تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797657706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پولساز ترین مشاغل فنی در ایران !!! - آموزشگاه برق و الکترونیک


واضح آرشیو وب فارسی::

چکیده : پولساز ترین مشاغل فنی در ایران - معرفی شغل های پولساز فنی - با درامد نجومی! - آموزشگاه برق و الکترونیک

 

بیکاری بزرگترین دغدغه این روزهای بخش بزرگی از افراد جامعه به خصوص جوانان است. این وضعیت نتیجه یک سیستم آموزشی بیمار و ناکارآمد از ابتدایی تا مقاطع بالای تحصیلی است. نبود تخصص و عدم آموزش مهارت های لازم برای ورود به بازار کار مهمترین دلیل ایجاد این وضعیت است.

بی شک راه حل این مساله آموزش عملی و کاربردی مهارت های ویژه بازار کار است. رشته های فنی حرفه ای در سال های اخیر تقاضای زیادی را از جانب بازار کار داشته اند. همین امر باعث شده این رشته ها در بین قشر جوان و حتی بازنشستگان از محبوبیت زیادی برخوردار شود.


پولساز ترین مشاغل فنی در ایران - آموزشگاه برق و الکترونیک

 

در سال های اخیر کارآموزان زیادی در دوره های آموزشی مختلف در آموزشگاه های فنی حرفه ای آزاد معتبر همچون آموزشگاه برق و الکترونیک شرکت کرده و با اخذ مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای وارد بازار کار شده اند. رشته های فنی حرفه ای بسیار متنوع هستند اما در این مقاله قصد داریم چهار رشته سرآمد در بین رشته های فنی حرفه ای که تقاضا در بازار کار برای آنها نامحدود است را معرفی کنیم. باشد که این مقاله بتواند کمکی برای خوانندگان آن در جهت ورود به یک بازار کار مطمئن و پولساز در آینده باشد.  در ادامه مقاله با معرفی این رشته ها با ما همراه باشید.

تعمیرات بردهای الکترونیکی

یکی از پرتقاضاترین و پولسازترین رشته های فنی حرفه ای رشته آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی می باشد. دلیل تقاضای بالا در این رشته کاربرد زیاد بردهای الکترونیکی است. تقریبا می توان گفت تمام وسایل الکترونیکی دارای حداقل یک برد الکترونیکی می باشند. برد الکترونیکی همانند موتور دستگاه از مهمترین بخش های هر سیستم مکانیکی است. برد مانند مغز دستگاه عمل می کند و به بخش های مختلف دستگاه فرمان ارسال می کند. در واقع تعیین وظیفه هر بخش مکانیکی بر عهده برد الکترونیکی دستگاه است.

این رشته به مهارت بالایی نیاز دارد و در کنار این مهارت و تخصص درآمد بالایی نیز به همراه دارد. تعمیرکاران این رشته باید قادر باشند انواع قطعات روی بردهای الکترونیکی از جمله مقاومت، خازن، دیود، ترانزیستور و ... را عیب یابی در صورت لزوم آنها را تعمیر یا تعویض نمایند. رشته تعمیرات بردهای الکترونیکی به دلیل اینکه به دقت و ظرافت بالایی نیاز دارد متقاضیان خانم زیادی نیز دارد. خانم ها در انجام این کار عالی و شاید خیلی بهتر از آقایان عمل می کنند. این رشته مانند آقایان در بین خانم ها نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است و خانم های زیادی در این رشته مشغول به فعالیت و بسیار موفق می باشند.

 

دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی آموزشگاه برق و الکترونیک جزو پر مخاطب ترین دوره های این آموزشگاه می‌باشد. که بعد از گذراندن دوره و شرکت در آزمون فنی حرفه ای، مدرک تخصصی دریافت خواهید کرد که این مدرک معتبر و قابل ترجمه می باشد.

تعمیرات موبایل و تبلت


درامدزایی از مهارت فنی - آموزشگاه برق و الکترونیک

یکی از پرطرفدارترین رشته ها در بین قشر نوجوان و جوان رشته تعمیرات موبایل است. در یک دستگاه موبایل علاوه بر برد الکترونیکی، قطعات دیگری مانند دوربین ها، اسپیکر، میکروفن، سوکت و ... نیز وجود دارد. یک تعمیرکار موبایل باید قادر باشد انواع این قطعات را عیب یابی و تعمیر کند. به همین دلیل نیز دوره آموزشی تعمیرات موبایل معمولا طولانی تر از دوره های دیگر می باشد و یادگیری مهارت های تعمیرات موبایل به صورت عملی و اصولی به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد.

هر ساله افراد زیادی در رشته تعمیرات موبایل از آموزشگاه برق و الکترونیک فارغ التحصیل می شوند و وارد بازار کار این رشته می شوند. تقاضا در بازار کار تعمیرات موبایل بسیار زیاد و درآمد تکنسین های تعمیر موبایل بسیار بالا می باشد. 

آموزش تعمیرات موبایل با آموزشگاه برق و الکترونیک را تجربه کنید، برای ثبت نام در دوره های ما یک مشاوره تلفنی دریافت کنید:

02166426156 – 09053854159

لوازم خانگی (پک کامل)

همه ما در منازل خود از انواع لوازم برقی و الکترونیکی استفاده می کنیم. پیشرفت تکنولوژی باعث تولید لوازم خانگی بسیار متنوع شده است، بطوریکه گاهی اوقات کاربرد برخی لوازم خانگی در فروشگاه ها را تشخیص نمی دهیم. این گستردگی در استفاده از لوازم خانگی باعث شده بازار کار تعمیرات لوازم خانگی نیز بسیار فعال باشد. برای شرکت دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی آموزشگاه برق و الکترونیک به سایت ما به آدرس زیر مراجعه کنید.

amoozeshbarghelectronic.com - آموزش تعمیرات با آموزشگاه برق و الکترونیک

برق ساختمان

یکی دیگر از رشته های پرتقاضا که یکی از اصلی ترین بخش های صنعت ساختمان سازی است، رشته برق ساختمان می باشد. رشته برق ساختمان شامل آموزش سیم کشی برق ساختمان، آموزش نصب تلفن سانترال، آموزش نصب اعلام حریق، آموزش نصب دوربین مداربسته، آموزش نصب درب های اتوماتیک و ... می شود. کاملا مشخص است که این رشته ها کاربردهای زیادی دارند. هر ساختمانی که ساخته می شود نیاز به یک تیم برقکار برای سیم کشی برق ساختمان و انجام نصبیجات ساختمان دارد. به همین دلیل این رشته در بازار کار دارای تقاضای بالا و درآمد رضایت بخش است.

دوره آموزش برق ساختمان آموزشگاه برق و الکترونیک شامل دو دوره برق درجه یک و دوره برق درجه دو می باشد که مدرک معتبر تحت سازمان فنی حرفه ای به شما عزیزان داده می‌شود.

پولساز ترین مشاغل فنی در ایران کدام است؟


پردرآمدترین شغل فنی در ایران - آموزشگاه برق و الکترونیک

همانطور که دریافتید همه شغل های فنی دارای دستمزد خوبی هستند و طبیعتا به دلیل کار تخخصی و فکری باعث شده تا بازار کار خوبی را داشته باشند. شما در هر زمینه اگر تخصص داشته باشید و برای بحث بازاریابی خوب شناخته شوید، می توانید به درآمدهای خوبی برسید.

بهترین آموزشگاه آزاد فنی حرفه‌ای

آموزشگاه برق و الکترونیک در تهران که زیر نظر سازمان فنی حرفه و با مجوز این سازمان بیشتر از یک دهه مشغول به فعالیت می باشد را می توان معتبرترین آموزشگاه فنی حرفه ای در تهران دانست. این آموزشگاه از بهترین اساتید در رشته های مختلف فنی حرفه ای بهره می برد و شیوه تدریس در این آموزشگاه به شکلی است که مطالب از صفر تا صد به صورت کاملا عملی و ویژه بازار کار به کارآموزان تدریس می شود.

بهترین آموزشگاه ها شامل: آموزشگاه برق و الکترونیک ، فن آموزان ، فنی پایتخت ، برق گستران ، فنی سازان ، فنی پویان می‌باشد که پیشنهاد ما به شما سه آموزشگاه زیر می‌باشد، چرا که معتبرترین آموزشگاه تهران می‌باشند و از برترین اساتید کشوری جزو پر مخاطب ترین آموزشگاه ها شده است:

آموزشگاه برق الکترونیک ، آموزشگاه فنی سازان ، آموزشگاه فنی پویان

کلید واژه: بهترین مشاغل پردرآمد فنی در ایران ، لیست مشاغل فنی حرفه‌ای ، شغل های فنی پردرآمد از نظر بازار کار ، پردرآمدترین شغل فنی در ایران ، شغل‌های فنی و پردرآمد ایران ، بهترین مشاغل فنی برای مهاجرت ، لیست مشاغل فنی و حرفه ای ، راحت ترین شغل فنی ، مشاغل فنی پولساز

www.amoozeshbarghelectronic.com

 

برچسب ها : آموزشگاه برق و الکترونیک






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 848]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن