تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798199865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درباره خدمات مبل شویی کرج چه می‌دانید؟


واضح آرشیو وب فارسی::

درباره خدمات مبل شویی کرج چه می‌دانید؟

همانطور که می‌دانید تمیز بودن خانه و لوازم خانه از دغدغه‌های هر خانمی است. در گذشته به دلیل سختی مبل شویی، مبل‌ها اغلب با ملافه پوشانده می‌شدند اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، خدمات مبل شویی کرج اقدامات لازم را در جهت زدودن آلودگی‌ها به کار می‌گیرد. حتما می‌دانید که اجتناب از آلودگی و کثیف شدن مبل‌ها بسیار دشوار است و گرد و غبار و آلودگی‌ها به مرور زمان در الیاف مبل نفوذ می‌کنند. به نظر شما ساده‌ترین و بهترین روش برای تمیز کردن مبل‌ها چیست؟ آیا می‌توان این پروسه را به افراد متخصص واگذار کرد؟ مبل شویی کرج که در این حوزه فعالیت می‌کند، دارای چندین شعبه می‌باشد از جمله مبل شویی در فردیس و مبل شویی در گوهر دشت. اگر شما هم قصد کسب اطلاعات در این زمینه را دارید، این مطلب را از دست ندهید.



دستگاه مبل شویی چیست؟

دانستیم که شستن مبل‌های پارچه‌ای فرایند ساده‌ای نیست زیرا اگر فرد در انجام این کار تخصص نداشته باشد، ممکن است به بافت پارچه آسیب وارد کند. امروزه با بکارگیری دستگاه مبل شویی دیگر نگران لکه‌های روی مبل و از بین رفتن بافت پارچه نباشید. دستگاه مبل شویی دستگاهی است که برای شست و شو و تمیز کردن مبل‌ها استفاده می‌شود. این دستگاه دارای یک کمپرسور برای تولید کف می‌باشد. علاوه بر این موتور دستگاه وظیفه‌ی مکش کف و کثیفی را بر عهده دارد. لازم است بدانید که دستگاه مبل شویی دارای دو مخزن می‌باشد که یکی از این مخرن‌ها حاوی آب تمیز و دیگری حاوی آب کثیف است. دستگاه مبل شویی قالیشویی موتور بسیار قوی دارد و توانایی آن در زدودن آلودگی‌ها بسیار بالا می‌باشد. قسمت‌های مختلف این دستگاه عبارتند از: مخزن آب تمیز و آب کثیف، مخزن مواد شوینده، کف پخش کن و مکنده و کمپرسور کف ساز.

 

مزایای استفاده از مبل شویی کرج 

خدمات مبل شویی کرج با دارا بودن بهترین و پر قدرت‌ترین دستگاه مبل شویی تمام لکه‌ها و کثیفی‌ها را از روی مبل از بین می‌برد. لازم به ذکر است که پس از شست و شوی مبل‌ها هیچ گونه بوی نم و ماندگی باقی نمی‌ماند. دیگر مزایای بارز مبل شویی کرج عبارت است از:

1. در این روش از شست و شوی مبل، علاوه بر زدودن لکه‌ها و کثیفی‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌ها نیز از بین می‌روند.

2. شست و شوی مبل با استفاده از دستگاه مبل شویی کرج سبب بالا رفتن عمر مبل می‌شود زیرا هیچ آسیبی به الیاف مبل وارد نمی‌کند. علاوه بر این آلودگی‌ها به مرور زمان سبب پوسیدگی روکش مبل می‌شوند بنابراین با زدودن آلودگی‌ها می‌توان از پوسیدگی روکش جلوگیری کرد.

3. این روش از تمیز کردن مبلمان روشی بسیار سریع می‌باشد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

4. اگر شما هم نگران از بین بردن لکه‌های بسیار عمیق روی مبل هستید باید بدانید که مبل شویی کرج قادر به از بین بردن تمامی لکه‌های قدیمی می‌باشد. با توجه به این موضوع دستگاه مبل شویی با نفوذ عمیق در مبل سبب از بین بردن لکه‌ها، روغن‌ها و کثیفی‌ها می‌شود.

5. شست و شوی مبل‌ها با این دستگاه سبب خوشبو شدن مبل نیز می‌شود.

6. این روش در مقایسه با روش‌های سنتی کارآمد و ساده است.

7. اگر از خدمات مبل شویی در منزل استفاده کنید، دیگر نیازی به جابجایی مبل نخواهد بود.

 

مبل شویی کرج چه ویژگی‌هایی دارد؟

خدمات مبل شویی کرج در راستای رفع نیاز مصرف کنندگان صورت می‌گیرد و در این حوزه از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌کند. از جمله ویژگی‌های مبل شویی در گوهردشت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. شست و شوی صحیح، عمیق و اصولی مبل

لازم است بدانید که منظور از شست و شوی عمیق، نظافت لایه‌های داخلی مبلمان و درون الیاف آن است. در واقع اسکلت مبل از لایه‌های مختلفی به وجود آمده است که نظافت هر یک از این لایه‌ها اهمیت دارد. به عبارتی دیگر هنگامی که مایعات روی مبل می‌ریزد، علاوه بر لایه‌ی رویی، در داخل فوم مبل نیز نفوذ می‌کند و سبب ایجاد بوی نامطبوع در مبل می‌شود. شست و شوی اصولی در این مجموعه بوی نامطبوع مبل را نیز از بین می‌برد.

2. حفظ زیبایی و جلوه مبلمان در مبل شویی کرج

لازم است بدانید که حفظ زیبایی و ظاهر مبل در این فرایند دست کمی از حفظ نظافت و بهداشت ندارد. در واقع یکی از ویژگی‌های بارز مبل شویی کرج این است که پس از شست و شو آسیب‌هایی از قبیل نخ نما شدن، بور شدن روکش مبل، شل شدن و جمع شدن پارچه و... اتفاق نمی‌افتد. در مبل شویی با بکارگیری مهارت کافی، مبلمان پس از شست و شو شفافیت و زیبایی دو چندانی پیدا می‌کنند.

3. لکه بری کامل و عمیق

همانطور که می‌دانید لکه‌ها ظاهر مبل را مخدوش کرده و تصویر ناخوشایندی را ایجاد می‌کنند. یکی از بارزترین ویژگی‌های مبل شویی کرج این است که سرسخت‌ترین و مقاوم‌ترین لکه‌ها را از بین می‌برد. شاید با خود فکر کنید که چنین لکه‌هایی در اثر فشار و یا توسط آب گرم از بین می‌روند اما در واقعیت چنین نیست. افرادی که خدمات مبل شویی را انجام می‌دهند شناخت دقیقی از انواع لکه و نحوه از بین بردن آن دارند. به واسطه‌ی این تلاش فرایند لکه بری موثرتر و ایمن‌تر خواهد بود.



سخن پایانی

با توجه به آنچه گفته شد دریافتیم که مبل شویی مزایای بسیار زیادی دارد و علاوه بر تمیزی مبل سبب افزایش عمر مفید مبل می‌شود. مزایای نام برده شده به شرطی محقق می‌شوند که مبل شویی توسط تیمی متخصص و به روشی کاملا اصولی انجام شود. مبل شویی کرج با بهره ‌گیری از افراد متخصص و باتجربه و همچنین دستگاه‌ها و مواد درجه یک بهترین خدمات را به مشتریان عرضه می‌کند. این مجموعه مبل شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به ما تحویل می‌دهد. جهت اطلاع از قیمت شست و شوی مبل و همچنین شعبه‌های این مبل شویی در کرج می‌توانید به وب سایت ما مراجعه کرده و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل کنید.

در پایان امیدواریم که این مطلب برای علاقه مندان به این حوزه مفید واقع شده باشد. شما می‌توانید تجربیات و سوالات خود را از طریق بخش کامنت با کارشناسان ما در میان بگذارید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 651]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن