تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798626034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چه لوازمی رو می توانیم به سمساری ها بفروشیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::



فروختن لوازم کارکرده خانه ها در کشور ما امری مرسوم میباشد. خیلی افراد به جهات مختلف مانند، تغییر دکوراسیون، مهاجرت و … لوازم دست دوم خانه را می‌فروشند.

روش های زیادی جهت فروش این نوع لوازم خانگی هستند که استفاده از هر یک از این روش‌ها با توجه به مدت زمانی ک برای فروش یک وسیله در اختیار دارید یا تعداد لوازمی که قصد فروش آن‌ها را دارید متفاوت می باشد.

راهکارهای فروش وسایل کارکرده منزل

در گذشته برای فروش لوازم کارکرده منزل ، تنها از روش‌های سنتی مانند فروش آن به سمساری‌ها یا خریدارهای دوره گرد استفاده می‌شد. بسیاری از افراد نیز هرگز به فکر فروش این نوع وسایل نمی‌افتادند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فروش وسایل دست دوم، این امر بسیار ساده شده است.

  1. استفاده از برنامه های فروش لوازم دست دوم خانگی

بسیاری از افراد برای فروش لوازم دست دوم از اپلیکیشن‌های موبایلی استفاده می‌کنند. در این روش فروشنده اصلی خود شما هستید از همین رو سود واسطه حذف می‌شود. بنابریان می‌توانید کالای مدنظر خود را با قیمت بیشتر بفروشید.

اما این اپلیکیشن‌ها برای فروش عمده این لوازم مناسب نیستند. چراکه ممکن است فروش وسیله شما برای مدت زیادی به‌طول بینجامد یا هرگز فروش نرود. بنابراین اگر قصد مهاجرت یا تغییر دکوراسیون دارید، استفاده از این اپلیکیشن‌ها روش مناسبی برای فروش لوازم دست دوم نیست.

همچنین اگر قصد فروش لوازم آنتیک یا عتیقه را دارید؛ اپلیکیشن‌ها روش مناسبی نیستند. چراکه ممکن است با ورود افراد ناشناس به منزل شما، بستر مناسبی برای دزدی فراهم شود.

  1. به کارگیری پیج‌های اینستاگرامی برای فروش لوازم خانگی دست دوم

امروزه شاهد فعالیتی پیج‌های بسیاری برای فروش لوازم دست دوم منزل هستیم. فعالیت این پیج‌ها به این‌صورت است که در ازای دریافت مبلغی وسیله‌ شما را تبلیغ می‌کنند.

اما ایراد این کار، این است که این پیج‌ها هیچ مسئولیتی را در قبال کلاه‌برداران قبول نمی‌کنند. بنابراین مسئولیت کل فروش وسیله به دست خود شماست.

در موارد بسیاری مشاهده شده است که فردی با ارائه فیش جعلی و کلاه‌برداری، وسیله‌ای را خریداری کرده است یا به بهانه مشاهده وسیله وارد خانه فروشنده شده و دزدی نموده است. بنابراین در هنگام استفاده از این روش‌ها باید نهایت احتیاط را به خرج داد. بهتر است برای فروش لوازم آنتیک از این روش استفاده نشود.

  1. وب سایت‌های فروش لوازم خانگی دست دوم

برخی افراد اقدام به ایجاد سایت‌هایی برای خرید لوازم دست دوم کرده‌اند. برخی از این سایت‌ها متعلق به یک سمساری معتبر است. بنابراین آدرس، تلفن و سایر اطلاعات سمساری درون سایت قرار دارد.

این عوامل نشان‌دهنده این است که سایت ایجاد شده معتبر و متعلق به یک سمساری است. در چنین مواردی استفاده از این سایت برای فروش لوازم دست دوم منزل مشکلی ایجاد نمی‌کند.

 این کار تنها به صرفه‌جویی در زمان شما کمک می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت متعلق به یک سمساری معتبر جزییات کار آن‌ها را به دقت بررسی نموده و با خیال راحت از آن‌ها بخواهید که برای بازدید وسیله مدنظرتان به منزل شما مراجعه کنند. این روش برای فروش لوازم عتیقه یا فروش سریع یا عمده لوازم دست دوم منزل بسیار خوب است.

اما گاهی اوقات ممکن است سایت توسط یک سمساری ایجاد نشده باشد. بنابراین بهتر است پیش از فروش، تمام جوانب را بررسی نمایید و از آن مطمئن شوید.

  1. فروختن لوازم خانگی به به خریداران دوره‌گرد

فروش لوازم دست دوم به خریداران دوره‌گرد نیز یکی از روش‌های فروش این لوازم است. اما اشکالی که در این روش وجود دارد این است که این خریداران اغلب به دنبال خرید لوازم آنتیک و باکیفیت نیستند و شاید نتوانند تمام لوازم منزل را به‌صورت یکجا خریداری کنند.

  1. فروختن وسایل دست دوم خانه به سمساری‌های آنلاین

فروش لوازم دست دوم منزل به سمساری‌ها از قدیمی‌ترین روش‌ها برای فروش این نوع وسایل است. در این روش می‌توانید با خیالی آسوده از یک سمسار معتبر بخواهید تا برای بازدید وسایل به منزلتان مراجعه کند. بدون اینکه نگران دزدی و … باشید.

همچنین اگر قصد مهاجرت یا فروش تمام لوازم منزل را دارید، فروش آن به سمساری‌ها بهترین گزینه است؛ چراکه پول مورد نیاز شما در کوتاه‌ترین زمان تهیه خواهد شد.

این روش سنتی بهترین روش برای فروش وسایل و لوازم آنتیک و عتیقه است. چراکه یک سمسار باتجربه به‌راحتی می‌تواند ارزش کالای شما را بفهمد.

امروز ه بسیاری از سمساری‌ها اقدام به تأسیس سایت نموده و کسب و کار خود را بر بستر اینترنت گسترش داده‌اند تا مشتریان آن‌ها بتوانند خیلی راحت‌تر اقدام به فروش لوازم خود کنند.

خدمات سمساری آنلاین سمسارچی

  • خریدار لوازم خانگی برقی در تهران
  • خریدار لوازم فلزی در تهران
  • خریدار انواع فرش در تهران
  • خریدار خرده لوازم انباری
  • خریدار لوازم آنتیک منزل در تهران

با سمساری در تماس باشید

آدرس سایت سمساری:  https://semsarchi.com

 

خرید و فروش کالا و وسایل منزل در سمساری سمسارچی در تهران

این مورد که بیشتر افراد در زمان نیاز سریع و فوری جهت خرید و فروش لوازم و کالا های خود به سمساری ها مراجعه میکنند.

ولی بعضی زمان ها هم افراد در هنگام تغییر دادن دکوراسیون و عوض نمودن آن چه که در نظر دارند به سمساری مراجعه می نمایند.

پس باید به این مورد دقت داشت که سمساری ها افزون بر فروش به خرید لوازم منزل هم می پردازند.

در صورتی که قصد دارید این کار را انجام دهید در ابتدا باید درباره سمساری مورد نظر خود تحقیق نمایید تا بتوانید به مناسب ترین قیمت کالای خود را به فروش برسانید.

سمساری تهران خریدار لوازم خانگی دست دوم با بالاترین قیمت می باشد. هم اکنون با ما در ارتباط باشید تا اجناس منزل شما را با بیشترین قیمت خریداری کنیم.

خریدار یخچال فریزر در تهران

شماره تماس خریدار یخچال فریزر دست دوم در تهران  : 09122725127

سمسارچی بهترین خریدار یخچال فریزر ال جی  و ساید بای ساید دست دوم سامسونگ، سالم و خراب در کل تهران و حومه تهران ، خریدار یخچال فریزر دست دوم خارجی و ایرانی جدید و قدیمی ، یخچال برد سوخته، یخچال فریزر دست دوم پوسیده ، یخچال و فریزر ضایعاتی ، خریدار یخچال ساید بای ساید سالم بدون موتور و ساید بای ساید سوخته و پوسیده و ضایعاتی ، خریدار یخچال ساید بای ساید تلق شکسته ، تلخ یخچال ساید ، خریدار یخچال ساید بدون وسایل داخل یخچال ، خریدار ساید دست دوم برد مشکل دار ، خریدار یخچال دوو نیم ساید.

خریدار یخچال فریزر دست دوم در تهران | خریدار یخچال کارکرده

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1442]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن