تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797532382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا با فیلتر شدن اینستاگرام طراحی سایت اهمیت پیدا کرد؟


واضح آرشیو وب فارسی::

همه ما به فعالیت در رسانه‌های اجتماعی علاقه داریم و در آنها عضو هستیم. استفاده از آن‌ها آسان است و دسترسی به آن‌ها در همه  شرایط امکان‌پذیر است. رسانه‌های اجتماعی راهی آسان برای هدف قراردادن کاربران و تبدیل آنها به مشتری هستند، موافقید؟ آیا شما هم از فضای مجازی برای توسعه کسب‌وکار خود استفاده می‌کنید؟

برخی از صاحبان مشاغل، به‌ویژه آن‌ها که کسب‌وکارهای کوچکی دارند فکر می‌کنند که اینستاگرام بهترین پلتفرم اجتماعی برای برندسازی و توسعه کسب‌وکار است. با تصور این که میلیون‌ها کاربر ساعت‌های زیادی مشغول استفاده از این شبکه هستند صفحه‌ای برای کسب‌وکار خود ایجاد می‌کنند تا از طریق این رسانه اجتماعی مشتری جذب کنند. غافل از این که شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام همانند فروشگاهی بزرگ هستند که شما تنها بخش کوچکی را از آن اجاره می‌کنید و مالک هیچ‌چیز نیستید، و ممکن است با هر اتفاق کوچکی دسترسی به صفحه اینستاگرام خود را برای همیشه از دست دهید.

در نتیجه شبکه‌های اجتماعی انتخاب خوبی برای بازاریابی اینترنتی نیستند، بلکه وب‌سایت تنها دلیل رشد و بهتر است بگوییم قلب تپنده هر کسب‌وکار است. رسانه‌های اجتماعی تنها ابزاری برای تبلیغات هستند، نه مکانی برای فروش محصول و کسب درآمد.

یکی از بحث‌ها و چالش‌های اصلی پیش از توسعه هر بیزینس این است که برای توسعه برند کجا باید تمرکز کرد؟ وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی؟ کدام یک برای تبدیل کاربر به مشتری بهتر است؟ 



وبسایت یا اینستاگرام؟ کدام یک بهتر است؟

تعجب نمی‌کنید اگر بگوییم که بازاریابی اینترنتی برندها جایگزین روش‌های سنتی فروش محصولات  شده و بسیاری از بیزینس‌ها  بازاریابی آنلاین را ترجیح می‌دهند. اما پیداکردن پلتفرم مناسب برای کسب‌وکار همیشه چالش بوده است، زیرا امنیت شبکه های اجتماعی در ایران همیشه مورد تهدید است و به هر دلیلی ممکن است برای همیشه فیلتر شوند. 

طی سال‌های اخیر ابتدا دسترسی به  شبکه اجتماعی تلگرام مورد محدودیت قرار گرفت. با وجود این که بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک به کمک کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی فروشگاه اینترنتی کوچکی برای خود تشکیل داده بودند نابود شد. د نتیجه بسیاری از آن‌ها تصمیم گرفتند اینستاگرام را برای توسعه بیزینس خود انتخاب کنند. 

پس از مدتی میلیون‌ها کسب‌وکار در اینستاگرام شروع به فعالیت کردند، اما همه آن‌ها یک چیز را از یاد برده بودند، می‌دانید چه چیزی سبب ضرر آن‌ها شد؟ اینستاگرام نیز به یکباره فیلتر شد و دسترس به آن با محدودیت شدیدی روبه‌رو شد. 

در این میان بیزینس‌هایی که از پلتفرم‌های اجتماعی به‌عنوان ابزاری برای تبلیغات استفاده کرده بودند و علاوه‌برآن اهمیت طراحی سایت در مشهد را جدی گرفته بودند پیروز شدند، زیرا با فیلترشدن شبکه اجتماعی اینستاگرام، توانستد مشتریان قدیم خود را حفظ کنند و تعداد زیادی کاربر جدید نیز از طریق وب‌سایت خود جذب کنند.علاوه بر این توانستند آموزش رایگان دوره سئو را دریافت کنند و از خدمات یک سال پشتیبانی رایگان بهره مند شوند.

دلایل این که چرا نباید اینستاگرام و دیگر شبکه‌های مجازی را تنها بستر مناسب برای توسعه بیزینس دانست، زیاد است که مهم‌ترین آن‌ها در ادامه گفته شده است:

  • تعداد مشتریان محدود به تعداد فالوور صفحه شما است.
  • به‌سختی می‌توان اعتماد کاربران را جلب کرد. 
  • برای پاسخگویی به مشتریان باید به طور دایم آنلاین باشید.
  • برای تولید محتوای کاربرپسند باید تلاش کنید. 
  • درگاه پرداخت هزینه به‌صورت مستقیم وجود ندارد. 


چرا وبسایت از اینستاگرام بهتر است؟

طراحی سایت برای محصولات نشان‌دهنده این است که برای کسب‌وکارتان اهمیت قابل هستید، کیفیت محصولات برایتان اهمیت دارد و به مشتری احترام می‌گذارید. هنگامی که محصولات یا خدمات خود را در پلتفرمی مانند اینستاگرام به نمایش می‌گذارید هدف اصلی شما جزئی می‌شود. به این معنا که برای کسب‌وکارتان اهمیت زیادی قایل نیستید و تنها جذب تعدادی فالوور برایتان کافی است.

اما داشتن وب‌سایت مهم‌ترین تأثیر را در برندسازی دارد. اولین و تنها مالک صفحه‌ای هستید که هیچ خطری مانند فیلترشدن و یا از دسترس خارج‌شدن آن را تهدید نمی‌کند. می‌خواهید با یکدیگر دلایل این که چرا باید وب‌سایت اختصاصی داشته باشید را بررسی کنیم؟

 

  1. وب‌سایت فروشگاهی خود را خلاقانه طراحی می‌کنید

در اینستاگرام تنها می‌توانید عکس‌های زیبایی‌ را به صفحه خود اضافه کنید، اما نمی‌توانید قالب شبکه‌، و یا نحوه نمایش محتوا را تغییر دهید. اما می‌توانید صفر تا صد طراحی ‌سایت را مطابق سلیقه خود اجرا کنید. قطعاً تمام کسب‌وکارها علاقه دارند تا برند خود را متمایز نشان دهند. بهترین راه برای انجام این کار ایجاد وب‌سایت است.

می‌توانید فونت‌ها، رنگ‌ها و سایر عناصر بصری که در جذب مخاطب تأثیرگذار هستند را خودتان انتخاب کنید و هر زمان که خواستید آن‌ها را تغییر دهید.

 

  1. وب‌سایت مرکز کسب‌وکار آنلاین شما است

وب‌سایت خود را به‌عنوان مرکز کسب‌وکار خود در نظر بگیرید. وب‌سایت مکانی است که مردم می‌توانند به آنجا مراجعه کنند، با بیزینس شما آشنا شوند، محصولات مختلف را به‌راحتی بررسی کنند، و برای خرید تصمیم بگیرند.

بنابراین، به‌جای اینکه از مردم بخواهید شما را در چندین پلتفرم اجتماعی دنبال کنند، بهتر است آنها را به سمت وب‌سایت خود هدایت کنید. صادقانه بگوییم که اگر وب‌سایت نداشته باشید بیش از 80 درصد مشتریان خود را از دست می‌دهید.

 

  1. در محبوبیت برند شما مؤثر است

وب‌سایت به ایجاد آگاهی از برند و نمایش برند شما به مشتریان کمک می‌کند. علاوه بر این اطلاعات قابل اعتمادی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد و باعث متمایزکردن کسب‌وکار شما نسبت به رقیبانتان می‌شود.

 

  1. باعث افزایش فروش می‌شود

یکی از جذاب‌ترین دلایل برای داشتن یک وب‌سایت برای کسب‌وکار شما این است که می‌تواند به تولید سرنخ بیشتر و افزایش فروش کمک کند. هنگامی که مردم به‌صورت آنلاین کسب‌وکار شما را پیدا می‌کنند، سعی می‌کنند اطلاعات بیشتری در مورد محصولات و خدمات شما جمع‌آوری کنند. برای طراحی سایت و خدمات سئو معتبرترین شرکت ها را انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که از خدمات و مشاوره رایگان اینجا استفاده کنید.

 

  1. احتمال فیلتر شدن وجود ندارد

همان گونه که گفتیم مالک اصلی وب‌سایت خود شما هستید، بنابراین هیچ خطری مانند فیلترشدن و یا محدودیت دسترسی برایتان ایجاد نمی‌شود. اما صفحات مجازی که در پلتفرم‌های اجتماعی مانند اینستاگرام تشکیل داده‌اید ممکن است به هر دلیلی برای همیشه از دسترس شما خارج شوند. اگرچه توسعه و نگهداری وب‌سایت‌ها مستلزم هزینه است، اما در صورت استفاده مناسب، بازگشت سرمایه مثبتی دارند.

یکی از مزیت‌های طراحی وب‌سایت در مشهد نسبت به اینستاگرام این است که تعداد بازدید از صفحه‌ی وبسایت محدود به تعداد فالور نیست، و می‌توانید به کمک سئو اصولی وبسایت، روزانه میلیون‌ها بازدید کننده داشته باشید. با توجه به تمام آن‌چه که گفته شد، اکنون می‌توانید به این سوال پاسخ دهید که، اینستاگرام بهتر است یا سایت؟ بهترین پاسخ این است که وب‌سایت تنها بستر قابل اعتمادی است که می‌توان با خیال راحت برای آن هزینه کرد، اما می‌توان از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ آن کمک گرفت. بنابراین بهتر است بیش از این زمان را از دست ندهید، و‌همین الان مشاوره لازم برای طراحی سایت را از رایا پارس دریافت کنید.

 

 

 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن