تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796652651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی کامل تلویزیون سونی X85K از سایت دبی کوچولو


واضح آرشیو وب فارسی::

 

تلویزیون سونی 65X85K

در این مقاله قصد داریم یکی از تلویزیون‌های سایز بزرگ برند سونی را برای شما معرفی کنیم. قیمت تلویزیون سونی به دلیل اینکه دارای سیستم عامل آندروید است کمی نسبت به برندهای ال جی و سامسونگ بالاتر است. تلویزیون 65X85K سایز صفحه نمایش ۶۵ اینچ دارد و در دسته تلویزیون‌های هوشمند قرار گرفته است. این تلویزیون یکی از جدیدترین محصولات برند سونی است که می‌تواند در زمینه کیفیت تصویر و سیستم صوتی و حتی امکانات و قابلیت‌های هوشمند شما را شگفت زده کند. شما با خرید تلویزیون 65X85K می‌توانیم به معنای واقعی زندگی هوشمندی را برای خودتان ایجاد کنید. تلویزیون اسمارت سونی 65X85K محصول سال ۲۰۲۲ برند سونی است و به قابلیت و فناوری‌های مختلفی مجهز شده است. این تلویزیون در زمینه کیفیت تصویر دارای فناوری‌های مختلفی است. برند سونی تلویزیون 65X85K را در سایزهای ۴۳ اینچ ۵۰ اینچ ۵۵ اینچ ۶۵ اینچ ۷۵ اینچ و ۶۵ اینچ تولید و به بازار عرضه کرده است. در این مقاله قصد داریم بزرگترین سایز این مدل از تلویزیون را برای شما معرفی کنیم. تلویزیون هوشمند سونی مدل 65X85K به نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است و تمامی تصاویر با کیفیت تصویر 4K نمایش می‌دهد. در این تلویزیون نسخه ۱۱ سیستم عامل اندروید به چشم می‌خورد و شما می‌توانید تصاویر و محتوای صوتی را به بالاترین سطح کیفیت دریافت کنید برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله با ما همراه باشید.


تلویزیون سونی 65X85K

کیفیت تصویر تلویزیون اسمارت سونی X85K

کیفیت تصویر تلویزیون سونی سری 8 شباهت زیادی با تلویزیون های سری 8 ال جی و سامسونگ دارد ولی در قیمت تلویزیون سامسونگ نسبت به برند سونی مناسبتر است.  اولین و مهمترین فاکتوری که هنگام خرید تلویزیون باید مورد توجه قرار بگیرد توجه به کیفیت تصویر تلویزیون است. تلویزیون 65X85K دارای صفحه نمایش ال ای دی است و می‌تواند محتواها را با کیفیت تصویر 4K نمایش دهد. کیفیت تصویر 4K تراکم پیکسلی گسترده‌ای دارد و از بیش از ۸ میلیون تراکم پیکسلی برخوردار است و می‌تواند محتواها را با رزولیشن ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل نمایش دهد. تلویزیون ال ای دی سونی مدل 65X85K به پنل va مجهز شده است و می‌تواند تصاویر با کنتراست بالا نمایش دهد. در پنل va شما محتواها را با کنتراست بالایی دریافت می‌کنید و همین موضوع باعث می‌شود که تلویزیون جزئیات بسیار بالایی را در برایتان نمایش دهد. تلویزیون اسمارت 65X85K رنگ و روشنایی تصاویر را نیز بهبود داده و محتوا را به بهترین شکل ممکن نمایش می‌دهد. تلویزیون ۶۵ اینچ سونی 65X85K تراکم پیکسلی گسترده‌ای دارد و جزئیات رنگها را نیز برایتان ارائه می‌دهد. این تلویزیون محتوای اکشن و ورزشی را نیز با کیفیت بالای نمایش می‌دهد. در تلویزیون 65X85K به خاطر وجود فناوری Triluminos Pro و Live Color شما می‌توانید تمامی محتواهای رنگی را با کیفیت بالا دریافت کنید. تلویزیون 65X85K به پردازشگر قدرتمند HDR Processor X1 مجهز شده است و می‌تواند محتوای تصویر را پردازش کرده و کیفیت آنها را ارتقا دهد.


تلویزیون سونی X85K

سیستم صوتی تلویزیون اسمارت سونی 65X85K

تلویزیون ال ای دی سونی مدل 65X85K کیفیت تصویر فوق‌العاده دارد اما مزیت‌های این تلویزیون فقط به کیفیت تصویر خلاصه نمی شود و می‌تواند صداها را نیز با سیستم صوتی مناسب ارائه دهد. در هنگام خرید تلویزیون حتما به سیستم صوتی تلویزیون توجه داشته باشید زیرا اگر کیفیت تصاویر گسترده دریافت کنید در صداها کیفیت خوبی نداشته باشند شما لذت واقعی تماشای محتواها را از دست می‌دهید. تلویزیون 65X85K سایز صفحه نمایش ۶۵ اینچ دارد و به سیستم صوتی دو کانال مجهز شده است به طور کلی در این تلویزیون شما صداها را با کیفیت خوبی دریافت می‌کنید. در این محصول صدای استریو نیز به کار رفته است و با وجود حالت‌های صوتی مختلف شما می‌توانید از شنیدن موسیقی‌های مورد علاقه خودتان لذت ببرید. در تلویزیون 65X85K فناوری‌های صوتی مختلفی مانند Dolby Audio به کار رفته است. در این تلویزیون فناوری Dolby Atmos و دالبی دیجیتال باعث شده اند که تلویزیون سیستم صوتی مناسبی داشته باشد و صدا را با کیفیت بالا ارائه دهد. یکی از نکات بسیار مهم در مورد سیستم صوتی تلویزیون 65X85K توجه به فناوری Acoustic Surface Audio+ می‌باشد با وجود این فناوری شما صداها را به صورت سه بعدی و دقیقاً از صفحه نمایش دریافت می‌کنید.

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون X85K

هر تلویزیون امکانات خاص خود را دارد. مثلا در برند ال جی شما کنترل جادویی رو دارید که تو هیچ برند دیگه ای این کنترل جادویی استفاده نشده است. قیمت تلویزیون ال جی به دلیل این کنترل جادویی نسبت به بعضی از مدل های هم رده ی خودش بالاتره. تلویزیون اسمارت سونی مدل 65X85K به سیستم عامل اندروید نسخه ۱۱ مجهز شده است. این سیستم عامل امکانات و قابلیت‌های گسترده ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم. در تلویزیون 65X85K شما به منوی کاربردی گوگل tv دسترسی دارید و می‌توانید دنیایی از برنامه‌ها را دانلود و آنها را نصب کنید. در این تلویزیون ریموت کنترل هوشمندی طراحی شده است که تمامی دکمه‌های آن ۹۹% آنتی باکتریال هستند و این ریموت کنترل از جنس پلی اورتان ساخته شده است. تلویزیون اسمارت سونی 65X85K از قابلیت اتصال به اینترنت برخوردار است و شما می‌توانید به اینترنت متصل شوید وبگردی کنید و به راحتی به دنیای از برنامه‌ها دسترسی داشته باشید. حتی می‌توانید برنامه‌های پرطرفدار یوتیوب و نتفلیکس را نیز با کیفیت بالا مشاهده کنید. این امکان برای شما فراهم شده است که سایر دستگاه‌ها را به راحتی به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون متصل کرده و داده‌های خود را به اشتراک بگذارید. در این صورت می‌توانید تمامی فیلم‌هایی را که بر روی گوشی همراه خودتان دارید به صفحه نمایش تلویزیون منتقل کنید.


تلویزیون سونی X85K

طراحی تلویزیون سونی 65X85K

تلویزیون 65X85K توسط برند سونی در سال ۲۰۲۲ در سایزهای مختلف تولید شده است. بزرگترین سایز این تلویزیون ۶۵ اینچ می‌باشد. این تلویزیون امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای دارد و در کنار فناوری‌های مختلف از طراحی بسیار شیک و زیبایی نیز برخوردار است. صفحه نمایش این محصول به صورت ال ای دی میباشد و شما میتوانید این تلویزیون را بر روی میز قرار دهید. پایه‌های تلویزیون 65X85K کاملا مقاوم است و به راحتی با دکوراسیون‌های مختلف هماهنگ میشود. در تلویزیون 65X85K امکان اتصال تلویزیون به دیوار نیز وجود دارد شما می‌توانید این محصول را به دیوار متصل کنید و به راحتی به پورت ها و درگاه‌های ارتباطی دسترسی داشته باشید. تلویزیون 65X85K امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده تری دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه نمایید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1315]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن