تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798196158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویزیت آنلاین مامایی


واضح آرشیو وب فارسی::


بیرون آمدن از خانه، نشستن پشت ماشین و رانندگی یا استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای بررسی علائم بارداری توسط یک کارشناس مامایی، برای مادران باردار کاری خسته کننده، دشوار و وقت گیر خواهد بود. برخی از مادران به همین دلایل مراجعه به ماما برای مشاوره و بررسی های لازم را به تعویق انداخته، برخی دیگر هم نداشتن زمان را برای عدم مراجعه بهانه می‌کنند. این موارد می‌تواند منجر به جستجوی آنلاین توصیه های مامایی و پزشکی توسط افراد شود که همیشه ایده مناسبی نخواهد بود چراکه ممکن است مادران را در میان انبوهی از سایت ها و اطلاعات سر در گم و مضطرب کند. با توجه به چنین محدودیت های بهترین گزینه برای مادران ویزیت آنلاین مامایی می‌باشد. 

مشاوره آنلاین مامایی لیلا علی آبادی بستری را برای شما فراهم کرده تا با متخصص مامایی بطور مستقیم و بدون نیاز به هیچگونه حرکت یا رانندگی و اتلاف وقت، مشکلات و مسائل خود را بطور آنلاین مطرح کنید و راه حل مناسب را دریافت کنید. 

اما قبل از توضیح کامل فواید و مزایای ویزیت آنلاین مامایی باید با نقش یک ماما آشنا شوید.                                                                       

 

 

نقش ماما در زندگی مادران چیست؟ 

 

ماما یک متخصص بهداشتی است که برای حمایت و مراقبت از زنان در دوران بارداری، زایمان و پس از آن آموزش دیده است.  یک ماما به سلامت مادر در دوران بارداری کمک کرده و تلاش میکند تا مادران در صورت عدم بروز عوارض، با کمترین مداخله زایمان خود را به راحتی انجام دهند. این مراقبت صرفا مربوط به دوران حاملگی نیست بلکه تا چند هفته پس از آن نیز ادامه دارد. یک کارشناس مامایی در زمینه های زیر تخصص دارد:

 

  • کمک های لازم برای بستری حین زایمان در بیمارستان
  • بررسی و مشاوره لازم برای بارداری و زایمان
  • انجام توصیه های لازم برای سلامت مادر و فرزند حین  حاملگی، زایمان و پس از آن
  • کمک به زایمان طبیعی افراد
  • بررسی سلامت فرزند و آماده سازی مادر برای یک زایمان مناسب 
  • دادن اطلاعات لازم به مادر، حمایت عاطفی و روحیه بخشی 
  • زیر نظر گرفتن مادر در طول بارداری و پیشنهاد روش های مناسب زایمان 
  • کنترل ضربان قلب نوزاد و علائم دیگر آن
  • ارجاع فرد به پزشک متخصص زنان در صورت لزوم
  • کمک و راهنمایی شیردهی و آرام کردن فرزند پس از زایمان
  • مشاوره و آموزش مراقبت های لازم از فرزند پس از زایمان 
  • پیشنهاد مسکن های درد در صورت نیاز
  • انجام برخی آزمایشات روتین سلامت. مانند غربالگری نوزادان

درصورت انجام زایمان در مراکز بیمارستانی قطعا ماما در فرایند زایمان به شما کمک کرده و شما را راهنمایی میکند تا ضمن آگاهی، نگرانی های شما نیز برطرف شود.

حال که با وظایف و نقش ماما در بارداری و زایمان آشنا شدید، بهتر است به سراغ فواید ویزیت آنلاین مامایی برویم. آیا یک کارشناس مامایی میتواند در مورد موارد ذکر شده بصورت آنلاین شما را راهنمایی کند؟ چرا باید ویزیت آنلاین را انتخاب کنیم؟ 

 

فواید ویزیت آنلاین مامایی

 

مشاوره در بستر آنلاین فواید بسیار زیادی دارد که در اینجا بصورت موردی مزایای ویزیت مامایی بصورت آنلاین را ذکر میکنیم تا بتوانیم آگاهی شما را درباره مشاوره آنلاین ماماییافزایش دهیم. 

 

سرعت زیاد و اتلاف وقت اندک

 

بزرگترین مزیت مشاوره آنلاین مامایی این است که میتوانید در زمان خود صرفه جویی کرده و به کارهای دیگرتان بپردازید. در این نوع ویزیت، لازم نیست وقت بگذارید و از خانه شوید و خود را برای یک مشاوره ساده به درمانگاه یا بیمارستان برسانید. علاوه بر این، ویزیت آنلاین مامایی زمان انتظار شما در مطب یا درمانگاه را از بین می‌برد، زیرا نیازی نیست مدت ها منتظر رسیدن نوبت خود در کلینیک باشید. شما به سادگی میتوانید در زمان استراحت یا قبل یا بعد از کار برای انجام مشاوره و ویزیت بصورت آنلاین برنامه ریزی کنید. 

شما میتوانید به جای این کار یا اعتماد به مشاوره آنلاین مامایی لیلا علی آبادی، با تنها چند کلیک و ارسال اطلاعات و تاریخچه پزشکی خود بهترین توصیه ها را دریافت کنید. 

 

انجام مشاوره در هر ساعت از شبانه روز

 

مشاوره و ویزیت مامایی بصورت آنلاین در بسیاری از سایتها بخصوص سایت مشاوره لیلا علی آبادی، بصورت شبانه روزی در دسترس است. شما میتوانید در صورت احساس نگرانی یا درد در طول نیمه شب یا استرس و اضطراب زیاد درباره بارداری و زایمان، به سایت مراجعه کرده و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.از سوی دیگر شاید شما به دلیل مشغله کاری نتوانید زمان مناسبی را برای مشاوره حضوری پیدا کنید. پس بهترین گزینه پیشروی شما ویزیت آنلاین مامایی است. 


روابط جنسی سکسولوژی مشاوره مامایی
               

راحتی اقشار خاص جامعه

 

بستر آنلاین و مشاوره مامایی در این فضا نه تنها برای افرادی که دارای مشکلات کاری یا اقتصادی هستند مناسب می‌باشد، بلکه این فضا بهترین انتخاب برای کسانی است که دچار مشکلات حرکتی هستند و توان خروج از منزل را نداشته یا به سختی می‌توانند خود را به مراکز درمانی برسانند. 

 

ناشناس بودن افراد 

 

گاهی اوقات افراد با انجام مشاوره حضوری راحت نیستند یا احساس خجالت میکنند و نمی‌توانند با مامای خود راحت بوده و همه مسائل را با او مطرح کنند. این مشکل ممکن است برای بسیاری از افراد رخ دهد. برای مثال کسانی که از گفتن برخی مسائل بهداشتی و خصوصی خود به دیگران خجالت می‌کشند یا احساس راحتی نمی‌کنند حتی اگر این فرد یک پزشک یا ماما باشد. علاوه براین، برخی افراد بطور کلی از بیان مشکلات مربوط به سلامت جنسی شرم دارند و از صحبت درباره آنها اجتناب می‌کنند که اگر با یک متخصص مطرح نشود می‌تواند عواقب و عوارض جانبی خطرناکی را در پی داشته باشد. 

با وجود ویزیت آنلاین مامایی این مشکل نیز برطرف شده است و افراد می‌توانند بصورت ناشناس و تنها با ارسال تاریخچه درمانی و پزشکی خود در زمینه بارداری، برای سایت مشاوره لیلا علی آبادی مسائل مربوط به سلامت جنسی، بارداری و زایمان را مطرح کرده و یا عدم مراجعه، سلامتی خود را به خطر نیندازند. بستر آنلاین کمک میکند تا شما خیلی راحت و آسوده همه مشکلات خود را با کارشناس مامایی مطرح کنید و بطور واضح و آزادانه علائم و نگرانی های خود را نشان دهید. همچنین صحبت کردن درباره نگرانی های سلامت شخصی شما از طریق صفحه نمایش میتواند آسان تر از آن چیزی باشد که فکرش را می‌کنید، چراکه شما در خانه خود هستید و در آنجا احساس راحتی میکنید و نگرانی درباره مسائل مختلف ندارید. 

 

عدم محدودیت در ویزیت آنلاین مامایی

 

برخی از افراد ممکن است در مناطقی زندگی کنند که دسترسی به یک ماما محدود باشد یا ممکن نباشد. این افراد برای یک مشاوره حضوری باید ساعت ها و کیلومترها مسیر را طی کنند تا بتوانند مشاوره مامایی را انجام دهند. مشاوره آنلاین بهترین گزینه برای این افراد نیز می‌باشد، چراکه بدون اتلاف وقت و پیمودن مسیرهای طولانی و به خطر انداختن خود در این مسیرها می‌توانند فقط با ورود یه اینترنت بهترین توصیه ها را دریافت کنند. 

 



هزینه اندک 

 

یکی دیگر از فایده ها و مزیت‌های ویزیت آنلاین، هزینه کمتر و پس انداز پول است. شما در ویزیت آنلاین بدون نیاز به حمل و نقل و مراجعه به کلینیک میتوانید در هزینه خود صرفه جویی کنید. شاید پرداخت هزینه ها زیاد برای برخی از خانواده ها دشوار باشد و همین موضوع باعث شود از انجام مشاوره مامایی که یک ضرورت در دوران بارداری است خودداری کنند. اما وجود ویزیت آنلاین مامایی و هزینه های اندک و مناسب آن، باعث شده تا همه اقشار بتوانند از آن استفاده کرده و باعث بهبود رشد شاخص سلامت جامعه شوند. 

 

 انجام مشاوره در سفر

 

ممکن است حین دوران بارداری، برای تفریح یا کار مجبور باشید به مسافرت بروید. در طول مسیر ممکن است مشکلاتی برای شما پیش بیاید و شما به نتوانید بصورت حضوری به مامای خود مراجعه کنید یا در منطقه ای که حضور دارید به ماما دسترسی نداشته باشید، در این شرایط، ویزیت آنلاین مناسبترین انتخاب برای شماست تا مشکلات خود را حتی در طول سفر با کارشناس مامایی مطرح کرده و توصیه های لازم را دریافت کنید. 

 

دسترسی به کارشناسان معتبر و دارای تجربه

 

یکی از نگرانی هایی که خیلی از مادران باردار دارند، تجربه و تخصص کارشناس مربوطه است. خیلی از افراد هنگام مراجعه به یک ماما از مهارت و تخصص او اطمینان و اطلاعات کافی را در اختیار ندارند و برای یافتن یک کارشناس مطمئن و مناسب باید مدت ها جستجو کرده و از افراد مختلف پرس و جو کنند تا به نتیجه برسند و فرد متخصص و مطمئن را در این زمینه پیدا کنند، که در بسیاری از مواقع بازهم کارشناس مورد نظر خود را پیدا نمی‌کنند و حتی از انجام مشاوره پشیمان میشوند. اما در بستر آنلاین شما میتوانید با مشاهده نظرات افراد بهترین کارشناس را شناسایی و انتخاب کنید. در مشاوره مامایی آنلاین افراد بدون خجالت و با صراحت نظرات خود را درباره کارشناس مربوطه بیان میکنند و این میتواند باعث اطمینان و آرامش خاطر شما حین انتخاب شود. 

 

با توجه به موارد بالا ویزیت آنلاین میتواند بهترین انتخاب برای اقشار مختلف جامعه باشد. بنابراین همین امروز برای انجام مشاوره و ویزیت آنلاین مامایی برنامه ریزی کنید و آنرا به تعویق نیندازید تا هم از خطرات احتمالی دوری کنید و هم از مزایای این نوع مشاوره بهره مند شوید. ویزیت آنلاین مامایی لیلا علی آبادی درکنار پذیرش 24 و اسنپ دکتر و دکتر ساینا میتواند در تمام ساعات شبانه روز بهترین خدمات مامایی را با کمترین هزینه به شما ارائه دهد.  امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. 

مشاوره مامایی آنلاین لیلا علی آبادی

 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1011]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن