تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798154588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روش سود بیشتر در ارز دیجیتال


واضح آرشیو وب فارسی::


«کریپتوکارنسی» یک مفهوم رمزآلود است، اینطور نیست؟ بسیاری از مردم در درک فناوری قدرت دهنده ارزهای دیجیتال مشکل دارند، چه رسد به اینکه چگونه به عنوان یک سرمایه گذاری کار می‌کند و می‌توان با خرید آن سود کرد. در دهه گذشته، ارزش ارزهای دیجیتال فراتر از انتظارات بسیاری از سرمایه گذاران افزایش یافته است. ما قصد داریم این مفهوم را روشن کنیم. این راهنمای مبتدی به شما می‌آموزد که چگونه در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری و خرید کنید که به سود  برسید.

کریپتوکارنسی چیست؟

در تئوری، ارز دیجیتال یک ارز مجازی است که به صورت آنلاین نگهداری و توزیع می‌شود. در واقع، این یک دارایی دیجیتال است که ممکن است به روشی مشابه سهام و اوراق قرضه، ارزش خود را به دست آورد یا از دست بدهد. در حالی که یک ارز نقدی شامل اسکناس های کاغذی و سکه‌های فلزی است، یک ارز دیجیتال از یک «سکه»، «توکن» یا «واحد» مجازی استفاده می‌کند. می‌توانید یک سکه/توکن/واحد را از هر شرکتی که مبادلات ارزهای دیجیتال را تسهیل می‌کند، بخرید، و می‌توانید با سایر افرادی که دارای رمزنگاری هستند، معامله، خرید یا فروش داشته باشید، برخلاف معاملات سهام در شرکت‌های آمریکایی. چیزی که ارز دیجیتال را از ارز استاندارد متمایز می‌کند (علاوه بر این واقعیت که پول نقد فیزیکی وجود ندارد) این است که ارز دیجیتال "غیر متمرکز" است. هیچ مرجع مرکزی که بر ارز حاکم باشد وجود ندارد. بیت کوین تا حد زیادی بزرگترین و محبوب ترین سیستم ارزهای دیجیتال در جهان است. در واقع، برخی از کارشناسان مالی هر ارز دیجیتالی را که بیت کوین نیست به عنوان «آلت کوین» تعریف می کنند. این گواهی بر تسلط بیت کوین است. در اینجا برخی از ساده‌ترین راه‌های کسب درآمد دارندگان ارز دیجیتال آورده شده است. روش‌هایی که سرمایه‌گذاران خرده‌فروش عادی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، با ریسک کمتری نسبت به استراتژی‌های پیچیده که کمتر در دسترس هستند.

خرید و نگهداری ارز دیجیتال

این روش کسب درآمد از ارزهای دیجیتال برای افرادی افق سرمایه گذاری طولانی را ترجیح می‌دهند مناسب است. این روش شامل خرید یک دارایی رمزنگاری انتخابی از یک صرافی رمزنگاری و خرید بیشتر در صورت امکان یا زمانی که قیمت‌ها کاهش می‌یابد. پس از ماه‌ها یا سال‌ها HODLing نگه داشتن ممکن است دارایی با سود کلی قابل توجهی در مقایسه با هزینه خرید فروخته شود.

ارزش ارزهای رمزنگاری قدیمی مانند بیت‌کوین، اتریوم و لایت‌کوین روزانه افزایش و کاهش می‌یابد، اما به طور کلی طی سال‌ها روند صعودی خود را حفظ کرده‌اند. ارزهای جدیدتر، مانند چیا، به احتمال زیاد به دلیل تبلیغات تبلیغاتی با قیمت بالاتری عرضه می‌شوند، ارزش خود را از دست می دهند و زمان زیادی برای بازیابی نیاز دارند و در صورت عدم وجود خریداران کافی در بازار یا وجود نداشتن خریداران کافی در بازار، احتمال از بین رفتن وجود دارند. ابزار کافی به دست آمده توسط عملکردی که ارائه می‌کند. قبل از انتخاب ارز دیجیتال به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت، خواندن وایت پیپر ارز دیجیتال بسیار مهم است. منشأ آن، هدفی که در خدمت آن است را توضیح می‌دهد و اطلاعات کافی برای اطمینان از اینکه آیا در آزمون زمان مقاومت می‌کند یا خیر، ارائه می‌کند.

استراتژی‌های کسب درآمد عموماً از طریق معامله یا نگهداری رمز ارزها اتفاق می‌افتد؛ در ادامه با جزئیات بیشتری این دو استراتژی را بررسی می‌کنیم:

سرمایه گذاری

به نظر می‌رسد که سرمایه گذاری و استراتژی نگهداری دارایی‌های کریپتو برای مدت زمان طولانی مناسب باشد. دارایی‌های کریپتو معمولاً در کوتاه‌مدت بی‌ثبات هستند، اما پتانسیل بلندمدت فوق‌العاده‌ای برای رشد دارند. استراتژی سرمایه‌گذاری از شما می‌خواهد که دارایی‌های باثبات‌تری را که در بلندمدت وجود خواهند داشت، شناسایی و از آنها برای سرمایه گذاری مطمئن‌تر استفاده کنید.

معامله

در حالی که سرمایه گذاری یک تلاش بلندمدت مبتنی بر خرید و نگهداری رمز ارز است، معامله ارزهای دیجیتالی راهی برای استفاده از فرصت‌های کوتاه‌مدت است. بازار ارزهای دیجیتال بی ثبات است و قیمت رمز ارزها در کوتاه مدت به طور چشمگیری افزایش یا کاهش خواهد داشت. برای اینکه یک معامله‌گر موفق باشید، باید مهارت‌های تحلیلی و فنی مناسبی داشته باشید تا بتوانید پیش بینی‌های دقیقی در مورد افزایش و کاهش قیمت داشته باشید.

آربیتراژ بین دارایی های کریپتو

آربیتراژ شامل مبادله یک ارز دیجیتال با ارز دیگر یا معامله همان ارز دیجیتال در صرافی‌های مختلف است. این روش را افرادی ترجیح می‌دهند که به معاملات روزانه عادت دارند و حتی تمایل بیشتری به ریسک نسبت به افرادی دارند که به سادگی معاملات روزانه انجام می‌دهند. معامله‌گر عملی بودن یعنی شناسایی عدم تعادل‌ در بازار و استفاده از فرصت‌های سودآوری روزانه. در این راه ممکن است مسیرهای پیچیده‌تری وجود داشته باشد، مانند انتقال ارزش بین سه ارز در یک صرافی، تا در نهایت به مقدار بیشتری از ارز اول ختم شود. این معمولاً زمانی انجام می شود که ارزش ارزهای دیجیتال جدید در عرض چند دقیقه به میزان قابل توجهی افزایش یا کاهش یابد.



آیا ارز دیجیتال بخرم؟ از کجا بخرم؟

در سال‌های اخیر، علاقه به دارایی‌های رمزنگاری شده مانند بیت کوین، اتریوم و XRP به طور تصاعدی افزایش یافته است. سخت نیست که بفهمیم چرا یک پیشرفت بزرگ در فناوری مالی کریپتو پتانسیل این را دارد که صنعت خدمات مالی را کاملاً متحول کند. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد دارایی‌های رمزنگاری و نحوه خرید آنها هستید؛ برای خرید و فروش ارز دیجیتال به یک صرافی نیاز دارید. از آن‌جایی که کشور ما در تحریم قرار دارد نمی‌توانیم از صرافی‌های خارجی نظیر بایننس استفاده کنیم. پس بهتر است از صرافی‌های ایرانی برای ترید استفاده کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش‌های سودآوری و تشخیص زمان ارز دیجیتال کافی‌ست به روز باشید و آموزش ببینید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 566]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن