تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814440266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای خرید لباس مردانه به صورت آنلاین به چه نکاتی باید توجه کنیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::

 

برای خرید لباس مردانه به صورت آنلاین باید به نکاتی دقت کنیم که هنگام تحویل بسته خود لباس با کیفیتی را در اختیار داشته باشیم. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگویم اگر قصد خرید آنلاین لباس مردانه لازم است به چه نکاتی دقت کنید. لباس شما علاوه بر اینکه کیفیت مطلوبی داشته باشد لازم است دارای برخی دیگر از ویژگی‌های مناسب باشد. همچنین انتخاب فروشگاه اینترنتی هم از اهمیت بالایی برخوردار است که در ادامه به تمام این موارد اشاره می‌کنیم.



اندازه گیری 

 اولین قدم برای خرید پوشاک مردانه به صورت آنلاین و از فروشگاه اینترنتی، این است که اطلاعات دقیقی را در مورد سایز خود داشته باشید. به عنوان مثال تصور کنید هنگام خرید کت شلوار اندازه بزرگتری را برای خود خریداری کنید در این صورت قرار گرفتن سرشانه‌ها در محل نادرست باعث ایجاد ظاهر نامناسب در استایل شما خواهد شد. 



تصمیم‌گیری درست

گزینه دوم در مورد خرید لباس مردانه به صورت آنلاین این است که شما در ابتدا بدانید در کمد خود چه چیزهایی را دارید و لازم است کدام آیتم را برای خود خریداری کنید. وجود برخی آیتم‌ها در کمد لباس مردانه ضروری و واجب است، به همین علت در وهله اول سعی کنید، آیتم‌های مورد نیاز برای استایل‌های خود را خریداری کنید.

امروزه با وجود پیشرفت دنیای اینترنت و دیجیتال، آقایان برای خرید لباس نیازی به گشت و گذار در مراکز فروشگاهی نخواهند داشت. همچنین با توجه به حوصله کم آقایان برای خرید حضوری، انتخاب فروشگاه اینترنتی برای خرید انواع پوشاک مردانه گزینه مناسبی خواهد بود. خرید اینترنتی مدل‌های مختلف لباس مردانه می‌تواند یک راه حل ایده آل برای به حداقل رساندن میزان زمان مورد نیاز و حتی هزینه باشد. در هنگام خرید اینترنتی زمانی شما می‌توانید از لباس انتخابی خود احساس رضایت کنید که قبل از خرید حتما از تمامی جزئیات، مدل، جنس و سایز لباس اطلاعات کافی داشته باشید.

قیمت لباس مردانه

اغلب ما خرید آنلاین و اینترنتی را به خاطر قیمت مناسب آن ترجیح می‌دهیم. پس برای این کار بهتر است در سایت‌های معتبر مختلف به دنبال لباس مورد علاقه خود بگردید. هر کسی نسبت به بودجه خود گزینه‌های مختلفی دارد، به عنوان مثال یک دانشجوی کارشناسی را در نظر داشته باشید که برای شرکت در یک سمینار یا مراسم فارغ التحصیلی خود لازم است لباس مناسبی را خریداری کند در این صورت لباسی که این فرد خریداری می‌کند با لباسی که مدیر یا موسس یک کارخانه بزرگ جهت شرکت در یک سمینار یا جلسه رسمی خریداری می‌کند یکسان نیست. 

پس در هنگام خرید لباس مردانه به صورت آنلاین به قیمت آن هم توجه کنید. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی بخش مناسب جهت تنظیم قیمت برای محصولات خود هستند که به راحتی با انتخاب بازه‌ی مناسب خود گزینه‌های مختلف را مشاهده خواهید کرد.

کیفیت لباس

اغلب افرادی که خرید اینترنتی را تجربه کرده‌اند، در بسیاری از مواقع  محصول مورد نظر خود را نگرانی انتخاب می‌کنند، چراکه خرید اینترنتی این امکان را در اختیار شما قرار نمی‌دهد تا به راحتی بتوانید لباس مورد نظر را لمس کرده و کیفیت آن را بدانید. برای برطرف کردن این مشکل لازم است به بخش جنس و الیاف بکار برده شده در محصول مورد نظر خود مراجعه کنید و با توجه به جنسی که برای دوخت لباس شما در نظر گرفته شده کیفیت آن را شناسایی کنید. به یاد داشته باشید که اگر دوست دارید کیفیت فوق العاده‌ای را بر تن داشته باشید سراغ انتخاب لباس با برندهای معتبر بروید. لباس‌هایی که دارای برند‌های معتبر هستند از الیاف مرغوب تولید می‌شوند و در نتیجه کیفیت بالاتری را نسبت به سایر محصولات دارند. به عنوان مثال پارچه شلوار مردانه از مدل و جنس های مختلفی است و الیاف به کار رفته در آن نیز متفاوت خواهد بود.

تضمین بازگشت کالا

در هنگام انتخاب سایت مناسب جهت خرید لباس انتخابی در نظر داشته باشید که این سایت و فروشگاه اینترنتی می‌تواند بازگشت کالا شما را تضمین کند. به عنوان مثال فروشگاه اینترنتی بانی مد این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا اگر محصول خریداری شده خود را به هر علتی دوست نداشتید یا مطابق میل شما نبود به راحتی بازگردانید. تصور کنید لباسی را از فروشگاه اینترنتی خریداری می‌کنید؛ اما فروشگاهی که از آن خرید کرده‌اید، شرایط بازگشت مناسبی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد و در این صورت اگر لباس خریداری شما دارای ایراد بود یا به هر دلیلی لباس خریداری شده پس از دیدن، مورد پسند شما قرار نگرفت لازم است آن را به همان شکل قبول کنید یا غیر قابل استفاده باشد.

هزینه حمل و نقل

در هنگام انتخاب لباس مردانه به صورت اینترنتی توجه داشته باشید که بسیاری از سایت‌ها هزینه ارسال بسیار بالایی را برای مرسولات پستی خود در نظر می‌گیرند. در این صورت شما می‌توانید با مراجعه به بخش هزینه‌های ارسال در مورد مبلغی که برای حمل و نقل لباس خود لازم است پرداخت کنید، اطلاعاتی را به دست آورید. خرید لباس مردانه از فروشگاه اینترنتی که هزینه پستی کمتری دارد حس بهتری را به شما انتقال خواهد داد.

درگاه پرداخت امن

امروزه کلاهبرداری‌های اینترنتی نسبت به چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و به همین علت توصیه می‌کنیم در هنگام خرید لباس مردانه از فروشگاه اینترنتی، سعی کنید فروشگاه‌هایی را انتخاب کنید که از نظر امنیت قابل اعتماد باشند. برای اطمینان بیشتر از خرید اینترنتی خود می‌توانید به بخش مجوزهای رسمی فروشگاه اینترنتی مورد نظر مراجعه کنید.

نحوه شستشو و اتوکشی لباس مردانه

در بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی از جمله فروشگاه اینترنتی بانی مد محلی را برای درج اطلاعات لازم جهت انجام اتوکشی و شستشوی لباس خریداری شده شما قرار داده می‌شود، به همین علت لازم است با مطالعه دقیق آن اطلاعاتی را بدست آورید. برخی از لباس‌ها به خاطر الیاف به کار گرفته شده در تولید آن‌ها خیلی سریع دچار حالت چروکیدگی می‌شوند. برای برطرف کردن این مشکل الیاف مورد استفاده در لباس را به خوبی شناسایی کنید.

از طرفی برخی دیگر از لباس‌ها به خاطر الیاف حساس و نازک به کار برده شده در آنها قابلیت شستشو به حالت ماشینی را ندارند و لازم است آنها را به صورت دستی شستشو دهید این مورد برای افرادی که زمان کافی در اختیار ندارند ممکن است با چالش‌هایی روبرو باشد.

بررسی طرح لباس

می‌دانیم که بررسی طرح لباس هنگام خرید لباس مردانه از فروشگاه اینترنتی کار راحتی نیست؛ تعداد زیادی از فروشگاه‌های اینترنتی برای راحتی انتخاب شرایط زوم کردن یا بزرگنمایی عکس لباس را برای شما فراهم می‌کنند. در این شرایط لازم است با دقت بیشتر لباسی را که قصد خرید آن را دارید با دقت بررسی کنید تا از طرح‌های موجود در پارچه آن به طور کامل اطلاع داشته باشید. به طور مثال بعضی از پارچه‌ها خود طرح هستند که ممکن است بدون دقت بالا نتوانید آن را تشخیص دهید.

دقت به جزئیات

در هنگام خرید لباس از فروشگاه‌های اینترنتی به جزئیات آن بیشتر دقت کنید. به عنوان مثال رنگ دکمه، مدل یقه، طراحی و ... . بررسی هر یک از این موارد به شما کمک می‌کند تا از خرید خود پشیمان نشوید و آیتم مطابق با سلیقه خود را انتخاب کرده باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2740]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن