تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797588877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزینه درمان افتادگی پلک در تهران در سال 1401


واضح آرشیو وب فارسی::


هزینه  درمان افتادگی پلک در تهران در درجه اول بستگی به نوع و شدت افتادگی پلک شما دارد. البته شدت افتادگی پلک تنها عامل موثر در تعیین این هزینه نیست و عوامل دیگری نیز در این زمینه دخالت دارند. عمل جراحی افتادگی پلک‌ها بلفاروپلاستی نامیده می‌شود. در این جراحی پوست اضافه پلک‌ها برداشته می‌شود. پس از آن در راستای بهبود وضعیت پلک‌ها، تغییرات دیگری هم روی آنها انجام می‌شود. بلفاروپلاستی روی پلک‌های بالا و پایین انجام می‌گیرد و می‌تواند افتادگی پلک را در آنها درمان کند. کلینیک VIP یکی از کلینیک‌های باسابقه در جراحی‌های زیبایی است و بلفاروپلاستی نیز یکی از جراحی‌های معمول آن است.

هزینه درمان افتادگی پلک در تهران به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه درمان افتادگی پلک به گزینه‌های مختلفی بستگی دارد که از تجربه و مهارت پزشک، تا شهر و محل انجام این عمل، و همچنین گزینه‌های مختلف دیگری را در بر می‌گیرد. در ادامه برخی از فاکتورهای موثر در این هزینه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

 

1-درمان افتادگی پلک در تهران برای پلک‌های بالا، پائین یا هر دو پلک:

اولین گزینه موثر در مقدار هزینه افتادگی پلک آن است که این جراحی روی پلک‌های بالا یا پلک‌های پائین صورت می‌گیرد. البته گاهی نیز پلک‌های بالا و پایین باید جراحی شوند که هزینه را بالاتر می‌برد. بیشتر داوطلبان بلفاروپلاستی برای جراحی پلک‌های بالا مراجعه می‌کنند، چرا که افتادگی پلک‌های بالا زودتر خود را نشان می‌دهد. همچنین این افتادگی روی زیبایی چهره تاثیر بیشتری دارد.

 

2- هزینه درمان افتادگی پلک در تهران با توجه به شدت ناهنجاری پدیدآمده در پلک:

گاهی شدت افتادگی پلک کم است و پلک‌ها اندکی از حالت طبیعی خود خارج شده‌اند. اما گاهی نیز شدت افتادگی به‌اندازه‌ای است که روی دید شما هم تاثیر گذاشته است. طبیعی است این مورد هم یکی از عوامل اثرگذار روی هزینه جراحی بلفاروپلاستی است.

از طرف دیگر، گاهی افتادگی پلک‌ها فقط با کوتاه کردن آنها درمان می‌شود. اما گاهی علاوه بر کوتاه کردن پلک‌‌ها، درمان‌های دیگری مانند برداشتن بافت چربی و مایعات جمع‌شده در زیر پلک‌ها نیز باید انجام شود. این نکته هم از گزینه‌های موثر روی هزینه درمان افتادگی پلک در تهران است.

3- جراحی‌های تکمیلی زیبایی:

گاهی هم‌زمان با جراحی بلفاروپلاستی پلک‌های بالا یا پایین، اقدامات زیبایی دیگری نیز روی پلک‌ها انجام می‌شود. در چنین حالتی هزینه این درمان‌های اضافه هم به هزینه درمانی افتادگی پلک افزوده می‌گردد. از نمونه چنین اقدامات زیبایی می‌توان به لیفت ابرو یا بالا کشیدن ابرو، اصلاح فرم چشم، مانند چشم گربه‌ای و موارد دیگر اشاره کرد.

 

4- تاثیر دستمزد جراح بر هزینه درمان افتادگی پلک:

دستمزد جراح نیز تاثیر زیادی در هزینه درمانی افتادگی پلک در تهران دارد. به یک نکته توجه داشته باشید که تجربه و تخصص جراح نقش بسیار مهمی در این جراحی دارد. بلفاروپلاستی عمل جراحی بسیار حساسی است و انتخاب جراح باسابقه و ماهر کمترین وظیفه‌ای است که شما در برابر محافظت از چشم‌های خود بر دوش دارید.

البته همین نکته نیز می‌تواند بر هزینه درمانی شما تاثیرگذار باشد. پزشکان متخصص و باتجربه ما در کلینیک VIP بارها این عمل را انجام داده و موفقیت آنها در این جراحی زبانزد همگان است.

5- تعرفه کلینیک و هزینه درمان افتادگی پلک در تهران:

کلینیک‌های مختلف تعرفه‌های مختلفی برای جراحی بفاروپلاستی ارائه می‌کنند که ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند. منطقه کلینیک و شهری که کلینیک در آن قرار دارد نیز از عوامل موثر در هزینه درمان افتادگی پلک در تهران است. البته تجهیزات مدرن و به‌روز کلینیک نیز می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد. طبیعی است هرچقدر کلینیک مورد نظر مجهز به وسایل پیشرفته‌تری باشد، هزینه درمانی آن هم بالاتر خواهد بود.

از مهم‌ترین ویژگی‌های کلینیک VIP تهران، پایین نگه داشتن تا حد امکان هزینه‌های درمان افتادگی پلک با توجه به تجهیزات پیشرفته آن است.

 



 

6- بیهوشی یا بی‌حسی در جراحی بلفاروپلاستی:

جراحی بلفاروپلاستی در بیشتر موارد با بی‌حسی انجام می‌شود. اما در موارد کمی هم پزشک تشخیص می‌دهد تا درمان افتادگی پلک در تهران با بیهوشی عمومی صورت بگیرد. در این صورت هزینه‌های بیهوشی عمومی و هزینه‌های مربوط به حضور پزشک بیهوشی به هزینه نهایی درمان اضافه می‌شود.

 

7-هزینه‌های جانبی عمل بلفاروپلاستی:

هر عمل جراحی هزینه‌های جانبی هم به همراه دارد. از نمونه‌های این نوع هزینه‌ها می‌توانیم به هزینه آزمایش‌های پیش از عمل جراحی اشاره کنیم. عکس‌برداری از چشم‌ها نیز هزینه‌ای برای شما در بر دارد. هزینه داروهای پس از جراحی بلفاروپلاستی نیز نمونه دیگری از این هزینه‌ها به شمار می‌رود. موادی که برای شست‌وشوی چشم‌ها استفاده می‌شوند، باند و وسایل دیگر هم هزینه کمی به کل هزینه‌های شما اضافه می‌کند.

8- بیمه و هزینه درمان افتادگی پلک در تهران:

اگر افتادگی پلک شما به‌صورتی باشد که دید شما را محدود کرده باشد، ممکن است شامل بیمه شود. در چنین مواردی شما باید از طرف پزشک مورد اعتماد سازمان بیمه معاینه شوید. در این صورت شرکت بیمه بخشی از هزینه را به شما پرداخت می‌کند. اما اگر بلفاروپلاستی فقط با هدف زیبایی روی پلک‌های شما انجام گیرد، شرکت بیمه تعهدی در پرداخت هزینه آن ندارد.

هزینه درمان افتادگی پلک در تهران چقدر است؟

هزینه درمان افتادگی پلک‌ها در تهران به همه مواردی که پیش‌تر به آنها اشاره شد، بستگی دارد. همان‌طور که اشاره شد، این هزینه ثابت نیست و از کلینیکی به کلینیک دیکر متفاوت است. شما پس از انتخاب بهترین جراح افتادگی پلک و کلینیک مورد نظرتان، باید در همان کلینیک مورد معاینه قرار بگیرید. پس از آن هزینه نهایی جراحی افتادگی پلک برای شما مشخص می‌شود.

اگر فقط بخواهید پلک‌های بالا یا پایین خود را جراحی کنید، این هزینه کمتر است. همچنین درمان افتادگی پلک‌های بالا و پایین به‌صورت هم‌زمان هزینه بیشتری دارد. در صورتی که اصلاح فرم چشم و لیفت ابرو و موارد دیگری هم در نظر شما باشد، این هزینه باز هم متفاوت می‌شود. چه هدف شما از این درمان فقط رفع افتادگی پلک‌ها باشد، و چه زیبایی بیشتر چهره شما، تیم پزشکی ما در کلینیک VIP تهران همراه شما است.

ضرورت درمان‌های تکمیلی زیبایی همراه با درمان افتادگی پلک:

برخی افراد دوست دارند همراه با درمان افتادگی پلک خود، برخی از اقدامات زیبایی را هم روی پلک‌ها، ابروها و فرم چشم‌های خود انجام دهند. در چنین مواردی پرسشی برای این افراد پیش می‌آید که آیا این کار درست است یا خیر؟

پاسخ این سوال مثبت است. درمان‌های تکمیلی مانند لیفت ابرو و موارد دیگر را هم می‌توانید همراه با بلفاروپلاستی پلک‌ها انجام دهید. در این صورت شما فقط یک بار زیر تیغ جراحی می‌روید و یک بار مراحل پیش از جراحی و دوران بهبودی را سپری می‌کنید.

هزینه درمان افتادگی پلک در تهران در سال 1401 چقدر گران‌تر از سال گذشته است؟

هزینه‌های درمانی هم مانند دیگر هزینه‌ها در کشور ما هرساله متفاوت از سال پیش است. همین نکته روی هزینه درمانی افتادگی پلک‌ها در تهران نیز تاثیرگذار بوده و این هزینه را بیشتر از سال پیش کرده است. اما خبر خوب این است که مقدار بالا رفتن قیمت‌ها در کلینیک VIP آن‌قدر زیاد نیست که نتوانید از پس آن برآیید

.

 

جراحی بلفاروپلاستی پلک برای چه کسانی ضروری است؟

افراد مختلفی می‌توانند اقدام به جراحی بلفاروپلاستی کنند:

  • کسانی که از کودکی دچار افتادگی یک یا هر دو پلک بوده‌اند.
  • افرادی که افتادگی پلک باعث کاسته شدن از میدان دید آنها شده است.
  • افرادی که به‌دلیل ضربه خوردن و حوادث مختلف به افتادگی پلک‌ها دچار شده‌اند.
  • کسانی که افتادگی پلک آنها در نتیجۀ بالا رفتن سن باشد.
  • کسانی که به پف پلک‌های بالا یا زیر پلک‌های پایین دچار شده‌اند.
  • کسانی که به‌طور مادرزادی خط طبیعی پشت پلک‌ها را نداشته باشند.
  • کسانی که دوست دارند چشم‌های زیباتری داشته باشند.
  • افرادی که سلامت عمومی خوبی داشته، به بیماری‌های زمینه‌ای دچار نباشند.

 

 

 

بهترین مرکز درمان افتادگی پلک در تهران کدام کلینیک است؟

بهترین مرکز درمانی برای افتادگی پلک در تهران کلینیکی است که شرایط مختلفی داشته باشد:

  • بهترین پزشکان جراح بلفاروپلاستی در آن به جراحی مشغول باشند.
  • از بهترین و مجهزترین تجهیزات در زمینه جراحی افتادگی پلک بهره‌مند باشد.
  • پزشکان و کادر پزشکی مورد اعتماد داشته باشد که صلاح جسمی شما برایشان در درجه اول اهمیت باشد.
  • فیلم و عکس کسانی که در آن کلینیک جراحی بلفاروپلاستی انجام داده‌اند را در دسترس شما قرار دهند.

کلینیک VIP تهران با بهره‌مندی از باتجربه‌ترین پزشک‌ها در زمینه درمان افتادگی پلک در تهران سابقه‌ای طولانی و موفق در این زمینه دارد. شما نیز با مراجعه به شبکه‌های اجتماعی این کلینیک می‌توانید فیلم‌ها و عکس‌های افراد مختلف را پیش و پس از جراحی ببینید و خودتان قضاوت کنید.

 



نتیجه درمان افتادگی پلک در تهران:

بهترین نتیجه جراحی بلفاروپلاستی برای پلک‌های بالا، رفع افتادگی آنها است. رفع افتادگی پلک‌ها، کم شدن از چین‌خوردگی‌های آنها و صاف‌تر شدن پلک‌ها چهره‌ای جوان‌تر و شاداب‌تر برای شما به همراه خواهد داشت. البته این مسئله تنها اتفاقی نیست که بر روی پلک‌ها می‌افتد. پف پشت پلک‌های شما نیز برطرف می‌شود و چهره شما دیگر آن حالت خواب‌آلود پیشین را نخواهد داشت.

بلفاروپلاستی روی پلک‌های پائین نیز اثرات متفاوتی برای شما به ارمغان خواهد داشت. اولین و مهم‌ترین تاثیر این درمان روی پلک‌های پایین شما، برطرف شدن پف زیر آنها است. گاهی پف پلک‌های پایین همانند دو کیسه در زیر پلک‌ها خودنمایی می‌کنند و حالت شادابی و جوانی را به‌طور کل از چهره شما دور می‌کنند.

شماره تماس:  44158011-021

مشاوره مجازی و رایگان: 09120634472

آدرس: ستاری جنوب، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم

 

 

سخن پایانی:

اگر پلک‌های شما هم دچار افتادگی شده و دیگر زیبایی سابق را ندارد، یا اگر افتادگی پلک‌ها بینایی شما را تحت تاثیر قرار داده است، بهترین درمان آن جراحی بلفاروپلاستی است. بلفاروپلاستی نوعی درمان بدون بازگشت برای افتادگی پلک‌ها است که در کلینیک و به دست یک متخصص جراح صورت می‌گیرد. برای بلفاروپلاستی پلک‌های بالا یا پایین خود با ما درکلینیک VIP تماس بگیرید و وقت معاینه خود را رزرو کنید. کلینیک VIP از معتبرترین کلینیک‌های درمان افتادگی پلک در تهران است و جراحی‌های موفق آن بی‌شمار است.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1534]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن