تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796353027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای خرید لباس اورجینال دیگه مبلغ زیاد پرداخت نکنید


واضح آرشیو وب فارسی::

ید لباس اورجینال برای هموطنان عزیز ایرانی همیشه یه مسئله بوده. به دلیل تحریم تمام شرکت های بزرگ جهانی علیه یران هیچ نماینده رسمی داخل ایران ندارند. پس چاره چیه برای خرید لباس های اورجینال؟ آیا راهکاری وجود داره که من از اصل بودن کالای خریداری شده مطمئن بشم؟ آیا محصولی که می خرم به قیمت است یا چند برابر قیمت واقعیش دارم هزینه پرداخت می کنم؟

اینها تمام سوالاتی است که فکر تمام خریداران و طرفداران کالاهای اورجینال به خودش مشغول کرده. اولین چیزی که به ذهنمون میرسه یه سفری به کشور همسایه یعنی ترکیه بریم و در شهر زیبای استانبول خرید خودمون رو انجام بدیم و برگردیم به خونه. خوب درسته این مسیر بهترین راه است امام ساده ترین راه نیست. چون هزینه های بلیط، هتل، رفت و آمد و خیلی چیزهای دیگه خرید ما رو مرقوم به صرفه نمی کنه مگر اینکه هدف از مسافرت فقط خرید نباشه.

 

خرید لباس اورجینال

  
  


روشی ساده تر خرید به صورت آنلاین

پس میریم سراغ روش بعدی که بدون مسافرت و بدون صرف هزینه های چند برابری از آنلاین شاپ به صورت مستقیم خرید کنیم. در این روش شما با خیالی آسوده و از داخل ایران و منزلتون اقدام به خرید کالاهای اورجینال میکنید و درب منزلتون محصول رو تحویل می گیرید. با توجه به گسترش اینترنت و شبکه های اجتماعی دسترسی به خرید آنلاین برای همه ایرانیان عزیز فراهم شده و دیگر نیاز به اتلاف وقت و صرف هزینه های بالا برای خرید از کشور ترکیه نیست.

اما این روش خرید نکات بسیار زیادی داره که باید به آن توجه خاصی کرد. از کی بخریم؟ چطور اعتماد کنیم؟ اصلا کالای خریداری شده رو به من تحویل میدن یا فقط پولم رو دور میریزم. خوب این نکاتی است که 



در زمان خرید لباس اورجینال به صورت آنلاین باید بهش دقت کنیم. در ادامه چند روش شناسایی آنلاین شاپ های معتبر رو به شما توضیح میدیم.

نکات مهم برای انتخاب آنلاین شاپ معتبر

اولین نکته: اولین و البته مهمترین نکته قابل توجه برای انتخاب یه آنلاین شاپ معتبر بررسی سوابق آن است. برای به راحتی هر چه تمام با سرچ اسم اون شرکت در گوگل و بررسی تمام سوابق آنها می توانید به تمام اطلاعات و نحوه کار آنها دسترسی پیدا کنید. دقت کنید که از آنلاین شاپ هایی که نتایج گوگل نیستند به هیچ عنوان اعتماد نکنید.

دومین نکته: یکی دیگر از نکات مهم و حائز اهمیت داشتن لوگوی اینماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است که ضمانت بررسی آدرس و تایید تمام اطلاعات هویتی اون سایت است. برای بررسی این لوگو کافیست در صفحه اصلی هر سایتی به پاورقی مراجعه کنید. در این قسمت می توانید لوگوی اینماد رو مشاهده کنید. دقت کنید که حتما روی لوگو کلیک کنید و تمام اطلاعات فروشگاه اینترنتی رو بررسی کنید.



سومین نکته: بررسی داشتن قفل SSL است. یکی از مهمترین راه های شناسایی فروشگاه های اینترنتی معتبر داشتن قفل اعتماد است که در ابتدای آدرس هر سایتی در دسترس است. برای شناسایی اون کافیست روی آدرس سایت کلیک کنید. دقت داشته باشید که آدرس اینترنتی سایت باید با HTTPS شروع شده باشد و گواهینامه های مورد نظر رو با کلیک می توانید بررسی کنید.

داشتن پشتیبانی آنلاین و پاسخگو

چهارمین نکته و یکی از مهمترین ها: داشتن پشتیبانی پاسخگو برای هر سایتی یکی از واجبات اون سایت به حساب میاد. پس حتما دقت کنید اگر سایتی پشتیبانی آنلاین نداشت مخصوصا سایت های فروشگاهی شک نکنید که اون سایت یه مشکلی داره. همینطور اگر اینماد هم نداشت که دیگه هیچ سریع از اون سایت خارج بشید. پس به داشتن پشتیبانی آنلاین خیلی دقت کنید.

راه شناسایی لباس اورجینال

خوب حالا ما یه سایت رو بررسی کردیم و تمام فاکتورهای مد نظرمون رو داشت از کجا بدونیم لباس یا محصولی که به ما میده اصلا اورجینال هستش. کپی نباشه؟ راه شناسایی اصل بودنش چیه؟

یکی از ساده ترین راه های خرید لباس مردانه اورجینال و خرید لباس زنانه اورجینال خرید از سایت هایی هستند که به نمایندگی های رسمی برندهای جهانی دسترسی دارند. به زبان ساده تر بخوام بگم حداقل در خارج از ایران نمایندگی معتبر و فعل داشته باشند.

دومین راه بررسی بارکد محصول خریداری شده است. هر محصولی که به صورت اورجینال تولید میشه شناسنامه دار هستش یعنی اگر بارکد یا کد محصول رو در اینترنت وارد کنیم تمام اطلاعات محصول خریداری شده با تمام جزئیات برای شما به نمایش در میاد. پس دقت کنید که از خرید محصولات بدون داشتن بارکد و تگ اصلی محصولات جدا خودداری کنید.

  
  


 

سومین راه دیدن ویدیو های آنباکسینگ محصول مورد نظر در اینترنت و سرویسهای اشتراک ویدیو مثل یوتیوب و آپارات هستش. یکی از پر بازدیدترین ویدیوها در کل دنیا این سبک ویدیوها هستند که لباس اورجینال یا محصول خاصی رو جعبه گشایی می کنند. ویدیو مورد نظر رو در گوگل سرچ کنید و به تمام جزئیات محصول دقت کنید و با محصول خریداری شده تطبیق بدید و از اصل بودن لباس و کالای خریداری شده مطمئن شوید.

بررسی بسته بندی محصول

تمام لباس ها و کالاهای اورجینال از بسته بندی های با کیفیتی برخوردار هستند. این رو بدونید که به صنعت بسته بندی در کل جهان بر خلاف ایران خیلی اهمیت داده میشه و به کوچکترین جزئیات اون دقت میشه. پس از فروشنده می توانید درخواست کنید که بسته بندی لباس رو به شما تحویل بده و اگر این امکان وجود نداشت از لحظه باز کردن محصول بخواید که براتون ویدیو ارسال کنه تا اطمینان پیدا کنید از اصل بودن کالاتون.

 


 

نتیجه گیری:

در انتها می خوام شرکتی رو به شما معرفی کنم که در کشور ترکیه نماینده فعال دارند و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول رو برای شما خریداری می کنن . در ایران درب منزلتون به شما تحویل میدهند. من خودم سابقه خرید از این شرکت رو داشتم. پیشنهاد من به شما خرید از آنلاین شاپ استانبول و سایت معتبر این شرکت است که تمام مجوزهای مربوطه رو دریافت کرده اند، است و جزو بهترین آنلاین شاپ های کشور ترکیه هستند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 823]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن