تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797907270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالم ترین تغذیه برای گربه‌ های خانگی


واضح آرشیو وب فارسی::

سلامتی، شادی، خوش ‌اخلاقی و طول عمر گربه با تغذیه مرغوب و مناسب رابطه مستقیم دارد؛ زیرا استفاده از سالم‌ ترین تغذیه در روند زیبایی و حفظ سلامت گربه‌ خانگی نقش مؤثری ایفا می کند. به بیان ساده‌ تر می‌توان گفت کنسرو گربه به‌ عنوان یکی از سالم ‌ترین تغذیه ‌برای گربه‌ های خانگی در نظر گرفته می‌شود؛ زیرا از نظر تامین ویتامین و مواد مغذی کاملاً استاندارد بوده و با استفاده از پروتئین زیاد و کالری کم از چاقی گربه جلوگیری می ‌کند. لازم به ذکر است غذای کنسرو شده از میزان رطوبت بالایی برخوردار می ‌باشد؛ بنابراین رطوبت مورد نیاز بدن گربه به بهترین شکل تامین می‌ شود.


کنسرو گربه

سالم ترین تغذیه برای گربه‌ های خانگی

غذای کنسرو شده به‌ عنوان سالم‌ ترین تغذیه برای گربه‌های خانگی در نظر گرفته می ‌شود؛ زیرا با تامین آب مورد نیاز بدن و استفاده از انواع پروتئین و سبزیجات، در حفظ سلامتی حیوانات نقش مؤثری ایفا می ‌کند. همان طور که مطلع هستید گربه ها بر اساس نیاز غریزی خود به خوردن گوشت تمایل دارند؛ بنابراین در برنامه غذایی روزانه آن ‌ها استفاده از گوشت در اولویت قرار می ‌گیرد اما در نظر داشته باشید مصرف گوشت به‌ صورت خام می‌ تواند برای گربه‌ های خانگی عوارض خطرناکی به‌ همراه داشته باشد؛ زیرا در صورت هضم نامناسب غذا، احتمال انتقال باکتری و ایجاد انگل در بدن گربه افزایش می ‌یابد.

توجه فرمایید افزایش میزان رطوبت موجود در غذا، برای هضم راحت جزو ویژگی های اصلی کنسرو گربه در نظر گرفته می‌ شود؛ بنابراین در رفع مشکلاتی همچون اسهال و یبوست مؤثر عمل می کند. در نظر داشته باشید غذای کنسرو شده به دلیل برخورداری از ذرات گوشت در حفظ غریزه‌ گوشتخواری تاثیرگذار می باشد؛ به طوری که با سلیقه گربه کاملاً مطابقت دارد. همچنین از ایجاد مشکلات ادراری و کلیوی جلوگیری کرده و رطوبت لازم بدن حیوان را تامین می ‌کند.

لازم به ذکر است غذا کنسرو گربه براساس نیازهای جسمانی و زیر نظر متخصصان حرفه‌ ای تولید می ‌شود؛ بنابراین چربی، پروتئین، ویتامین و مواد معدنی استفاده‌ شده در این محصول به‌ طور دقیق اندازه‌گیری می ‌شود.

مزیت ‌های غذای کنسرو گربه

  • تامین رطوبت:

همان طور که مطلع هستید آب وظیفه سم ‌زدایی از بدن و بهبود کارکرد کلیه را برعهده دارد؛ بنابراین کم ‌آبی در خشکی پوست و ایجاد یبوست نقش مؤثری ایفا می‌ کند. امروزه غذاهای خشک به دلیل از دست دادن آب در تامین رطوبت مورد نیاز بدن به‌ خوبی عمل نمی ‌کنند؛ بنابراین استفاده مداوم از غذاهای خشک می ‌تواند بدن گربه را به کم ‌آبی دچار کند. لازم به ذکر است غذای کنسرو شده گربه به‌ عنوان یک تغذیه متعادل شناخته می‌ شود؛ زیرا  با برخورداری از رطوبت لازم در تأمین آب مورد نیاز بدن گربه مؤثر عمل می ‌کند.

  
  
  •  استفاده کم از کربوهیدرات:

به ‌طور کلی استفاده زیاد از کربوهیدرات می ‌تواند مشکلاتی نظیر درد مفاصل، مشکلات قلبی، فشار خون بالا، دیابت، کاهش ظرفیت تنفسی و کاهش قدرت دفاعی بدن را به ‌همراه داشته باشد. به بیان ساده ‌تر می ‌توان گفت استفاده از کربوهیدرات به مقدار مناسب برای بدن گربه بسیار مفید می باشد.

در اصل مصرف غذاهای خشک و تر باید به‌گونه ‌ای کنترل شود که تا حد امکان در استفاده از کربوهیدرات تعادل رعایت شود. لازم به ذکر است غذاهای مرطوب از جمله غذای کنسرو گربه به دلیل استفاده کم از غلات، کربوهیدرات و کالری کمتری به بدن گربه منتقل می ‌کنند؛ به ‌همین دلیل تا حد امکان از چاقی و اضافه‌ وزن حیوان موردنظر جلوگیری می ‌شود.

  • خوردن و جویدن راحت:

از مزیت‌ های غذای کنسرو شده می ‌توان به خوردن و جویدن راحت اشاره کرد؛ بنابراین این محصول برای بچه‌ گربه ‌ها بسیار مناسب می‌ باشد.

  • تامین پروتئین مورد نیاز برای بدن:

غذای کنسرو گربه به دلیل برخورداری از گوشت واقعی به‌ عنوان منبع مناسبی برای تامین پروتئین بدن در نظر گرفته می‌ شود؛ زیرا گوشت و آب گوشت موجود در این محصول تمامی پروتئین ‌های لازم را در اختیار گربه قرار می ‌دهد.



  • هضم راحت:

به ‌طور کلی غذای کنسروی به دلیل نرمی و رطوبت بالا به ‌راحتی قابل هضم می ‌باشد؛ بنابراین گربه پس ‌از مصرف غذا به مشکلات گوارش و سنگینی دچار نمی ‌شود.

لازم به ذکر است کنسرو شسیر گربه از تمامی مزیت‌ های فوق برخوردار می ‌باشد؛ بنابراین مصرف این محصول در حفظ سلامتی گربه نقش مؤثری ایفا می‌ کند.

خرید غذای کنسروی گربه

  1. پیش از هر گونه اقدام حتما بیشترین جزء تشکیل‌ دهنده غذا را به‌ دقت بررسی کنید؛ زیرا گوشت باید بیشترین تشکیل‌ دهنده کنسرو باشد. همچنین در حین خرید حتما نوع گوشت ذکرشده را چک کرده و از خرید غذاهایی که نوع گوشت آن ‌ها مشخص نیست خودداری کنید.
  2. تاریخ انقضای محصول را به‌ دقت مورد بررسی قرار دهید تا از ایجاد هرگونه مشکل برای گربه جلوگیری نمایید. همچنین در حین خرید حتما با چگونگی نگهداری کنسرو به ‌طور کامل آشنا شوید.
  3. برای خرید این محصول حتما به پت شاپ‌ معتبر مراجعه نمایید؛ زیرا با تهیه غذای باکیفیت می‌ توانید سلامت گربه خود را ضمانت کنید.
  4. تنوع در غذای گربه موضوع بسیار مهمی در نظر گرفته می‌ شود؛ بنابراین از به کار بردن یک طعم خودداری کنید. شما می ‌توانید با ارائه انواع مختلف غذای کنسروی، ویتامین ‌های مورد نیاز بدن گربه را تامین کنید. به بیان ساده‌ تر می ‌توان گفت گوشت مرغ، گوشت ماهی و گوشت قرمز هر یک از ویژگی ‌های منحصر به ‌فردی برخوردار می‌ باشند؛ به‌ همین دلیل با خرید تمام آن‌ ها مواد معدنی مورد نیاز بدن گربه تامین می ‌شود.

لازم به ذکر است روند تغییر غذای گربه به‌ راحتی قابل ‌انجام نبوده و تغییر غیر اصولی غذا می ‌تواند بیماری‌ های متنوعی به ‌همراه داشته باشد؛ به‌ همین دلیل به شما توصیه می ‌کنیم با کسب اطلاعات لازم به تغییر رژیم غذایی اقدام کنید.

  1. پیش ‌از هر گونه خرید حتما وزن گربه را مدنظر قرار دهید تا با در نظر گرفتن نیازهای بدنی او، مناسب ‌ترین محصول را خریداری نمایید. لازم است بدانید در صورت چاق بودن گربه خرید کنسروهای کم‌ کالری بسیار مناسب می ‌باشد.


خرید کنسرو گربه

سخن پایانی

همانطور که در مطلب فوق ذکر کردیم سلامتی، شادی، خوش ‌اخلاقی و طول عمر گربه با تغذیه مناسب رابطه مستقیم دارد؛ بنابراین غذای کنسرو گربه به ‌عنوان سالم ترین تغذیه برای گربه‌ های خانگی در نظر گرفته می‌ شود؛ زیرا با استفاده از انواع پروتئین و سبزیجات در حفظ سلامتی گربه نقش مؤثری ایفا می ‌کند. به بیان ساده ‌تر می ‌توان گفت غذای کنسروشده به دلیل تامین رطوبت مورد نیاز بدن، از ایجاد مشکلات ادراری، کلیوی، درد مفاصل، دیابت و فشارخون بالا جلوگیری می ‌کند.

با توجه به توضیحات ذکر شده به شما توصیه می ‌کنیم برای خرید غذای کنسرو گربه به پت شاپ ایران ‌زمین iranzaminpetshop.com مراجعه نمایید.

 

برچسب ها : کنسرو گربه,کنسرو شسیر گربه,پت شاپ






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن