تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797821504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش جوجه یک روزه گوشتی نغمه طلایی


واضح آرشیو وب فارسی::

امروزه فروشندگان زیادی فروش تخصصی جوجه یک روزه گوشتی را برعهده دارند. با این حال افرادی که تمایل به خرید جوجه یک روزه گوشتی دارند، باید توجه داشته باشند که این جوجه‌ها را از مراکز معتبر تهیه نمایند. در حال حاضر بسیاری از مراکز فیزیکی و همچنین فروشگاه‌های اینترنتی در دسترس است که جوجه یک روزه گوشتی را به فروش می‌رسانند. ما در نغمه تورنگ طلایی با سال‌ها تجربه آماده ارائه این خدمات به صورت اینترنتی و آنلاین به شما هستیم. در این مقاله بیشتر در مورد جوجه یک روزه گوشتی و فروش تخصصی آن توسط این مرکز صحبت خواهیم کرد.

 

جوجه یک روزه گوشتی

فروش جوجه گوشتی ، انواع جوجه‌هایی هستند که برای تولید گوشت پرورش داده می‌شوند. این جوجه‌ گوشتی فراوان‌ترین گونه‌های طیور هستند که بیشترین جمعیت را نسبت به دیگر گونه‌های پرندگان دارند. جوجه‌های گوشتی می‌توانند تا 5 برابر وزن خود، وزن اضافه کنند. در هنگام پرورش جوجه گوشتی، پس از گذشت هفته اول، هدف داشتن حیواناتی همگن با رشد متعادل و امکان بیشترین قابلیت زنده ماندن است. همه این موارد با پرورش و نگهداری مناسب امکان‌پذیر است. 

جوجه  گوشتی را چگونه و از چه روشی پیدا کنیم

اکثر نژادهای جوجه گوشتی را می‌توان از مراکز معتبر تولید و فروش مرغ و جوجه به عنوان جوجه یکروزه خریداری کرد. همچنین می‌توانید مزارع خانوادگی محلی را جستجو کنید که جوجه‌های گوشتی را که می‌خواهید برای خانه‌تان پرورش می‌دهند. ما در نغمه تورنگ طلایی آماده ارائه بهترین جوجه گوشتی با نژادهای مختلف برای دریافت سود بیشتر به شما هستیم، در صورت تمایل برای خرید جوجه یکروزه گوشتی با کارشناسان ما تماس بگیرید

خرید جوجه شتر مرغ   

اگر قصد دارید پرورش و خرید فروش جوجه شترمرغ   را با جوجه‌های یک روزه آغاز کنید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه مطمئن شوید که آنها به بوقلمون‌های بالغ سالم و شاد تبدیل می‌شوند. با کمی‌ آمادگی و مراقبت، جوجه بوقلمون‌های شما رشد می‌کنند. برای شروع لازم است بیاموزید که چگونه یک پرورشگاه مناسب برای جوجه بوقلمون بیوتی یک روزه خود آماده کنید. وقتی آنها را به خانه می‌آورید چه کاری باید انجام دهید، چگونه از مشکلات جلوگیری کنید، چگونه به درستی به آنها غذا بدهید و چه زمانی بوقلمون‌ها برای فروش به عنوان بوقلمون گوشتی یا تخمگذاری آماده هستند.

 

نگهداری محل برای جوجه بوقلمون بیوتی 

درست مانند سایر جوجه‌ها، شما باید برای جوجه بوقلمون بیوتی یک روزه خود یک جوجه کشی راه اندازی کنید. پرورش جوجه بوقلمون دقیقاً مانند جوجه‌های مرغ است و به مکانی گرم و خشک جهت محفوظ نگه داشتن آنها نیاز خواهند داشت. شما می‌توانید از براده‌های درخت کاج برای کف محیط نگهداری جوجه بوقلمون بیوتی یک روزه استفاده کنید. وقتی جوجه‌ها به سه هفتگی رسیدند می‌توانید از ماسه تمیز نیز استفاده نمایید. محل پرورش شما باید تا رسیدن به یک ماهگی کاملاً مناسب بوده و دما و آب و غذای مناسبی برایشان درنظر گرفته باشید. به طور کلی پرورش جوجه بوقلمون بیوتی یک ماهه راحت‌تر از جوجه بوقلمون یک روزه است.

قبل از آوردن جوجه بوقلمون به خانه، باید همه چیز را آماده کنید، از جمله گرم کردن محل جوجه‌ها تا دمای 95 تا 98 درجه فارنهایت. برای اندازه گیری و تنظیم دما می‌توانید از یک دماسنج استفاده کنید. از قبل گرمای محیط را تنظیم کرده و از یک لامپ حرارتی برای گرم کردن محیط استفاده کنید. لامپ حرارتی را هر هفته چند اینچ بالا بیاورید (و دما را تقریباً 5 درجه فارنهایت پایین بیاورید) تا درجه حرارت در محل پرورش به 70 درجه برسد. این میزان گرما را تا شش هفتگی جوجه‌ها حفظ کنید.

 

انواع نژاد  جوجه بوقلمون

فروش مرغ محلی نغمه طلایی آیا کنجکاو هستید که بدانید چه نژادهای مختلفی از جوجه بوقلمون در سراسر جهان سرگردان هستند یا شاید بخواهید بدانید کدام نژاد برای پرورش بهترین نوع است؟ ما در این قسمت انواع نژادهای مختلف جوجه بوقلمون را معرفی خواهیم کرد، شما می‌توانید با بررسی هر یک از این نژادها، نوع مناسب خود را برای پرورش انتخاب نمایید.

1. جوجه بوقلمون بیوتی  

وقتی صحبت از بوقلمون‌های خانگی می‌شود، جوجه بوقلمون بیوتی رایج ترین نوع است. این پرندگان که عمداً با پرهای سفید برای جلوگیری از تغییر رنگ زیر پوست تولید شده اند، به دلیل تولید مقادیر قابل توجهی گوشت در قسمت سینه و ران، معروف هستند، این ویژگی، بوقلمون بیوتی را به یک انتخاب محبوب در بازار تجاری تبدیل کرده است.

بوقلمون بیوتی دارای پاهایی کوتاه، سینه‌ای پهن و گوشتی سفید است. صدای بوقلمون بیوتی نسبت به سایر نژادها از جمله نژاد برنز بسیار کمتر است و به دلیل مقاومت پایینی که دارند، تنها بین 2 تا 5 سال عمر می‌کنند.

 

2. جوجه بوقلمون مشکی

همانطور که ممکن است تصور کنید، بوقلمون سیاه به راحتی توسط پرهای سیاه آن شناسایی می‌شود. پرهای آنها سیاه و براق است و اغلب دارای برقی سبز رنگی هستند که وقتی خورشید درست به آنها برخورد می‌کند قابل تشخیص است. این پرندگان از بوقلمون‌های وحشی که توسط کاشفان اسپانیایی در دهه 1500 به آمریکا آورده شده‌اند، سرچشمه گرفته و گونه‌ای رایج از نژاد بوقلمون‌ها هستند.

تغذیهو خوراک بوقلمون

بوقلمون برای رشد به پروتئین نیاز دارد. تغذیه جوجه بوقلمون را بدون دارو و با مکمل مخمر آبجو آغاز کنید. در 12 هفته اول لازم است جوجه‌ها با 28 درصد خوراک پروتیئن تغذیه شوند. بعد از 12 هفته، می‌توانید آن‌ها را با 20 درصد پروتئین تغذیه کرده و غلاتی مانند ذرت و جو دوسر را به خوراک آنها اضافه کنید، زیرا جو دوسر یک مکمل عالی برای تقویت استخوان طیور است. توصیه می‌کنیم با دامپزشک خود مشورت کرده تا یک برنامه غذایی کامل برای جوجه بوقلمون شما تجویز نماید.

غذای بوقلمون بالغ هرگز نباید به جوجه‌ها داده شود، حتی به عنوان منبع غذایی اضطراری. مواد غذایی بوقلمون بالغ، برای جوجه‌ها ‌کلسیم بالایی دارد و باعث مشکلات جدی سلامتی و حتی مرگ می‌شود. اگر باید غذای اضطراری تهیه کنید، نسبت 1:1 جو و بلغور ذرت را امتحان کنید. این ترکیب فقط باید به عنوان جیره اضطراری یک بار مصرف شود.   میزان کلسترول گوشت بوقلمون در درجه دوم و بعد از گوشت ماهی قرار دارد، بنابراین افرادی که دارای چربی و کلسترول خون بالایی هستند، می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.

 

پرورش جوجه بوقلمون بیوتی یک روزه و یک ماهه

اگر قصد دارید پرورش و خرید جوجه بوقلمون بیوتی را با جوجه‌های یک روزه آغاز کنید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه مطمئن شوید که آنها به بوقلمون‌های بالغ سالم و شاد تبدیل می‌شوند. با کمی‌ آمادگی و مراقبت، جوجه بوقلمون‌های شما رشد می‌کنند. برای شروع لازم است بیاموزید که چگونه یک پرورشگاه مناسب برای جوجه بوقلمون بیوتی یک روزه خود آماده کنید. وقتی آنها را به خانه می‌آورید چه کاری باید انجام دهید، چگونه از مشکلات جلوگیری کنید، چگونه به درستی به آنها غذا بدهید و چه زمانی بوقلمون‌ها برای فروش به عنوان بوقلمون گوشتی یا تخمگذاری آماده هستند.

تغذیه و نگهداری نیمچه مرغ در طول پرورش آن

بلوغ مرغ‌ها بستگی به نژاد آن‌ها داشته و اغلب در سن 6 ماهگی صورت می‌گیرد. اما هدف از پرورش جوجه‌ها، رساندن آن‌ها به سن بلوغ نیست. نیمچه مرغ‌ها اغلب در سن 3 ماهگی نیز به بازار عرضه شده و آماده تخم گذاری یا پروش گوشتی هستند. اصولا در تغذیه مرغ‌ها باید دقت داشته باشید که عدم تعادل در مواد غذایی مصرفی آن‌ها باعث رشد ضعیف جوجه شده و مرغ به اندازه کافی پروار و قوی نخواهد بود. بهتر است در تغذیه نیمچه مرغ‌های گلپایگان انواع مواد معدنی، ویتامین‌ها و پروتئین‌های مورد نیاز بدن مرغ را قرار دهید.

استفاده از دانه‌هایی مانند جو، ذرت، سویا، گندم و سایر غلات دیگر، به تامین پروتئین و کربوهیدارت‌های بدن مرغ کمک کرده، اما برای جذب بهتر این مواد و افزایش سطح متابولسیم بدن آن‌ها بهتر است از مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر پتاسیم، سدیم، کلر، منیزیم و... نیز استفاده کنید. کاهش مواد معدنی در تغذیه مرغ باعث تغییر در PH خون و عقب ماندگی جوجه‌ها شده و در مقابل افزایش مواد معدنی نیز باعث مشکلات کلیوی و عروقی در آن‌ها می‌شود. ویتامین‌ها و آنزیم‌ها نیز به هضم بهتر مواد غذایی و افزایش قدرت بدنی در جوجه‌ها کمک می‌کند. در حال حاضر از مولتی ویتامین و آنزیم‌های مناسب در تغذیه نیمچه مرغ‌های گلپایگان استفاده می‌شود.

نغمه تورنگ طلایی ارائه دهنده انواع جوجه بوقلمون بیوتی یک روزه و یک ماهه و با دارا بودن تاییده از سازمان دامپزشکی کشور، آماده خدمت رسانی و پاسخگویی در زمینه خرید جوجه بوقلمون بیوتی و اطلاع از بهترین قیمت و شرایط خرید به شما عزیزان است. تمامی قیمت‌های ارائه شده در وب سایت کاملاً به روز هستند، با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 

ایده پویا






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 381]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن