تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816968039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم آشنا شوید!


واضح آرشیو وب فارسی::

در این مطلب تعدادی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد را به شما معرفی خواهیم کرد که هم در فاصله بسیار نزدیکی از حرم امام رضا (ع) قرار گرفته‌اند و هم برای رزرو هتل مشهد، گزینه‌های بسیار مناسبی محسوب می‌شوند.

 

حتی اگر یکبار به قصد زیارت به مشهد سفر کرده باشید، ساختمان‌های رنگارنگ زیادی را دیده‌اید که در خیابان‌های منتهی به حرم با نظم و ترتیب و با یک تابلو «هتل ...» یا «هتل آپارتمان ....» در سردرشان کنار هم جا خوش کرده‌اند. از آنجایی که تنوع این هتل ‌ها و هتل ‌آپارتمان ‌ها بسیار بالاست، به‌راحتی نمی‌توان درباره رزرو اقامتگاه در مشهد تصمیم‌گیری کرد. از این رو، در مطلب حاضر تعدادی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد را به شما معرفی خواهیم کرد که هم در فاصله بسیار نزدیکی از حرم امام رضا (ع) قرار گرفته‌اند و هم برای رزرو هتل مشهد، گزینه‌های بسیار مناسبی محسوب می‌شوند. در ادامه همراه فلای تودی باشید. 


هتل آپارتمان های مشهد

 

1. هتل آپارتمان معجزه مشهد

هتل آپارتمان معجزه اقامتگاهی اقتصادی در خیابان امام رضا مشهد است. این هتل‌ آپارتمان یکی از نزدیک ‌ترین هتل‌ آپارتمان‌ ها به حرم امام رضا محسوب می‌شود و تنها 600 متر با بارگاه مطهر رضوی فاصله دارد. یکی از مهمترین مزیت‌ های رزرو هتل آپارتمان معجزه مشهد، آشپزخانه مشترکی است که برای استفاده مسافران در نظر گرفته شده است. در صورتی که ترجیح می‌دهید خودتان غذا بپزید، این هتل‌آپارتمان انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

2. هتل آپارتمان پرهام مشهد


هتل آپارتمان پرهام مشهد

هتل آپارتمان پرهام مشهد، هتلی یک ستاره در خیابان امام رضا مشهد است و با بیش از 2 دهه فعالیت در زمینه هتلداری و پذیرایی از زائران امام رضا (ع)، عملکرد بسیار خوبی در جلب رضایت مسافران داشته است. این هتل‌آپارتمان با ماشین کمتر از 5 دقیقه تا حرم امام رضا (ع) فاصله دارد و در اتاق‌های آن، تمامی امکانات رفاهی لازم برای تجربه اقامتی راحت فراهم شده است. در صورتی که به رزرو هتل های مشهد با تخفیف فکر می‌کنید، هتل آپارتمان پرهام مشهد گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. علاوه بر اینکه هزینه رزرو این هتل آپارتمان کاملا اقتصادی و ارزان است، واحدهای اقامتی آن نیز در بسیاری از روزهای سال شامل تخفیف می‌شوند.

3. هتل آپارتمان امید مشهد

اگر چه کمتر از یک دهه از افتتاح هتل آپارتمان امید مشهد می‌گذرد، در همین مدت کمک هم با استقبال زیادی از سوی مسافران مواجه شده است. این هتل ‌آپارتمان 3 ستاره در خیابان شیرازی و نبش شیرازی 3 قرار دارد و با طی‌کردن تنها 200 متر می‌توانید خودتان را به حرم مظهر رضوی برسانید. علاوه بر نزدیکی به حرم، همه 59 واحد اقامتی هتل آپارتمان امید مشهد امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند؛ از این رو، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در جوار حرم امام رضا (ع) محسوب می‌شود.

5. هتل آپارتمان ایوان مشهد

نزدیکی به حرم و قیمت مناسب، مهم‌ترین دلایلی هستند که بسیاری از مسافران را به رزرو هتل آپارتمان ایوان مشهد ترغیب می‌کنند. این هتل ‌آپارتمان در خیابان امام رضا و امام رضا 10 قرار گرفته و برای رفتن به حرم تنها باید 10 دقیقه پیاده‌روی کنید. همچنین، اگر بخواهید این فاصله را با خودرو طی کنید، تنها 3-2 دقیقه در راه خواهید بود. علاوه بر این، واحدهای اقامتی هتل آپارتمان ایوان مشهد امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند و اقامتی دلنشین و راحت را در آن‌ها تجربه خواهید کرد.

5. هتل آپارتمان حیات شرق مشهد


هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

با رزرو هتل آپارتمان شرق مشهد (سارا سابق)، اقامت در هتلی را تجربه خواهید کرد که هم به بهترین امکانات رفاهی مجهز شده و هم در نزدیکی حرم مطهر رضوی قرار دارد. با اینکه تنها 7 سال از افتتاح این هتل آپارتمان می‌گذرد، اما در همین مدت کم هم کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است. این هتل 3 ستاره بالغ بر 300 واحد اقامتی دارد و علاوه بر نزدیکی به حرم، فاصله بسیار کمی هم با بعضی از مراکز تفریحی و تجاری مشهد دارد. از جمله امکانات مهم هتل آپارتمان حیات شرق مشهد می‌توان به آتلیه، کافی شاپ، پارکینگ رایگان با ظرفیت 1000 خودرو، وجود چای‌ساز در اتاق‌ها، اتاق چمدان، فضای سبز و... اشاره کرد. در صورتی که دوست دارید اقامتی به‌یادماندنی را در مشهد تجربه کنید، بلافاصله پس از خرید بلیط هواپیما تهران مشهد نسبت به رزرو این هتل اقدام کنید.

6. هتل آپارتمان فرات مشهد

در صورتی که دوست دارید اقامت در یکی از نزدیک ‌ترین هتل ‌ها به حرم مطهر رضوی را تجربه کنید، رزرو هتل آپارتمان فرات مشهد را از دست ندهید. از آنجایی که این هتل ‌آپارتمان در امام رضا 2 واقع شده، تنها اندازه 8 دقیقه پیاده‌روی با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. علاوه بر این، بازار رضا و موزه آستان قدس رضوی نیز نزدیک این هتل هستند. هتل آپارتمان فرات مشهد 28 واحد اقامتی با امکانات رفاهی عالی دارد و اقامتی دلنشین و راحت را برای شما رقم خواهد زد.

رزرو ارزانترین هتل های مشهد در فلای تودی

با توجه به اینکه اغلب مسافران با هدف زیارت امام هشتم به مشهد سفر می‌کنند، نزدیکی محل اقامت به حرم مطهر رضوی از اولویت بسیار بالایی برای آنان برخوردار است. خوشبختانه اگر در کوچه‌ها و خیابان‌ های اطراف حرم پرسه زده باشید، متوجه هتل‌ ها و هتل ‌آپارتمان ‌های فراوانی خواهید شد که تمامی آن‌ها در تلاش هستند اقامتی بی‌دغدغه و راحت را برای زائرین مشهدالرضا رقم بزنند.

در مطلب حاضر با 6 مورد از بهترین هتل آپارتمان هایی که در فاصله بسیار نزدیکی از حرم امام رضا (ع) قرار دارند، آشنا شدید. برای رزرو این هتل ‌آپارتمان ‌ها و خرید ارزان ‌ترین بلیط هواپیما مشهد به سایت فلای تودی – مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با قیمت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته – مراجعه کنید.

 

برچسب ها : هتل آپارتمان های مشهد,بلیط تهران مشهد,فلای تودی






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن