تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796409580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین محصولات پوستی برای بالای 25 سالگی


واضح آرشیو وب فارسی::


متاسفانه به ما یاد ندادند که از از سنین جوانی از پوست خود مراقبت کنیم. اینکه هوای پوست خود را داشته باشیم به معنی استفاده از مواد مضر آرایشی نیست. این بدان معناست که باید در سنین پایین و تقریباً ۱۹ سالگی الی ۲۰ سالگی مراقبت‌های لازم بر روی پوست خود را انجام دهیم. بازه زمانی ۲۰ سالگی تا ۳۰ سالگی در مراقبت از پوست اهمیت زیادی دارد. اینکه شما بتوانید در سنین پایین به پوست خود رسیدگی کنید، سبب می‌شود که با افزایش سن با مشکلات پوستی مانند خشکی بیش از حد، ایجاد چین و چروک زود هنگام و افتادگی پوست، مواجه نباشید. ما در این مطلب قصد داریم تا بهترین محصولات پوستی را که شما بعد از ۲۵ سالگی باید از آنها استفاده کنید به شما معرفی کنیم.

چه محصولاتی برای ۲۵ سالگی به بعد ضروری است؟

زمانی که  ۲۰ سالگی را رد می‌کنید و وارد دهه سوم زندگی خود می‌شوید، ممکن است با اتفاقات نچندان جذابی روبه‌رو شوید. نزدیک شدن به ۳۰ سالگی یعنی از همان ابتدای ۲۰ سالگی، تغییرات زیاد اما نامحسوسی در پوست شما ایجاد می‌شود. البته مشغله‌های  زندگی مدرن ممکن است باعث شوند ما رسیدگی به پوست خود را در اولویت قرار ندهیم، اما فراموش نکنید که در این بازه زمانی با رعایت چند نکته مهم می‌توانید براحتی از پوست خود مراقبت کنید.

کرم دور چشم از ضروریات است



پوست دور چشم به شدت حساس و شکننده است. برخی از افراد از مشکلات پف زیر چشم رنج می‌برند و برخی دیگر از دوران نوجوانی حلقه‌ای تیره در اطراف چشمان خود دارند. اگر به پوست دور چشم رسیدگی نکنید از سنین ۲۷ سالگی الی ۲۸ سالگی چروک‌های ریزی را به وضوح در اطراف چشمان خود مشاهده خواهید کرد. 

ما پلک می‌زنیم، می‌خندیم، با عضلات صورت خود صحبت می‌کنیم و تمام این تحرکات سبب ایجاد تغییرات زیادی در سطح پوست ما می‌شوند. کرم‌ها اگر مرطوب کننده‌های معمولی باشند، برای دور چشم مناسب نخواهند بود. اما استفاده از کرم دور چشم از سنین ۲۴ سالگی الی ۲۵ سالگی می‌تواند به شما کمک کند تا پوست دور چشم شما در آینده آماده هر نوع تغییر و پذیرای هرگونه واکنشی در خود باشد. به عبارتی پشگیری بهتر از درمان است.

آبرسان ها نباید فراموش شوند

مرطوب کننده‌ها و آبرسان‌ها نقشی اساسی برای آماده‌سازی پوست شما در سن ۲۵ سالگی دارند. لازم نیست که از کرم‌های سنگین استفاده کنید. مرطوب کننده‌هایی که به شکل ماسک، سرم و کرم در بازار وجود دارند به لطافت و درخشش پوست شما کمک می‌کنند. همچنین از ایجاد چین و چروک زودرس در پوست شما جلوگیری خواهند کرد. بیشتر افراد تصور می‌کنند که مرطوب کننده‌ها باعث چربی و براق شدن پوست آنها می‌شوند، اما این تفکر اشتباه است. کرم‌های مرطوب کننده در حالت کلی سبک هستند. ضمن اینکه در مرطوب کننده‌ها و آبرسان‌ها سطح سیبوم کاملا متعادل است. همین موضوع سبب می‌شود که از درخشش پوست شما جلوگیری شود و پوست شما بدون جوش و با سطحی کاملا مات باشد. در اصل انواع کرم مرطوب کننده و آبرسان این قابلیت را دارند که موجب شادابی و طراوت پوست شما شده و عوارض افزایش سن در آن را به تعویق بیاندازند. 

در بازار کرم‌های آبرسان و مرطوب کننده‌های فراوانی از برندهای مختلف وجود دارد. اما ما به شما محصولی متفاوت از برند نیتروژنا را معرفی می‌کنیم. واتر ژل نیتروژنا از جمله محصولات پرقدرت و اقتصادی است. این آبرسان در چند سال اخیر محبوبیت فراوانی کسب کرده است. خرید واتر ژل نیتروژنا از موتن رو بدون شک یک خرید برد برد برای پوست 25 ساله شما خواهد بود.   

محصولات پاکسازی کننده پوست باید استفاده شوند



تفاوتی ندارد که ۱۵ ساله هستید، ۲۵ سال سن دارید یا در ۴۵ سالگی به سر می‌برید. در هر سنی باید پیرو قانون طلایی مراقبت از پوست خود باشید. پاکسازی یکی از قوانین مهمی است که می‌تواند سرعت پیر شدن پوست شما را به تعویق اندازد. در طول روز همه ما با آلودگی‌هایی که در هوا وجود دارد روبه‌رو هستیم. خواه‌ ناخواه گرد و غبار، محصولات آرایشی، سموم و موادی که برای پوست ما ضرر زیادی دارند، بر روی آن نشسته و منافذ آن را پر می‌کنند. شب هنگام، قبل از خواب باید تمام آلودگی‌ها را از پوست خود دور کنید. ضمن اینکه بعد از بیدار شدن از خواب نیز با یک شوینده مناسب تایپ پوستی خود، باید تمام آلودگی‌هایی را که در طول شب بر روی پوست شما ایجاد شده از بین ببرید. ژل‌های پاک کننده، شیرپاک‌کن‌ها و میسلارواترها برای همین منظور تولید می‌شوند. در نهایت شما باید با درنظرگرفتن نوع پوست خود یک پاک کننده و شوینده مناسب را انتخاب کنید.

نکات تکمیلی در مراقبت از پوست بعد از ۲۵ سالگی

سن ۲۵ سالگی سن حساسی است، اما دقت کنید که باید از مواد بهداشتی ضروری و سبکی برای پوست خود در این سن استفاده کنید. حتماً یک روتین مناسب پوستی داشته باشید. شب‌ها قبل از خواب پوست خود را با شوینده تمیز کرده و بعد از آن کرم آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنید. استفاده از کرم دورچشم را نیز فراموش نکنید. یک بالم لب سبک کمک می‌کند تا اگر پوست لب‌های شما خشک هستند، در طول شب ترمیم شوند. 

بعد از بیدار شدن نیز حتماً پوست خود را مجدداً با شوینده تمیز کرده و با کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان تغذیه کنید. ضدآفتاب را فراموش نکنید. برای لب‌ها و محافظت از پوست آنها در مقابل نور آفتاب نیز از یک بالم لب سبک استفاده کنید. سعی کنید در طول روز آب بنوشید و از استعمال دخانیات و الکل نیز پرهیز کنید. این مراحل ساده کمک می‌کنند تا پوست شما  دیرتر با مخاطرات افزایش سن روبرو شود.

25 سالگی دیر است، زودتر شروع کنید !

درست است که ۲۵سالگی سن مناسبی برای شروع محافظت از پوست است، اما سعی کنید از سن 19 سالگی الی 20 سالگی روتین پوستی مرتبی برای خود درنظر بگیرید. مواد بهداشتی مورد استفاده شامل ضدآفتاب، شوینده و آبرسان هستند. بعد از 21 سالگی کرم دور چشم را نیز اضافه کنید و سعی کنید حتما لایف استایل سالمی داشته باشید. این روتین پوستی ساده و سبک زندگی سلامت، وقت زیادی از شما نخواهد گرفت اما تاثیرات آن در طولانی مدت شگفت انگیز است. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 845]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن