تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797886374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات در تهران


واضح آرشیو وب فارسی::

مغز و ستون فقرات انسان از پیچیده ترین و مهم ترین قسمت های بدن انسان هستند که عملکردهای فیزیکی و ذهنی شما را کنترل می کنند. هر گونه مشکل در مغز و نخاع شما می تواند به طور قابل توجهی بر عملکرد کلی بدن شما تأثیر بگذارد و کیفیت زندگی را کاهش دهد. با این حال، انتخاب جراح مغز و اعصاب مناسب به اندازه دریافت درمان مناسب حیاتی است. در اینجا برخی از ویژگی های ضروری وجود دارد که باید در جراح مغز و اعصاب خود به دنبال آنها باشید. 

 

دکتر رضا سنجری جراح مغزو أعصاب و ستون فقرات :

دکتر رضا سنجری یکی از بهترین جراح ستون فقرات در ایران میباشد ایشان فارق التحصیل دانشگاه تهران میباشند از خدمات ایشان میتوانیم به بیش از ۳۰۰۰ عمل جراحی دیسک کمر و وسیله گزاری گردنی اشاره نماییم برای دریافت از بهترین جراح مغزو أعصاب دکتر رضا سنجری کافیست با شماره های زیر در تماس باشید :

 

۰۹۳۶-۲۷۳-۹۶۷۶

 

۰۹۱۹-۸۳۷-۹۱۳۷

 

 

مهمترین نکات انتخاب حراج مغز و أعصاب 

 

  1. آموزش تخصصی و تجربه

 

جراحی مغز و اعصاب رشته وسیع پزشکی با چندین تخصص فرعی است. شما باید مطمئن شوید که جراح مغز و اعصاب شما در درمان مورد خاص شما تخصص دارد. آنها باید آموزش، مهارت ها، دانش و تجربه لازم را در درمان بیماران با مسائل مشابه داشته باشند.

 

2. صداقت

اخلاص صفتی است که همه پزشکان باید داشته باشند. همین امر در مورد جراح مغز و اعصاب شما نیز صدق می کند. جراح مغز و اعصاب شما باید در مورد شرایط و گزینه های درمانی شما صادق و صریح باشد.

پیدا کردن یک جراح مغز و اعصاب که مایل است با شما صادق باشد بسیار مهم است. جراح مغز و اعصاب باید در مورد اینکه با توجه به سن، سطح فعالیت و سایر عوامل، به طور واقع بینانه از درمان انتظار چه چیزی می توانید داشته باشید، با شما گفتگوی صریح داشته باشد. یک دکتر باید صادقانه در مورد پیش آگهی، گزینه های درمانی و بهبودی بیمار صحبت کند. در حالی که تمامی حراجان نمی توانند  خیلی چیزها را تضمین کنند، اما می‌توانند تضمین کنند که تمام تلاشم را انجام خواهند داد تا مطمئن شوم که بیمار بهترین نتیجه ممکن را خواهد داشت.

 

 

 

 

3. نتیجه

 

جراحان مغز و اعصاب با تجربه معمولا سابقه جراحی و درمان موفقی دارند که به بهبودی بیمارانشان کمک کرده است. از پرسیدن سوابق گذشته جراح مغز و اعصاب خود خجالت نکشید. یک جراح واجد شرایط در پاسخ به سوالات شما یا رفع هرگونه شک و تردیدی که ممکن است در مورد یک روش داشته باشید دریغ نخواهد کرد.

از درخواست اطلاعات در مورد نتایج کیفی عمل و جراح مغز و اعصاب نترسید. جراحان مغز و اعصاب بزرگ از ارائه جزئیات دریغ نمی کنند.

 

 

 

 

4. ارتباطات

یکی دیگر از ویژگی های ضروری یک جراح مغز و اعصاب خوب، مهارت های ارتباطی عالی است. پزشک شما باید بتواند با اطمینان شرایط شما را توضیح دهد و به وضوح به گزینه های درمانی شما بپردازد - هر گونه خطر مرتبط با جراحی و مزایا یا معایب انتخاب یک روش نسبت به روش دیگر. شما باید احساس راحتی کنید که نگرانی‌های خود را مطرح کنید، بدون اینکه احساسی ناشنیده یا بی‌جا داشته باشید. برای اینکه جراح مغز و اعصاب شما یک ارتباط دهنده عالی باشد، باید هم سخنران خوبی باشد و هم شنونده خوبی باشد. 

 

5. یک تیم بزرگ

ممکن است چندین بیماری زمینه ای داشته باشید که نیاز به همکاری متخصصان دیگر با جراح مغز و اعصاب شما داشته باشد. یک جراح مغز و اعصاب خوب دارای کارکنان عالی و شبکه ای از متخصصان است که تضمین می کند تجربه کلی شما در بیمارستان عالی است. آنها همچنین با سایر پزشکان همکاری می کنند تا اطمینان حاصل کنند که بهترین مراقبت ممکن را به بیماران خود ارائه می دهند.

 

6. رویکرد شخصی

هر بیمار متفاوت است، و هر مورد منحصر به فرد است. یک جراح مغز و اعصاب ماهر و معتبر به خوبی از این موضوع آگاه است و تنها پس از درک کامل نیازها و نیازهای بیمار خود، هر مورد را به طور مشخص درمان می کند. جراح مغز و اعصاب شما نیازهای شما را ارزیابی می کند، اینکه چقدر با گزینه های جراحی خود راحت هستید و همچنین گزینه های غیر جراحی را با شما در میان می گذارد.

 

همدلی

 

بسیاری از جراحان مغز و اعصاب با بیماران خود به عنوان یک مشکل پزشکی رفتار می کنند که باید آن را برطرف کنند. با این حال، یک جراح مغز و اعصاب خوب فرد پشت این بیماری را می بیند و با شما همدردی می کند. یک جراح مغز و اعصاب دلسوز تضمین می کند که نه فقط مشکلات عصبی شما، بلکه از سلامت عاطفی و رفاه شما نیز مراقبت می شود. برای درمان انحراف ستون فقرات کافیست به یک پزشک حرفه ای جراح مغز و أعصاب و ستون فقرات مراجعه نمایید .

 

رویکرد محافظه کارانه

 

"جراحی گاهی اوقات پاسخ است اما اغلب تنها پاسخ نیست. جراح مغز و اعصاب شما باید این را تشخیص دهد و بر اساس این فرض عمل کند. هدف اصلی یک جراح مغز أعصاب خوب  از درمان بیماران این است که در صورت امکان آنها را از اتاق عمل دور نگه دارند. اگر این امکان پذیر نیست، باید مطمئن ترین و مؤثرترین درمان ممکن را ارائه کنند. بیش از 90 درصد از بیماران من هرگز نیاز به جراحی ندارند. 

 

 

تعهد به تصمیم گیری مشترک

 

جراح مغز و اعصاب شما باید به شما اطلاع دهد، به شما آموزش دهد و برای انتخاب راه درست با شما همکاری کند. یک حراج مناسب باید علاوه بر مشورت با دکتر های و تیم قوی خود باید با، بیمارانمان نیز ارتباط داشته باشد. یک پزشک و جراح خوب زمان می‌گذارد تا به بیماران و خانواده‌هایشان توضیح دهد که چه اتفاقی می‌افتد و ماهیت مشکل چیست. اگر بیماران به تنهایی به یک قرار ملاقات بیایند، پزشک منعطف است که بپرسد می‌خواهند با یکی از اعضای خانواده تماس بگیرند که بتواند به صحبت‌های ما گوش دهد و در آن شرکت کند. مهم این است که همه این فرصت را داشته باشند که گزینه های خود را درک کنند و بیمار تا حد امکان از حمایت بیشتری برخوردار باشد."

 

 

 

تکنولوژی 

 

میزان فناوری و توسعه در هر زمینه خاص از جراحی مغز و اعصاب به طور مداوم در حال تغییر است. جراح مغز و اعصاب شما باید از آخرین درمان های موجود، از جمله رویکردهای تکنولوژیکی جدید آگاه باشد. یک پزشک و حراج مغز و أعصاب متخصص باید  در خط مقدم رویکردهای جدید و مبتنی بر شواهد عمل کنند. 

 

تمایل به بحث در مورد رویکردهای جایگزین

 

بهترین جراح تنگی کانال نخاع :

امروزه عارضه تنگی کانال نخاع یک واژه ایست که همه آن را میشناسند اگر شماهم به دنبال یک جراح خوب برای درمان عارضه تنگی کانال نخاع هستید دکتر رضا سنجری یکی از بهترین جراحان تنگی کانال نخاع و ستون فقرات میباشد برای دریافت نوبت آنلاین با این پزشک کافیست با شماره های زیر در تماس باشید 

 

۰۹۳۶-۲۷۳-۹۶۷۶

 

۰۹۱۹-۸۳۷-۹۱۳۷

استان تهران،‌ بلوار آفریقا خیابان تندیس پلاک ۲






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 782]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن