تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796309611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحی دکوراسیون نمای ساختمان با پنجره دوجداره و شیشه رفلکس


واضح آرشیو وب فارسی::

شیشه رفلکس به دلیل زیبایی خاصی که دارد امروزه با استقبال بی نظیری از سوی افراد مواجه شده است. از مهم ترین ویژگی های این نوع شیشه می توان به خاصیت انعکاسی آن اشاره کرد و درطراحی دکوراسیون نمای ساختمان به شدت تاثیر دارد

 

شیشه رفلکس به دلیل زیبایی خاصی که دارد امروزه با استقبال بی نظیری از سوی افراد مواجه شده است. از مهم ترین ویژگی های این نوع شیشه می توان به خاصیت انعکاسی آن اشاره کرد. این نوع شیشه از آلیاژهای مختلف فلزی ساخته شده است. شیشه های رفلکس تأثیر فوق العاده ای در کنترل ورود و خروج نور و انرژی دارند.

شیشه انعکاس دهنده یا رفلکس گزینه بسیار مناسبی جهت استفاده در طراحی دکوراسیون نمای ساختمان محسوب می شود. این نوع شیشه تاکنون به عنوان یکی از پرفروش ترین شیشه ها شناخته شده است. شیشه های رفلکس به دلیل تنوع رنگی بالا نمایی خاص و منحصر بفرد را به ساختمان می بخشند. امروزه می توان شاهد استفاده گسترده ای از این نوع شیشه ها در نمای ساختمان های اداری و تجاری بود.

با انتخاب این نوع شیشه به راحتی می توان زیبایی نمای ساختمان خود را دو چندان کرد. استفاده از این نوع شیشه ها در نمای ساختمان شرایط حریم خصوصی را به بهترین شکل برای ساکنان ساختمان فراهم می سازد، چرا که با این شیشه ها نمای درونی از دید بازدید کنندگان محفوظ می ماند. از آنجا که این نوع شیشه ها دارای خاصیت بازتاب کنندگی می باشند، این شیشه ها دارای حالتی آینه ای هستند.



اگر نمای شیک تری میخواهید، از شیشه رفلکس برای پنجره دوجداره استفاده کنید.

استفاده از شیشه رفلکس برای پنجره دوجداره این امکان را برای معماران و مهندسین فراهم می سازد تا خلاقیت های بیشتری را در طراحی نمای ساختمان به کار گیرند. این نمای شیشه ای نوعی پل ارتباطی فضای داخلی با دنیای خارج از ساختمان به شمار می آید. استفاده از این نوع شیشه ها نمای شیک و فوق العاده ای را به ساختمان شما می بخشد. اگر به دنبال نمایی خاص با ویژگی های و مزایای فوق العاده هستید شیشه رفلکس بهترین گزینه است.

استفاده از این نوع نما در کنار زیبایی فوق العاده مزایای بسیاری را نیز به دنبال دارد. یکی از این مزایا کاهش هزینه ساخت نما است. همچنین افزایش میدان دید ساکنان از دیگر مزیت های استفاده از شیشه های رفلکس به شمار می آید. با استفاده از نمای شیشه ای رفلکس وزن نهایی ساختمان به طور قابل توجهی کاهش می یابد. با انتخاب این نوع شیشه ها در نمای ساختمان به راحتی می توان حالت آینه ای زیبا و منحصر بفردی را در آن ایجاد کرد.

انواع مدل های شیشه های رفلکس طرح دار برای دکوراسیون پنجره دوجداره

بهتر است بدانید شیشه های رفلکس طرح دار دو جداره و ضخامت های مختلفی تولید و عرضه می شوند. در واقع این نوع شیشه ها از کارایی متفاوتی برخوردار هستند. این مدل شیشه ها نوعی از شیشه های دکوراتیو رنگی به شمار می آیند. همچنین در مدل های مختلفی برای دکوراسیون پنجره دو جداره مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع افراد متناسب با نمای ساختمان و سلیقه خود می توانند از بین مدل های مختلف مدل مناسب را انتخاب کنند.

به نوعی می توان گفت افراد با انتخاب این نوع شیشه ها از قدرت انتخاب بیشتری برخوردار هستند.

یکی از جذاب ترین انواع شیشه ها، شیشه های رفلکس طرح دار است. استفاده از این نوع شیشه ها هم در دکوراسیون داخلی و هم در نمای ساختمان ها تأثیر شگفت انگیزی در زیبایی محیط مورد نظر دارد. از این مدل شیشه های انعکاسی اغلب به منظور ایجاد یک طرح خاص استفاده می شود. برای مثال یکی از کاربردهای این شیشه ها هک کردن یک برند یا نام تجاری بر روی آن ها است.

 با این کار به راحتی می توان کار و حرفه خود را نیز تبلیغ کرد و در معرض دید مخاطبان قرار داد. شیشه های رفلکس طرح دار معمولا به شکل دو جداره عرضه می شوند. این ویژگی علاوه بر اینکه از ورود نور اضافی جلوگیری می کند، بهترین محافظ برای حریم خصوصی نیز محسوب می شود. با انتخاب شیشه های رفلکس طرح دار به راحتی می توان محیط گرم و دل انگیزی را برای افراد ایجاد کرد.

میزان عبور نور در شیشه رفلکس در پنجره دوجداره در مقایسه با شیشه معمولی

بهتر است بدانید یکی از ویژگی های بارز شیشه رفلکس کاهش گرمای محیط داخلی و خاصیت بازتاب کنندگی نور است.



در واقع اصلی ترین تفاوت شیشه انعکاس دهنده با شیشه معمولی خاصیت بازتابندگی آن می باشد. به گونه ای که شیشه های رفلکس قادرند تا ۳۷ درصد نور را بازتاب کنند. میزان عبور نور خورشید در شیشه رفلکس نسبت به شیشه معمولی کمتر است. میزان انتقال نور در شیشه های معمولی اغلب ۹۵ درصد می باشد.

در شیشه های رفلکس این میزان انتقال نور بر اساس رنگ شیشه بسیار کمتر است. مصرف انرژی در ساختمان هایی که از شیشه رفلکس برای نمای آن ها استفاده شده است نیز کمتر می باشد. همچنین شیشه انعکاس دهنده یا رفلکس میزان ورود حرارت و اشعه‌ های خطرناک خورشید را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. این در حالی است که شیشه های معمولی تأثیری بر روی ورود این اشعه‌ ها ندارند.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1045]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن