تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814438190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقایسه مهارت های کاشت ناخن، طراحی ناخن و پارافین تراپی


واضح آرشیو وب فارسی::

کاشت ناخن یکی از مباحثی است که این روزها، بیشتر از دیگر مهارت های آرایشی مورد توجه قرار می‌گیرد و خیلی از افراد ترجیح می‌دهند که در این زمینه فعالیت داشته باشند. به همین دلیل در این مصاحبه تصمیم گرفتیم که راجع به آموزش کاشت ناخن، پارافین تراپی و طراحی ناخن صحبت کنیم و بگوییم که آیا وارد شدن به این کار می‌تواند برای شما مفید و مناسب باشد یا خیر.

به همین جهت؛ با یکی از ممتحنین و مدرسان با تجربه در حوزه فنی حرفه‌ای به نام خانم محمدی مصاحبه کرده‌ایم و در مورد لاین کاشت ناخن سوالاتی پرسیده‌ایم. خانم محمدی صاحب آموزشگاه هنر آموزان ماهسان نیز هستند و قطعا می‌توانند راهنمای خوبی در این باره باشند.

خانم محمدی اول از همه باید بپرسیم که آیا پروسه کاشت ناخن، پارافین تراپی و طراحی ناخن سخت است؟



اگر در پروسه آموزش کاشت ناخن قرار بگیرید، متوجه می‌شوید که این کار خیلی سخت نیست. البته شاید مشقت‌های خودش را داشته باشد؛ اما با توجه به درآمدی که دارید کار سختی محسوب نمیشود. تنها چیزی که باید مدنظر داشته باشید، این است که ظرافت و تمیزی کار را فراموش نکنید.

اگر بتوانید در حین آموزش کاشت ناخن دقت کافی را داشته باشید و با انگیزه بالا آن را دنبال کنید، قطعا میتوانید این کار را به راحت‌ترین شکل ممکن انجام دهید؛ زیرا بعد از مدتی دیگر ذهن‌ و دستتان به انجام این کار عادت کرده و سختی زیادی احساس را نخواهید کرد.

اما در مورد آموزش کفسابی و پارافین تراپی و طراحی ناخن باید گفت که کار راحت‌تری در پیش دارید. پارافین تراپی که نیاز به تخصص خاصی ندارد، فقط باید یاد بگیرید که یک سری مراحل را پشت سر هم طی کنید. در مورد طراحی ناخن هم نیاز به هنر دست و استعداد دارید که اگر این دو مورد را داشته باشید؛ با کمی تمرین در کارتان خبره می‌شوید.

خب، حال که متوجه شدیم کاشت ناخن مقدارِ کمی سختی دارد، آیا می توانید به من بگویید که سختی شغل کاشت ناخن دقیقا چیست؟

اگر علاقمند به لاین آموزش کاشت ناخن هستید، پس باید با  آن آشنا شوید.‌ سختی‌های این کار زیاد نیست اما به هر حال معایبی دارد که باید آنها را بدانید.

  • مثلاً اینکه شما برای هر مشتری حدوداً باید یک الی دو ساعت و اگر تازه کار باشید، حدود سه ساعت وقت بگذارید. در چنین حالتی در نظر داشته باشید که سرتان متمایل به سمت پایین بوده و دستتان همیشه درگیر کار است و همین باعث می‌شود تا گاهی جسمتان خسته شود، زیرا مدام یک جا بی‌حرکت نشسته‌اید. از طرفی کار کردن با مواد کاشت ناخن که بوی تندی دارند، شاید شما را از لحاظ تنفسی و ریوی هم دچار مشکل کند.
  • یکی دیگر از سختی‌های این کار، کار با سوهان است. زمانی که شما سوهان را روی ناخن مشتری می‌کشید، احتمالاً مقداری از آن با پوست خودتان برخورد میکند و در نتیجه اگر نکات امنیتی را در نظر نگیرید یا از پوست خود مراقبت نکنید، باعث خشکی و خونریزی خواهد شد. پس باید حواستان به جسمِتان باشد که در این مسیر دچار آسیب کمتری شود.

خانم محمدی آموزش کاشت ناخن، پارافین تراپی و طراحی ناخن برای چه افرادی مناسب است؟


آموزش طراحی ناخن

قطعاً هر کسی در هر زمینه علمی و هر تجربه‌ای می‌تواند کاشت ناخن را یاد بگیرد؛ اما به هر حال اگر از افرادی هستید که قبلاً در زمینه لاین ناخن مثلاً پدیکور، مانیکور،  طراحی ناخن یا کاشت‌های مختلف فعالیت کرده‌اید، احتمالا آشنایی بیشتری با ساختار ناخن دارید و راحت‌تر می‌توانید کارتان را پیش ببرید و اگر در هیچ کدام از این زمینه‌ها تجربه ندارید، با مراجعه به یک مرکز خوب آموزشی می‌توانید کاشت ناخن را به بهترین شکل ممکن فرا بگیرید.

 البته نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، این است که برای موفقیت در این مسیر باید خیلی زیاد تمرین کنید. معمولا هنرجویان در وهله اول باید کاشت را روی ناخن خودشان انجام دهند؛ که البته این کار سخت‌تر از حالتی است که باید آن را روی ناخن مشتری انجام دهید. در نتیجه اگر بتوانید این مسیر سخت را در پیش گرفته و ادامه دهید، دیگر کارتان برای مشتری راحت‌تر خواهد بود.

در مورد طراحی ناخن هم همه چیز بستگی به خودتان دارد. درست است که شرکت در دوره‌های آموزش طراحی ناخن موثر است؛ اما اگر می‌بینید که در این زمینه استعدادی نداشته و علاقه‌ای هم به کارهای هنری ندارید، بهتر است وارد این لاین نشوید اما اگر طراحی‌های زیبایی انجام می‌دهید؛ بدانید که در نهایت در این مسیر موفق خواهید بود؛ اما در مورد پارافین تراپی همه چیز فرق دارد. شما فقط باید اصول درست را رعایت کنید و تقریبا می‌توان گفت که اکثر افراد می‌توانند این کار را انجام دهند و نیازی به هنر خاصی نیست.

کدام بخش از پروسه کاشت ناخن را باید بیشتر تمرین کرد؟

آموزش کاشت ناخن شاید یکی از لذت بخش‌ترین کار های زیبایی باشد که میتوانید آن را یاد بگیرید، زیرا در این پروسه نیازمند انجام کارهای ظریف هستید و وقتی که نتیجه کارتان را می‌بینید قطعا از آن لذت می‌برید، در نتیجه می‌توان گفت که این پروسه سختی‌های خودش را دارد که این سختی‌ها لذت بخش هستند.

 نکته‌ای که باید به آن خیلی دقت کنید، این است که نقش مواد گذاری در کاشت ناخن اهمیت بسیار زیادی دارد؛ یعنی اگر آن را به درستی انجام دهید، نتیجه کارتان خیلی متفاوت خواهد بود. اگر بتوانید موادگذاری را به خوبی یاد بگیرید و بعد آن را تمرین کنید، قطعاً در این شغل موفق خواهید شد.

آیا کاشت ناخن، پارافین‌تراپی و طراحی ناخن درآمد خوبی دارند؟


آموزش پارافین تراپی

اگر به دنبال درآمدزایی از طریق لاین ناخن هستید، باید بگوییم که تصمیم درستی گرفته‌اید. البته از قبل باید بدانید که قرار است چه اقداماتی را انجام دهید و تا چه جایی پیشرفت کنید. مثلا اگر در کنار کاشت ناخن، طراحی ناخن هم بلد باشید، قطعاً مشتریان بیشتری به شما مراجعه می‌کنند.

اگر بتوانید تمرین درستی در این زمینه داشته باشید و کاشت ناخن را به اندازه کافی دقیق، درست و ظریف انجام دهید، مطمئن باشید که طیف گسترده‌ای از مشتریان به شما مراجعه می‌کنند و می‌خواهند ناخن‌های خود را فقط به دست شما بسپارند و در نتیجه می‌توان گفت که کاشت ناخن یک حرفه نسبتا پردرآمد است. بعلاوه این‌که شما می‌توانید در مبحث آموزش کاشت ناخن هم فعالیت کنید، یعنی آن را به هنرجویان آموزش دهید که با انجام این کار قطعاً درآمدتان خیلی بیشتر خواهد بود.

پارافین تراپی هم می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد؛ اما شاید مشتریان آن زیاد نباشند و عده خاصی به‌طور ثابت به شما مراجعه کنند.

در مورد طراحی ناخن هم اگر کارتان را دقیق و درست انجام دهید، افراد زیادی دوست دارند که ناخن‌های خود را به دستان پر استعداد شما بسپارند و درآمد آن نیز زیاد خواهد بود. همچنین اگر در صفحات مجازی نمونه کار خود را به اشتراک بگذارید، خواهید دید که چقدر مشتری جذب می‌کنید.

کلام آخر

قطعا با مطالعه این متن، متوجه شده‌اید که آموزش کاشت ناخن، طراحی ناخن و پارافین تراپی می‌تواند یکی از مفیدترین لاین‌های آموزشی در مبحث آرایشی- زیبایی باشد و باعث شود که شما از این طریق به درآمد بالایی برسید. همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم، همه اینها نیازمند این است که از یک منبع درست، به روز و باکیفیت کاشت ناخن را آموزش ببینید تا روز به روز مشتریان بیشتری داشته باشید که قطعا آموزشگاه هنرآموزان ماهسان در این زمینه کمک شایانی به شما خواهد کرد و شما بعد از گذراندن دوره در این آموزشگاه با ارائه مدرک معتبر  و گذراندن کارگاه‌های کاملا علمی و تخصصی وارد بازار کار خواهید شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1525]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن