نیز که شامل ۱۱ شاخص جهانی و ۱۰ سهام برتر دنیاست امکان معامله است.

به طور کلی بروکر آلپاری نسبت به سایر بروکر‌ها، جفت ارز‌های مختلفی را به جهت ترید برای معامله‌گران در نظر گرفته است تا افراد نیازی به ثبت نام و احراز هویت مجدد در دیگر بروکر‌ها را نداشته باشند. 

بررسی انواع واریز و برداشت به الپاری

همانطور که می‌دانید از جمله دغدغه‌های افراد نحوه‌ی واریز و برداشت وجه برای معامله در بروکرهاست که آلپاری با در نظر گرفتن روش‌های مختلف کار را برای تریدر‌ها مخصوصاً ایرانی‌ها راحت کرده است. به طور کلی می‌توان از سرویس‌های ارائه شده در ادامه برای واریز یا برداشت وجه از این بروکر استفاده کرد:

- تاپ چنج. از جمله روش‌های فوق‌العاده راحت واریز وجه به آلپاری بکارگیری از تاپ چنج است که ایرانی‌ها بدون دغدغه می‌توانند از آن استفاده کنند. البته دقت داشته باشید که ثبت نام در این سایت و احراز هویت الزامی است. ناگفته نماند که واریز و برداشت وجه از این طریق در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود و کمتر پیش آمده است که مبلغ واریزی به دلایل مختلف از بروکر آلپاری برگشت‌زده شود.

- پرفکت‌مانی و وب‌مانی. این دو روش نیز از امنیت فوق‌العاده‌ای برای نقل و انتقال وجه برخوردار هستند که توصیه می‌کنیم که اگر از تاپ چنج قصد استفاده ندارید، از یکی از این دو روش بهره ببرید. البته بکارگیری از پرفکت‌مانی کارمزد کمتری دارد.

- بیت کوین. این روش واریز و دریافت وجه نیز تست شده و قابل اطمینان است. البته ممکن است متحمل پرداخت کارمزد بیشتری شوید که به همین دلیل اکثر تریدر‌ها از این روش استفاده نمی‌کنند؛ اما نقل و انتقال وجه با بیت کوین امنیت مناسبی دارد که غیرقابل انکار است.

گفتنی است که از دیگر روش‌های واریز و برداشت وجه در بروکر آلپاری می‌توان به مواردی مانند نتلر، اسکریل و... اشاره کرد که بسته به نیاز افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حالت کلی بکارگیری از تاپ چنج راه‌حل بسیار مناسبی خواهد بود که اکثر تریدر‌ها از آن بهره می‌برند.

 



چرا انتخاب بروکر alpalri منطقی است

وقتی قرار است یک بروکر را برای تریدر‌های روزانه‌مان استفاده کنیم، حتماً باید موارد بخصوصی را در زمان انتخاب بروکر در نظر داشته باشیم که مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه می‌آوریم:

بررسی امنیت بروکر

امنیت یک بروکر فوق‌العاده دارای اهمیت است؛ چرا که قصد داریم سرمایه‌مان را در اختیار یک کارگزاری قرار دهیم. لذا باید در این خصوص به اطمینان دست یابیم. بررسی اعتبار و رگوله بروکر باید در درجه اول بررسی شوند تا از مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری شود. البته این مورد برای بروکر آلپاری در بهترین شرایط قرار دارد و افراد به راحتی می‌توانند در این صرافی سرمایه‌گذاری امن داشته باشند.

تعدد حساب‌های ترید

بررسی انواع حساب معاملاتی از دیگر موارد بااهمیتی است که باید در نظر گرفته شود. اینکه یک کارگزار شرایط مختلفی را در اختیار تریدر‌ها قراردهد فوق‌العاده مهم است. بنابراین قبل از انتخاب نهایی یک بروکر حتماً به بررسی اکانتهای معاملاتی بپردازید و در خصوص ویژگی‌های هر حساب نیز اطلاعات کافی بدست‌آورید. بروکر alpari همانطور که در این مقاله به آن اشاره کردیم، دارای بهترین حساب‌های معاملاتی است که دست افراد را برای انتخاب باز گذاشته است.

روش‌های بهینه نقل و انتقال وجه

اینکه یک بروکر راحتی و آسایش در واریز و برداشت وجه را به بهترین شکل ممکن در نظر گرفته باشد، دغدغه‌ای است که اکثر تریدر‌ها دارند و بررسی این موضوع حائز اهمیت خواهد بود. لذا توصیه‌ی اکید داریم قبل از نهایی کردن یک بروکر به جهت ترید، حتماً درباره‌ی انواع روش‌های انتقال وجه تحقیق کنید تا در نهایت با مشکل خاصی مواجه نشوید.

اسپرد و کمیسیون مناسب

بهینه در نظر گرفته شدن اسپرد معاملات برای اکثر تریدر‌ها دارای اهمیت است. در این خصوص باید بروکری را انتخاب کنید که در شرایط مناسبی قرار داشته باشد. البته ناگفته نماند که بعضی از بروکر‌ها برای جذب افراد اقدام به کمترین دریافت اسپرد و کمیسیون می‌کنند که این موضوع ممکن است زنگ خطری برای سرمایه تریدر‌ها باشد؛ چرا که بیش از اندازه پایین بودن اسپرد نیز نمی‌تواند قابل قبول در نظر گرفته شود. در این خصوص بروکر آلپاری شرایط مناسبی را در نظر گرفته است که در این مقاله به آن اشاره کردیم.

پشتیبانی حرفه‌ای

از دیگر مواردی که قبل از انتخاب یک کارگزار جفت ارز باید به آن دقت کافی شود، پشتیبانی حرفه‌ای است. اینکه یک بروکر در این خصوص عملکرد ضعیفی داشته باشد، به استرس معامله‌ی تریدر‌ها اضافه می‌کند. لذا توصیه می‌کنیم که برای انتخاب و استفاده از یک بروکر حتماً این موضوع را نیز لحاظ کنید تا بتوانید در بهترین شرایط از بروکر مدنظرتان نهایت بهره‌وری را ببرید.

 

آیا انتخاب بروکر آلپاری منطقی است

همانطور که حتماً متوجه شده‌اید، انتخاب بروکر به جهت ترید جفت ارز فوق‌العاده حساس است؛ اما اینکه شما عزیزان بعنوان یک تریدر حرفه‌ای و حتی آماتور برای انتخاب یک بروکر چه انتظاراتی در سر دارید، مشخص‌کننده‌ی نوع انتخاب‌تان خواهد بود. در واقع باید بررسی کنید که بروکر در نظر گرفته‌تان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا شما بعنوان یک کاربر به استفاده از آن متقاعد شوید. ما در این مقاله سعی کردیم تا جوانب مختلفی از انتخاب یک بروکر مناسب را برایتان شرح دهیم و احساس کردیم که مهم‌ترین موارد در این مطلب اشاره شده است تا با اطلاعات بیشتری به انتخاب یک بروکر بپردازید.

به طور کلی بررسی بروکر آلپاری نشان داد که همه‌ی آن چیزی که از یک کارگزار و صرافی برای معاملات جفت ارز انتظار می‌رود، امنیت و امکانات مناسبی است که در اختیار کاربران قرار داده می‌شود که اگر افراد در زمان تعیین بروکر، حتی به بخشی از آن‌ها نیز توجه داشته باشند، می‌تواند بهترین بروکر را انتخاب و سپس استفاده کنند. در هر صورت موضوع بااهمیتی که قصد داشتیم در این مقاله به آن بپردازیم، بررسی با جزییات بیشتر الپاری بوده است که فکر می‌کنیم تا حد زیادی توانسته باشیم شما را با این بروکر آشنا کنیم و نهایتاً این شما هستید که می‌توانید برای استفاده یا عدم استفاده از این بروکر تصمیم‌گیری کنید.

 

جمع‌بندی

بروکر آلپاری سال‌هاست که در زمینه خدمات ترید به کشور‌های مختلف مخصوصاً ایران خدمات ارائه می‌دهد و ایرانی‌ها با توجه به اینکه در لیست تحریم این بروکر قرار ندارند، بدون کمترین دغدغه می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. حال اگر شما هم قصد استفاده از این بروکر را دارید، کافی است که از طریق راه‌های ارتباطی منتهی به وب‌سایت این بروکر به جهت ثبت نام به سایت اصلی وارد شده و مراحل ثبت نام و احراز را که در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود، لحاظ کنید. حتی برای این منظور می‌توانید از آموزش‌های ثبت نام موجود در این سایت بهره ببرید و یا با پشتیبان بروکر آلپاری در تماس باشید. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 871]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن