تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816089513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در استایل رسمی، شلوار و کفش مناسب برای آقایان چگونه باید ست شود؟


واضح آرشیو وب فارسی::

استایل رسمی یکی از خاص ترین و شیک ترین استایل ها در میان آقایان خوش پوش است. نحوه ست کردن انواع لباس، شلوار، کیف و کفش در این استایل نسبت به سایر استایل های دیگر توجهات زیادی را می طلبد چرا که یکدستی، هم‌رنگی و زیبایی نوع پوشش در این استایل نسبت به سایر استایل های دیگر حائز اهمیت است. نکته بسیار مهمی که در این استایل وجود دارد، نحوه ست کردن شلوار و کفش است. از این رو در این بخش قصد داریم به معرفی و بررسی این موضوع بپردازیم که در استایل رسمی، شلوار و کفش مناسب برای آقایان چگونه باید ست شود؟

ست کردن رسمی شلوار و کفش آقایان

انتخاب شلوار و کفش مناسب برای ست نمودن در استایل های رسمی همواره دغدغه های متنوعی را برای آقایان به همراه داشته است. از این رو در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی انواع ترکیب رنگی انتخاب شلوار و کفش مناسب در استایل رسمی بپردازیم. همچنین به دلیل تعدد نوع شلوار و کفش، انتخاب آن ها بدون در نظر گرفتن قواعد اصلی می تواند استایل منظم و رسمی شما را دچار دگرگونی کند که در این خصوص نیز در ادامه این مقاله، خواهید خواند.

برای خرید انواع شیک ترین مدل های کفش و شلوار مردانه به وب سایت https://corumofficial.com/ مراجعه نمایید.

ست کفش و شلوار مردانه دقت‌ می‌خواهد!

یکی از مهم ترین نکاتی که در استایل مردانه به چشم میخورد، ست کردن کفش و لباس است. توجه به این نکته می تواند تیپ و استایل شما را بسیار متفاوت، زیبا و حرفه ای نشان دهد. اگر کفش مناسب و گران قیمتی را تهیه کنید اما در سوی دیگر، توجه کافی ای به خرید شلوار و تناسب آن با کفش نداشته باشید، متاسفانه تیپ و استایل شما ارزش چندانی پیدا نمی کند.



نحوه ست کردن انواع کفش و شلوار بر اساس مدل شلوار

تنوع بالای شلوار و کفش مردانه، باعث ایجاد دغدغه در میان آقایان شیک پوش در انتخاب و نحوه پوشش آن ها شده است. با این حال توجه به نکات زیر می تواند در این موضوع راهنما و کمک کننده باشد.

مناسب ترین کفش برای شلوار پارچه ای در استایل مردانه رسمی

نکته قابل توجه ای که برای شلوار های پارچه ای باید به آن توجه داشته باشید، نوع آن است. نوع ساده و طرح دار شلوار های پارچه ای، کفش متفاوت و خاص خود را می طلبد. شلوارهای پارچه‌ای ساده، رسمی و مجلسی‌تر از نوع شلوار های پارچه ای طرح دار هستند. اگر شلوار پارچه ای ساده را انتخاب می کنید، بهتر است از کفش‌های کلاسیک استفاده کنید.

مناسب ترین کفش برای شلوار های پارچه ای ساده: 

کفش‌های آکسفورد و کالج، موازی و قایقرانی هستند. البته اگر توانایی پرداخت هزینه های بالاتر را دارید، توصیه می کنیم به کالکشن های فوق، مدل چرم را نیز اضافه کنید. استفاده از این سبک می تواند برای استایل های رسمی و نیمه رسمی مردانه مناسب باشد.



مناسب ترین کفش برای شلوار جین در استایل مردانه رسمی

شلوارهای جین همیشه از پرطرفدارترین شلوارهای مردانه برای استایل های رسمی است اما دغدغه اصلی آقایانی که به انتخاب شلوار های جین، می پردازند این است که آن را با چه کفشی ست نمایند؟ بهترین کفش برای ست کردن با شلوار جین استفاده از کفش کالج، لوفرس، موکازین و زین اسبی است.

شلوار جین کشی از محبوب‌ترین شلوارها از میان شلوارهای جین بوده که راحتی بی‌نظیر و زیبایی فوق العاده‌ای را برای فرد به ارمغان می‌آورد. شلوارهای جین کشی مردانه همانند دیگر شلوارهای جین، از جنس پنبه مرغوب تهیه شده است. با این تفاوت که مقداری الاستین به جهت کشسانی در تولید آن‌ها به کار رفته است. به دلیل خاصیت کشسانی این نوع شلوارها، هنگام نشست و برخاست، هیچ‌گونه ناراحتی برای شما به وجود نخواهند آورد و با راحتی بی‌نظیر خود، به‌خوبی در تن نشسته و ظاهر شیک خود را با دیگر لباس‌ها هماهنگ می‌کند. در نظر داشته باشید که شلوارهای کشی مردانه در رنگ‌های بسیار متنوع و جذاب، همچنین در سایزبندی تکمیل موجود بوده و شما مشتریان عزیز می‌توانید پس از انتخاب رنگ مورد نظر، با استفاده از راهنمای سایزی که در صفحه محصولات قرار گرفته است، سایز خود را پیدا نمایید.

مناسب ترین کفش برای شلوار کتان در استایل رسمی مردانه

شلوار کتان در دسته شلوار های پرفروش مردانه در استایل های رسمی است. به همراه انواع شلوار کتان، می توانید کفش‌های کالج یا بروژ را استفاده کنید. این ترکیب ست مردانه برای استایل های رسمی و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد. 

ست کردن کفش مردانه بر اساس رنگ شلوار

برای آن که خوش تیپ و خوش پوش به نظر برسید، نیاز به تهیه و خرید انواع اکسسوری و لباس و کفش گران قیمت نیست! برای این موضوع تنها کافی است به هارمونی رنگ ها دقت کنید. استفاده از برخی از رنگ ها به شما ظاهری سنگین و با صلابت می دهد و در سوی دیگر، برخی دیگر ظاهر و پوشش شما را متفاوت تر نشان می دهد که در ادامه به بررسی این موارد در استایل های رسمی مردانه می پردازیم.

شلوار مشکی و انتخاب رنگ کفش مناسب برای آن در استایل های رسمی مردانه

شلوار مشکی یکی از پرمصرف ترین نوع رنگی شلوار در میان استایل های رسمی مردانه است، برخی تصور می کنند که پوشش شلوار مشکی به راحتی با تمامی رنگ های کفش، قابل ست شدن است. اگر استایل رسمی شما تنها و تنها کت و شلوار مشکی است، حتما از کفشی به رنگ مشکی برای آن استفاده کنید.

شلوار قهوه ای و انتخاب رنگ کفش مناسب برای آن در استایل های رسمی مردانه

شلوار قهوه ای در کنار مشکی از دیگر شلوار های پرطرفدار در استایل های رسمی مردانه است. خود رنگ قهوه ای به 2 گروه روشن و تیره تقسیم بندی می شوند که کفش مناسب برای هر دو گروه، متفاوت از گروه دیگر است.

اگر از شلوار های قهوه ای تیره به منظور استایل رسمی استفاده می کنید، ترکیب آن ها در کنار کفش هایی به رنگ قرمز، سبز، نارنجی و عسلی بسیار خیره کننده است.

و همچنین اگر از شلوار های قهوه ای روشن استفاده می کنید، کفش هایی به رنگ سبز، آبی نفتی، عسلی و نارنجی تیره مناسب ترین کفش ها برای این سبک از استایل های مردانه به شمار می روند.

شلوار آبی و انتخاب رنگ کفش مناسب برای آن در استایل های رسمی مردانه

شلوار آبی از پرطرفدار ترین شلوار ها در میان استایل های رسمی و نیمه رسمی مردانه است. شلوار آبی را به همراه تمامی کفش ها در طیف های رنگی متنوع و مختلف می توانید بپوشید اما پوشش شلوار آبی به همراه کفش سرمه‌ای می تواند استایل خیره کننده و جذابی را در اختیار شما قرار دهد.

جمع بندی

استایل های رسمی، متفاوت ترین و خوش پوش ترین استایل ها در آقایان به شمار می روند که در محیط های رسمی همچون عروسی، عقد قرارداد کاری، محیط کاری، میهمانی و سایر مجالس دیگر انتخاب می شود. این که بتوانید استایل خود را با کفش مناسب به آن ست کنید، می توانید جذابیت خیره کننده ای را به استایل خود ببخشید که در این خصوص تمامی راهنمایی‌های های لازم در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1745]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن