تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796908134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید قسطی مبلمان در کرج


واضح آرشیو وب فارسی::


مبلمان یکی از وسائل بسیار ضروری و پرکاربرد در خانه‌های امروزی است. بسیاری از افراد به‌ دنبال خرید مبلمانی مناسب برای منازل مسکونی خود هستند و تمایل دارند به خرید مبل اقساطی دست بزنند. در حال‌ حاضر فروشگاه‌های زیادی در سراسر کشور از جمله کرج وجود دارند که این لوازم ضروری زندگی را به شیوه اقساطی در کنار روش فروش نقدی، به خریداران واگذار می‌کنند. بنابراین اگر شما هم به‌ دنبال خرید قسطی مبلمان در کرج هستید می‌توانید به این فروشگاه‌ها سر بزنید و محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید.




خرید مبل اقساطی کرج

با توجه به قیمت‌های بسیار بالایی که افراد باید برای خرید کالاهای مختلف و مورد نیاز خود پرداخت کنند خرید مبلمان به‌ صورت نقدی در توان بسیاری از خانواده‌ها نیست.
شرایط اقتصادی امروز جامعه ایجاب می‌کند که افراد به‌ دنبال شرایطی باشند تا از طریق آن بتوانند هزینه‌های خود را راحت‌تر پرداخت کنند. خرید اقساطی مبلمان این امکان را برای این افراد به وجود می‌آورد.

در حال‌ حاضر بسیاری از افراد قصد خرید انواع مبلمان از جمله مبلمان راحتی، کلاسیک، مبلمان تخت خواب شو و… دارند. اما بودجه کافی و نقدی برای خرید این ابزار را در اختیار ندارند.
این افراد با امکان خرید مبل اقساطی کرج می‌توانند خریدی آسان و مقرون‌ به‌ صرفه را تجربه کنند.
تولیدی مبلمان کرج برای فروش قسطی محصولات خود روش‌های متنوعی را مورد استفاده قرار داده است. از جمله این روش‌ها می‌توان به راهکارهای زیر اشاره کرد.

پیش پرداخت نقدی و مابقی اقساط

برای خرید قسطی مبلمان در کرج شما می‌توانید به‌ طور حداقل درصدی از مبلغ فاکتور را به‌ صورت پیش پرداخت و به‌ صورت نقدی به تولید کننده و یا فروشنده پرداخت نمایید و سپس باقی حساب خود را به‌ صورت اقساطی و در دوره‌های زمانی مختلف پرداخت نمایید.
این امکان برای شما فراهم شده که بتوانید تعداد اقساط را خودتان انتخاب کنید. در این‌ صورت در پرداخت قسط‌های خود نیز با مشکلی مواجه نخواهید شد. شما می‌توانید با توجه به شرایط پرداختی که در نظر گرفته‌اید، تعداد اقساط مبلمان خود را از ۲ تا ۲۴ ماه تعیین کنید.
نکته‌ای که باید در خرید قسطی مبلمان، به آن توجه داشته باشید این است که در این‌ صورت درصدی از سود ماهیانه نیز به خرید شما تعلق خواهد گرفت که باید این میزان را نیز به مبلغ نهایی خود اضافه کنید.

پرداخت با چک

در این شیوه شما می‌توانید به خرید قسطی مبلمان با استفاده از دسته‌ چک خود اقدام کنید. اما پیش‌ از این کار حساب دسته‌ چک شما بررسی خواهد شد و اعتبار آن مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. اگر اعتبار شما مورد تأیید کارشناسان قرار بگیرد، می‌توانید در ازای هر قسط خود، چک پرداخت کنید.
شما می‌توانید تعداد چک‌های مختلفی را برای این خرید در نظر بگیرید و آن‌ها را به‌ صورت ماهیانه یعنی هر ماه یک‌ بار، ۲ ماهه یعنی ۲ ماه یک‌ بار، ۳ ماهه یعنی ۳ ماه یک‌ بار و… تعیین کنید.

پرداخت با سفته

پرداخت با سفته روش دیگر خرید مبل اقساطی کرج است. در این شیوه در ابتدا حساب شما بررسی و اعتبارسنجی خواهد شد و پس‌ از تأییدات و بررسی‌های مورد نیاز، یک سفته بیشتر از مبلغ مجموعه اقساط مبلمان شما، توسط تولیدی مبلمان کرج دریافت می‌گردد که به‌ عنوان ضمانت پرداخت مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پس‌ از آن شما می‌توانید اقساط مبلمان خود را به‌ صورت ماهیانه واریز کنید. پس‌ از این‌ که اقساط به‌ صورت کامل تسویه شد، سفته‌ها به شما بازگردانده خواهند شد.



 

مزایای خرید قسطی مبلمان از تولیدی مبلمان کرج

همان‌طور که می‌دانید خرید اقساطی مبلمان در واقع به یک شیوه خرید گفته می‌شود که در آن، خریدار بخش کمتری از مبلغ کالای مورد نظر خود را به‌ صورت نقدی به فروشنده و یا تولید کننده پرداخت می‌نماید و سپس تعهد و ضمانت می‌کند که مابقی مبلغ مورد نیاز را در اقساط و یا در فواصل زمانی مختلف و تعیین‌ شده به فروشنده پرداخت نماید.
در این شیوه، وجه و یا مبلغی که در هر یک از اقساط باید پرداخت شود به‌ صورت کاملاً دقیق مشخص شده‌ است. این شیوه خرید مبلمان، هم برای خریدار و هم برای فروشنده، دارای مزایایی است.
این شیوه برای خریدار، دارای مزیت است چرا که وی در شرایط حاضر به یک مبلمان تازه و مناسب برای منزل خود نیاز دارد. اما بودجه کافی برای این خرید را در اختیار ندارد و یا این خرید، با برنامه‌ریزی‌های مالی وی هماهنگی و سازگاری ندارد.
در این‌ صورت مشتری و یا فرد متقاضی، این امکان را دارد که بخشی از بهای مبلمان مورد نظر خود را پرداخت کرده و مابقی وجه آن را در اقساط مشخص بپردازد.
از طرف دیگر پس‌ از پرداخت وجه ابتدایی و یا پیش‌ پرداخت و انجام تعهدات و اقدامات لازم، مبلمان مورد نیاز خریدار بلافاصله در اختیارش قرار خواهد گرفت.
در این‌ صورت بار و فشار مالی نیز شما را آزار نخواهد داد. این روش خرید و فروش، برای فروشنده هم مزایایی دارد. چراکه وی می‌تواند با محاسبه هزینه‌های تأمین پول، مبلغی بالاتر از بهای نقدی، در بلند مدت از خریداران دریافت کند. از طرف دیگر وی با ایجاد شرایط آسان خرید، محبوبیت و شهرت بالایی به دست آورده و کسب‌ و کار خود را رونق می‌بخشد.
لذا با خرید قسطی مبلمان در کرج و دیگر نقاط کشور این امکان را دارید که بهترین مدل‌های این محصولات را در حجم‌های مختلف دریافت کنید و سپس در زمان‌های مناسب، اقساط آن را پرداخت کنید.
تولیدی مبلمان کرج برای ساخت این محصولات خود از مواد اولیه استاندارد و مرغوب استفاده کرده‌ است. بنابراین در زمینه تولید و ساخت، دغدغه و نگرانی نخواهید داشت.
این محصولات، تنوع بسیار بالایی دارند. بنابراین دست شما در انتخاب محصول مورد نظرتان باز خواهد بود و با محدودیتی مواجه نخواهید شد.
در این واحد تولیدکننده در کرج، انواع مبلمان‌ها با طرح‌های کلاسیک، مدرن و… طراحی و تولید شده و در اختیار خریداران و متقاضیان قرار می‌گیرند. این موضوع باعث شده تا این واحد تولیدکننده بتواند رضایت مشتریان را به دست آورد و سود بالایی را از آن خود کند.
تولیدی مبلمان کرج، علاوه‌ بر فروش قسطی محصولات خود به تعمیر مبل کرج نیز دست زده است. بنابراین این امکان برای شما فراهم شده که تعمیرات انواع مبلمان خانگی و اداری خود را نیز به این مجموعه واگذار کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن