تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798164275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگی یخچال سامسونگ در قزوین _ قزوین تکنیک


واضح آرشیو وب فارسی::

 

 

یخچال تنها عضو آشپزخانه است که تمام طول شبانه روز را بدون استراحت در حال کار است. به همین دلیل، احتمال خرابی این وسیله نیز وجود دارد و ممکن است برای تعمیر آن نیاز به حضور تعمیرکار داشته باشید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای تعمیر یخچال در قزوین از فرد متخصص و تعمیرکار مجاز دستگاه خود استفاده کنید. برای این کار با نمایندگی یخچال سامسونگ یا مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک با شماره تلفن۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.



 

روشهای نگهداری از یخچال سامسونگ 

پیش از هر چیز، باید دقت داشت که نگهداری صحیح یخچال، از ایجاد خرابی هایی که سبب ایجاد هزینه های بعضا گزاف تعمیر یخچال و مراجعه به نمایندگی یخچال سامسونگ در قزوین می‌شود، جلوگیری می کند. از مهم ترین نکات در خصوص نگهداری از یخچال سامسونگ، می‌توان به نکات زیر اشاره کرد: 

 

  • محل نصب یخچال سامسونگ نباید مرطوب باشد.
  • به هیچ عنوان با کشیدن سیم اقدام به خارج کردن دوشاخه از پریز نکنید. پریز را با دست بگیرید، سپس خود دو شاخه را بگیرید و بکشید تا از پریز خارج شود. در صورت مشاهده پارگی در سیم با دست خیس آن را لمس نکنید. پریز برق را چک کنید. در صورت شل بودن پریز نسبت به تعمیر آن اقدام کنید سپس دوشاخه یخچال را به پریز بزنید.
  • سر راه پریز حتما از محافظ جریان برق استفاده کنید. نوسانات شدید، باعث ایراد در برد دستگاه شما می‌شود.
  • یخچال سامسونگ را بیش از میزان استاندارد پر نکنید و روی دستگاه وسایل سنگین قرار ندهید.
  • مواد غذایی داغ را درون یخچال قرار ندهید.
  • در صورتی که قرار است برای بیش از سه هفته از یخچال استفاده نکنید آن را از برق بیرون کشید. یخچال را از مواد غذایی خالی کنید و سپس داخل آن را تمیز کنید. لازم است تا یخساز را نیز خالی کرده و اهرم آن را روی خاموش بگذارید.
  • هنگام نصب دستگاه دقت کنید هر چهار پایه به صورت تراز قرار گرفته و دستگاه شما کاملا صاف باشد. 

برای نصب با دقت و درست دستگاه نیز، می توانید به نمایندگی یخچال سامسونگ در قزوین مراجعه کنید. در ادامه با برخی از دلایل اصلی که سبب خرابی و نیاز به تعمیر یخچال سامسونگ در قزوین می‌شود، آشنا می‌شویم. 

 



 

ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی یخچال سامسونگ در قزوین

کار تعمیر دستگاه شما توسط تکنسین های قزوین تکنیک، برای جلوگیری از ایجاد هزینه های اضافه ایاب و ذهاب و جا به جایی دستگاه، تماما در محل شما انجام خواهد شد. پس  لازم است تا ایرادات دستگاه را بدانید و با دقت برای تعمیرکار توضیح دهید. به همین دلیل، در ادامه با تعدادی از ایرادات پرتکرار ثبت شده در نمایندگی یخچال سامسونگ در قزوین آشنا می‌شویم. 

 

خنک نکردن یخچال سامسونگ 

این ایراد که بیشتر از سایر ایرادات در نمایندگی یخچال سامسونگ در قزوین به ثبت رسیده است، زمانی به وقوع می‌پیوندد که کویل های کندانسور کثیف شده باشد یا مشکل در فن کندانسور باشد، یخچال سامسونگ شما به خوبی خنک نمی‌کند. ایراد در قسمت های مختلف نظیر فن موتور حرارتی، ترمیستور، رله استارت یخچال ، ترموستات یخچال، خازن استارت، پنل کنترل دما، کمپرسور و برد نیز باعث می‌شود که دمای یخچال بالاتر رفته و داخل کابین به دمای مورد نظر برسد.

در این شرایط اقداماتی مثل  تعمیر ترموستات یخچال ، بررسی  رله یخچال و سایر قطعات نامبرده توسط یک متخصص در جلوگیری از بروز مشکلات جدی در یخچال تاثیر به‌سزایی دارد.



 

یخچال سامسونگ برفک می‌زند 

مراجعه به نمایندگی یخچال سامسونگ در قزوین، به دلیل خرابی سیستم نوفراست یخچال سامسونگ، رایج بوده و از سایر ایرادات پرتکرارتر است. این خرابی، معمولا به دلیل ایراد در سنسورها، تایمر و المنت های یخچال به وجود می‌آید. برای رفع این موارد تکنسین متخصص باید دستگاه را چک کند و مطمئن شود که سیستم نوفراست هر هشت ساعت یک بار، به مدت پانزده تا بیست دقیقه تمام یخ ها و برفک های تشکیل شده در بدنه داخلی یخچال را آب کرده و اجازه تشکیل شدن برفک بزرگ را به یخچال نمی‌دهد. مورد دیگر که برای سیستم ضدیخ یخچال مشکل ایجاد می‌کند، بسته شدن دریچه های تهویه هوای یخچال توسط یک ظرف بزرگ غذا است. همین طور، اگر لاستیک دور در ایرادی داشته باشد، یا در یخچال به هر دلیل دیگری به درستی بسته نشود، یخچال سامسونگ برفک خواهد زد و نیاز به رفع ایراد و تعمیر دارد. برای تعمیر یخچال سامسونگ در قزوین، با مرکز تعمیرات تخصصی قزوین تکنیک تماس بگیرید.

 

مشکل خرابی یخ‌ساز  یخچال سامسونگ

اگر یخچال سامسونگ دارید ممکن است یخ‌ساز آن دچار مشکل شود. یخ‌ساز به دلایل مختلفی نظیر، قطع ورودی آب، خرابی قطعات الکتریکی آن نظیر ایراد در  یخ ساز، خرابی موتور یخ ساز، خرابی شیر برقی، یخ زدن مسیر ورودی یخ ساز، خرابی سنسور، خرابی برد و مسدود شدن  انواع فیلتر یخچال و خاموش بودن دکمه یخ‌ساز آن به درستی کار نکند یا دچار مشکل شود. برای تعمیر یخچال خود به نمایندگی یخچال سامسونگ در قزوین، مراجعه نموده یا با شماره‌ی بالای صفحه تماس بگیرید.

 

سر و صدای زیاد و مراجعه به نمایندگی یخچال سامسونگ در قزوین

برخی صداها مانند صدای کلیک و صدای انبساط و انقباض وسایل داخل یخچال یا بدنه دستگاه، صداهای عادی دستگاه شما محسوب می‌شوند. اما صداهایی مانند کلیک های متوالی، صدای کار کردن کمپرسور، صدای فن یخچال و ... از دلایل خرابی یخچال و مراجعه به نمایندگی یخچال یخچال سامسونگ در قزوین هستند. کمپرسور گاها به دلیل یکسره شدن یا کار کردن مداوم، سر و صداهای زیادی تولید می‌کند که باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کرد و گرنه ممکن است ایرادات بیشتری برای دستگاه به وجود بیاید. اگر شارژ گاز فریون یخچال کم شده باشد نیز، ممکن است نیاز به تعمیر دستگاه و شارژ گاز باشد. رله یخچال با دستور برد شروع به کار و تایمر آن نیز با صدای کلیک مانند آغاز به کار می کند. اگر این صدا را مکررا می شنوید برد یا تایمر دستگاه خراب شده اند و نیاز به تعمیر دارند.

اگر از پشت یخچال سامسونگ صدایی شنیدید، لازم است دستگاه توسط تکنسین متخصص بازدید شود، چون احتمالا فن کمپرسور ایراد پیدا کرده است. خراب شدن فن می تواند خیلی زود به خود کمپرسور نیز آسیب بزند. اگر صدا زیاد بود حتما دستگاه را خاموش کنید و برای تعمیر یخچال سامسونگ در قزوین با نمایندگی یخچال سامسونگ در قزوین، یا شماره‌ی ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ ، مرکز تعمیرات قزوین تکنیک تماس بگیرید.

 

تمیز کردن یخچال سامسونگ 

برای تمیز کردن یخچال سامسونگ در مرحله نخست، آن را از برق بکشید و اقدام به خارج کردن مواد غذایی درون آن به صورت کامل نمایید تا بتوانید طبقات را خارج کرده و به همه جای یخچال دسترسی پیدا کنید. پس از آن میتوانید برای تمیز کردن طبقات درون یخچال آنها را بیرون آورده و پس از شستشو و خشک کردن در جای خود قرار دهید. برای تمیز کردن بدنه یخچال میتوانید از یک دستمال خیس و مایع پاک کننده سطوح استفاده کنید، همچنین میتوانید از محلول آب ولرم و جوش شیرین استفاده کنید. در مرحله بعد، برای  تمییز کردن قسمت آبسردکن یخچال میتوانید آن را چندین مرتبه از آب پر و خالی نمایید. به منظور تمیز کردن فریزر نیز باید کشوهای آن را بیرون آورده در صورت برفک داشتن اقدام به پاک کردن برفک های آن نمایید.

پس از تمیز کردن داخل یخچال، بهتر است پشت یخچال که کمپرسور و کندانسور دستگاه وجود دارد را نیز تمیز کنید. کندانسور که وظیفه گرداندن هوای سرد در یخچال را دارد، باید گردگیری شود بهتر است پس از تمیز کردن لوله های آن با یک دستمال خشک، توسط یک جارو برقی خاک اطراف آن نیز گرفته شود. 

 

تعمیر یخچال سامسونگ در قزوین

نمایندگی یخچال سامسونگ در قزوین ، به دلایل مختلفی کار تعمیر یخچال را انجام می‌دهد که در بالا به تعدادی از آن ها اشاره کردیم. برای تعمیر یخچال سامسونگ در قزوین، توسط تعمیرکار متخصص و دوره دیده که با آخرین و به روز ترین نکات تعمیر یخچال شما آشنا هستند و تجربه حداقل 8 ساله در انجام این کار دارند با شماره تلفن ۰۲۸۳۳۳۳۶۳۷۰ تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1410]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن