تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796815286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا باید از مشاوره سئو کمک بگیریم؟


واضح آرشیو وب فارسی::

این روزها مدیران سازمان‌ها و کسب و کارهای مختلف برای بهبود رتبه سایت خود در موتورهای جستجو مانند گوگل و افزایش نرخ تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتری از خدمات مشاوره سئو استفاده می‌کنند. مشاور سئو کاربلد با حضور خود می‌تواند فرآیندهای مربوط به بهبود سئو و بهینه‌سازی سایت را به طور هدفمند پیش ببرد و باعث شود که به بهترین حالت ممکن خدمات و محصولات کسب و کارها در حوزه‌های مختلف به مخاطبان و مشتریان معرفی شوند. در واقع مشاور حرفه‌ای سئو با ارائه یک برنامه جامع و دستورالعمل‌ها و راهکارهای مورد نیاز، به دستیابی اهداف سئو و بهبود رتبه سایت کمک می‌کند و به طور مستقیم کاری برای سایت انجام نمی‌دهد. کسب و کارهایی که رتبه و جایگاه خوبی در گوگل ندارند، معمولا نسبت به رقبای خود از وجهه خوبی برخوردار نیستند و ساختار فنی و محتوای سایت آن‌ها به دلیل کیفیت پایین و عدم کسب رتبه‌های برتر گوگل و جذب مشتری نمی‌تواند سود خوبی برای آن‌ها به ارمغان داشته‌باشد.در این مقاله قصد داریم اطلاعات جامع و کاملی درباره مشاوره سئو در اختیار شما قرار دهیم. با مطالعه این مقاله به جواب تمام سوالات خود درباره سئو و بهینه‌سازی سایت دست پیدا خواهید کرد.


مشاوره سئو چیست؟

مشاوره سئو یا SEO Consulting به خدماتی گفته می‌شود که راهکارهای جامعی برای موفقیت سئو و بهینه‌سازی سایت‌ها ارائه می‌دهد. با دریافت این خدمات به راحتی می‌توان کلمات کلیدی مناسب برای کسب رتبه‌های برتر گوگل و بهینه‌سازی سایت را انتخاب و مسیر دستیابی به موفقیت و جذب مشتری را به راحتی طی کرد. سئو و بهینه‌سازی سایت به سازمان‌ها و کسب و کارهای مختلف کمک می‌کند که بهترین جایگاه را در گوگل به دست بیاورند و از رقبای خود عملکرد موفقیت‌آمیزتری داشته‌باشند. مشاوره سئو از همان ابتدای راه‌اندازی و طراحی سایت و مراحل انتخاب نام دامنه و میزبانی هاست تا مراحل تکنیک‌های داخلی و خارجی سئو شروع و تا کسب رتبه‌های برتر در موتورهای جستجو مانند گوگل یا بروز مشکل در ترافیک سایت یا کاهش نرخ فروش ادامه دارد.

در واقع تا وقتی که یک سایت در زمینه سئو و کسب رتبه برتر با سایت‌های مشابه خود در حال رقابت باشد، استفاده از خدمات مشاوره سئو نیز الزامی خواهد بود. با استفاده از خدمات مشاوره حرفه‌ای سئو می‌توان برای وب‌سایت کسب و کارهای مختلف استراتژی‌های کلی ایجاد کرد. سئو سایت شامل موارد مختلفی است که برخی از آن‌ها مانند تولید محتوای مناسب و باکیفیت برای سایت جزء موارد سطحی و موارد پیچیده‌تری مانند کدهای برنامه‌نویسی که با کمک به موتورهای جستجو به سازماندهی موارد ارائه‌شده در سایت کمک می‌کند. در انتها با استفاده از مشاوره حرفه‌ای سئو به راحتی می‌توان تعداد کاربرانی که وارد سایت شده و در آینده به مشتریان ثابت تبدیل می‌شود را به میزان بسیار زیادی افزایش داد. اکثر کاربران گوگل همواره در جستجوی خدمات یا محصولات مورد نظر خود در اینترنت وارد سایت‌هایی می‌شوند که موفق به کسب رتبه‌های برتر گوگل شده‌اند.

در بحث سئو و بهینه‌سازی‌ سایت‌های کسب و کار، مشاوره سئو از اهمیت فوق‌العاده زیادی برخوردار است‌. افراد برای این‌که به یک سئوکار حرفه‌ای و متخصص تبدیل شوند و کسب و کار اینترنتی خود را راه بیندازند، حتما باید با فردی که به تمام مسائل مربوط به سئو تسلط کامل دارد و تعداد زیادی از پروژه‌های سئو را با موفقیت پشت سر گذاشته، مشورت کرده و راهنمایی لازم را دریافت کنند‌. در مشاوره حرفه‌ای سئو فردی به عنوان مشاور سئو در جلسات گفتگو به یک فرد یا یک تیم نکات مربوط به سئو را آموزش می‌دهد تا آن‌ها پروسه سئو سایت را با در نظر گرفتن این نکات آغاز کنند‌.


images_1663056438.jpeg

مشاور سئو کیست و چه کاری انجام می‌دهد؟‌

به فردی که در زمینه سئو و بهینه‌سازی سایت، اطلاعات، دانش و تجربه کافی دارد و با بررسی سایت‌های کسب و کارهای مختلف و پیدا‌کردن نقاط ضعف و قوت آن‌ها، روش‌ها و استراتژی‌های برطرف‌کردن مشکلات و کسب رتبه‌های برتر گوگل را به مدیران کسب و کار ارائه می‌دهد، مشاور سئو گفته می‌شود‌. مشاور سئو در جلسه مشاوره سئو با استفاده از ابزارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت و هم‌چنین بررسی و آنالیز سایت‌های رقیب، به خوبی می‌تواند درباره اوضاع فعلی سایت و نحوه پیشرفت آن توضیح دهد. وظایف متخصص یا مشاور سئو شامل مواردی مانند مدیریت بودجه کسب و کار، ارائه راهکارهای مورد نیاز برای اجراکردن مناسب‌ترین و بهترین برنامه سئو سایت، آشنایی کامل با محصولات، خدمات، مشتری‌ها و رقبای کسب و کار مورد نظر، بهینه‌کردن ساختار سایت از لحاظ محتوا و کدنویسی، استفاده از کلمات کلیدی مناسب در تگ عکس‌ها، محتوای متنی و غیره، تعیین‌کردن صفحات لندینگ برای کلمات کلیدی هدف، بازنویسی‌ عناوین و تگ‌های پر اهمیت در صفحات فرود برای جلب توجه کاربران سایت با هدف افزایش میزان بازدید، بهبود بخشیدن به رابط کاربری سایت، بررسی خطای گوگل، کمک به اصلاح خطاهای گوگل، اجرای تکنیک‌های مربوط به سئو داخلی سایت و مواردی مانند کال تو اکشن، صفحه تماس با ما و غیره، بررسی روش‌های موفق‌شدن رقبای کسب و کار، نظارت دقیق به تولید محتوایی مفید و کاربردی، تحلیل خروجی‌های استفاده از ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل وب مستر، استفاده از کلمات کلیدی در داخل آدرس صفحه، مشخص‌کردن KPI برای دستیابی و رسیدن به اهداف، ارائه گزارش ماهانه از تعداد بازدید‌های سایت و جایگاه کلمات کلیدی، بررسی میزان کیفیت و سرعت دامنه و هاست و غیره‌ است.

مشاور حرفه‌ای سئو سایت، در جلسه مشاوره سئو در زمینه پیداکردن پربازدیدترین و مناسب‌ترین کلمات کلیدی، انتخاب بهترین کمپین‌های تبلیغاتی، تولید محتوا، چگونگی نظارت بر تیم تولید محتوا، مشکلات مربوط به سئو سایت، تحلیل سئو سایت‌های رقیب، تحلیل آنالیزها و افزایش تعداد بازدیدها و ترافیک سایت مشاوره ارائه می‌دهد. این مشاور سئو برای ارائه مشاوره‌‌های لازم در زمینه‌های مختلف، از افراد، سازمان‌ها و کسب و کارها، مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت می‌کند. و اما، کسب و کارهایی که تمایل دارند با استفاده از روش‌های سئو و بهینه‌سازی، جایگاه خود را در نتایج سرچ گوگل بهبود ببخشند، برای مشاوره سئو مسلما باید به دنبال بهترین مشاور سئو باشند؛ مشاور حرفه‌ای سئو به خوبی با اصول داخلی سئو آشناست و مناسب‌ترین کلمات کلیدی را انتخاب می‌کند و با بررسی سایت‌های رقیب از روش‌های مفیدی که آن‌ها برای بهبود سایت خود استفاده کرده‌اند، الگوبرداری می‌کند‌. مشاور حرفه‌ای سئو با تخصص خود و ارائه مشاوره سئو به افراد و کسب و کارهای مختلف، می‌تواند درآمد بسیار خوبی به دست آورد. مشاوره سئو هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری از طریق ارائه پکیج‌های مشاوره در شبکه‌های اجتماعی پربازدید مانند اینستاگرام نیز می‌تواند کسب درآمد داشته‌باشد.

 

اهمیت مشاوره حرفه‌ای سئو چیست؟‌

امروزه همه کسب و کارها در تمام کشورهای جهان، با راه‌اندازی سایت به سمت دیجیتالی‌شدن پیش می‌روند و خدمات و محصولات خود را به صورت آنلاین در اختیار تعداد بیشتری از مشتریان قرار می‌دهند. بدون سئو سایت و قرارگرفتن در دنیای اینترنت، نمی‌توان در بین کسب و کارهای رقیب به نتایج قابل قبولی دست پیدا کرد. در کسب و کارهای سنتی تعداد مشتریان محدود است، اما در کسب و کارهای دیجیتال هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد. مشتری از هر جای دنیا می‌تواند با مراجعه به سایت، از خدمات و محصولات کسب و کار مورد نظر استفاده کند‌. کسب و کارها با استفاده از روش‌های سئو سایت، می‌توانند رتبه خود را در موتورهای جستجو ارتقا ببخشند و از این طریق تعداد مشتریان خود را افزایش دهند. همه سازمان‌ها و کسب و کارها برای بهبود سئو سایت خود بالاخره باید از خدمات مشاوره سئو استفاده کنند. بسیاری از افراد درک درستی از روش‌های سئو سایت ندارند و حتما باید قدم به قدم از مشاوره سئو کمک بگیرند. اما مهمترین مزیتی که می‌توان برای مشاوره سئو عنوان کرد، صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ است. با دریافت مشاوره حرفه‌ای سئو، می‌توان از بروز مشکلات جدی در سایت جلوگیری کرد. مشاور حرفه‌ای سئو با ارائه ترفندها و راهکارهای مفید، تاثیرگذار و مهم به کسب و کارها کمک می‌کند که روش‌های ضروری برای سئو و بهینه‌سازی سایت را به راحتی اجرا کنند.

امروزه دریافت مشاوره حرفه‌ای سایت بسیار راحت است و از طریق شرکت‌های معتبر ارائه می‌شود و با بهره‌گیری از آن می‌توان از افت رتبه سایت کسب و کار در موتورهای جستجو مانند گوگل جلوگیری کرد. اهمیت مشاوره سئو را زمانی می‌توان به خوبی حس کرد که به رقابت بین کسب و کارهای مختلف نگاه دقیق‌تری داشته‌باشیم. کسانی که تمایل دارند از رقبای خود فاصله بگیرند و خود را در بین مشتریان به اثبات برسانند، باید به کسب رتبه‌های برتر در صفحه اول گوگل توجه ویژه‌ای داشته‌باشند. همه امور مربوط به سئو سایت بهتر است توسط افراد باتجربه و متخصص در همین حوزه انجام شود. امروزه تعداد زیادی از شرکت‌های معتبر در زمینه ارائه خدمات مشاوره سئو مشغول فعالیت هستند و به راحتی می‌توان از طریق اینترنت به لیست این شرکت‌های خوب و معتبر دسترسی پیدا کرد.

مهمترین دلایل نیاز کسب و کارها به مشاوره سئو چیست؟‌

تا اینجا متوجه شدید که سئو و بهینه‌سازی سایت، یکی از اقدامات بسیار مهمی است که همه کسب و کارها برای رشد و پیشرفت خود به انجام درست و هدفمند آن احتیاج دارند و دستیابی به این امر فقط با مشاوره سئو امکان‌پذیر خواهد بود. در این بخش دقیقا به معرفی مهمترین دلایل نیاز کسب و کارها به مشاوره سئو می‌پردازیم:

بررسی وضعیت فعلی سایت کسب و کار

یکی از دلایل مهمی که نشان می‌دهد کسب و کارها به مشاوره سئو نیاز زیادی دارند، بررسی وضعیت فعلی سایت کسب و کار است. پس از ایجاد و راه‌اندازی سایت برای کسب و کار باید صفحات آن توسط مشاور سئو مورد بررسی قرار بگیرد. با بررسی جایگاه صفحات سایت می‌توان نیازهای مالی و مدت زمان بهینه‌سازی سایت را به صورت تقریبی تخمین زد.

بررسی سایت‌ رقبا

یکی دیگر از دلایل نیاز کسب و کارها به مشاوره سئو این است که با استفاده از این نکات ارائه‌شده توسط مشاور سئو می‌توان سایت‌های رقیب را نیز مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد. مشاوران سئو برای بررسی رقبا به کسب و کارها توصیه می‌کنند که برای ارائه خدمات و محصولاتشان محدوده جغرافیایی خود را مشخص کنند و کسب و کارهای رقیب دامنه جغرافیایی را که تبدیل به یک برند معروف شده‌اند، مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند و با استفاده از استراتژی‌های سایت‌های موفق مسیر موفقیت سایت خود را نیز هموار کنند.

پیدا‌کردن کلمات کلیدی مناسب

یکی دیگر از دلایل نیاز کسب و کارها به‌ استفاده از خدمات مشاوره سئو، شناخت مخاطبان و پیدا‌کردن کلمات کلیدی مناسب است. وقتی کسب و کارها مخاطب را به خوبی بشناسند، بهتر می‌توانند بدانند که برای برآورده‌کردن نیازهایش چه کلماتی را در اینترنت سرچ می‌کند. پیدا‌کردن کلمات کلیدی به بهینه‌سازی صفحات سایت و دستیابی به اهداف سئو کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

کاهش زمان سئو و بهینه‌سازی سایت

بسیاری از کسب و کارها از زمان به نتیجه رسیدن فرآیند سئو و بهینه‌سازی سایت اطلاع ندارند و نمی‌توانند زمان دقیقی برای دستیابی به نتایج سئو سایت تعیین کنند. برای رفع این چالش مشاوره سئو کمک زیادی خواهد کرد. مشاور حرفه‌ای سئو به سازمان‌ها و کسب و کارها کمک می‌کند که یک دیدگاه کلی از مسیری که در پیش دارند، به دست بیاورند و بازه زمانی رسیدن به نتایج سئو را کاهش دهند و زودتر به نتایج دلخواه برسند.

صرفه‌جویی در هزینه‌های سئوو بهینه‌سازی سایت

صرفه‌جویی در هزینه‌های سئو و بهینه‌سازی سایت یکی دیگر از دلایل نیاز کسب و کارها به‌ استفاده از خدمات مشاوره سئو محسوب می‌شود. مشاور حرفه‌ای با ارائه یک استراتژی سئو جامع و کلی در همان ابتدای مسیر به کسب و کارها کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی دقیقی برای هزینه‌های خود داشته‌باشند و با مدیریت بهتر هزینه‌ها بهتر بتوانند صرفه‌جویی کنند.

چگونه می‌توان به یک مشاور حرفه‌ای سئو تبدیل شد؟

برای این‌که فردی بتواند به یک مشاور حرفه‌ای سئو تبدیل شود باید سطح آگاهی، تجربه، مهارت و دانش خود را در زمینه سئو سایت افزایش دهد. مشاور سئو به کسب و کارهای مختلف مشاوره سئو ارائه می‌دهد و هم‌چنین به عنوان یک متخصص سئوکار در پروژه‌های مربوط به سئو نیز به بهبود رتبه سایت‌ها کمک می‌کند. برای این‌که به یک مشاور حرفه‌ای در حوزه سئو تبدیل شوید، باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید.‌ این مراحل عبارتند از: یادگیری دقیق و درست مفاهیم اولیه سئو و بهینه‌سازی سایت، یادگیری نحوه تولید محتوا به صورت سئو شده،‌ پشت سر گذاشتن دوره‌های کارآموزی سئو در کنار افراد متخصص در همین حوزه برای کسب تجربه‌های بیشتر، طراحی یک سایت آزمایشی برای انجام عملی آموخته‌ها، شروع کار رسمی تحت نظارت افراد متخصص سئو، همکاری‌کردن در پروژه‌های مختلف سئو، گرفتن پروژه‌های سئو به صورت مستقل برای افزایش میزان تجربه و مطالعه به صورت دائمی برای به‌روز نگه داشتن اطلاعات درباره سئو‌ و غیره.


images_1663056494.jpeg

با اجرای این موارد یک فرد می‌تواند ادعا کند که به یک مشاور سئو متخصص و حرفه‌ای تبدیل شده‌است و با بررسی و تجزیه و تحلیل دقیق یک پروژه سئو برای جذب ترافیک بالای سایت، راهکارهای خوبی ارائه دهد. برای درک اصول اولیه سئو باید با نوع محتوای مورد نیاز کاربران و هدف کاربر از جستجوی آن و نحوه کار با ابزارهای سئو و روش‌های بهینه‌سازی سایت به خوبی آشنا شوید. بعد از یادگیری اصول اولیه سئو، یک وبسایت برای خود بسازید تا با روش آزمون و خطا به راحتی تمام نکات مربوط به سئو را یاد بگیرید. یکی از معروف‌ترین مشاوران حرفه‌ای سئو فردی به نام رایان جویز، درباره سئو به مشاوران می‌گوید که برای انجام کارهای مربوط به سئو ابتدا از سایت خود شروع کنید و سپس با افزایش یافتن مهارت‌ها به سراغ برندهای معتبر و بزرگ بروید. با توجه به این‌که اکثر سایت‌های کسب و کار از طریق وردپرس راه‌اندازی می‌شوند، مشاور سئو باید به خوبی کار با وردپرس را بلد باشد و برای افزایش مهارت بهینه‌سازی سایت، کار با گوگل آنالیتیکس و گوگل سرچ کنسول را نیز به خوبی فرا بگیرد. کسی که می‌خواهد به عنوان یک مشاوره متخصص سئو در جلسه مشاوره سئو اطلاعات لازم را به طرف مقابل خود ارائه دهد، باید سطح دانش و آگاهی خود را به‌روز نگه دارد و مطالعه روزانه را هرگز فراموش نکند؛ زیرا موتورهای جستجو مدام در حال تغییر هستند.

برای درک عمیق اسرار سئو و افزایش کیفیت مشاوره سئو مطالعه قوانین مربوط به ارزیاب کیفیت یا Quality Rater گوگل نیز نباید فراموش شود. یادگیری سئو تکنیکال، بررسی صفحات نتایج جستجو، یادگیری کامل استراتژی محتوا، استفاده از روش‌های مناسب برای لینک‌سازی، عضویت در گروه‌های آموزشی، دنبال‌کردن افراد حرفه‌ای و متخصصان معروف سئو در شبکه‌های اجتماعی، شرکت در کنفرانس‌های بازاریابی و سئو، گوش‌دادن به پادکست‌های آموزشی مفید، توسعه شبکه ارتباطات فردی، استفاده از آموزش‌های رایگان، یادگیری و کسب مهارت‌های مورد نیاز به صورت مداوم، درس‌گرفتن از خطاها و اشتباهات سئو و صبوری، نکات دیگری هستند که با رعایت آن‌ها می‌توان به یک مشاور حرفه‌ای سئو تبدیل شد و بهترین و باکیفیت‌ترین مشاوره سئو را به نیازمندان ارائه کرد.

 

بهترین مشاور سئو چه ویژگی‌ها و مهارت‌هایی دارد؟

ویژگی‌ها و مهارت‌های بهترین مشاور سئو شامل موارد زیر است:

داشتن چندین سال تجربه در نقش مشاور سئو برای ارائه مشاوره سئو

داشتن تجربه کافی و نمونه‌کارهای موفق زیاد

داشتن تجربه لازم برای تجزیه و تحلیل سایت و مهارت‌ کافی برای توسعه و بازاریابی کسب و کار

اجرای موفقیت‌آمیز استراتژی‌های سئو سایت

آشنایی کامل با برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت، وردپرس، Html و Css برای اطمینان از دسترسی به وبسایت

ارائه‌دادن توصیه‌های فنی مورد نیاز به دولوپر

داشتن توانایی‌های لازم برای بهینه‌سازی محتوای صفحات سایت

آشنایی با نحوه‌ استفاده از روش‌های بهینه‌سازی و تجربه کاربری

استفاده از روش‌های مفید برای تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتری

داشتن مهارت تجزیه و تحلیل داده‌ها و توصیه‌هایی مبنی بر تجربه‌ها و شواهد موجود

کمک به ایجاد یک ترافیک هدفمند و کاملا پایدار در سایت

توانایی توسعه و ادغام روش‌ها و استراتژی‌های مربوط به بازاریابی محتوا در سایت

داشتن اطلاعات کاملا به‌روز و جدید درباره مشاوره سئو

داشتن توانایی و مهارت گفتگو و مذاکره در زمان ارائه مشاوره سئو

داشتن تفکری منتقد و مهارت کافی برای حل مسائل مربوط به سئو سایت

داشتن مهارت برقراری ارتباط

تسلط به زبان انگلیسی

توانایی کافی برای چک‌کردن سرچ کنسول و رفع ایرادهای آن

بهینه‌سازی کدهای سایت

رفع به موقع هشدارها و خطاهای موجود در سایت

رهگیری کلمات کلیدی و رتبه صفحات سایت در گوگل به طور دائمی

بررسی فعالیت کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی پربازدید

داشتن مهارت‌های کافی برای تحقیق درباره مهم‌ترین کلمات کلیدی


کسب و کارها چه زمانی به مشاوره سئو احتیاج دارند؟

آموختید که همه کسب و کارها از وقتی وارد فضای آنلاین اینترنت می‌شوند و وبسایت خود را طراحی و راه‌اندازی می‌کنند، به مشاوره سئو احتیاج دارند. استفاده از بهترین مشاور سئو برای بهینه‌سازی سایت، به تنظیم کلمات کلیدی، بهبود استراتژی محتوای سایت و بازاریابی دیجیتال کمک بسیار زیادی می‌کند. نتایج سئو سایت به عنوان یک استراتژی بلند مدت بعد از چند ماه قابل مشاهده خواهد بود، نه یک‌شبه؛ بنابراین کسب و کارها برای بهره‌مندی از مزایای سئو سایت بهتر است هر چه زودتر برای مشاوره حرفه‌ای سئو اقدام کنند. در واقع در پاسخ به این سوال که کسب و کارها چه زمانی باید از مشاور سئو کمک بگیرند؟ باید بگوییم که تمام کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین همواره به صورت مداوم به یک مشاور حرفه‌ای سئو نیازمند هستند تا بتوانند با کسب رتبه‌های برتر گوگل از کسب و کارهای رقیب پیشی بگیرند. مشاور با بررسی بودجه کسب و کار، آنالیز سایت‌های مشابه، بررسی محصولات و محتوای ارائه‌شده در سایت و رعایت اصول برندسازی، بهترین مسیر رسیدن به موفقیت و افزایش ترافیک سایت را به کسب و کار ارائه می‌دهد. با تقویت سئو سایت می‌توان در بخش زیادی از هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی صرفه‌جویی کرد. وقتی سایت در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل قرار می‌گیرد، بازدیدکنندگان به صورت رایگان و کاملا طبیعی وارد سایت شده و به مشتری‌های ثابت تبدیل می‌‌شوند. با استخدام یک مشاور حرفه‌ای سئو نیز می‌توان به صورت تخصصی روی برند و محصولات کار کرد. دنیا روزبه‌روز در حال تغییر و تحول است. این تغییرات را بیشتر می‌توان در کسب و کارهای مختلف مشاهده کرد. همه مشاغل، سازمان‌ها و کسب و کارها دیگر از حال سنتی خارج شده و وارد دنیای آنلاین و دیجیتال اینترنت شده‌اند. برای حضور موفق و موثر در این فضای پررقابت و ارتقا رتبه سایت در گوگل استفاده از خدمات مشاوره سئو برای همه کسب و کارها الزامی است.

مهمترین خدمات مشاوره سئو شامل چه مواردی است؟

افرادی که در زمینه مشاوره سئو سایت فعالیت دارند، در زمینه اصول بهینه‌سازی سایت و دیجیتال مارکتینگ از تخصص و دانش عمومی بسیار بالایی برخوردار هستند. برخی از مهمترین خدمات مشاوره حرفه‌ای سئو شامل موارد زیر است:

بهینه‌سازی ساختار پیوند داخلی سایت

کاربرانی که وارد یک سایت می‌شوند برای وارد‌شدن به منابع و صفحات دیگر مرتبط سایت از پیوندها و لینک‌های داخلی موجود در صفحات استفاده می‌کنند. بهترین مشاور سئو با بهینه‌سازی ساختار پیوند داخلی سایت باعث می‌شود که بازدیدکنندگان زمان بیشتری را در سایت کسب و کار باقی بمانند. بهینه‌بودن پیوندهای داخلی به سئو سایت کمک زیادی می‌کند و باعث قوی‌تر‌شدن ساختار آن می‌شود.

افزایش نرخ تبدیل یا CRO

یکی دیگر از خدمات مهم مشاوره سئو، افزایش نرخ تبدیل یا CRO سایت کسب و کار است. هر چه میزان CRO یک سایت بیشتر باشد، فروش محصولات و خدمات ارائه‌شده در آن نیز افزایش خواهد یافت. افزایش CRO باعث افزایش رضایت کارفرماها و مشتری‌ها نیز می‌شود‌. در مشاوره حرفه‌ای سئو به راهکارهای افزایش نرخ تبدیل یا CRO نیز اشاره می‌شود. این راهکارها عبارتند از: سئو و بهینه‌سازی روی چند کلمه کلیدی خاص به جای صفحه دسته‌بندی محصولات با هدف افزایش فروش، استفاده از دکمه‌های CTA در مقالات برای بیشتر‌شدن تماس تلفنی بازدیدکنندگان سایت.

جلوگیری از کاهش نرخ پرش سایت

هر چه مدت زمان حضور بازدیدکنندگان در یک سایت بیشتر باشد، نرخ پرش سایت نیز به همان نسبت کاهش پیدا خواهد کرد. به میزان ترافیک صفحات سایت و خروج فوری بازدیدکنندگان از صفحات نرخ پرش می‌گویند. استفاده از خدمات مشاوره سئو در کاهش نرخ پرش تاثیر به‌سزایی دارد. عواملی مانند عدم پاسخ به سوالاتی که در عبارت سرچ پرسیده‌شده به دلیل ضعیف‌بودن محتوا و عدم توجه به بهینه‌سازی صفحات، نرخ پرش را بیشتر می‌کند و بازدیدکنندگان مدت زمان طولانی را در صفحات سایت سپری نمی‌کنند. این اتفاق سبب می‌شود که محتوای سایت از نظر موتورهای جستجو ارزش نداشته‌باشد و رتبه سایت به شدت افت کند. استفاده از مشاوره حرفه‌ای سئو و بهینه‌سازی سایت توسط بهترین مشاور سئو تاثیر زیادی در جذب بازدیدکنندگان دارد و نرخ پرش را به شدت کاهش می‌دهد.

افزایش سرعت باز‌شدن صفحات سایت

سایت‌هایی که صفحات آن‌ها با سرعت بسیار پایین بارگذاری می‌شوند، حوصله کاربران را سر می‌برند. کسانی که درباره یک موضوع خاص و یافتن محصولات و خدمات مورد نظر خود در اینترنت جستجو می‌کنند، تمایل دارند که هر چه سریع‌تر اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند. اگر سرعت سایت بالا نباشد، مخاطب بلافاصله سایت را ترک خواهد کرد. با استفاده از خدمات مشاوره سئو که توسط بهترین مشاور سئو ارائه می‌شود، می‌توان سرعت سایت را افزایش و نرخ پرش را کاهش داد. سایت‌های پرسرعت از ترافیک و مشتریان بیشتری برخوردار هستند. گاهی اوقات استفاده از عکس‌های بزرگ با فرمت قدیمی در کاهش سرعت سایت تاثیرگذار خواهد بود.


STEP-BY-STEP-GUIDE-TO-BECOME-AN-SEO-EXPERT.jpg

کسب و کارها با استفاده از خدمات مشاوره سئو چه اهدافی را دنبال می‌کنند؟

اکثر کسب و کارها با استفاده از خدمات مشاوره سئو و استخدام بهترین مشاور سئو اهداف خاصی را دنبال می‌کنند. در این بخش به سه مورد از اهداف مهم کسب و کارها و دلایل اهمیت سئو سایت برای آن‌ها خواهیم پرداخت.

آگاهی از برند کسب و کار

آگاهی از برند و قدرت برندسازی، یکی از اهداف بسیار مهم استفاده از خدمات مشاوره سئو است که در زمان راه‌اندازی سایت برای کسب و کارها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بعضی از کسب و کارها تصور می‌کنند که فقط از همان ابتدا با ارتقای رتبه سایت در موتور جستجوی گوگل می‌توانند در بین مشتریان خود شناخته شوند و به برندسازی محصولات و خدمات خود کمک کنند. این در حالی است که برای شناخته‌‌شدن راه‌های دیگری نیز مانند بهبود سئو سایت و تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی معروف مانند اینستاگرام وجود دارد. گرچه درهرصورت سئو سایت یک فرآیند زمان‌بر است و بعد از چند ماه می‌توان نتایج مثبت و تاثیر آن را روی رتبه سایت در گوگل و آگاهی از برند مشاهده کرد.

افزایش ترافیک سایت و جذب مشتریان بیشتر

هدف دیگر کسب و کارها از مشاوره سئو، افزایش ترافیک سایت و جذب مشتریان بیشتر است. تصور کنید که به تازگی یک مغازه کوچک در یکی از خیابان‌های فرعی شهر خود راه‌اندازی کرده‌اید، در روزهای اول شروع فعالیت کسی از وجود این مغازه خبر ندارد و تعداد مشتریان آن اندک خواهد بود. به مرور زمان با استفاده از تبلیغات و فروش محصولات خوب و باکیفیت، می‌توان تعداد مشتریان مغازه را افزایش داد. سایت فروشگاهی در اینترنت هم دقیقا مانند همان مغازه‌ است. تا زمانی که به سئو سایت و بهینه‌سازی آن اهمیت ندهید، رتبه‌های خوبی به دست نخواهید آورد و ترافیک سایت بیشتر نمی‌شود. با استفاده از بهترین مشاور سایت می‌توان ترافیک سایت و تعداد بازدیدکنندگان را افزایش داد. هر چه تعداد افرادی که وارد یک سایت می‌شوند، بیشتر باشد، فروش محصولات و خدمات افزایش می‌یابد و سودآوری کسب و کار بیشتر می‌شود. مشاور سئو برای آنالیز سایت و آگاهی از تعداد ورودی‌ها از ابزارهایی مانند گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس استفاده می‌کنند.

بازگشت سریع سرمایه

استفاده از خدمات مشاوره سئو با بهبود بازاریابی و افزایش تعداد مشتریان سایت، به بازگشت سریع سرمایه کمک زیادی می‌کند‌ همه کسب و کارها و سازمان‌ها در ابتدای ورود به فضای آنلاین اینترنت و سرمایه‌گذاری در این فضا، مبلغی را هزینه می‌کنند تا به نتایج و اهداف دلخواه خود یعنی کسب رتبه‌های برتر گوگل، جذب مشتری و افزایش فروش دست پیدا کنند. سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ باعث می‌شوند که سرمایه‌ای که در این مسیر هزینه شده‌است، در مدت زمان کوتاهی جبران شود و علاوه بر بازگشت سرمایه، سودآوری کسب و کار نیز روز به روز افزایش پیدا کند. پیدا‌کردن تعداد زیادی مشتری در فضای اینترنت محدودیت‌های زمانی و مکانی را نیز از بین می‌برد‌. دیگر این طور نیست که مانند کسب و کارهای سنتی فقط مشتریان از یک شهر برای خرید به فروشگاه مراجعه کنند؛ بلکه از همه مناطق ایران می‌توانند برای خرید آنلاین اقدام کنند و در مدت زمان کوتاهی محصولات خریداری شده را در درب منزل خود دریافت کنند و این فرصت فوق‌العاده‌ای ست.


هزینه مشاوره سئو چقدر است؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که برای بسیار از کارفرماها و صاحبان کسب و کار پیش می‌آید این است که هزینه مشاوره سئو چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هزینه مشاوره سئو به عوامل متعددی بستگی دارد که در این بخش قصد داریم مهمترین عوامل را مورد بررسی قرار دهیم. مهمترین عوامل موثر بر هزینه مشاوره سئو عبارتند از:

برند بودن مشاور حرفه‌ای سئو

برندبودن مشاور حرفه‌ای سئو را می‌توان به عنوان مهمترین عامل تاثیرگذار روی هزینه مشاوره سئو معرفی کرد. هر چه مشاور سئو از تجربه و مهارت بیشتری برخوردار باشد، هزینه بیشتری بابت ارائه مشاوره از کسب و کارها دریافت می‌کند. همان‌طور که محصولات برند در بازار با قیمت گران‌تری به فروش می‌رسند، انجام مشاوره با بهترین مشاور سئو نیز هزینه بیشتری به همراه دارد. برای پیدا‌کردن بهترین مشاور سئو باید به سوابق کاری و رزومه مشاور سئو سایت توجه داشته‌باشید.

 

میزان تجربه مشاور سئو

یکی دیگر از عوامل موثر در هزینه مشاوره سئو، میزان تجربه مشاور سئو سایت است. مشاورهای باتجربه سئو به خوبی می‌دانند که با استفاده از چه روش‌ها و استراتژی‌هایی می‌توان رتبه یک سایت را در گوگل ارتقا بخشید و ترافیک آن را افزایش داد. آن‌ها بابت ارائه مشاوره حرفه‌ای سئو، هزینه بیشتری از مشتریان خود دریافت می‌کنند. سئو و بهینه‌سازی سایت به عنوان یک علم کاملا تجربی بعد از انجام تعداد زیادی پروژه سئو و کسب موفقیت به دست می‌آید. هیچ وقت نباید از یک مشاور سئو تازه‌کار انتظار معجزه داشته‌باشید و هزینه زیادی بابت مشاوره به او بدهید. به طور کلی مشاوران سئو مبتدی ممکن است با استفاده از روش‌های سئو کلاه‌سیاه و کلاه‌خاکستری زمینه پنالتی‌شدن وبسایت کسب و کار را فراهم کنند. با صرف هزینه بیشتر و استفاده از بهترین مشاور سئو می‌توان از کیفیت خدمات اطمینان حاصل کرد و بعد از مدتی کوتاهی سرمایه اولیه را به دست آورد.

ارائه یک مهارت خاص توسط مشاور سئو

بعضی از مشاوران سئو به خاطر ارائه یک مهارت خاص در زمینه سئو و بهینه‌سازی سایت، هزینه بیشتری از صاحبان کسب و کارهای مختلف درخواست می‌کنند. به عنوان مثال برخی از این مشاوران در سایت‌های خارجی و در زمینه ادسنس فعال بوده‌اند و دارای تخصص بالایی هستند. آن‌ها روش‌هایی را بلدند که هر ‌کسی از آن‌ها مطلع نیست و با استفاده از این روش‌ها به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی می‌توان رتبه سایت را در گوگل ارتقا بخشید.

چقدر باید صبر کنیم تا مشاوره سئو نتیجه دهد؟

همان‌طور که در بخش‌های قبلی هم اشاره کردیم سئو یک فرایند زمان‌بر است و نتیجه موفقیت در آن هرگز یک‌شبه به دست نمی‌آید. برای دستیابی به نتایج دلخواه باید همواره به سئو سایت توجه کرد و اقدامات متفکرانه را به صورت مداوم ادامه داد. هرگاه یک مشاور سئو به شما قول داد که در مدت زمان بسیار کوتاهی می‌تواند رتبه سایت شما را در گوگل ارتقا ببخشد، به او اعتماد نکنید. حتی بهترین مشاور سئو نیز نمی‌تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی یک سایت را به رتبه‌های برتر گوگل برساند. با توجه به شرایط سایت‌های رقیب و اوضاع کنونی سایت کسب و کار، باید حداقل تا شش ماه برای نتیجه مشاوره سئو صبر کنید. موفقیت استراتژی سئو سایت اصلا یک اتفاق تصادفی نیست و عدم توجه به رعایت نکات لازم نتیجه‌ای جز اتلاف وقت و هدردادن منابع انسانی و مالی ندارد. هیچ راهکار جادویی و معجزه‌ای نیز برای کسب نتایج سریع در سئو سایت وجود ندارد. اثر بخش‌بودن مشاوره سئو به عواملی مانند رقابت، بودجه، دامین آتوریتی سایت، لینک‌های ورودی سایت، محتوای سایت، هدف‌دار بودن کلمات کلیدی، ساختاربندی سایت و غیره بستگی دارد.

برای بهبود همکاری با بهترین مشاور سئو به چه نکاتی باید توجه کرد؟

صاحبان کسب و کار برای بهبود همکاری با بهترین مشاوره سئو و کسب نتایج بهتر باید چند نکته مهم را در نظر داشته‌باشند. آن‌ها باید انتظارات خود را از مشاور سئو به صورت واضح بیان کنند. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مانند گوگل کار دشواری است و نمی‌توان در مدت زمان بسیار کوتاهی جایگاه یک سایت را به رتبه‌های برتر گوگل رساند. صاحب کسب و کار باید قبل از شروع مشاوره با بهترین مشاور سئو، همه انتظارات، ابزارها و منابع موجود و میزان بودجه‌ای که در اختیار دارد را به مشاور ارائه دهد. صحبت از اهداف، تغییرات، جدول زمانی اجرای تغییرات، معیارهای ارزیابی کیفیت سایت و رشد ترافیک ارگانیک سایت نکات دیگری هستند که حتما باید در جلسه مشاوره درباره آن‌ها بحث و گفتگو شود. مشاور سئو باید هر چند وقت یکبار با برقراری ارتباط موثر با مشتری درباره میزان پیشرفت سایت گزارش دهد. در جلسه مشاوره حتما باید به تسلط مشاور و فن بیان او توجه کرد. به این نکته نیز توجه داشته‌باشید که در جلسه مشاوره فقط به بررسی و تجزیه و تحلیل سایت و هم‌چنین ارائه راهکارهای لازم پرداخته می‌شود و برای پیاده‌سازی راهکارها حتما باید از یک سئوکار حرفه‌ای کمک بگیرید.

چگونه می‌توان بهترین شرکت مشاوره سئو را انتخاب کرد؟‌

با توجه به افزایش روزافزون کسب و کارهای اینترنتی و علاقه مردم به خریدهای آنلاین، امروزه بازار سئو و بهینه‌سازی سایت در شرکت‌های سئو و آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ بسیار داغ است. اکثر مردم ترجیح می‌دهند که محصولات و خدمات مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه‌های اینترنتی تهیه کنند. کسب و کارها برای افزایش فروش و کسب مشتریان بیشتر، از خدمات مشاوره سئو که توسط شرکت‌های معتبر ارائه می‌شود، استفاده می‌کنند. اولین اقدام کسب و کارها برای پیدا‌کردن و انتخاب شرکت مشاوره سئو، این است که خواسته‌ها و نیازهای خود را به طور کامل شناسایی کنند و سپس با بررسی نمونه‌ کارهای شرکت‌ مورد نظر برای دریافت مشاوره حرفه‌ای سئو آماده شوند. این شرکت‌ها در رزومه خود نمونه کارهای بسیار قوی دارند و خدمات مشاوره سئو را با توجه به نیازها و خواسته‌های مشتریان ارائه می‌دهند. بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سئو، همواره آماده پاسخگویی به مشتریان خود هستند و همواره پیگیری‌های لازم را برای موفقیت سئو و بهینه‌سازی سایت‌های کسب و کار انجام می‌دهند. این شرکت‌ها همواره در حال پیشرفت هستند و برای به‌روز رسانی روش‌های سئو و بهینه‌سازی سایت اهمیت ویژه‌ای قائل می‌شوند. برای اطمینان از بالا‌بودن کیفیت خدمات مشاوره سئو، می‌توان با مشتریان قبلی شرکت ارتباط برقرار کرد و در مورد میزان کیفیت و نحوه ارائه خدمات از آن‌ها سوال پرسید. گاهی اوقات یک ‌کسب و کار در شهری متفاوت قصد دارد از شرکت مشاوره سئو در شهر دیگری خدمات دریافت کند که هیچ اشکالی ندارد. در چنین مواقعی هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی برای کسب و کارها وجود ندارد و به راحتی می‌توان از مشاوره حرفه‌ای سئو به صورت آنلاین و از راه دور هم استفاده کرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن